peugeot 206 1.1 uzgeso variklis ir nesiveda
#1 Svečias_vainius__*
Parašyta 2010 vasario 13 - 16:22
#2
Parašyta 2010 vasario 13 - 17:54
Manyčiau iš tokio pasakymo nesikuria, tai gal diržas trūko, gal generatorius negyvas, gal akūmas nebegyvas, nes generatorius negyvas, gal generatoriaus diržas trūko, kas čia dar... Bet gal čia tik mano nuomonėpajudejus nuo sankryzos, jungent is 1 i ant 2 pavara uzgeso ir nesikuria. gal turit kokiu varijantu?
#3
Parašyta 2010 vasario 13 - 18:33
#4 Svečias_vainius__*
Parašyta 2010 vasario 14 - 11:13
#5
Parašyta 2010 vasario 14 - 11:22
#6 Svečias_vainius__*
Parašyta 2010 vasario 14 - 11:38
#7
Parašyta 2010 vasario 15 - 00:44
Šį pranešimą redagavo Senas: 2010 vasario 15 - 00:44
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#8
Parašyta 2010 vasario 15 - 10:23
bijau kad toks pasiulymas yra labai rizikingas sudeginti ecu,ar net bsm(jei toki turi temos autoriaus 206)vis tik neaisku kelintu metu auto1? taip kaip skiriasi "elektros iranga" kitas dalykas,jei nera sroves iki siurblio,gali but net ir ecu kaltas,reikia ziureti pajungus kompa pradziai...kvaili ekspermentai gali daugiau zalos pridaryti,nei naudosistrauk kuro siurblio rele ir pabandyk uztrumpinti kontaktus. Kuras tekes-problema releje, netekes-problema siurblyje.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2010 vasario 16 - 10:47
Ne, Ramus, visiskai nepavojingas toks budas. Kaip zinai, rele yra ne kas kita, kaip elektromagnetinis jungiklis. Jei salyginai rele skirstysime i pirmine ir antrine grandines, tai +15 (pliusas po spyneles) ir yra ta pirmine grandine, kuri aktyvuoja ta, taip vadinama antrine grandine. Tuo paciu, ijungus degima aktyvuojami ir kiti el.energijos imtuvai. Kai istraukiame rele ir aktyvuojame tik antrine grandine na**aliskai ja uztrumpine, jokie kiti el.energijos imtuvai, tame tarpe ir EVB (ECU) neaktyvuojami, iskyrus tik ta elementa, kuriam priklauso ta rele. Aisku jeigu pries ta na**aliska bandyma buvo ijungtas degimas, tada gal ir bus kokiu blogu duomenu, bet vel gi-sudeginti nieko nesudeginsi, nes EVB supras kaip grandines trukima ir tiek.bijau kad toks pasiulymas yra labai rizikingas sudeginti ecu,ar net bsm(jei toki turi temos autoriaus 206)vis tik neaisku kelintu metu auto1?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#11
Parašyta 2010 vasario 16 - 17:45
Nematau prasmes gincitis,bet teko matyti "iskepru" kompu.....kaip taisykle paprastai ant tos grandines buna prikabinta ir egr ir separatorio voztuveliu...ir kitu ciudu..,kuriu kiti galai valdomi nuo kompu buna(PROJEKTUOTOJU SEDEVRAI) Isivaizduok:kompas "miega"(uzblokuotas) o mes maitinima paduosim per tuos egr ir kitu davikliuku grandines As sutinku jei perpjovus grandine imesti dioda tada visiskai dzin,srove iki kompo nedaeis(saugu) bet nepatyrusiam zmogeliui tik pilnai atjungus siurbli saugiausia bandytiNe, Ramus, visiskai nepavojingas toks budas. Kaip zinai, rele yra ne kas kita, kaip elektromagnetinis jungiklis. Jei salyginai rele skirstysime i pirmine ir antrine grandines, tai +15 (pliusas po spyneles) ir yra ta pirmine grandine, kuri aktyvuoja ta, taip vadinama antrine grandine. Tuo paciu, ijungus degima aktyvuojami ir kiti el.energijos imtuvai. Kai istraukiame rele ir aktyvuojame tik antrine grandine na**aliskai ja uztrumpine, jokie kiti el.energijos imtuvai, tame tarpe ir EVB (ECU) neaktyvuojami, iskyrus tik ta elementa, kuriam priklauso ta rele. Aisku jeigu pries ta na**aliska bandyma buvo ijungtas degimas, tada gal ir bus kokiu blogu duomenu, bet vel gi-sudeginti nieko nesudeginsi, nes EVB supras kaip grandines trukima ir tiek.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2010 vasario 16 - 22:15
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#13
Parašyta 2010 vasario 17 - 07:43
#14
Parašyta 2010 vasario 17 - 17:53
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#15
Parašyta 2010 kovo 20 - 08:39
#16
Parašyta 2010 kovo 20 - 21:08
nieko tokio,bet su salyga kad visu pirma atjungsi pilnai,antra,pataikysi i du laidus(+/-) is 4o kur ta rele stovi? Peugeot Partner 2001 1,4l
Man irgi tas pats atsitiko,saugiklai sveiki, o siurblys neveikia. Gal nieko blogo jai pliusa tiesiai paduosiu i siurbly?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2010 kovo 21 - 13:28
#18
Parašyta 2010 kovo 26 - 15:41
#19
Parašyta 2010 kovo 26 - 23:02
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#20
Parašyta 2010 kovo 27 - 22:24
na elektra man sukiai ikandama sritis, iskur ten tu zmogau gali zinot kurie reles kontaktai suzadina magneta ir kurie ne. Siaip tai srove ant vienu kontaktu yra ant kitu ne.Jei yra supratimas, kaip naudotis voltmeru, tai imk ir patikrink ar yra itampa (ijungus degima) tuose reles lizdo kontaktuose, kur suzadinamas el.magnetas. tada ir zinosi ar rele kalta, ar grandine iki reles
O prie ko cia tas avarinis kiekviena kart mirgsi? ar jis susijes su kuro rele?
Ah, lengviau jau butu deze pasikeist reiktu Caddy nusiziept, laiko sutaupyciau...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0