Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 20 - 14:26

Variklio trauka
#1
Parašyta 2010 vasario 20 - 13:41
#2
Parašyta 2010 vasario 20 - 19:49
Galbut kompas grybauja? Diagnostika darei?Masina peugeot 406 coupe
Variklis 2l (XU..........)
Nezinau ar cia problema ar kas bet tarkim uzmynus tapke (kad ir ant laisvu) apsmukos nekyla 'jautriai' (na lyginu su mazda 1.3 varikliuku) - gal taip turi buti?
ir tarkim pirmu begiu uzkelus iki ~5k rpm ir ijungus antra begi masina kaip ir pridusta (t.y kelias sekundes sunkokai traukia)
ar normalu? gal paprasciausiai coupe svoris daro savo?
ir kad ir isvietos - jei normaliai neuzsigazuoji (~5krpm) tai 'prakast' ratus sunku..
filtrai(oro/tepalo) / tepelai keisti
bandyta ant duju - gal jos kazkaip idomiai sureguliuotos?
bet va tarkim vaziuojant antru begiu - su ~2.5-3rpm ir uzmynus gaza - jokio dusimo, 'lupa' prie sodynes (na kiek lupa.. kaip 2l tai pakankamai normaliai)
Rasykit jei kas turit tai pat coupa su 2l... idomu kaip jusu vaziuoja.
ir dar - ar tiesa kad XU10J4R neturi kompensatoriu?
#3
Parašyta 2010 vasario 20 - 19:50
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 20 - 19:51
#4
Parašyta 2010 vasario 22 - 09:38


------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#5
Parašyta 2010 vasario 22 - 21:00
Kaip buvo daryta ta diagnostika? Pajunge kompa ir nuskaite klaidas? Tada cia ne diagnostikaDeagnostika daryta -nieko nerasta.
Cia kiek esu skaites.. 2l coupe yra bukoka.. - gal cia viskas ok? cia ir yra tas 'bukumas' ?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#6
Parašyta 2010 vasario 22 - 21:33

#7
Parašyta 2010 vasario 22 - 22:08


Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 vasario 22 - 22:08
#8
Svečias_pavel5_*
Parašyta 2010 vasario 22 - 22:10

#9
Parašyta 2010 vasario 22 - 22:10
Tai va - esu priprates prie mazdos 1.3 'britvinio' variklio..turejau mazda 323 91m. 1,3cc, tai gazas kaip britvos jautrumas
(su britva vaziaves
) - mieste smagu, o pezas per viduri nes pvz. audi bent senesniu kaip ant gumos itemptas, beje kaip ir vairas... o dusimu ar pridusimu gal ir neturetu but...
reikes atprast

#10
Parašyta 2010 vasario 24 - 15:57
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 24 - 15:59
#11
Parašyta 2010 vasario 24 - 16:39

------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#12
Parašyta 2010 vasario 24 - 16:40
tas 'dusimas'... gal ne taip issireiskiau anksciau - paprasciausiai ji bukoka... (na susitaikysiu su tuo)Jei važiuojant trauka krenta ir variklis dūsta, čia tikrai ne gamyklinis "funkcionalumas".
o val del kaikada dingstancio gazo kas galetu buti?
#13
Parašyta 2010 vasario 25 - 00:08
Ar as teisingai supratau? 1-mu begiu iki 5000 apsuku?!Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm
jungi antra.. trauka jauciasi
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#14
Parašyta 2010 vasario 25 - 08:38
Na, gan ekstremaliai... Kaip rašiau, tikrai nėra tiek bukas variklis, kad tokių apsukų reikėtų ratams prakast. Jei sudegint padangas, tai reikia.Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm jungi antra.. trauka jauciasi

O dingt ir atsirast trauka tolygiai kylant apsukoms iki maksimalaus sukimo momento neturi - kažkas ne ok su auto.
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#15
Parašyta 2010 vasario 25 - 10:07
Tai cia turbut "draginant" nuo sviesaforo turbut taip.Pirmu iki 5000aps/min, antru iki 6000aps/min, treciu iki iki 6000aps/min ir zek gal aplenkei konkurentaAr as teisingai supratau? 1-mu begiu iki 5000 apsuku?!Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm
jungi antra.. trauka jauciasi

Šiaip dėl traukos pats įsitikinau, kad labai daug iš esmės reiškia kuro purkštukai.Nebutinai peugeot.Tarkim purkštukai užsikišę tai važiuojant tolygiom apsukom tarkim 3500 aps/min po keliasdešimt km mašina kartais susitampo, kartais apsukų diapozone pridusta pradedant važiuoti nuo žemų apsukų ir apsukų intervaluose.Kai purkštukai pravalyti, jie labai gražiai klaksi, toks cak cak cak daug kartu, apsukas renka tolygiai ir begėjasi variklis tolygiai.Nėra jokių pasitampimų.Purkštukus rekomenduoju valyti tik ant stendo ir ultragarso vonelėje kartu.Visokie marmalai, tabletes, vudu apkerėjimo būdai nepadeda.Pats išmeginau.Tai tiek iš praktikos.Jei kils klausimų gali drasiai klausti

Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 vasario 25 - 10:13
#16
Parašyta 2010 vasario 25 - 21:34


Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 25 - 21:41
#17
Parašyta 2010 vasario 25 - 21:49
#18
Svečias_pavel5_*
Parašyta 2010 vasario 25 - 21:50
#19
Parašyta 2010 vasario 25 - 21:58
Litru tikslumu negaliu pasakyt kiek kuro geria, - nera borto kompiuterio, bet su ~56l duju (pilnas bakas - pats balionas 70l) nuvaziuoju apie 450km (vaziuojant gan grubokai)siaip dar ideja tokia, kad gal uzsikimses katalizatorius, ar kuro filtra pasikeisk. taipogi oro filtra. kaip del kuro sanaudu? siaip realiai, jei kazkas ipurskimo sistemoj negerai kuro sanaudos praktiskai visada dideja.
sekanti men vel pilna teks pilti.. - tada TIKSLIAI paziuresiu kiek sunaudoja.. - reik pradeti taupyti ir graziai vaziuoti.
#20
Parašyta 2010 vasario 25 - 22:00

Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0