
Variklio trauka
#61
Parašyta 2010 kovo 08 - 01:54
#62
Parašyta 2010 kovo 08 - 12:06
esu girdeja,toki dalyka,kad vaziuojant dujomis ,buna kad katalizatorius uzsilydo nuo karscio,ir praeinamumas tampo mazokas,kadangi duju temperatura degimoyra didesne nei benzo,seniau turejau OPEL ASKONA tai ir man buvo katalizas pasilydes nuo vaziavimodujom,tai ji ismetus trauka zymiai pagerejo,net patys dujininkai tai patvirtinoNieko netvirtinu, taciau mano auto issipjovus katalizatoriu ir metant aukstesni begi zymiai guviau soka priekin, nei anksciau, kai jis buvo.
Su katalizatoriumi vaziuodavo "pridusus", toks jausmas kad ne arkliu o niutonu atsirado be jo:)
Paziurejes video nusprendziau kad pirma tikrinciau katalizatoriu ir oro paemima, ar laisvai variklis kvepuoja.
Taipogi ar dujos tinkamai sureguliuotos.

#63
Parašyta 2010 kovo 08 - 14:11
Aik aik profesoriaujai pas tave suksis tai pakesk tarpine tarp sedines ir vairo

#64
Parašyta 2010 kovo 08 - 15:10
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 08 - 15:22
#65
Parašyta 2010 kovo 08 - 16:18


#66
Parašyta 2010 kovo 08 - 17:11
(~900-920-900....)
pasaliniai garsai:
Tas 'psh psh psh'


Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 08 - 17:13
#67
Svečias_Absolutely_*
Parašyta 2010 kovo 13 - 10:43
Arba geriausei butu ipilt Aleksela degalinei(uno-x) 95 nitro benza skirtuma pajusi praktishkai ishkart ir sistema praplaus!!!Užsipilk 98 pravažinėk visą baką ant jo ir trauks geriau
O ne su dujom ir baltarusiško benzino mišiniu
ps kai turejau Alfa Romeo 75 dragams piliou tik sita benza!!!

Šį pranešimą redagavo Absolutely: 2010 kovo 13 - 10:49
#68
Parašyta 2010 kovo 13 - 20:09
Nuo 900-920-900 tai cia manau nesiskaito "plaukiojimu"apsuku plaukiojimas:
(~900-920-900....)
pasaliniai garsai:
Tas 'psh psh psh'turi buti? cia vos ne kaip koks "BOV`as"
o gal cia ir yra tas "ORO GAUDYMO" garsas ? neina konkreciai pasakyti is kur jis eina... gal per kokia kolektoriaus tarpine. (imanoma?)


O tas garsas pas visus benzinius toks turi buti,droseline sklende keicia geometrija ir del to tas ps...ps
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 13 - 20:12
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#69
Svečias_kazinak_*
Parašyta 2010 kovo 14 - 22:37
#70
Parašyta 2010 kovo 21 - 19:10
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 21 - 19:52
#71
Svečias_kazinak_*
Parašyta 2010 kovo 21 - 22:14
#72
Parašyta 2010 kovo 21 - 22:17
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 kovo 21 - 22:18
#73
Parašyta 2010 kovo 21 - 22:28
Na, tai pabandyk.Ant bendzo visai siuo metu nevazineju.. tai nezinau :/

O katalizatorius turėtų nuolat trukdyt, ne tik startuojant, IMHO.
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo
#74
Parašyta 2010 kovo 23 - 00:14
Seip ne itenam. Tu per video pastebejau kaskaip pastave apsukos sieke 6t ? tau kaskas minejo gi kad perjunkt reikia kai pasiekia 4500 t kai yra max niutonu, jai veliau prarandamas greitis... beja nio 3t tik pradeda traukt, dyno diagrama nete susirask tiksiau pavaizdiota bus.
ar rusiskas bendzas taip gali dusyt motora prie mazu rpm? - nes net matosi vienoj vietoj kai su pirmu begiu vos isibegejau - o visur kitur perjungiant i antra labai prastai..
#75
Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 14:03
Sveiki,
kad nekurti temos paklausiu čia ar pas visus EW7J4 (bezas 1,8 L, 85 kw) būna toks didelis akseleratoriaus "lagas"? Pavyzdžiui ant laisvų apsukų labai staigiai iki dugno numynus gazą ir iš karto atleidus apsukos vos suvirpa, pakyla per kelis šimtus apsukų. Pirmu bėgiu tai pat reikia "gaudyti" su sankaba kad neužgesti. Gal galite aprašyti kaip pas jus su tokiais varikliais? Skaičiau pas rusus forume kad gazo pėdalo mikroschemoje kažkas pareina ir reikia perlituoti .
#76
Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 22:59
Sveiki,
kad nekurti temos paklausiu čia ar pas visus EW7J4 (bezas 1,8 L, 85 kw) būna toks didelis akseleratoriaus "lagas"? Pavyzdžiui ant laisvų apsukų labai staigiai iki dugno numynus gazą ir iš karto atleidus apsukos vos suvirpa, pakyla per kelis šimtus apsukų. Pirmu bėgiu tai pat reikia "gaudyti" su sankaba kad neužgesti. Gal galite aprašyti kaip pas jus su tokiais varikliais? Skaičiau pas rusus forume kad gazo pėdalo mikroschemoje kažkas pareina ir reikia perlituoti
.
Na as manau kad 407 su tokiu varikliu ir neturetu gerai vaziuoti
#77
Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 08:18
Na as manau kad 407 su tokiu varikliu ir neturetu gerai vaziuoti
Kalba ne apie važiavimą, o apie gazo nuspaudimą ant laisvų apsukų ir reakcijos laiką.
#78
Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 12:43
Na as manau kad 407 su tokiu varikliu ir neturetu gerai vaziuoti
Cia tu kysti.Vaziuoja , normaliai vaziuoja ,jeigu viskas ok.
#79
Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 19:59
Kalba ne apie važiavimą, o apie gazo nuspaudimą ant laisvų apsukų ir reakcijos laiką.
Tavajam 1,8 motore jau nebėra gazo troso, sklendę darinėja elektrinis motoriukas. Todėl bėda galimai ir yra tame elektroniniam droselio prieauglyje. Turiu 406 su 2ltr EW serijos motoru, kuris kaip žinia yra beveik toks pat kaip ir 1,8 EW. Gazas jautrus ir nėra ten jokių apmastymų ką daryt kai spaudi gazą. Todėl būdamas Kaunietis jau senai galėjai nuvažiuot iki Garliavos pas PauliusJ ir senai būtum išsprendęs galvasopį.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#80
Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 23:50
O gali būti ir MAPo grybai. Kai mišinį formuoja vien pagal Lambda (droselinės daviklis ir gazo daviklis priedo, aišku), realiai visada turim vėlavimą. Išskyrus senovines sistemas, kur būdavo be MAPo, vien pagal gazo potencą ir Lambda.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0