Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Variklio trauka


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 79

#1 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 20 - 13:41

Masina peugeot 406 coupe Variklis 2l (XU..........) Nezinau ar cia problema ar kas bet tarkim uzmynus tapke (kad ir ant laisvu) apsmukos nekyla 'jautriai' (na lyginu su mazda 1.3 varikliuku) - gal taip turi buti? ir tarkim pirmu begiu uzkelus iki ~5k rpm ir ijungus antra begi masina kaip ir pridusta (t.y kelias sekundes sunkokai traukia) ar normalu? gal paprasciausiai coupe svoris daro savo? ir kad ir isvietos - jei normaliai neuzsigazuoji (~5krpm) tai 'prakast' ratus sunku.. filtrai(oro/tepalo) / tepelai keisti bandyta ant duju - gal jos kazkaip idomiai sureguliuotos? bet va tarkim vaziuojant antru begiu - su ~2.5-3rpm ir uzmynus gaza - jokio dusimo, 'lupa' prie sodynes (na kiek lupa.. kaip 2l tai pakankamai normaliai) Rasykit jei kas turit tai pat coupa su 2l... idomu kaip jusu vaziuoja. ir dar - ar tiesa kad XU10J4R neturi kompensatoriu?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 20 - 14:26

  • 0

#2 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2010 vasario 20 - 19:49

Masina peugeot 406 coupe
Variklis 2l (XU..........)
Nezinau ar cia problema ar kas bet tarkim uzmynus tapke (kad ir ant laisvu) apsmukos nekyla 'jautriai' (na lyginu su mazda 1.3 varikliuku) - gal taip turi buti?
ir tarkim pirmu begiu uzkelus iki ~5k rpm ir ijungus antra begi masina kaip ir pridusta (t.y kelias sekundes sunkokai traukia)
ar normalu? gal paprasciausiai coupe svoris daro savo?
ir kad ir isvietos - jei normaliai neuzsigazuoji (~5krpm) tai 'prakast' ratus sunku..

filtrai(oro/tepalo) / tepelai keisti
bandyta ant duju - gal jos kazkaip idomiai sureguliuotos?
bet va tarkim vaziuojant antru begiu - su ~2.5-3rpm ir uzmynus gaza - jokio dusimo, 'lupa' prie sodynes (na kiek lupa.. kaip 2l tai pakankamai normaliai)

Rasykit jei kas turit tai pat coupa su 2l... idomu kaip jusu vaziuoja.


ir dar - ar tiesa kad XU10J4R neturi kompensatoriu?

Galbut kompas grybauja? Diagnostika darei?
  • 0

#3 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 20 - 19:50

Deagnostika daryta -nieko nerasta. Cia kiek esu skaites.. 2l coupe yra bukoka.. - gal cia viskas ok? cia ir yra tas 'bukumas' ?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 20 - 19:51

  • 0

#4 Sidas

Sidas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:607'08 | 607'04 (RIP) | 406Coupe (RIP, beloved)

Parašyta 2010 vasario 22 - 09:38

Na, nėra tai lenktyninis variklis - tas tikrai. Tačiau dusimų tikrai būti neturi. Kai maniškiam buvo strigęs laisvos eigos vožtuvas, pradžioje taip pat apie 1-1,5 sek. vėluodavo sukelti apsukas pirmu bėgiu, šiek tiek strigdavo aukštesnėm pavarom, bet pakeitus - viskas ok, prasikasa nuo 2500-3000 rpm (tikrinta empiriškai savaitgalį :) ) Tikrai turėtų smagiau važiuot, pasidaryk diagnostiką. Faktas, kad 2 l varikliui kiek trūksta sukimo momento, bet bent jau vidutiniškai važinėjant tokios esamos galios svoriui tikrai pakanka. :) Dar vienas faktas, kad turimas sukimo momentas smagiausiai jaučiasi maždaug ties 4000-4500 rpm riba.
  • 0
Why Does It Always Rain On Me?..
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo

#5 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 22 - 21:00

Deagnostika daryta -nieko nerasta.
Cia kiek esu skaites.. 2l coupe yra bukoka.. - gal cia viskas ok? cia ir yra tas 'bukumas' ?

Kaip buvo daryta ta diagnostika? Pajunge kompa ir nuskaite klaidas? Tada cia ne diagnostika
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#6 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 vasario 22 - 21:33

Pežai tuo ir pasižymi, kad iš vietos neturi rovimo. Tačiau savo gerasias savybes atskleidžia užmiesty, kai ant spido kokie 90 ir reik kažką aplenkt. Va tada tai pasijaučia, kad jėgos vis tik yra. Turėtas VW (1,8 karb.) priešingai - iš vietos padangas galėjo degint, o vat lenkimas užmiesty... :(
  • 0
... labai piktas diedas...

#7 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2010 vasario 22 - 22:08

turejau mazda 323 91m. 1,3cc, tai gazas kaip britvos jautrumas :) (su britva vaziaves :) ) - mieste smagu, o pezas per viduri nes pvz. audi bent senesniu kaip ant gumos itemptas, beje kaip ir vairas... o dusimu ar pridusimu gal ir neturetu but...

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 vasario 22 - 22:08

  • 0

#8 Svečias_pavel5_*

Svečias_pavel5_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 22 - 22:10

gal pas tave jau viriklis kiek pavarges... taip sakant atgyvenes savo? :hmm:
  • 0

#9 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 22 - 22:10

turejau mazda 323 91m. 1,3cc, tai gazas kaip britvos jautrumas :) (su britva vaziaves :) ) - mieste smagu, o pezas per viduri nes pvz. audi bent senesniu kaip ant gumos itemptas, beje kaip ir vairas... o dusimu ar pridusimu gal ir neturetu but...

Tai va - esu priprates prie mazdos 1.3 'britvinio' variklio..
reikes atprast :)
  • 0

#10 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 24 - 15:57

turbut nerasiau tai dabar parasysiu.. Dabar yra taip Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm jungi antra.. trauka jauciasi (pilnai ispaustas pedalas) bet kaikada kelias s dingsta traukimas ir vel atsiranda.. (taip atrodo kad kelias s atleidziu gaza - nors istikruju jis uzmintas iki dugno) kas kaltas? sis dalykas yra nuo auto pirkimo (bet jis buna nevisada uzmynus tapke.. - kaikada viskas ok) ir siaip galvojau kad cia dujos kaltos.. (tipo nesureguliuotos) bet ant bendzino taspats.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 24 - 15:59

  • 0

#11 Sidas

Sidas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:607'08 | 607'04 (RIP) | 406Coupe (RIP, beloved)

Parašyta 2010 vasario 24 - 16:39

Jei važiuojant trauka krenta ir variklis dūsta, čia tikrai ne gamyklinis "funkcionalumas". :)
  • 0
Why Does It Always Rain On Me?..
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo

#12 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 24 - 16:40

Jei važiuojant trauka krenta ir variklis dūsta, čia tikrai ne gamyklinis "funkcionalumas". :)

tas 'dusimas'... gal ne taip issireiskiau anksciau - paprasciausiai ji bukoka... (na susitaikysiu su tuo)
o val del kaikada dingstancio gazo kas galetu buti?
  • 0

#13 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 25 - 00:08

Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm
jungi antra.. trauka jauciasi

Ar as teisingai supratau? 1-mu begiu iki 5000 apsuku?!
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#14 Sidas

Sidas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:607'08 | 607'04 (RIP) | 406Coupe (RIP, beloved)

Parašyta 2010 vasario 25 - 08:38

Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm jungi antra.. trauka jauciasi

Na, gan ekstremaliai... Kaip rašiau, tikrai nėra tiek bukas variklis, kad tokių apsukų reikėtų ratams prakast. Jei sudegint padangas, tai reikia. :) Pirma pavara užgazavus ir atleidus sankabą, krenta apsukos ir sukimo momentas, didėja apkrovos, o sukimo momento greitai raut į priekį šitam varikliui šiek tiek trūksta. Jei prie maksimalaus sukimo momento keist pavaras, tai įsibėgėja neblogai, tik pirma pavara atsilieka, nes sukimo sukimo momentas didžiausią galią tik prie labai aukštų apsukų sukuria.

O dingt ir atsirast trauka tolygiai kylant apsukoms iki maksimalaus sukimo momento neturi - kažkas ne ok su auto.
  • 0
Why Does It Always Rain On Me?..
------------------------------------
Sportiniai R17 TeamDynamics Monza R + Hankook Ventus S1 evo

#15 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 vasario 25 - 10:07

Tarkim jungiu 1 begi ir laikau iki 5krpm
jungi antra.. trauka jauciasi

Ar as teisingai supratau? 1-mu begiu iki 5000 apsuku?!

Tai cia turbut "draginant" nuo sviesaforo turbut taip.Pirmu iki 5000aps/min, antru iki 6000aps/min, treciu iki iki 6000aps/min ir zek gal aplenkei konkurenta :lol:

Šiaip dėl traukos pats įsitikinau, kad labai daug iš esmės reiškia kuro purkštukai.Nebutinai peugeot.Tarkim purkštukai užsikišę tai važiuojant tolygiom apsukom tarkim 3500 aps/min po keliasdešimt km mašina kartais susitampo, kartais apsukų diapozone pridusta pradedant važiuoti nuo žemų apsukų ir apsukų intervaluose.Kai purkštukai pravalyti, jie labai gražiai klaksi, toks cak cak cak daug kartu, apsukas renka tolygiai ir begėjasi variklis tolygiai.Nėra jokių pasitampimų.Purkštukus rekomenduoju valyti tik ant stendo ir ultragarso vonelėje kartu.Visokie marmalai, tabletes, vudu apkerėjimo būdai nepadeda.Pats išmeginau.Tai tiek iš praktikos.Jei kils klausimų gali drasiai klausti :beer:

Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 vasario 25 - 10:13

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#16 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 25 - 21:34

Dabar pinigu ne kalnai pas mane, todel 'ant stendo' varyt auto nenoriu - brangokai atrodo. Bet jei purkstukai, tai manau ant duju viskas OK butu(jei aisku bendzo purkstukai uzsikimse) galbut sakau koki davikliai ar kita 'elektra' sukvailioja(retai) (nors klaidos nemeta) , arba gal vakuma kur siektiek gaudo nes apsukos nestovi kaip ikaltos (laabai mazai judinasi - laisvai eigai esant) Manau lengviausias bei pigiausias 'patikrinimas' ar sis variklis sukasi taip kaip turi (neturiu kito kupo :) - neturiu su kuo palyginti..) - kiek maciau - gamintojai raso 10,5 s - 100km/h... reikes pabandyti per kiek realiai isibega.. - gal viskas OK - bereikalo 'panykuoju' :)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 vasario 25 - 21:41

  • 0

#17 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 vasario 25 - 21:49

Apie 9s iki 100km/h turetu standartas
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#18 Svečias_pavel5_*

Svečias_pavel5_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 25 - 21:50

siaip dar ideja tokia, kad gal uzsikimses katalizatorius, ar kuro filtra pasikeisk. taipogi oro filtra. kaip del kuro sanaudu? siaip realiai, jei kazkas ipurskimo sistemoj negerai kuro sanaudos praktiskai visada dideja.
  • 0

#19 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 vasario 25 - 21:58

siaip dar ideja tokia, kad gal uzsikimses katalizatorius, ar kuro filtra pasikeisk. taipogi oro filtra. kaip del kuro sanaudu? siaip realiai, jei kazkas ipurskimo sistemoj negerai kuro sanaudos praktiskai visada dideja.

Litru tikslumu negaliu pasakyt kiek kuro geria, - nera borto kompiuterio, bet su ~56l duju (pilnas bakas - pats balionas 70l) nuvaziuoju apie 450km (vaziuojant gan grubokai)
sekanti men vel pilna teks pilti.. - tada TIKSLIAI paziuresiu kiek sunaudoja.. - reik pradeti taupyti ir graziai vaziuoti.
  • 0

#20 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 vasario 25 - 22:00

Tai ant duju nera ko noreti traukos :lol:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0