
206 ar 207? :)
#121
Parašyta 2010 kovo 16 - 21:20
#122
Parašyta 2010 kovo 16 - 21:27
#123
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 22:06








#124
Parašyta 2010 kovo 16 - 22:19
ir pirk. 2 duru, kad ir grazesnis, bet labai nepraktiskas. Po kurio laiko net ir vaikas prades keiktis kai reikes i gala landzioti. o jeigu dar kedute reikes kartais isimti... Plius durys pas 206 yra pakankamai placios, tad bus pastovi rizika nudauzti jas ir kaimyno masina, kuri stoves kieme labai arti (ypac kai lips vaikas). Ir jeigu bus labai arti masina, bus sunkiau per tas duris issiropsti lauk. Mano svogeris nusipirko analogisko dydzio kitos markes masina su 4 durim ir negali atsidziaugti. Ir pats ivertinau kai mane gale veze. Yeap - tesiant minti i 206 dvidury yra ypatingai nepatogus ilipimas i gala (i 106 daug lengviau isiropsti)... Taip, kad jei prie sirdies mieliau 4 - toki ir pirkšešta, man norisi 4 durų, nes vaikas su kedute yra
![]()

#125
Parašyta 2010 kovo 16 - 22:24
pradek nuo skelbimu, nes dazniausiai juose esancios masinos buna ir turguje. plius po turgu uzsiknisi lakstyti... Ir oras dabar tam labai nepalankus. Esu dvi masinas pirkes is turgaus - pirma tiesiog atejau, pamaciau ir nusipirkau (paieska uztruko lygiai 10 minuciu, plius pirma karta gyvenime buvau auto turguje ir dar vienasseptinta - ieškoti turguose, autopliuse ir autogide?

![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#126
Svečias_shift_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 23:33
Nea, neturi, nebent naujausi modeliai. Be to 206 saugumo reitingas vaikams net neskaičiuojamas.
o jau 206 tai jau neturi?
trečia, orientuotis ties 1,4, 1,6 1,9 ar 2l?
Reikėtų pirmiau išsiaiškinti ar imsi dyzelį ar benzą. Imant benzą ekonomiškumo su dabartinėm kainom net prie gerų norų neišgausi, dyzeliukas vistiek bus ekonomiškesnis. Dažniausiai, kuo variklis silpnesnis, tuo jis ekonomiškesnis, nors tarp 1,4 ir 1,6 dyzelių sąnaudų prasme skirtumo nėra. Galingesnis variklis smagiau traukia, bet jei mašina bus dažniausiai naudojama važiuoti į darbą, o ne keleivius vežti tai 1,4hdi važiuoti vienam arba dviese pakanka per akis.
penkta, kas yra TDI ir HDI?
Abiem atvejais trumpiniai žymi dyzelinio motoro specifikaciją, tik TDI šiaip priklauso Audi/Volkswagen, o HDI gamina Peugeot, jei labai neapsimeluosiu tai hdi yra turbodyzelis su aukšto slėgio įpurškimu. Mano supratimu geresnis nei plikas dyzelis.
Nieko čia žiemą nesudėtingiau, nežinau, kaip tie 206 elgiasi žiemą, bet maniškis šią žiemą tik vieną kartą neužsikūrė, esant 28C, bet tą dieną šalia ir benzai stovejo negyvi. Išjungiau signalizacija ir po puses paros be jokio krovimo vel užsivedė. Pakaitinimo žvakė pas 207 aplamai įsijungia tik maždaug nuo -5C, o aukštesnėj temperatūroj kuriasi puikiai ir be pakaitinimo. Pragyvenau šią žiemą su dyzeliu ir nematau nei menkiausios priežasties, kodėl reikėtų grįžti prie benzo.ketvirta - dizelis žiemą sudėtinga ir brangiau kainuos remontas; benzinas - savaime brangus, tačiau bus pigiau remontuoti?
Ar variklio remontas brangus? Taip sako tie kurie važinėja su 1997 metu mašinom ir prasukę apie 250-300k. Arba tie kurie turi benzinus ir taip bando save guosti. Palyginus, kiek sutaupai ant kuro, tai tas taisymas yra nulis, nemanau, kad automobiliui iki 150k km aplamai reikes kažkur giliai lįsti į variklį. Profilaktiniai keitimai tai būtini ir benzui ir dyzeliui.
Šį pranešimą redagavo shift: 2010 kovo 16 - 23:55
#127
Parašyta 2010 kovo 17 - 01:43
#128
Svečias_shift_*
Parašyta 2010 kovo 17 - 02:47
Ar nemanai, kad 207-tas ištaiso nemažai 206-to bugu? Bent jau mechanikoje. Elektra žinoma visai kas kita. Bet jau penkti metai metai, kaip 207 gaminamas ir pradėtas gaminti gerokai vėliau nei 206,307,407,607 todėl po šių modelių "bugu" buvo galima pasimokyti pilnai ir dėl mechaninių mazgų ir elektronikos kokybės. O apie kažkokius būdingus 207-to bugus kažkaip tylu. Ne taip, kaip buvo su 307 ir 607.paskutiniai 206 bus patikimesni nei pirmieji 207.
207 neturi 1,9D, yra tik 1,4(70AG) ir 1,6 (90AG ir 110AG), del benzininių tai nežinau, nes jais nesidomėjau.Beje, o 206 ir 207 varikliai ne tie patys?
Na tai aš ir sakau, kad DAŽNIAUSIAI, bet 2.0l niekada nebus toks ekonomiškas,kaip 1,4 ir 1,6.P.S.S. tavo fraze "kuo variklis silpnesnis, tuo jis ekonomiškesnis" ne visada teisinga....
Kalba eina apie variklį, eksploatuojamą normaliomis sąlygomis. Čia buvo kalbėta apie neva brangų dyzelių remontą, Nemanau, kad nusipirkus apynaują mašiną reikėtų pradėti sielotis dėl laukiančio variklio remonto artimiausiu metu. Manau, kad be rimto ardymo variklis gali tarnauti bent iki 300k. O jei perki mašiną su 50k originalia rida, tai apie variklio remontą net kalbėti tiesiog nepadoru.Ir kvaila manyti, kad naujos masinos negenda. Pvz siuo metu visos gatves vien duobes.

Va čia žmogus ir renkasi, juk jeigu visi būtų vedini tų pačių interesų, tai naujų mašinų taip ir nepirktų. Bet jei finansai leidžia ir yra noras turėti gražų ir šviežią daiktą - tuomet prašom.bakstelsi kurnors ir rinkis ar moketi kalnus pinigu uz plasmases

P.S.: Aišku, visi čia bandom prakišti tokias mašinas, kokias patys turim.


Šį pranešimą redagavo shift: 2010 kovo 17 - 02:58
#129
Parašyta 2010 kovo 17 - 06:29
Na tamsta ir keistas, ta kedutes isofix sistema turejo jau pats pirmas nuo konvejerio nudribes 206...Nea, neturi, nebent naujausi modeliai. Be to 206 saugumo reitingas vaikams net neskaičiuojamas.

#130
Parašyta 2010 kovo 17 - 06:42
Mes nebando isiulyt butent tas mashinas, kurias vairuojam. Tamsta tep kabini makaronus, kad tingiu ka ir ginchytis. Pasakytau tik viena : Pirkt ish turgaus mashina uzh ~20t, kai ji po poros metu kainuos tik ~15t, ir tiketis kad ji pravazhiavus mazhai, ir nereiks nieko remontuot?P.S.: Aišku, visi čia bandom prakišti tokias mašinas, kokias patys turim.
Tai kol pati Sunny nepačiupinės rankose visų variantų tol čia diskusijoms galo nebus.
1.Geru mashinu nieks (savininkai) neparduoda, ypach 2-3 metu su 50 000 rida

2. Geriau pirkt prizhiureta, bet gal but shiek tiek senesne, kuria pardave ne del to, kad ji gerai bumbtelejo, o kad na "paseno" ir uzhsinorejo naujesnes...
#131
Parašyta 2010 kovo 17 - 08:19
p.s. Nei as nei Stopforce neturim nei 206 nei 306
P.S.: Aišku, visi čia bandom prakišti tokias mašinas, kokias patys turim.Tai kol pati Sunny nepačiupinės rankose visų variantų tol čia diskusijoms galo nebus.
#132
Parašyta 2010 kovo 17 - 09:32
As irgi lazinuos, kad jam kazkas ne to. Sakysim turbin + rida triskart didesne. Kaip rasiau pries tai as ne nevaziuociau jo ziuret. Ta nuoroda norejau parodyt, kad buna keturduriu su 1.6 zyzeliu ir su didziuoju stikliniu stoglangiuGaliu susilazinti, sis 206 su uzsleptu variklio gedimu (atsiprasau straipsniuko autoriaus uz siurkstuma)

Tesiant tema: paprasta D varikli pekeite 1.4 HDi 2001-uju pabaigoje (neduodu nukirst, gal po to ir buvo dar koks baltas plikas vadybninkui isleistas su D, bet labai abejoju).
Po to mazdaug kokias 2004-aisiais pasirode 1.6 HDi. (FAP)
Patikimumo ir islaikymo prasme geriausias, bet ne toks ekonomiskas senukas 2.0 HDi.
Kiek is nuogirdu esu susirinkes, tai 1.4 HDi is sio trejeto maziausiai vykes, kodel? -negaliu argumentuot, nes visa foruma reiktu perverst

Todel as pvz.: ieskociau zveriuko su 1.6 HDi, bet jei uzmatyciau patikusi auto su 2.0HDi tai irgi pirkciau.
306-ojo neziureciau. 206-asis saugenis, naujesnis.
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2010 kovo 17 - 10:00
#133
Parašyta 2010 kovo 17 - 11:02
Visgi klase aukstesne, kaina patrauklesne o tiek isvaizda, tiek technologijos

Galima paziureti kaip atrodo su klubo remeliais:



#135
Parašyta 2010 kovo 17 - 16:33
Jei klaustum iki kada gamins, tuomet galeciau tik guztelti peciaisOT iki kada buvo gaminamas 206
http://www.peugeot.l..... +/Enterprise
#136
Parašyta 2010 kovo 17 - 16:38
tai tas 206+ nebetas 206Jei klaustum iki kada gamins, tuomet galeciau tik guztelti peciais
http://www.peugeot.l..... +/Enterprise

#137
Parašyta 2010 kovo 17 - 19:11

#138
Parašyta 2010 kovo 18 - 07:36
Sitas mano manoO as dar pasiulysiu ir su 306- tu pravaziuoti...
Visgi klase aukstesne, kaina patrauklesne o tiek isvaizda, tiek technologijos![]()
Galima paziureti kaip atrodo su klubo remeliais:![]()
![]()

Šį pranešimą redagavo Francis: 2010 kovo 18 - 07:38
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#139
Parašyta 2010 kovo 18 - 07:38
o tai kodel Stopas siulo su juo pralekt be tamstos zinios?Sitas mano mano

#140
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 18 - 07:46
tai kaip suprantu, sitas yra 306?O as dar pasiulysiu ir su 306- tu pravaziuoti...
Visgi klase aukstesne, kaina patrauklesne o tiek isvaizda, tiek technologijos![]()
Galima paziureti kaip atrodo su klubo remeliais:![]()
![]()


vakar mieste dairiausi į visus peugeot


Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0