sakai?man asmeniskai 206 su 4 durim nesiziuri. cia tik mano subjektyvi nuomone
206 ar 207? :)
#101
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:11
#102
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:13
asmeniskai man, 3duris graziausiassakai?
#103
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:15
na, tikrai ne dėl rankinuko ;) tiesiog kažkada su vienu draugu turėjom dvidurę, užkniso juodai landžioti. dabar draugė turi dvidurę, irgi užknisa, o juk nepirksiu vieną ir paskui keisiu į kitą - juk mašina ne rankinukasa sunku bus rankinuka per priekines imest? nebent planuoji sheimos narius vezhiot, ar shiaip keleivius vezhiot, tai sunkoka butu per vienus vartus landzhiot, bet jei mashina sau, ir retkarchiais ka nuvezht tai dvivartis pats tas.
. Na kaip pageidausi, nieks gi labai nepersha butent shitos
. Tik shiaip gal mashina verta demesio.
#104
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:15
na, kruopos pietums netenkinageriau papasakok kaip tu keliu smulmenu ieshkojai, ir uzh kiek pasiule pirkt
Aš už savo 207 mokejau 14t, eina kaip žvėris, jau nuvažiavau apie 10t/km, smulkių problemėlių buvo, bet tokios, kurios netrukdo važiuoti. Tikrinau ir normaliam servise ir Žibinte ant diagnostikos, viskas OK. Manau, anekdotais apie 20t, nereikėtų tikėti, 17t yra vidurkis, o visa kita bandymai parduoti lizingo grąžintas mašinėles. O daugelis iš jų buvę valdiškose rankose, o tai irgi šį tą reiškia. Perkant autopliuse galima neblogai nuderėti, nes tie kas laiko mašinas mokamose pardavimo aikštelėse to negali ilgai daryti, nes kapsi pinigai, dabartinėm sąlygom pardavėjas paskaičiuoja ar laikyti pusę metų mokamoje aikštelėje, ar leisti kainą ir pasiimti pinigus iškart. Pirkti iš salono, aišku yra saugiau, nes jie užtikrina savo vardu, bet su jais nepasiderėsi., o paskui kalbekim apie 207 zhveri... Naujesnis modelis - sunkiau gaunamos dalys, o jei ir rasi tai "paliks tik kruopos pietums". Gal visgi geriau imt tokia, kad nebutu bedu su remontais? Visgi pirma mashina, ir mazha kas gali nutikt...
#105
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:16
na, pas Alba kitoj foto yra ir 4 durys ir super atrodo masiniukasasmeniskai man, 3duris graziausias
pas Alba pvz
#106
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:16
apie kitus niuansus imanoma numanytna, tikrai ne dėl rankinuko ;) tiesiog kažkada su vienu draugu turėjom dvidurę, užkniso juodai landžioti. dabar draugė turi dvidurę, irgi užknisa, o juk nepirksiu vieną ir paskui keisiu į kitą - juk mašina ne rankinukas
be to plius yra kitų niuansų, kurių čia neviešinsiu
tad tikrai dėkui, variantas neblogas, ir mašinytė atrodo normaliai, tačiau kol kas dvidurei sakau "ne", sorry
#107
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:18
na na?apie kitus niuansus imanoma numanyt
![]()
![]()
Šį pranešimą redagavo sunny: 2010 kovo 16 - 12:25
#108
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:33
ans buvo nekukliai pabuchiuots shiknon, atliko pareiga, tapo donoruna, pas Alba kitoj foto yra ir 4 durys ir super atrodo masiniukas
#109
Svečias_sunny_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 12:48
na, tiesiog gražus mašiniukas nepaisant bučkio ir su 4 durimans buvo nekukliai pabuchiuots shiknon, atliko pareiga, tapo donoru
#110
Parašyta 2010 kovo 16 - 14:42
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#111
Svečias_shift_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 15:35
Naujesnis modelis - sunkiau gaunamos dalys, o jei ir rasi tai "paliks tik kruopos pietums". Gal visgi geriau imt tokia, kad nebutu bedu su remontais? Visgi pirma mashina, ir mazha kas gali nutikt...
Naujesnį ir taisysi rečiau, negu kokį 10 metų automobiliuką. Tas ant to ir išeina. Kitavertus, nemanau, kad apynaujoj mašinoj reikės keisti kažkokias jau svarbias detales. Greičiau bus smulkūs gedimai, kai kažką reikės pravalyti, pakeisti daviklį ir pan. O kai mašina jau virš 200 000km, tai jau prasideda pažintis su guoliukais, šarnyriukais ir t.t.
Nesuprantu kito dalyko, kas per mąstymo liga pas mus Lietuvoje įsivyravo, kad nepatyrusiam vairuotojui vis siūlomas senesnis automobilis. Manau, kad nepatyręs vairuotojas turi saugoti savo gyvybę, o ne mašinos plastmases. Naujesnis automobilis (modelis) automatiškai yra saugesnis. Visi galvoja, kad tik kuo pigiau ir mažiau skardų sulankstyti avarijos metu, bet nepagalvoja, kad vairuotojas išsisukinės kojas senoje geldoje, vien dėl to, kad kojoms nėra numatyta jokios papildomos apsaugos. Kiek oro pagalvių turi 206 ir kiek turi 207? Koks saugumo reitingas yra 206 ir 207? Gal ne veltui 207 snukutis labiau išsipūtęs? Negana to naujesniame modelyje paprastai būna geresni stabdžiai ir važiuoklė, tikslesnis valdymas, kas leidžia bent dalinai kompensuoti jauno vairuotojo klaidas. Todėl mano rekomendacija imti mašiną kuo naujesnę, apsidrausti Kasko draudimu ir ramiai važinėti. Aišku, geriausia kai tą mašiną gali nusipirkti be lizingų ir kitokių skolos kuprų.
Reziume: Ką jaunas vairuotojas yra labiau nusiteikęs saugoti - piniginę ar savo gyvybę?
#112
Parašyta 2010 kovo 16 - 15:53
vel gi cia lygini du dalykus. uz paskutinius pinigus nusipirkti naujesnio modelio masina, kurios rida irgi gali but apie 200 tkm. ir kist pinigus i brangias detales.?o su tuo saugumu irgi lazda turi du galus... gali susizalot ir 206 ir 207 ir net zut (viskas priklauso, kaip pats pataikysi ar i tawe pataikys).. del nepatyrimo, cia irgi, ivaziuodamas i stulpeli bordiura ir etc, remontas pigiau kainuoja senesnes ir pakankamai populiariosmasinos.. kiek tokiu pvz buvo, kiemuose, ar posukiuose , sugadina kazka, ir ojeje kaip gaila masinos ir kaip brangu. kiekvienas pasirenka sau swarbesnius kriterijus, ir pats pasweria visus pliusus ir minus. tawo nuomone tokia, kitu kita... geriausiai optimaliausia varianta visada pasirinkti. O tuo labiau naujesne masina, kuri pries keleta metu nriedejo nuo konvejerio dar gali turetu bugu visokiu. o pries tai senesnis modelis dazniausias isgydytas nuo tu bugu ir vaikisku ligu.Naujesnį ir taisysi rečiau, negu kokį 10 metų automobiliuką. Tas ant to ir išeina. Kitavertus, nemanau, kad apynaujoj mašinoj reikės keisti kažkokias jau svarbias detales. Greičiau bus smulkūs gedimai, kai kažką reikės pravalyti, pakeisti daviklį ir pan. O kai mašina jau virš 200 000km, tai jau prasideda pažintis su guoliukais, šarnyriukais ir t.t.
Nesuprantu kito dalyko, kas per mąstymo liga pas mus Lietuvoje įsivyravo, kad nepatyrusiam vairuotojui vis siūlomas senesnis automobilis. Manau, kad nepatyręs vairuotojas turi saugoti savo gyvybę, o ne mašinos plastmases. Naujesnis automobilis (modelis) automatiškai yra saugesnis. Visi galvoja, kad tik kuo pigiau ir mažiau skardų sulankstyti avarijos metu, bet nepagalvoja, kad vairuotojas išsisukinės kojas senoje geldoje, vien dėl to, kad kojoms nėra numatyta jokios papildomos apsaugos. Kiek oro pagalvių turi 206 ir kiek turi 207? Koks saugumo reitingas yra 206 ir 207? Gal ne veltui 207 snukutis labiau išsipūtęs? Negana to naujesniame modelyje paprastai būna geresni stabdžiai ir važiuoklė, tikslesnis valdymas, kas leidžia bent dalinai kompensuoti jauno vairuotojo klaidas. Todėl mano rekomendacija imti mašiną kuo naujesnę, apsidrausti Kasko draudimu ir ramiai važinėti. Aišku, geriausia kai tą mašiną gali nusipirkti be lizingų ir kitokių skolos kuprų.
Reziume: Ką jaunas vairuotojas yra labiau nusiteikęs saugoti - piniginę ar savo gyvybę?
#113
Svečias_Vanduo_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 16:07
#114
Parašyta 2010 kovo 16 - 18:29
Temos autorei: kad tikrai automobilis dziugintu, reiktu tikrai issiversti be lizingo, nes kitaip ant dusios kabes tie pinigeliai kol neatiduosi, ziuresi i ta masinyte ir zinosi, kad ji tik is dalies tavo. Todel tikrai patarciau 206. Buna ju ir graziu spalvu, ir su dideliu stikliniu stoglangiu. O uz kokius 12-15 tukst litu galima rasti ir tikrai nedaug tevaziavusi. Jis tikrai bus patvaresnis uz 207, pakankamai saugus (Galbut jaunas vairuotojas vaziuodamas ne pacioje saugiausioje masinoje jausis atsakingiau ir tai iseis tik i gera?..), remontuoti pigesnis. Ir svarbausia nusipirkus auomobiliuka liks pinigeliu ledams ir pirmajai kelionei su juo prie juros
Nes masinos gedimai labiausiai priklauso nuo pravaziuotu kilometru, po to nuo prieziuros, modelio ir tikrai ne nuo masinos amziaus. Sitas didelis ziureijimas i masinos metus atejes is sovietiniu laiku, kai visi ziguliukais daugiau maziau po tiek pat vaziuodavo. Siais laikais esu mates 1 metu automobiliu su 200 000 ant skaitliuko, arba 10 metu su 50 000.
Pirmaji savo automobili visi geruoju prisimena, kad ir koks jis but buves...
Va sioks toks pavyzdys kaip paties modelio, bet ne konkreciai masinos (kazko nelima prie dusios skelbimas - kaina/rida/labai jau blizga/rudeni fotografuotas): 206
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2010 kovo 16 - 18:55
#115
Parašyta 2010 kovo 16 - 19:45
masinos gedimai priklauso nuo buvusio seimininko kulturos, vaziavimo stiliaus... O rida tik lietuviams kazkaip prie sirdies limpa ir visi stengiasi nusipirkti kuo labiau atsukta....Nes masinos gedimai labiausiai priklauso nuo pravaziuotu kilometru, po to nuo prieziuros, modelio ir tikrai ne nuo masinos amziaus. Sitas didelis ziureijimas i masinos metus atejes is sovietiniu laiku, kai visi ziguliukais daugiau maziau po tiek pat vaziuodavo. Siais laikais esu mates 1 metu automobiliu su 200 000 ant skaitliuko, arba 10 metu su 50 000.
Buna masinos ir po 300 k km dar gyvos ir gali vaziuot ir vaziuot... O buna ir po 50 k km jau po presu prasosi.
#116
Parašyta 2010 kovo 16 - 20:09
Matai, didziausia blogybe, kad pas mumi labi daug brudo priveza: kad tik pigesne auto butu ir is jos labiau uzdirbt iseitu. Todel zmogui apie masinas nenusimananciam nedidele tikimybe isigyt tikrai gera transporto priemone verta savo pinigu ir bent su visom oro pagalvem vietose.masinos gedimai priklauso nuo buvusio seimininko kulturos, vaziavimo stiliaus... O rida tik lietuviams kazkaip prie sirdies limpa ir visi stengiasi nusipirkti kuo labiau atsukta....
Buna masinos ir po 300 k km dar gyvos ir gali vaziuot ir vaziuot... O buna ir po 50 k km jau po presu prasosi.
#117
Parašyta 2010 kovo 16 - 20:13
nu dabar ishvis ishgasdinkit busima vairuotojaMatai, didziausia blogybe, kad pas mumi labi daug brudo priveza: kad tik pigesne auto butu ir is jos labiau uzdirbt iseitu. Todel zmogui apie masinas nenusimananciam nedidele tikimybe isigyt tikrai gera transporto priemone verta savo pinigu ir bent su visom oro pagalvem vietose.masinos gedimai priklauso nuo buvusio seimininko kulturos, vaziavimo stiliaus... O rida tik lietuviams kazkaip prie sirdies limpa ir visi stengiasi nusipirkti kuo labiau atsukta....
Buna masinos ir po 300 k km dar gyvos ir gali vaziuot ir vaziuot... O buna ir po 50 k km jau po presu prasosi.
Shiaip reik zhiuret priesh perkant, arba bent jau turet rekomendacijas pardavejui, paprastai pazhystamiems bet kokio sh nesistengia ikisht.
#118
Svečias_shift_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 20:46
Jei aktualu saugumas tai įdedu nuorodas iš EuroNCAP:
http://www.euroncap....06_2000/72.aspx
http://www.euroncap....7_2006/251.aspx
http://www.euroncap....7_2001/107.aspx
#119
Parašyta 2010 kovo 16 - 20:53
"........ Beje, 207 turi šiam reikalui isoFIX vaikiškų kėdučių tvirtinimą."
#120
Svečias_Vanduo_*
Parašyta 2010 kovo 16 - 21:07
Galiu susilazinti, sis 206 su uzsleptu variklio gedimu (atsiprasau straipsniuko autoriaus uz siurkstuma)Va sioks toks pavyzdys kaip paties modelio, bet ne konkreciai masinos (kazko nelima prie dusios skelbimas - kaina/rida/labai jau blizga/rudeni fotografuotas): 206
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0







