

2,1td bendros problemos
#201
Posted 2008 March 28 - 15:38

#202
Svečias_Edmas_*
Posted 2008 April 08 - 20:22
#203
Svečias_Mancius_*
Posted 2008 April 08 - 21:51
vo vo i pas mane tep. Net nezinau ar cia gerai ar blogai, 1100 kaip ir daugoka, o 500 mazoka (dreba panele) Hmmm suprantu kad pasilus apsukos turi nukrist, bet negi tiek daug? Kai senas variklis stovejo pas maniski tai praktiskai sukiai visada pastovus budava, nu ten gal 100 rpm nukrisdavo pasilus, o daba cia daugiau kaip 500rpm nukrentaSveiki,
yra tokia problema, saltas variklis 1100apsuku, kai pasyla krenta net iki 500apsuku. na jus sakysite kad automatinis padsosas, bet as jau tikrinau ir padariua kad jis nevaiksiotu, o stovetu vienoje padetyje.kas dar gali buti? boch surblys



#204
Svečias_genadi_*
Posted 2008 April 08 - 22:18
#205
Svečias_Mancius_*
Posted 2008 April 09 - 08:42
tai tau apsuku nerode ar kaip?pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis
#206
Svečias_genadi_*
Posted 2008 April 09 - 09:34
Edited by genadi, 2008 April 09 - 09:35.
#207
Posted 2008 April 09 - 09:50
#208
Svečias_Edmas_*
Posted 2008 April 09 - 15:54
#209
Svečias_Mancius_*
Posted 2008 April 09 - 17:34
kaliega gal placiau galit papasakot?pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis
#210
Svečias_pugosas_*
Posted 2008 May 03 - 20:14

#211
Posted 2008 May 04 - 14:06
gal gali aprasyt kaip turbo nuimti?Turbina gali patikrinti paprastai: nuimti isiurbimo slanga nuo turbinos ir "paklibinti" turbinos asele, priedo gali paziureti ar nera stipriu mechaniniu pazeidimu ant sparnuotes, jei didelio laisvumo ir tepalo leak'o nera reiskia turbina ok. Pastave del nepastovios traukos greiciausiai bus kalta stringanti aktuatoriaus kojeles, kuri reguliuoja wastegate(virslegio nuleidimo) voztuva. Nenuostabu kad tokiu metu turbinoje ji gali pastrigti, tada ir pasireiskia tai traukia tai ne. Pas mane jis buvo uzstriges pilnai atsidariuioje padetyje, todel trauka buvo be jokio boost kicko, dyzelis uzsiputinedavo gal nuo kokiu 2500-2800rpm, kur tai matyta! remontas paprastas: reikia duobes raktu ir laiko, wd40 toliasniame darbe nepamaisys ;) nusiemi turbina nuo kolektoriaus, lygtais 3 varztai, nesunkiai atsisuko, nes visgi ten dideli temperaturu skirtumai. apipurski gausiai wd-40 ar kitu rudziu suriseju, palauki 5-10min, tada plaktuko pagalba atsargiai, pramankstini wastegate voztuvelio ivore, kad lengvai darinetusipaemus ranka uz aktuatroiaus kojeles, dar papildomai praplauni visas rudis mankstindamas su wd-40, ir sudedi viska atgal. Rezultatai lyginant su priesremontiniais ispudingi. Turbina kickina prie 1500rpm, jei paprasciau pilnai uzsipucia prie 1500rpm, aisq pikas torko prie 2000rpm, taciau sikna to nepajaucia, jauciasi tolygi pilna trauka nuo 1500rpm, ten iki kokiu 4000rpm, daugiau dyzeliu negreziu kazkaip...
![]()
P.S. masina P 605 2.1TD
Tikiuosi pagelbes
#212
Posted 2008 May 04 - 21:40
#213
Svečias_pugosas_*
Posted 2008 May 05 - 14:36


#214
Posted 2008 May 05 - 18:43
#215
Svečias_pugosas_*
Posted 2008 May 05 - 20:24

#216
Svečias_dzentelmenXXL_*
Posted 2008 May 20 - 20:24


Edited by dzentelmenXXL, 2008 May 20 - 20:24.
#217
Posted 2008 May 20 - 20:52
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#218
Svečias_joris_*
Posted 2008 May 20 - 21:29

#219
Svečias_dzentelmenXXL_*
Posted 2008 May 23 - 08:59
Edited by dzentelmenXXL, 2008 May 23 - 09:06.
#220
Svečias_joris_*
Posted 2008 May 23 - 12:09
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users