Jump to content


2,1td bendros problemos


  • Please log in to reply
981 replies to this topic

#201 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2008 March 28 - 15:38

Aš tokia minti senai gvildenu, bet niekas neprisijungia :)
  • 0

#202 Svečias_Edmas_*

Svečias_Edmas_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 08 - 20:22

Sveiki, yra tokia problema, saltas variklis 1100apsuku, kai pasyla krenta net iki 500apsuku. na jus sakysite kad automatinis padsosas, bet as jau tikrinau ir padariua kad jis nevaiksiotu, o stovetu vienoje padetyje.kas dar gali buti? boch surblys
  • 0

#203 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 08 - 21:51

Sveiki,
yra tokia problema, saltas variklis 1100apsuku, kai pasyla krenta net iki 500apsuku. na jus sakysite kad automatinis padsosas, bet as jau tikrinau ir padariua kad jis nevaiksiotu, o stovetu vienoje padetyje.kas dar gali buti? boch surblys

vo vo i pas mane tep. Net nezinau ar cia gerai ar blogai, 1100 kaip ir daugoka, o 500 mazoka (dreba panele) Hmmm suprantu kad pasilus apsukos turi nukrist, bet negi tiek daug? Kai senas variklis stovejo pas maniski tai praktiskai sukiai visada pastovus budava, nu ten gal 100 rpm nukrisdavo pasilus, o daba cia daugiau kaip 500rpm nukrenta :ph34r: :ph34r: :ph34r: Gal kas minciu???
  • 0

#204 Svečias_genadi_*

Svečias_genadi_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 08 - 22:18

pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis
  • 0

#205 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 09 - 08:42

pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis

tai tau apsuku nerode ar kaip?
  • 0

#206 Svečias_genadi_*

Svečias_genadi_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 09 - 09:34

rode apsukas.

Edited by genadi, 2008 April 09 - 09:35.

  • 0

#207 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • posts 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Posted 2008 April 09 - 09:50

galima pareguliuoti ant siurblio tuščios eigos apsukas varžtukais.
  • 0

#208 Svečias_Edmas_*

Svečias_Edmas_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 09 - 15:54

gerai, daleiskim siltam varikliu sureguliuojiu apsukas ant 800rm, bet kai jis bus saltas tai man dirbs ant 1300rm nu ne biski per ziauru, o kur yra tas apsuku daviklis ir kaip jis atrodo?
  • 0

#209 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Posted 2008 April 09 - 17:34

pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis

kaliega gal placiau galit papasakot?
  • 0

#210 Svečias_pugosas_*

Svečias_pugosas_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 03 - 20:14

Turbina gali patikrinti paprastai: nuimti isiurbimo slanga nuo turbinos ir "paklibinti" turbinos asele, priedo gali paziureti ar nera stipriu mechaniniu pazeidimu ant sparnuotes, jei didelio laisvumo ir tepalo leak'o nera reiskia turbina ok. Pastave del nepastovios traukos greiciausiai bus kalta stringanti aktuatoriaus kojeles, kuri reguliuoja wastegate(virslegio nuleidimo) voztuva. Nenuostabu kad tokiu metu turbinoje ji gali pastrigti, tada ir pasireiskia tai traukia tai ne. Pas mane jis buvo uzstriges pilnai atsidariuioje padetyje, todel trauka buvo be jokio boost kicko, dyzelis uzsiputinedavo gal nuo kokiu 2500-2800rpm, kur tai matyta! remontas paprastas: reikia duobes raktu ir laiko, wd40 toliasniame darbe nepamaisys ;) nusiemi turbina nuo kolektoriaus, lygtais 3 varztai, nesunkiai atsisuko, nes visgi ten dideli temperaturu skirtumai. apipurski gausiai wd-40 ar kitu rudziu suriseju, palauki 5-10min, tada plaktuko pagalba atsargiai, pramankstini wastegate voztuvelio ivore, kad lengvai darinetusipaemus ranka uz aktuatroiaus kojeles, dar papildomai praplauni visas rudis mankstindamas su wd-40, ir sudedi viska atgal. Rezultatai lyginant su priesremontiniais ispudingi. Turbina kickina prie 1500rpm, jei paprasciau pilnai uzsipucia prie 1500rpm, aisq pikas torko prie 2000rpm, taciau sikna to nepajaucia, jauciasi tolygi pilna trauka nuo 1500rpm, ten iki kokiu 4000rpm, daugiau dyzeliu negreziu kazkaip... :P P.S. masina P 605 2.1TD Tikiuosi pagelbes
  • 0

#211 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Posted 2008 May 04 - 14:06

Turbina gali patikrinti paprastai: nuimti isiurbimo slanga nuo turbinos ir "paklibinti" turbinos asele, priedo gali paziureti ar nera stipriu mechaniniu pazeidimu ant sparnuotes, jei didelio laisvumo ir tepalo leak'o nera reiskia turbina ok. Pastave del nepastovios traukos greiciausiai bus kalta stringanti aktuatoriaus kojeles, kuri reguliuoja wastegate(virslegio nuleidimo) voztuva. Nenuostabu kad tokiu metu turbinoje ji gali pastrigti, tada ir pasireiskia tai traukia tai ne. Pas mane jis buvo uzstriges pilnai atsidariuioje padetyje, todel trauka buvo be jokio boost kicko, dyzelis uzsiputinedavo gal nuo kokiu 2500-2800rpm, kur tai matyta! remontas paprastas: reikia duobes raktu ir laiko, wd40 toliasniame darbe nepamaisys ;) nusiemi turbina nuo kolektoriaus, lygtais 3 varztai, nesunkiai atsisuko, nes visgi ten dideli temperaturu skirtumai. apipurski gausiai wd-40 ar kitu rudziu suriseju, palauki 5-10min, tada plaktuko pagalba atsargiai, pramankstini wastegate voztuvelio ivore, kad lengvai darinetusipaemus ranka uz aktuatroiaus kojeles, dar papildomai praplauni visas rudis mankstindamas su wd-40, ir sudedi viska atgal. Rezultatai lyginant su priesremontiniais ispudingi. Turbina kickina prie 1500rpm, jei paprasciau pilnai uzsipucia prie 1500rpm, aisq pikas torko prie 2000rpm, taciau sikna to nepajaucia, jauciasi tolygi pilna trauka nuo 1500rpm, ten iki kokiu 4000rpm, daugiau dyzeliu negreziu kazkaip... :P
P.S. masina P 605 2.1TD

Tikiuosi pagelbes

gal gali aprasyt kaip turbo nuimti?
  • 0

#212 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2008 May 04 - 21:40

Na reikes bandyt po kokiu 2 sav ziuret kaip ten kas ardos ir t.t. nes laiko neperakis visa laika ;)
  • 0

#213 Svečias_pugosas_*

Svečias_pugosas_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 05 - 14:36

Turbina nusiima paprastai, prie ismetimo kolektoriaus ji tvirtinasi 3 varztais, kurie su terksle, prailgintuvu ir galva(neatsimenu kokio diametro) puikiai atsisuka, is lempos kokia 60Nm jega :) , tada nuo turbinos reikia atsikt turbinos tepimo kanalus, vienas vamzdelis, kita slangele, ten be didesniu problemu jie irgi atsisuka, nuemi isiurbimo ismetimo kanalus(nuo saltosios dalies). Turbinos vamzdelis tvirtinasi i ismetimo kolektoriu 1 varztas atsuki ji, atpalaiuoji turbinos vamzdelio ir duslintuvo priekines dalies sujungima, ir vualah! isimame visa turbina su jos vamzdeliu, vietos uztenka nieko isiminet nereikia. Turbinos vamzdelis prisuktas kiek pamenu trimis 10mm varztais, juos atsukinejau pakaitines su autogenu, nors siaip nebutina jo nuiminet, galima virint su visa turbina(jei jis trukes) apsaugine bleka patarciau pasalint nuo to vamzdelio, nes ji praktiskai jokio vaidmens nevaidina, ir trukdo prieimui ir apziurai. Uzdeje atgal turbina nenustebkite, gali kuri laika padegt tepalo slegio lempute, jokiu budu negazuokit, nes turbinos ivores galit uzvelt akimirksniu, duokit padirbt kelias minutes kol turbinos tepimas pilnai normalizuosis. Vazineju po siu dabru gal jau 4 menesius, vaziuoja taip pat kaip po remonto, be priekaistu (apskritai sitas pazukas man masina kurioje tereikia pasikeisti stabdziu kaladeles tepalus etc. ir pilti kura, abu pezukai vienas 330k km kitas 200k km beges laiko neitiketinai, pries techa servise pasikeiti koki traukes antgali ar stabilizatoriu, ir technikine is pirmo karto visa laika, jau 3 tachas taip :wub: )
  • 0

#214 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • posts 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Posted 2008 May 05 - 18:43

Gal kartais turi viso sito reikalo foto? nors itariu greiciausiai reikes pasinaudot elcats.ru ar detali.ru Bet sakai verta tuo dalyku uzsiimt?
  • 0

#215 Svečias_pugosas_*

Svečias_pugosas_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 05 - 20:24

Manau kad verta, jei masina ima vaziuoti netaip, kaip jai priklauso, tai mano poziuriu tvarkyti yra butina. Pats esu abiturientas (pacanelis kaip dedes pasakytu :D ) dares ne viena kapitalke savom rankom grynai entuziazmo vedamas, man sie remontai nesudare didesniu sunkumu, taciau jei neturite yrankiu, salygu ar visiskai nepasitikite savimi galite si darba patiketi meistrams. IMHO geru meistru kurie padarytu kaip sau siais laikais reta, arba kainos lb dideles
  • 0

#216 Svečias_dzentelmenXXL_*

Svečias_dzentelmenXXL_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 20 - 20:24

TRumpai apie problema, nusipirkau 2.1 td 94 metu, viskas buvo gerai, taciau po keliones 100 km atsivere bedos, apgavo ar neapgavo nesigilinsiu i tai, butu idomu ir labai padekociau uz patarimus, taigi: gazuoji meta gerokai juoda duma, netgi ziauriai, tiek siltas, tiek saltas meta duma, kai susyla gesta ant laisvu apsuku, uzsidege po 100 km kad kaista antifrizas ar kazkas tokio, ten kur temperatura, taciau 90 laipsniu terodo ir viskas, gazas uzsirakina tarsi, baltas dumas iseina ir ragas, gali sustoti, po to sunkai uzsikuria ir dirba vos 4-5 simtu apsuku rezimu, aisku dreba. Is anksto aciu visiems uz pagalba :huh: :)

Edited by dzentelmenXXL, 2008 May 20 - 20:24.

  • 0

#217 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2008 May 20 - 20:52

visu pirma filtrai-oro ir kuro,kuro dedas jei orginalus i aliumine kapsule, antra tai prasivesk skaidria slangute nuo filtro iki siurblio ir jei matysi burbuliukus tai siurblys "gaudo ora" delto variklis taip dirba, ir dar kuro bake ir filtre galima rast net buozgalviu jei ankstesnis seimininkas pyle saliarka "is sono"ir niekada nekeite filtro.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#218 Svečias_joris_*

Svečias_joris_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 20 - 21:29

kolega tikrai teisus oro gaudymas pirmas negalawimas galintis but tokiu atweju :beer: oras... oras...
  • 0

#219 Svečias_dzentelmenXXL_*

Svečias_dzentelmenXXL_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 23 - 08:59

kuro, oro filtrai pakeisti, šlangutė pravaesta, išties matau burbuliukus, man dabar važiuoti pas meistrus kad jie tai panaikintų? Kiek tai galėtų man kainuoti? Beje, ar dėl tokio automobilio elgesio trūkusi variklio galva galėtų būti kalta, ar jeigu ji trūkusi tai ir šaltas variklis elgtųsi keistai, gal galėtumėte įvardinti trūkusios galvos simptomus, ačiū. Beje, juodas dumas reiskia neveikiancia turbina? (p.s.juodo dumo daug)

Edited by dzentelmenXXL, 2008 May 23 - 09:06.

  • 0

#220 Svečias_joris_*

Svečias_joris_*
  • Svečiai

Posted 2008 May 23 - 12:09

juodas dumas nebutinai reiskia neweikiancia turbina, gali tiesiog eiti suodziai is duslintuwo smagiau uzspaudus gaza, arba dar wiena priezastis trukes turbinos slangas, turbut dar yra nemazai kitu priezasciu...
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users