

2,1td bendros problemos
#201
Parašyta 2008 kovo 28 - 15:38

#202
Svečias_Edmas_*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 20:22
#203
Svečias_Mancius_*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 21:51
vo vo i pas mane tep. Net nezinau ar cia gerai ar blogai, 1100 kaip ir daugoka, o 500 mazoka (dreba panele) Hmmm suprantu kad pasilus apsukos turi nukrist, bet negi tiek daug? Kai senas variklis stovejo pas maniski tai praktiskai sukiai visada pastovus budava, nu ten gal 100 rpm nukrisdavo pasilus, o daba cia daugiau kaip 500rpm nukrentaSveiki,
yra tokia problema, saltas variklis 1100apsuku, kai pasyla krenta net iki 500apsuku. na jus sakysite kad automatinis padsosas, bet as jau tikrinau ir padariua kad jis nevaiksiotu, o stovetu vienoje padetyje.kas dar gali buti? boch surblys



#204
Svečias_genadi_*
Parašyta 2008 balandžio 08 - 22:18
#205
Svečias_Mancius_*
Parašyta 2008 balandžio 09 - 08:42
tai tau apsuku nerode ar kaip?pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis
#206
Svečias_genadi_*
Parašyta 2008 balandžio 09 - 09:34
Šį pranešimą redagavo genadi: 2008 balandžio 09 - 09:35
#207
Parašyta 2008 balandžio 09 - 09:50
#208
Svečias_Edmas_*
Parašyta 2008 balandžio 09 - 15:54
#209
Svečias_Mancius_*
Parašyta 2008 balandžio 09 - 17:34
kaliega gal placiau galit papasakot?pas mane xm buvo tokia pati problema,buvo parejas apsuku daviklis
#210
Svečias_pugosas_*
Parašyta 2008 gegužės 03 - 20:14

#211
Parašyta 2008 gegužės 04 - 14:06
gal gali aprasyt kaip turbo nuimti?Turbina gali patikrinti paprastai: nuimti isiurbimo slanga nuo turbinos ir "paklibinti" turbinos asele, priedo gali paziureti ar nera stipriu mechaniniu pazeidimu ant sparnuotes, jei didelio laisvumo ir tepalo leak'o nera reiskia turbina ok. Pastave del nepastovios traukos greiciausiai bus kalta stringanti aktuatoriaus kojeles, kuri reguliuoja wastegate(virslegio nuleidimo) voztuva. Nenuostabu kad tokiu metu turbinoje ji gali pastrigti, tada ir pasireiskia tai traukia tai ne. Pas mane jis buvo uzstriges pilnai atsidariuioje padetyje, todel trauka buvo be jokio boost kicko, dyzelis uzsiputinedavo gal nuo kokiu 2500-2800rpm, kur tai matyta! remontas paprastas: reikia duobes raktu ir laiko, wd40 toliasniame darbe nepamaisys ;) nusiemi turbina nuo kolektoriaus, lygtais 3 varztai, nesunkiai atsisuko, nes visgi ten dideli temperaturu skirtumai. apipurski gausiai wd-40 ar kitu rudziu suriseju, palauki 5-10min, tada plaktuko pagalba atsargiai, pramankstini wastegate voztuvelio ivore, kad lengvai darinetusipaemus ranka uz aktuatroiaus kojeles, dar papildomai praplauni visas rudis mankstindamas su wd-40, ir sudedi viska atgal. Rezultatai lyginant su priesremontiniais ispudingi. Turbina kickina prie 1500rpm, jei paprasciau pilnai uzsipucia prie 1500rpm, aisq pikas torko prie 2000rpm, taciau sikna to nepajaucia, jauciasi tolygi pilna trauka nuo 1500rpm, ten iki kokiu 4000rpm, daugiau dyzeliu negreziu kazkaip...
![]()
P.S. masina P 605 2.1TD
Tikiuosi pagelbes
#212
Parašyta 2008 gegužės 04 - 21:40
#213
Svečias_pugosas_*
Parašyta 2008 gegužės 05 - 14:36


#214
Parašyta 2008 gegužės 05 - 18:43
#215
Svečias_pugosas_*
Parašyta 2008 gegužės 05 - 20:24

#216
Svečias_dzentelmenXXL_*
Parašyta 2008 gegužės 20 - 20:24


Šį pranešimą redagavo dzentelmenXXL: 2008 gegužės 20 - 20:24
#217
Parašyta 2008 gegužės 20 - 20:52
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#218
Svečias_joris_*
Parašyta 2008 gegužės 20 - 21:29

#219
Svečias_dzentelmenXXL_*
Parašyta 2008 gegužės 23 - 08:59
Šį pranešimą redagavo dzentelmenXXL: 2008 gegužės 23 - 09:06
#220
Svečias_joris_*
Parašyta 2008 gegužės 23 - 12:09
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0