Posted 2009 June 01 - 09:18
Na pamastom. Jeigu mėto diagnostines klaidas, vadinasi didesnė problema, kad kažkas cherova su elektronika. Šiaip šitų Lucas siurblių silpnesnioji yra mechaninė dalis, dėl jo elektroninės dalies kažkaip nusiskundimų neteko girdėt. O ir šiaip pats siurblys nėra "protingas" tiesiog jame stovi keletas daviklių, kurių parodymus analizuoja kompas ir pagal tai liepia siurbliui pilt dyzelio kiek reikia. Tiesa yra vienas niuansas. Siurblyje stovi slėgio daviklis ir jeigu kritinėja slėgis, gali mest klaidas, bet tokiais atvejais atsiranda tokis bjaurokas "karkimo" garsas. Tai va čia gali būti gedimas. Tai tiek apie siurblį. EGR sistemos problemas galima atmest, nes šiame modelyje jinai kompiui jokios atgalinės info neteikia ir kompui pofig veikia ar ne. Trečia, bake nėra jokio žemo slėgio siurblio, tai tas atkrenta. Ketvirta vieta kur reiktų atkreipt dėmesį, tai alkūninio veleno apsukų daviklis. Tai vienintelis daviklis, pagal kurio parodymus kompas orientuojasi kaip variklis sukasi ir jeigu anas pušavoja, tai kompas taip ir elgiasi. Dar žinant, kad to daviklio fiškė su pravodke stovi labai durnoj vietoj, kur vibracijos ir purvas ganėtinai neblogai renkasi, tai neatmestinas nekontakto variantas. Taigi reziume: arba siurblys arba CKP daviklis.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser