

2,1td bendros problemos
#521
Posted 2010 March 09 - 19:18

#522
Posted 2010 March 10 - 00:18


#523
Posted 2010 March 10 - 08:52

Čia ta guma pradeda trintis tarp metalo todėl ir cypia



Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#524
Posted 2010 March 10 - 14:49
#525
Posted 2010 March 10 - 15:01

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#526
Posted 2010 March 10 - 17:18
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#527
Posted 2010 March 11 - 22:59


Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#528
Posted 2010 March 12 - 10:29
#529
Posted 2010 March 12 - 13:29
Shits daikts, nuo 605-o 1994 m 2. Td srdt.kazkaip man sviecias, kad pas mane tokio nera. Kurioj vietoj jis dedasi? pas mane tiesiai dirzas ant pagr. skyvo ir ant generatoriaus, o vairo stipr. tiesiai nuo pagr. skyvo ir ant vairo stiprintuvo. Per joki papildoma guoli dirzai neina.
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#530
Svečias_Vyturys02_*
Posted 2010 March 12 - 15:19
#531
Posted 2010 March 12 - 15:28
Galimas variantas, manishkis buvo butent su A/Csu sita asimi kur uzzdetas guolis prisiverzia generatorius prie bloko. taigi ziurint pro arka nusiemus rata matysusi generatoriaus kaireje apcioje. sis guolis turbut statomas tik variantuosesu kondiske tam kad padidinti dirzo gaubimo kampus. nes taip gautusi jog dirzas lies tik po 4-tadali gen. ir kond.siurblio skyvo
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#532
Posted 2010 March 12 - 17:30
pas manaji 605 2.1td skyvas su ta guma jobnuta,siandien atsidarau kapota,ziuriu ogi nuo vairo stiprintuvo dirzas jau per du griovius gyvate nusokes,nusuku rata,nuimu apsaugas,tai kaip yra skyvas visur guma normaliai,o kokiam 5 cm ruoze ji jau islindus lauk truputi,tai manau,kad skyvas čiunkuot pradeda ir dirzas tada i sona vaziuoja...Nzn kai pas peugeot TAVAJĮ, bet pas VW 1,9TD ir pas Renault 2,2D pagrindinis škyvas atrodė taip:
Čia ta guma pradeda trintis tarp metalo todėl ir cypiaPaaiškinkit man durnam, kam ta guma ten
Pas roveri 620Si ir pas 605 3,0 lyg ir be gumos buvo ir niekas necypė
8-663-63443.
#533
Posted 2010 March 12 - 17:44
Matyt gausi shkyva keistpas manaji 605 2.1td skyvas su ta guma jobnuta,siandien atsidarau kapota,ziuriu ogi nuo vairo stiprintuvo dirzas jau per du griovius gyvate nusokes,nusuku rata,nuimu apsaugas,tai kaip yra skyvas visur guma normaliai,o kokiam 5 cm ruoze ji jau islindus lauk truputi,tai manau,kad skyvas čiunkuot pradeda ir dirzas tada i sona vaziuoja...

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#534
Posted 2010 March 12 - 18:50

#535
Posted 2010 March 12 - 19:07


8-663-63443.
#536
Posted 2010 March 12 - 19:34
Jei geras suvirintojas, tai zino, ka ir kaip virint, kad nekraipytu metalo. O siaip imanomas variantas, tik, kad del balanso, tai nzn. siaip gi neveltui jie yra balansuojami .ka suvirint?
ten su guma tai kaip ten galima suvirint? o virinant metalas nesikraipo da labiau?

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#537
Posted 2010 March 12 - 22:57
8-663-63443.
#538
Posted 2010 March 12 - 23:18

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#539
Posted 2010 March 12 - 23:21



8-663-63443.
#540
Posted 2010 March 13 - 08:12



Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users