Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 keistai dirba


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 36

#21 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 08:06

Chebra nu pahelpinkit tokioj situacijoj. Ir dar klausimu turiu mietke degimo kad nepamest reikia tik prie pagr. Dirzo dantraciu uzkist ar ir kur nors pavaru dezej?
  • 0

#22 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 27 - 08:19

Kokie pozymiai buna jei tarpine tik pramusa ?

I tepala pradeda eiti antifrizas. Tai galima pamatyti pavazinejus ir istraukus tepalo matuokle. Buna susidariusos kaip putos sviesios spalvos. Taip pat ir ant tepalo ipylimo angos kamstelio pradeda kauptis i "majoneza" panasus dalykas.

Gali buti variantas, kad pramusus tarpines, antifrizas pradeda keliausi i ismetima(duslintuva). Is kart juntamas kvapas ir duslintuvo, bei pradeda baltai dumintis.

Taip pat mazeja antofrizo lygis.

Jei tarpines stipriai pramusta, tai pajausi is kart, variklis purtosi, dirbt nenori, kaista...

Lyg ir pagrindiniai pozymiai...
  • 0

#23 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 08:28

Dekui :beer: skolnas neliksiu fotkinsiu visa galvos emimo darba gal kam tikrai pravers. Na to tepalo antifrize nepastebejau, tik vat ant matuokles lyg kad vandens kondensatas noretu but :blush: o antifriza degina nenormaliai... apie 2 litrai keliem kilometram.... masina kuriasi ir vaziuoja normaliai. bet bijau taip perkaitint ja...

Šį pranešimą redagavo Gycius: 2010 balandžio 27 - 08:28

  • 0

#24 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 27 - 08:57

O tai tas antifrizas matomai kur neisbega? Gal kur per slangas, neslapia niekur? Ir jei i duslintuva nueina, dazniausiai randa per kokia skylute ar sujungima pavarvet is jo. 2 litrai keliems kilams neturetu nepastebimai isnykt :) uzsikurk masina ir atidziai isziurinek visur. manau turetum rast. Nes tokis kiekis i tapala speju neleistu tau graziai dirbt varikliui :)
  • 0

#25 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 09:03

na slangas apziurejau viskas normaliai, pribege irgi niekur neradau :( na o variklis uzsikuria biski apsipurto prasidirba ir paskui nromaliai, bet apsyla na ir pradeda dumintis bet taip dumintis kad atrodo padangas deginciau.. baltas dumas... ai ir dar atsukus kamsti (kur variklio tepala pilu) is ten garuoja ir kvapas tox panasus lyg kad kaip ir is duslintuvo tox saldumas biski burnoj jaucias
  • 0

#26 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 09:05

Ir gal kam nebutu sunku nupasakot visa seka galvos kelimo ? nes visgi nesinori ko nors praleist... :beer:
  • 0

#27 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 balandžio 27 - 13:03

Prapusta tarpinė arba skilus galvutė. mhm galvutės ėmimo lauk tvarka: 1)Nusiimi babina (čia lengviausia),lupi lauk isiurbimo kolektorių su viskuo ir atkabini išmetimo kolektorių nuo duslintuvo, kur eina žiedas su 2 spyruoklėm. 2)Išleidi skysčius. 3)Lupi lauk galvutės dangtelius, po kuriais velenėliai (16v nupiešta) 4)Lupi lauk velenėlius, ir galvutės dalį kurioje tvirtinasi velenėliai. 5)Beliko atsukti pačią galvutę. Spėju pats nedarysi?Jei bus tai pirmas tavo variklis, gal neekspermentuok :good:

Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 balandžio 27 - 13:12

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#28 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 27 - 14:13

Jo, eksperimentuot geriau pradziai su paprastesniais dalykais :) Greiciausi pas tave tarpine pramusta arba trukus galva. nuemus galva, ja dar reiks vezt slifuot. geriau patikek ta darba, kas jau tai dare ar bent pasiprasyk tokio zmogaus pagalbos. is forume pateiktos sekos naudos nebus keiciant paciam pirma kart B)
  • 0

#29 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 16:05

ne tai vienas nekeisiu ;] dalyvausiu ir padesiu tik :beer: tai jau geriau tik tarpine trukus.... :( taip bajau kai paskleisiu ka rasiu. o tai velenelius nuemus tai ir su visom metkem ten nusilups ar kaip ? ar ten jau visiskai viskas issinulins ? nlb suprantu to dalyko :shy:

Šį pranešimą redagavo Gycius: 2010 balandžio 27 - 16:07

  • 0

#30 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 balandžio 27 - 16:17

ne tai vienas nekeisiu  ;]  dalyvausiu ir padesiu tik  :beer:

tai jau geriau tik tarpine trukus....  :(  taip bajau kai paskleisiu ka rasiu. o tai velenelius nuemus tai ir su visom metkem ten nusilups ar kaip ? ar ten jau visiskai viskas issinulins ? nlb suprantu to dalyko  :shy:

Normaliam variklistui metkių nereikia, degimą nusistato pats :good: Kadangi darysi ne pats, tai manau tema kaip ir išsemta ;]

Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 balandžio 27 - 16:17

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#31 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 27 - 17:08

hm pradejau kainom galvos tarpines dometis, nes labai tikiuos kad tai tik ji.... pasiule 50lt ir 160 lt tai db nesuprantu kas per skirtumai nes kainu skirtumas bent kaip man tai ohoho? :wacko:
  • 0

#32 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 29 - 23:43

Tai va pargrizau namo. Griebiau pezuka apziurejau nekures... Tepalo matuokle rodo max nors praeita savaite buvo min taigi vandeni varo i tepala. Isisvariau i garaziuka. Nusimt galva bandziau pats. Sunkiai sekes ismetimo kolektoriaus varztus nusukt nes tie tai stabolnai gerai uzkepe ir priejimas labai blogas... isiurbimo kolektorius lengvai nusieme, tik tarpinej chana tikekime ryt gausiu tuose raseiniuose ka nors. Istraukus purkstukus vieno is ju antgaliuko tokio guminio nebuvo... nu ka ir prasidejo linksmybes nusiemiau dirzo apsauga, jau panorau metkes susimest kol dirzas yra ir neina... pavaru dezej yra tik viena metke, ja atsuku nuenu paziuret ar lenda i kitas skyles kaisciai ogi nei i viena nei ten prie voztuvu nei ten prie veleno apacioj. Tada pasiimu kaisti susriandu metke kur is veleno i bloka kisas ikisu ji mazdaug apie 10 valandoi. pereinu prie voztuvu kaistis i galva dalis matos bet voztuvo dantratis vos ne 180 laipsniu kitoi pusej. Turit pasiulymu ? :blush: beto matyt jau auksarankiai bus prikise nagus... nes annt voztuvelio dantratuko balti su korektorium taskai sudeti matyt ten tikrosios ju metkes...
  • 0

#33 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2010 balandžio 30 - 10:29

hm pradejau kainom galvos tarpines dometis, nes labai tikiuos kad tai tik ji.... pasiule 50lt ir 160 lt tai db nesuprantu kas per skirtumai  nes kainu skirtumas bent kaip man tai ohoho?  :wacko:

koks tavo :pug: VIN? beto varztai galvos priklausytu ant keitimo, geras dalykas patikrinimas galvos ir siaip tarpine geriausia imt kuo geresne, uzverzimas turi but atliktas teisingai - su kokia reikia jega ir kiek reikia kartu... pagal vin paziuresiu kokia tiksliai eina nes pvz. erlingo duoda du variantus su dideliu skirtumu ant kainu tam paciam 1,8 16V

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 balandžio 30 - 10:36

  • 0

#34 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 balandžio 30 - 16:45

Tai jau tarpine nupirkta. Galva irgi pats nusikeliau sutaupiau 200... gal zinot slifavimo ir galvos tikrinimo kainas ? nes konkreciu zymiu kad tarpine nupusta nemaciau yra vietoi ties cilindru vos vos itruke bet kazi ar del tiek gali.
  • 0

#35 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 gegužės 02 - 00:07

nu va sutaupiau ir kita puse pinigu B) galva uzdeta viskas sudeta uzkuriau uzsivede is pirmo. Ryt ziuresim ka rodys nes siandienai jau pakaks :beer: dekui kas padejo. Ech pirmasis variklis.. :ax: :lol:
  • 0

#36 Fixy

Fixy
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Kaunas/Ukmergė
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 15:42

Tai va ir as atbludijau i sita tema, pas mane pries kelias dienas buvo termostatas pastriges manajam pezui, tai biski pakaites buvo. Dabar pastebejau kad plaukioja mano antifryze tepalo pora burbuliuku. Ar cia galva trukti galejo ar tik tarpine parejo? Saip slangu nepucia ir baisiai nekaista, pas mane pirmoji ventiliatoriaus apdetis jau senai neveike tai kamsti budavo kad apie 100 rodydavo. Ir dar kalusimas ar jau satayt ja kieme ir taupyt litus ar vis dar galiu vazinetis su ja? Nes man siaip jau pagal viska tai laiaks tepalus+filtrus keisti, dar palnuose dirza galvoju pagrindini pasikeisti ir tada prie to pacio ir galvos tarpine man pakeistu zmogus.
  • 0
telefonas: mobilus, numeris :) lyg ir 868776679 :)

#37 Fixy

Fixy
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Kaunas/Ukmergė
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Parašyta 2010 spalio 07 - 13:06

hm pradejau kainom galvos tarpines dometis, nes labai tikiuos kad tai tik ji.... pasiule 50lt ir 160 lt tai db nesuprantu kas per skirtumai nes kainu skirtumas bent kaip man tai ohoho? :wacko:

uz 50 yra normali tarpine ten pilnai tau jos pakaks, o uz 160 ta metaline (kazkokio metalo) tarpine, tipo amzina :)
  • 0
telefonas: mobilus, numeris :) lyg ir 868776679 :)




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0