1.6 HDi kompresija cilindruose
#1
Parašyta 2010 kovo 29 - 15:38
#2 Svečias_meškiai_*
Parašyta 2010 kovo 29 - 15:58
#3
Parašyta 2010 kovo 29 - 16:34
#4
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:11
#5
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:17
#6
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:56
nenoriu nuvilti,bet jei tokie skaiciai dominuoja,variklis praktiskai lavonas nesu mataves 1.6hdi bet 2.0hdi esu mataves gera dvidesimtuka,tai pastebejimai tokie kad kompresija geriausia 30baru.(idealus variklis) maziausia buvo pasitaikiusi 20bar viename is cilindru manyciau kad arba kompresiometras meistru melavo,arba variklis lavonas 2.0hdi ar 1.6hdi varikliai vienodi ir supaudimo laipsnis abieju vienodas(18:1),manyciau ir kompresija turetu buti ~30barKa tik meistrai pamatavo kompresija 1.6 HDi cilindruose, rado 18-19 ribose. Lyg ir mazoka? Ar reikia susirupinti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:37
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:44
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#9
Parašyta 2010 kovo 29 - 21:16
Zvakes galas bloke... Buciau rudeniui palikes ta ardyma jei ne kazkokio guolio baubimas prie pagrindinio dirzo....sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
Gal ka pasiulysit profilaktiskai pakeisti, kad nereiktu vel lyst? Bedu praktiskai jokiu nebuvo, neskaitant kazkurio voztuvo grybavima vykstant FAP regeneracijai...
Šį pranešimą redagavo lmacys: 2010 kovo 29 - 21:18
#10
Parašyta 2010 kovo 30 - 07:40
jus ziurit turbut is autodatos ? atodatose rasoma ne kompresija nezinau kaip bus letuviskai bet rusiskai (stepen szatija) o cia skirtingi parodimaj pagal jusu kompresija15 cia dar giarei ??? sitam varikliuj normali kompresija turi but 25-26 bar , ir skirtumas tarp cilindru ne daudiou kaip 5 bar !!! 18 cia jou lavonas arba greitej bussio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
Šį pranešimą redagavo romanas29: 2010 kovo 30 - 07:58
#11
Parašyta 2010 kovo 30 - 08:54
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Parašyta 2010 kovo 30 - 21:06
del 1.6hdi nesigincysiu... bet 2.2(dw12ated) kompresija vienoda kas ir 2.0(dw10ated) tai yra 25-30barOk, įkišiu savo nosį, nes žiūriu daug nuomonių ir visos dalinai teisios.
Suspaudimo laipsnis pas visus HDI yra 17-18:1. O vat kompresija yra tokia: 1,6 ir 2,2 varikliai turi 20+-5, o 2,0 turi 30+-5. Pastaba tam, kad nekiltų didelė diskusų audra, tai kad tarp suspaudimo laipsnio ir kompresijos nėra tiesioginės priklausomybės.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:33
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Parašyta 2010 kovo 30 - 21:13
15 jau vos ne kaip benzinine...... ne veltui seni dyzeliai nesikuria salciuose jei kompresija maziau 22bar....taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:14
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2010 kovo 31 - 08:50
#15
Parašyta 2010 kovo 31 - 13:13
25-30 taviskiam dw10td manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?o koke komresija turi buti pas 2.0 hdi 66 kw ? , ir kur butu galima rasti koki manuala kaip tarpine galvos pakeisti ir metkes pagauti ir tt... ( berods tarpine po galva pramuse pucia antifriza lauk)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#16
Parašyta 2010 kovo 31 - 18:21
O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.25-30 taviskiam dw10td manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?
#17
Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:21
Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:22
Nu ne iš lengvųjų, ale labai jau tu čia sudėtingai nupasakojeiZinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2010 balandžio 01 - 18:29
Vistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.
#20
Parašyta 2010 balandžio 03 - 21:14
tai jei pas pati blokas propeleriu issisukes tai slifavimas galvos nepades....vis viena ardysi n kartuVistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?
Deformuojasi nuo netvarkingos ausinimo sistemos(perkaista,oras sistemoje,nepakanka skysciu...)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0