![Nuotrauka](https://secure.gravatar.com/avatar/8546a920cb4adcb7df4e00b95e17850f?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
1.6 HDi kompresija cilindruose
#1
Parašyta 2010 kovo 29 - 15:38
#2
Svečias_meškiai_*
Parašyta 2010 kovo 29 - 15:58
![:good:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/th_-good-.gif)
#3
Parašyta 2010 kovo 29 - 16:34
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#4
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:11
![:good:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/th_-good-.gif)
#5
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:17
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#6
Parašyta 2010 kovo 29 - 18:56
nenoriu nuvilti,bet jei tokie skaiciai dominuoja,variklis praktiskai lavonasKa tik meistrai pamatavo kompresija 1.6 HDi cilindruose, rado 18-19 ribose. Lyg ir mazoka? Ar reikia susirupinti?
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
![<_<](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/dry.png)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:dntknw:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/th_-dntknw-.gif)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:37
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2010 kovo 29 - 20:44
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#9
Parašyta 2010 kovo 29 - 21:16
Zvakes galas bloke...sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
Gal ka pasiulysit profilaktiskai pakeisti, kad nereiktu vel lyst? Bedu praktiskai jokiu nebuvo, neskaitant kazkurio voztuvo grybavima vykstant FAP regeneracijai...
Šį pranešimą redagavo lmacys: 2010 kovo 29 - 21:18
#10
Parašyta 2010 kovo 30 - 07:40
jus ziurit turbut is autodatos ? atodatose rasoma ne kompresija nezinau kaip bus letuviskai bet rusiskai (stepen szatija) o cia skirtingi parodimaj pagal jusu kompresija15 cia dar giarei ??? sitam varikliuj normali kompresija turi but 25-26 bar , ir skirtumas tarp cilindru ne daudiou kaip 5 bar !!! 18 cia jou lavonas arba greitej bussio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
Šį pranešimą redagavo romanas29: 2010 kovo 30 - 07:58
#11
Parašyta 2010 kovo 30 - 08:54
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Parašyta 2010 kovo 30 - 21:06
del 1.6hdi nesigincysiu...Ok, įkišiu savo nosį, nes žiūriu daug nuomonių ir visos dalinai teisios.
Suspaudimo laipsnis pas visus HDI yra 17-18:1. O vat kompresija yra tokia: 1,6 ir 2,2 varikliai turi 20+-5, o 2,0 turi 30+-5. Pastaba tam, kad nekiltų didelė diskusų audra, tai kad tarp suspaudimo laipsnio ir kompresijos nėra tiesioginės priklausomybės.
![:dntknw:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/th_-dntknw-.gif)
![<_<](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/dry.png)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:33
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Parašyta 2010 kovo 30 - 21:13
15 jau vos ne kaip benzinine......taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:14
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2010 kovo 31 - 08:50
#15
Parašyta 2010 kovo 31 - 13:13
25-30 taviskiam dw10tdo koke komresija turi buti pas 2.0 hdi 66 kw ? , ir kur butu galima rasti koki manuala kaip tarpine galvos pakeisti ir metkes pagauti ir tt... ( berods tarpine po galva pramuse pucia antifriza lauk)
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#16
Parašyta 2010 kovo 31 - 18:21
O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.25-30 taviskiam dw10td
manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva
tarpines stori issimatuot mokesi?
#17
Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:21
Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:22
Nu ne iš lengvųjų, ale labai jau tu čia sudėtingai nupasakojeiZinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva
tarpines stori issimatuot mokesi?
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2010 balandžio 01 - 18:29
Vistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.
#20
Parašyta 2010 balandžio 03 - 21:14
tai jei pas pati blokas propeleriu issisukes tai slifavimas galvos nepades....vis viena ardysi n kartuVistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Deformuojasi nuo netvarkingos ausinimo sistemos(perkaista,oras sistemoje,nepakanka skysciu...)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0