1.6 HDi kompresija cilindruose
#1
Posted 2010 March 29 - 15:38
#2 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 March 29 - 15:58
#3
Posted 2010 March 29 - 16:34
#4
Posted 2010 March 29 - 18:11
#5
Posted 2010 March 29 - 18:17
#6
Posted 2010 March 29 - 18:56
nenoriu nuvilti,bet jei tokie skaiciai dominuoja,variklis praktiskai lavonas nesu mataves 1.6hdi bet 2.0hdi esu mataves gera dvidesimtuka,tai pastebejimai tokie kad kompresija geriausia 30baru.(idealus variklis) maziausia buvo pasitaikiusi 20bar viename is cilindru manyciau kad arba kompresiometras meistru melavo,arba variklis lavonas 2.0hdi ar 1.6hdi varikliai vienodi ir supaudimo laipsnis abieju vienodas(18:1),manyciau ir kompresija turetu buti ~30barKa tik meistrai pamatavo kompresija 1.6 HDi cilindruose, rado 18-19 ribose. Lyg ir mazoka? Ar reikia susirupinti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Posted 2010 March 29 - 20:37
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Posted 2010 March 29 - 20:44
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#9
Posted 2010 March 29 - 21:16
Zvakes galas bloke... Buciau rudeniui palikes ta ardyma jei ne kazkokio guolio baubimas prie pagrindinio dirzo....sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
Gal ka pasiulysit profilaktiskai pakeisti, kad nereiktu vel lyst? Bedu praktiskai jokiu nebuvo, neskaitant kazkurio voztuvo grybavima vykstant FAP regeneracijai...
Edited by lmacys, 2010 March 29 - 21:18.
#10
Posted 2010 March 30 - 07:40
jus ziurit turbut is autodatos ? atodatose rasoma ne kompresija nezinau kaip bus letuviskai bet rusiskai (stepen szatija) o cia skirtingi parodimaj pagal jusu kompresija15 cia dar giarei ??? sitam varikliuj normali kompresija turi but 25-26 bar , ir skirtumas tarp cilindru ne daudiou kaip 5 bar !!! 18 cia jou lavonas arba greitej bussio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
Edited by romanas29, 2010 March 30 - 07:58.
#11
Posted 2010 March 30 - 08:54
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2010 March 30 - 21:06
del 1.6hdi nesigincysiu... bet 2.2(dw12ated) kompresija vienoda kas ir 2.0(dw10ated) tai yra 25-30barOk, įkišiu savo nosį, nes žiūriu daug nuomonių ir visos dalinai teisios.
Suspaudimo laipsnis pas visus HDI yra 17-18:1. O vat kompresija yra tokia: 1,6 ir 2,2 varikliai turi 20+-5, o 2,0 turi 30+-5. Pastaba tam, kad nekiltų didelė diskusų audra, tai kad tarp suspaudimo laipsnio ir kompresijos nėra tiesioginės priklausomybės.
Edited by Ramus, 2010 March 30 - 21:33.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#13
Posted 2010 March 30 - 21:13
15 jau vos ne kaip benzinine...... ne veltui seni dyzeliai nesikuria salciuose jei kompresija maziau 22bar....taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.
Edited by Ramus, 2010 March 30 - 21:14.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Posted 2010 March 31 - 08:50
#15
Posted 2010 March 31 - 13:13
25-30 taviskiam dw10td manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?o koke komresija turi buti pas 2.0 hdi 66 kw ? , ir kur butu galima rasti koki manuala kaip tarpine galvos pakeisti ir metkes pagauti ir tt... ( berods tarpine po galva pramuse pucia antifriza lauk)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#16
Posted 2010 March 31 - 18:21
O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.25-30 taviskiam dw10td manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?
#17
Posted 2010 April 01 - 08:21
Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Posted 2010 April 01 - 08:22
Nu ne iš lengvųjų, ale labai jau tu čia sudėtingai nupasakojeiZinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva tarpines stori issimatuot mokesi?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Posted 2010 April 01 - 18:29
Vistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.
#20
Posted 2010 April 03 - 21:14
tai jei pas pati blokas propeleriu issisukes tai slifavimas galvos nepades....vis viena ardysi n kartuVistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?
Deformuojasi nuo netvarkingos ausinimo sistemos(perkaista,oras sistemoje,nepakanka skysciu...)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users