Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDi kompresija cilindruose


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#1 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 kovo 29 - 15:38

Ka tik meistrai pamatavo kompresija 1.6 HDi cilindruose, rado 18-19 ribose. Lyg ir mazoka? Ar reikia susirupinti?
  • 0

#2 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 kovo 29 - 15:58

:good: neeeee
  • 0

#3 Mindo

Mindo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206 1.6 hdi 110

Parašyta 2010 kovo 29 - 16:34

Tai vis delto ryzaisi :)
  • 0

#4 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2010 kovo 29 - 18:11

beveik tokia ir turi but... :good:
  • 0

#5 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 kovo 29 - 18:17

Aga, ryzaus :) Siandien turejo jau galva nuimti. :( Gaila ardyti veikianti daikta, bet taip jau sutapo, kad kazkoks guolis baubt pradejo, buciau zvakes krapstes tik rudeni... Del kompresijos man jie minejo kad turi buti 22-23 berods, tai ir susirupinau kodel tiek. Jei sakai kad norma, tai nuraminai :)
  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 29 - 18:56

Ka tik meistrai pamatavo kompresija 1.6 HDi cilindruose, rado 18-19 ribose. Lyg ir mazoka? Ar reikia susirupinti?

nenoriu nuvilti,bet jei tokie skaiciai dominuoja,variklis praktiskai lavonas :( nesu mataves 1.6hdi bet 2.0hdi esu mataves gera dvidesimtuka,tai pastebejimai tokie kad kompresija geriausia 30baru.(idealus variklis) <_< maziausia buvo pasitaikiusi 20bar viename is cilindru :lol: manyciau kad arba kompresiometras meistru melavo,arba variklis lavonas :dntknw: 2.0hdi ar 1.6hdi varikliai vienodi ir supaudimo laipsnis abieju vienodas(18:1),manyciau ir kompresija turetu buti ~30bar ^_^
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2010 kovo 29 - 20:37

sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#8 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 kovo 29 - 20:44

Tiesiog patvirtinu pauliusj posta: Item Values Units Engine code DV6TED4 (9HY) Capacity1560(cc) Compression pressure   Normal18.0-20.0 ± 5.0(bar)
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#9 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 kovo 29 - 21:16

sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?

Zvakes galas bloke... :( Buciau rudeniui palikes ta ardyma jei ne kazkokio guolio baubimas prie pagrindinio dirzo....

Gal ka pasiulysit profilaktiskai pakeisti, kad nereiktu vel lyst? Bedu praktiskai jokiu nebuvo, neskaitant kazkurio voztuvo grybavima vykstant FAP regeneracijai...

Šį pranešimą redagavo lmacys: 2010 kovo 29 - 21:18

  • 0

#10 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 kovo 30 - 07:40

sio variklio kompresija turi buti 20+-5, taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.kam tu ji ardai? dumina? nesikuria?

jus ziurit turbut is autodatos ? atodatose rasoma ne kompresija nezinau kaip bus letuviskai bet rusiskai (stepen szatija) o cia skirtingi parodimaj pagal jusu kompresija15 cia dar giarei ??? sitam varikliuj normali kompresija turi but 25-26 bar , ir skirtumas tarp cilindru ne daudiou kaip 5 bar !!! 18 cia jou lavonas arba greitej bus

Šį pranešimą redagavo romanas29: 2010 kovo 30 - 07:58

  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#11 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 kovo 30 - 08:54

Ok, įkišiu savo nosį, nes žiūriu daug nuomonių ir visos dalinai teisios. Suspaudimo laipsnis pas visus HDI yra 17-18:1. O vat kompresija yra tokia: 1,6 ir 2,2 varikliai turi 20+-5, o 2,0 turi 30+-5. Pastaba tam, kad nekiltų didelė diskusų audra, tai kad tarp suspaudimo laipsnio ir kompresijos nėra tiesioginės priklausomybės.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 30 - 21:06

Ok, įkišiu savo nosį, nes žiūriu daug nuomonių ir visos dalinai teisios.
Suspaudimo laipsnis pas visus HDI yra 17-18:1. O vat kompresija yra tokia: 1,6 ir 2,2 varikliai turi 20+-5, o 2,0 turi 30+-5. Pastaba tam, kad nekiltų didelė diskusų audra, tai kad tarp suspaudimo laipsnio ir kompresijos nėra tiesioginės priklausomybės.

del 1.6hdi nesigincysiu... :dntknw: bet 2.2(dw12ated) kompresija vienoda kas ir 2.0(dw10ated) tai yra 25-30bar <_<

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:33

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 30 - 21:13

taigi nuo 15 iki 25. taigi iki lavono jam dar vaziuoti ir vaziuoti.

15 jau vos ne kaip benzinine...... :lol: ne veltui seni dyzeliai nesikuria salciuose jei kompresija maziau 22bar.... :lol:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 30 - 21:14

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#14 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2010 kovo 31 - 08:50

o koke komresija turi buti pas 2.0 hdi 66 kw ? , ir kur butu galima rasti koki manuala kaip tarpine galvos pakeisti ir metkes pagauti ir tt... ( berods tarpine po galva pramuse pucia antifriza lauk)
  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 31 - 13:13

o koke komresija turi buti pas 2.0 hdi 66 kw ? , ir kur butu galima rasti koki manuala kaip tarpine galvos pakeisti ir metkes pagauti ir tt... ( berods tarpine po galva pramuse pucia antifriza lauk)

25-30 taviskiam dw10td ;] manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva :lol: tarpines stori issimatuot mokesi? ^_^
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 kovo 31 - 18:21

25-30 taviskiam dw10td ;] manuala galiu atsiusti(rusu.k) Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva :lol: tarpines stori issimatuot mokesi? ^_^

O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.
  • 0

#17 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:21

O nuo ko priklauso, kad vieniems reikia tik galva slifuoti, o kitiems ir bloka? Mano loginiu supratimu tai geriausia abu nuslifuoti.

Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#18 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 01 - 08:22

Zinok procedura ne is lengvuju(teko),reika irankiu(dinamometras,kampo matuoklis....)beto,gal net bloka reiktu slifuoti,ne tik galva :lol: tarpines stori issimatuot mokesi? ^_^

Nu ne iš lengvųjų, ale labai jau tu čia sudėtingai nupasakojei :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#19 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 balandžio 01 - 18:29

Jeigu prisireikė šlifuot bloką, tai jau geriau mest tą variklį lauk.

Vistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?
  • 0

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 balandžio 03 - 21:14

Vistiek niekaip nesuprantu, kodel slifuojama tik galva. Ar del to, kad ji megsta deformuotis su laiku?

tai jei pas pati blokas propeleriu issisukes tai slifavimas galvos nepades....vis viena ardysi n kartu :lol:
Deformuojasi nuo netvarkingos ausinimo sistemos(perkaista,oras sistemoje,nepakanka skysciu...) :lol:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0