Šį pranešimą redagavo Debeselis: 2010 rugsėjo 16 - 14:12

P205 GTO :)
#61
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 14:12
#62
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 15:52
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#63
Parašyta 2010 spalio 08 - 13:36

rugsėjo 25, nuotraukos Luko Švedo


DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass

#64
Parašyta 2010 spalio 08 - 14:53

#65
Parašyta 2010 spalio 24 - 19:55
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass

#66
Parašyta 2010 spalio 26 - 10:20
206
#67
Parašyta 2010 spalio 26 - 13:43

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#68
Parašyta 2010 spalio 26 - 14:24
Gumine moterisDew, o kam tu šalia vežiojiesi atsarginį šalmą? Ten turėtų šturmanas sėdėt


Šį pranešimą redagavo Algirdas: 2010 spalio 26 - 14:25
#69
Parašyta 2010 spalio 26 - 15:47

206
#70
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 08:37
206
#71
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 10:09

#72
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 10:25
206
#73
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 10:36
va va,ir dabar sėdim rūkom

sėdžiu, rūkau

DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass

#74
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 10:53
Oh tu bleemba kaip skridot..GTO sužeistas:

Kas pežukui nutiko?

Daug žalos pridarė?
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius

Mazda Miata - for fun.
#75
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 12:26

'89 205 CJ 1.4TU
#76
Parašyta 2010 gruodžio 04 - 00:18

#78
Parašyta 2011 balandžio 12 - 11:35
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass

#79
Parašyta 2011 gegužės 10 - 07:40
206
#80
Parašyta 2012 balandžio 20 - 13:03

1 vieta iš 3jų guminių padangų tarpe

Automobilis neką pasiketė nuo pirmo starto 2010 m. - viskas veikia, niekas nebilda, nevarva, gal tik dusliarka pakiaurijo ir kosmetinių defekčiukų atsirado. Pafotkinsiu, įdėsiu. Priekinio buferio sijonas pakitęs iš GTi į paprastą, bet pridėčiau abu tiuninginius sijonus - tokius kaip pas Skierką.
Komplektacija likusi kaip šitoj temoj, bet priminsiu:
Salonas: nesertifikuota saugos įranga (lankai, sparco sprint sėdynės, shroth diržai 3 taškų), interkomas, kuro ir stabdžių magistralės, vairuotojo sėdynė stumdosi ant bėgelių. 2 L gesintuvas teisingose apkabose.
Kėbulas: golfinėm arkom platinti sparnai, arkas perdažysiu, pridedu plastmasinius atsarginius antdėklus); lipdukus planuoju nulaupyt ir klijų liekanas nuvalyt; 2 priek. kapotai - vienas su orgaudžiu, kitas - be, visi kapotai (ir galinis) su papildomais užraktais; 4 purvasargiai - tinkamos medžiagos, nekeisti nuo pradžių, atlaikė visus akmenis

Pakaba: Prieky Kupsto storakočiai coilai, šakių šarnyrų pirštai perdaryti (sustiprinti); galas - standartas, originalūs Peugeot 205 GTi amortikai. Tiltas atsakingai perrinktas, jokie remontai artimiausiu metu negresia; tarpvėže žergta iš viso 8 cm.
Stabdžiai: Prieky pagerinti

Ratai: 14' spydlainai su gatvinėm buvusiom žieminėm Nordman padangom - puikiai tinka treniruotis. Pridedu 2 varžybines IL-292 navarkes ant businio kordo, 3 tokias pat navarkes ant Michelin ralinio kordo, atsarginis ratas belenkoks ant plėšto ir suklijuoto Michelin kordo, bet koviniu režimu laikė.
Variklis, variklio valdymas: standartas, išskyrus kūginį oro filtrą; apatinė variklio pagalvė perdaryta (kieta). Ribotuvas 6500.
Dėžė, pusašiai, granatos: standartas. Dėžėj brangus sintetinis tepalas

Automašina 2010 m. sezono ralio supersprinto varžybų seriją baigė pirma tarp dvilitrių priekiu varomų auto ir trečia bendroje įskaitoje. Buvo ir yra labai patikima - kiek startų - tiek ir finišų ;)
Startinė kaina 4500 Lt. Pridėčiau dar ZIP'o, verto kokius 300 LT, jei atskirai pardavinėt. Stovi Vilniuje, Birelių soduose. Netoli yra tinkamas žvyrkelis, rimtai besidomintys gali prasikriokt.
tel. 8 686 17921 Giedrius
Šį pranešimą redagavo dewgonas: 2012 balandžio 20 - 13:08
206
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0