Peršokti prie turinio


Nuotrauka

isresikit savo nuomone ir padekit apsispresti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#1 sydnex

sydnex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:peogeot 306

Parašyta 2010 balandžio 23 - 21:21

Sveiki forumieciai, pries keleta savaiciu ijungiau p605 td paieskas, ir kazkaip uzmaciau citroen XM. Truputi pasidomejau tai visai Xm'as padare ispudi. Aisku isore skonio reikalas, bet pabandziau lyginti su p605 kitais aspektais. 2.5 td ziurejau varikliai identiski, ar ne? Kiek skaiciau XM labai minkstai vaziuoja, o vietos viduj panasiai kaip ir p605. Kaina ju labai panasi pagal metus, XM vidus su visais navarotais man labai prie sirdies. Padekit man apsisprest ;). parasykit kas kokiu nuomoniu, + ir - uz viena ir kita su argumentais, labai aciu ;)
  • 0

#2 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2010 balandžio 23 - 21:30

aisku 605 geriau su 605 pac prasivazinejau apie tris metus ir negaliu blogo zodzio pasakyt, xm vaziuos kol neprades linkt ale sustra pakaba.O pakabos detales manau nepigios.
  • 0
gangsteris607

#3 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 23 - 21:31

Na mano nuomone butu linkus labiau prie 605-o, kazkaip kokios bebutu (nu nebent ish nauju) bet nelimpa man tos citrinos, nors ir masina lyg ta pati, skiriasi tik isore na ir kaikuriais vaziuokles "elementais" Jau 2 turiu 605-a, ir visai patenkintas. O tas "zubilas" taip vadinamas kazkaip ir nlb man ziurisi. :ax: Nors aisku vazinejantys su XM ais irgi patenkinti kaip masina, tai gal sakyciau labiau ziurek i technini stovi auto nei i isvaizda. P.S. tiesa citrose dar dasideda kazkoks "daigtas" padushkoms - nepamenu kaip jis vadinas, tai kiek zinau lb reik ji ziuret.... :hmm:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#4 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2010 balandžio 23 - 21:50

asmeniskai imciau 605. xm nesiziuri man. 605 yra geru kompliktaciju juk. xm neimciau del 2 priezasciu, iswaizdos ir pakabos.
  • 0

#5 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2010 balandžio 23 - 23:31

del komforto jamciau XM 3.0 24V ,jei reiktu atsizvelg i detaliu investicijas tada 605
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#6 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 24 - 08:30

tik 605,ir jokiu galvojimu!
  • 0

#7 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2010 balandžio 24 - 09:15

sita tema dar paskelbk citrinu forume ir tada jau pasirink paty subjektyviausia atsakyma is abieju apklausu :good: :lol:
  • 0
Roots to roots

#8 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 balandžio 24 - 09:29

jei gali XM nepirkt , tai ir nepirk :dntknw: , varikliai vienodi, siurbliai t.p. saugokis lucas siurbliu - 605 ir XM 2.1 td, xm,- diravi vairo koloneles, ir papildomu $ XM hidraulines pakabos prieziurai, P605 pakaba ypac galine- patvari. geriausias variantas 605 2.1 td su bosh siurbliu apie 95-96 m. 2.5 td kaip pasiseks :)

Šį pranešimą redagavo linelis: 2010 balandžio 24 - 09:31

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#9 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 balandžio 24 - 10:39

del varikliu tai geriau 2.1 patvaresnis, siaip turejau xm 2 metus vazinejau ir vargo nemaciau, brangiausias daiktas galinio tilto remontas turbut kai keiciami visi guoliai asiu ir pakabinami tada viena puse kainuoja apie 600 su darbu karoc nepigu aisku malonumas minkstumas savo daro, bet jei porestailas xm tai hidrauliniai vamzdeliai nelabai patvarus puna ir leidzia lhm, paduskiu ten jokiu nera visa pakaba hidrauline , vienas siurblys ir 7 sferos uzpidytos azotu, kurias daznai tenka tikrint ir perpildyti, beje hidrauline sistema viena stabdziams vairo stiprintuvui, sankabai ir pakabai, taigi jei truks koks vamzdelis situ visu sistemu valdymo netenki, jei dar nori issamiau apie xm gali pasiskaityt citrinos forume ten labai daug informacijos apie juos. Kiek turejau xm'a buvau patenkintas, ar imciau dar karta turbut ne 607 pezas dabar geresnis nors buvo svarstymu imt c5 tik man jo dizainas nepatiko.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#10 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 balandžio 24 - 11:36

Ko jūs gasdinat to XM pakaba? Ampulės restauracija ~50 lt. Nieko ten baisaus. Aišku, yra citramoninių "stebuklų": rankinis į priekinius ratus, stabdžių suportų varžtai 5-kampiai (!!!)... O "fokiškos kokybės" gerbėjų rate vistiek rizikuojama būti pavadintam varliaėdžiu... :ax:
  • 0
... labai piktas diedas...

#11 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2010 balandžio 24 - 11:55

Aišku, yra citramoninių "stebuklų": rankinis į priekinius ratus, stabdžių suportų varžtai 5-kampiai (!!!)...

Yra ir pežų su 5kampiais.
  • 0

#12 sydnex

sydnex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:peogeot 306

Parašyta 2010 balandžio 24 - 13:00

mmm idomios labai nuomones :), susidariau isvadada kad p605 pigesne eksplotacija, o ant 605 2.5 td visi siurbliai ejo bosch? o ant 2.1 iki kelintu tiksliai metu? kurioj vietoj siurblys ir kaip paziureti perkant koks stovi? :)
  • 0

#13 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 24 - 13:30

kurioj vietoj siurblys ir kaip paziureti perkant koks stovi? :)

Na siaip siurbli suka dantuotas dirzas, ir susijes jis yra su "degimo kampu" tad jei dirzas stovi prieky variklio, ten ir rei ieskot :hmm: VIRSUJ
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#14 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Parašyta 2010 balandžio 24 - 20:08

mano shogerukas turejo XM universala liktais 1.8 bendzina. Jinai vaziuodavo smagiai, labai minkstai ir galiu pasakyti del didumo, tai XM didesnis niai 605 nes esu turejes ir 605. Mano nuomone man tos abi masinos idealios ir 606 ir XM. :good: :good: ^_^

Šį pranešimą redagavo aslinas100: 2010 balandžio 24 - 20:08

  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#15 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2010 balandžio 27 - 18:32

Mano nuomone P605 tikrai geriau uz XM.Man asmeniskai XM vaizdo neturi,vaziuoja gal ir minksciau,bet ta hidraulika weikia tam tikra laika :pug:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#16 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 balandžio 27 - 18:54

Nu tik nereik jau ... 605 pakankamai minkstai vaziuoja, jau net nzn kur minksciau - nebent dar paduskas po uzpakaliu pakisht ... :shy:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#17 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2010 balandžio 27 - 19:33

na butent su XM nevaziavau,o P605 bent du suvazinejau :good:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#18 sydnex

sydnex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:peogeot 306

Parašyta 2010 balandžio 28 - 08:37

Del vaizdo tai cia skonio reikalas, xm excusive komplektacija liuks, man asmeniskai p605 is isores grazesnis, vidus xm daug grazesnis :), del vaziavimo minkstumo ir salono talpumo abi panasios kategorijos, tik esme visama kame islaikymas, kuri dazniau byra ir kurios dalys pigesnes. apie hisraulika skaitinejau citrina.lt, ten raso jei seimininkas normaliai priziurejo, viska laiku keite, ir tu nusipirkes taip pat priziuresi tai gedimo galimybe beveik neimanoma...Ten kazkas rase del slangeliu, kad jei truktu kazkur butu negerai, o jos kaip daznai trukineja? pf pf pf per kairi peti, dar nesu auto turejes kad truktu kazkoks slangelis... Kaip vaziuoles p605 ir xm sudetingumo ir investiciju bei tvirtumo atzvilgiu?
  • 0

#19 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2010 balandžio 28 - 08:48

Pas peugeot 605 tureta per 6 metus visos bedos su vaziuokle - stabilizatoriaus traukes, bent po dvi i metus tekdavo pakeist (priekines kaina apie 90lt, galines 60lt), pakeitimas du varztai :good:

Manau kad tai yra labai labai mazai, siaip apie peugeot 605 galine vaziuokle visi kalba tik gerai arba nieko, aisku su priekiu tai jau biski prasciau, bet sakau man gedimai buvo tik su traukutemis :beer:

P.S. daznas gedimas vairo kolonele.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#20 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2010 balandžio 28 - 10:56

Ko jūs gasdinat to XM pakaba? Ampulės restauracija ~50 lt. Nieko ten baisaus. Aišku, yra citramoninių "stebuklų": rankinis į priekinius ratus, stabdžių suportų varžtai 5-kampiai (!!!)...
O "fokiškos kokybės" gerbėjų rate vistiek rizikuojama būti pavadintam varliaėdžiu... :ax:

Visiškai sutinku. Hidraulinė pakaba nėra tokia nepatvari, kokie gandai apie ją sklinda, prieš perkant reiktų ją patikrinti (citrinų klube aprašyta, kaip tai daroma).
Daug bendrų dalių su 605, tad ir patikimumas ir gedimai daugmaž vienodi.
Išvaizda - subjektyvus dalykas (mano nuomone, XM yra vienas gražiausių automobilių - šalia Cx, DS).
Pats - be kalbų rinkčiausi XM :)
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0