Peršokti prie turinio


p 407 turbo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#21 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 21:47

Gal but tai neturi dideles reiksmes, bet idomu kokius tepalus pili? Kokios kuro sanaudos?

Ir Offtopic: Kokiu bedu pridare nutrukes dirzas? :)

Tepalus pilu visiskai sintetinius.. 5w-30, elf kiek pamenu.... , o sanaudos kuro buvo siek tiek aukstos del agr gedimo, kaip ir minejau, bet neperdaug, 7-8 ltr panasiai 100 km.
Nutrukes dirzas pragriauze dirzo korpusa, pakeiciau 2 pakelejus, nudauze davikli ant smagracio ir zinoma vandens pompa, guoliai ir dirzas...galvos tarpine,,slifavimas.... lyg ir viskas jei ko nepraleidau... Siaip voztuvu neuzlankste, nes sito variklio galva jau turi isimas voztuvams...
  • 0

#22 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 balandžio 30 - 22:07

ka tu vadini normaliais meistrais??... as savo masina tik normaliems meistrams ir teduodu, tik beda..., kad dar niekam su kuo diskutavau nera pasitaike sitokio dalyko.., o snekejau ir su PSA servisu meistrais ir su PSA dyleriais... As savo masinos garaziuke netaisau... O kas liecia FAP, cia kur as esu yra didziule beda surasti zmogu kuris sugebetu ta dalyka padaryti..., kai tik radau is karto pasidariau.....

o cia as prikuriau?

"nupirkau as ja jau su Particle Regeneration Cycle Urgent uzrasu ant skydelio, nes nezinojau kas cia per daiktas ir kas tas FAP per dalykas- paprasciausiai ziniu stoka... Su situo uzrasu pasivazinejau menesi laiko
Isdauzeme FAP filtra, pakeiteme turbina, taciau kompo dar neprogramavome. Su situo gedimu as pravazinejau apie puse metu"

Beja PSA tokiom xalturom neuzsimineja

P.S. 1.6 HDI blgas pasirinkimas 407'ajam
  • 0

#23 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 balandžio 30 - 22:10

1- ne pasaket is kokiu miestu jus ? 2 vaziojot tik pas giarus miastrus o fapo tvarkot kitam mieste??? 3 elf niera pats gieriausias tiapalas o gal dar ir pats pigiausias 4 turbinos parodimus taip ir nesulakiem 5 ar jus tikraj zinot kad fapas isimtas ar jums tik tai pasake kad jis isimtas ? 6 ar prie turbinos matosi sodzju ??? ar niera problemu su paciu duslintuvu ? ir ..... klasimu daug
  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#24 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 balandžio 30 - 22:31

Tepalus pilu visiskai sintetinius.. 5w-30, elf kiek pamenu.... ,

ne per skysti tepalai? ka manualas rekomenduoja?
  • 0

#25 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 22:37

1- ne pasaket is kokiu miestu jus ? 2 vaziojot tik pas giarus miastrus o fapo tvarkot kitam mieste??? 3 elf niera pats gieriausias tiapalas o gal dar ir pats pigiausias 4 turbinos parodimus taip ir nesulakiem 5 ar jus tikraj zinot kad fapas isimtas ar jums tik tai pasake kad jis isimtas ? 6 ar prie turbinos matosi sodzju ??? ar niera problemu su paciu duslintuvu ? ir ..... klasimu daug

As esu Airijoje siuo metu, o tai jau atsako i nemaza dali jusu klausimu.. Lietuvoje susitvarkyti fapa gal ir nera problemos, o cia tikrai didele beda, nes NIEKAS cia to nedaro..., na tiksliai beveik niekas, po metu trukusio ieskojimo radau viena zmogu.... Fapas tikrai isimtas, maciau ir as ta filtra is po isdauzymo, tuscias jis... Del tepalo as nesiginciju, bet ir velgi, ar pats manote , kad gamintojo pavadinimas galejo nulemti ta gedima?? Turbinos isiurbimas svarus, ismetimo nemaciau, bet nieko neminejo apie suodzius...
Del bedu su duslintuvu...,net nzn... Siaip kaip minejau dumingumas buvo padidejes del agr, tai uzsikises jis negalejo buti, antraip dumu nebutu visai buve..., bet atsarga gedos nedaro, patikrinsim sita reikala... Del turbo parodymu?? nelabai supratau kokiu parodymu..., matuotas buvo tik tepalo slegis, kiek pamenu 4.3 buvo..
  • 0

#26 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 30 - 22:41

ne per skysti tepalai? ka manualas rekomenduoja?

butent 5w30 rekomeduoja manuala, taipogi del sito klausimo konsultavausi su Peugeot dyleriu servisu...
  • 0

#27 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 balandžio 30 - 23:00

turbinos sliegi matoma pier diagnostika , gieriou tikrinti vaziavimo metu ir ziureti paramietrus kokjos turi buti kokios ira , paskuj riekia pamatototi mehaniskaj turbinos sliegi , gal but mieloia turbinos sliegio daviklis ir kompas bando padidinti turbinos sliegi ir .... ir dar vistek pabandik pakeisti tiapolus gieriou i total ne pats brangus bet tikrai giaras . ir dar ape tiapolo dabar ziurju pas tavja panasu turi buti 5w40 o ne 5w30 , ne tas tiapalas , gamintuojas .... gal but cia sliapiasi tavo problema . o karstam klimatuj rekomenduoja pusiausintetini 10w40 . tai ir pagalvok

Šį pranešimą redagavo romanas29: 2010 balandžio 30 - 23:12

  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#28 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 gegužės 01 - 13:32

turbinos sliegi matoma pier diagnostika , gieriou tikrinti vaziavimo metu ir ziureti paramietrus kokjos turi buti kokios ira , paskuj riekia pamatototi mehaniskaj turbinos sliegi , gal but mieloia turbinos sliegio daviklis ir kompas bando padidinti turbinos sliegi ir .... ir dar vistek pabandik pakeisti tiapolus gieriou i total ne pats brangus bet tikrai giaras . ir dar ape tiapolo dabar ziurju pas tavja panasu turi buti 5w40 o ne 5w30 , ne tas tiapalas , gamintuojas .... gal but cia sliapiasi tavo problema . o karstam klimatuj rekomenduoja pusiausintetini 10w40 . tai ir pagalvok

Man irgi itarimas, kad gal pas ji turbina visa laika ant maksimalios padeties dirba, nors neisivaizduoju ar del tokio dalyko galetu ji sugesti.
Sitame variklyje tarp turbinos ir variklio stovi sklendes, tad gal jos tiesiog uzsikirto/neatsidaro? Neaisku kur slegio daviklis stovi, jei uz sklendziu tai jis tokiu atveju net nejaucia turbinos sukuriamo slegio... Sitas dalykas turetu labai jaustis ant kuro sanaudu.

Šį pranešimą redagavo lmacys: 2010 gegužės 01 - 13:34

  • 0

#29 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 gegužės 01 - 13:43

Siaip voztuvu neuzlankste, nes sito variklio galva jau turi isimas voztuvams...

Hm, ka turi galvoje sakydamas "turi isimas"? Kelintu metu pas tave variklis, nes teko girdet kad kai kam ir sulanksto. :hmm:
  • 0

#30 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 02 - 14:56

Hm, ka turi galvoje sakydamas "turi isimas"? Kelintu metu pas tave variklis, nes teko girdet kad kai kam ir sulanksto. :hmm:

variklis 04 metu...O isimos yra galvoje prie kiekvieno voztuvo...
  • 0

#31 Svečias_407hdi_*

Svečias_407hdi_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 02 - 15:00

Hm, ka turi galvoje sakydamas "turi isimas"? Kelintu metu pas tave variklis, nes teko girdet kad kai kam ir sulanksto. :hmm:

gal butu budas koks patikrinti tas sklendes?? Ir jei yra kaip tu manai, ar gali turbina neatlaikyti sukeltu ilgalaikiu apsuku??...
  • 0

#32 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2010 gegužės 02 - 17:58

gal butu budas koks patikrinti tas sklendes?? Ir jei yra kaip tu manai, ar gali turbina neatlaikyti sukeltu ilgalaikiu apsuku??...

Romanas29 paskutineje zinuteje tau jau pasiule, zodziu pamatuok kokius slegius sukuria turbina ir sulygink juos su kompiuterio parodymais. Be to yra kazkoks slegio limitas, kurios turbinai virsyti nevalia.
Ar tas virsytas slegis gali sugadinti turbina tai as nezinau, neturiu tame patirties. Man labiau visdelto tiketina tepimo problema, bet visko gali buti, jei ta turbina vietoje 20k rpm isisuka iki 40k rpm, tai jokie guoliai nelaikys :)
  • 0

#33 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 gegužės 02 - 19:12

skaitau tema ,ir niekaip man nedaeina,kaip taip turbinos eina saibom,del uzsikisusio FAP tai tikiu kad galejo pareiti,del tu slegiu nelabai tikiu,bet pats pagrindinis uzkliuva,del tepimo,bet vel gi rasai kadbuna nulankstyti sparneliai,ar kuro normaliai vartoja ,ar sanaudos padidejo,vel kila klausimas kad ji perkaista,jai sulankstyti sparneliai ,tai kazkas pakliuva i jos vidu,ar karstis jas nulanksto,labai keistas pas tave variantas,gal vistik meistrai ne kokie,gal reikia paieskot geresniu,nes matau kad,pats nelabai gaudaisi,o tai jau blogai :pug:
  • 0

#34 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 05 - 16:59

Įdomi problema čia pas jus. Mano nuomone čia gali būti dvi problemos: 1) Turbina važiuojant pasiekia per dideles apsukas ir dėl to įvyksta sparnuotės bei ašelės pažeidimai. Tikrinimo būdas: reikia išmatuoti turbinos sokuriamą slėgį važiuojant. Matuoti reikėtų atskiru manometru, nes automobilio davikliai gali meluoti. Slėgį reikia palyginti su duotu charakteristikose. 2) Problema tepime. Mano nuomone matuoti vien tepalo spaudimą neužtenka, nes gali būti, kad tepalas atiteka, bet niekur neišteka (užsikimšęs grįžtamas vamzdelis). Ar tepalas prateka pro turbiną galima tikrinti paprasčiausiai atjungus grįžtamą vamzdelį nuo variklio bloko ir užvedus automobilį žiūrėti ar teka tepalas (žinoma nereikia laukti kol visą tepalą išvarys). Aš labiau tikėčiau antra versija. Galbūt keisdamas pirmą turbiną meistras paliko kokį skudurėlį gryžtamąjeme vamzdelyje.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0