vaziuoja bet ne taip kaip turetu
#1
Posted 2010 July 06 - 01:33
#2
Posted 2010 July 06 - 09:30
#3
Posted 2010 July 06 - 09:59
#4 Svečias_Gutis_406_*
Posted 2010 July 06 - 10:35
#5
Posted 2010 July 06 - 11:51
#6
Posted 2010 July 06 - 11:58
#7
Posted 2010 July 06 - 23:56
#8
Posted 2010 July 07 - 21:22
nu nzn tevai su kokiu vaziavai tiksliai modeliu 3.0 ? kiek vaziavai? su es9j4 ir es9j4s pasiekus ~4,2k rpm tai isvis isijungia kaip turbina, mieste kaip su dyzeliu vazineju - aukstom pavarom, jei nuotaika rami, jei ne tai aukleju labai izulius tautiecius-kaimiecius su audem ir bmw koks ten jo jau svoris toks pat kaip mano 406 ~1,5t. siaip 406 su mech. deze ir es9j4 - smagesnis ir jautresnis nei 607 automat. su naujesniu es9j4S, bet teko pagainiot - NENUSIVYLIAU, kaip audi A8 4,2 quattro ar net brolio s80 2,9 mech. - vangoki tikraiSiaip tai man tie pezu trilitriai standartiniai kazkokie tinginiai, nelabai ir jauciasi, kad jie jegos turetu...Be to masinos svoris didelis, daryk isvadas.
Edited by jawasaki, 2010 July 07 - 21:23.
#9
Posted 2010 July 07 - 21:30
jei sitas 5 cilindru, tai tikrai smagus, tokiu dyzeliu vertu demesio tikrai yra dar: volvo D5, bmw 3.0 ir t.t. Siaip kai numusa babina pas situos tai isvis dega variklio simbolis ir atjungia ta puse variklio kur parejo babina - aplinkosaugos sumetimais zvakeles bus nepigios platinines ~40-50 lt. uz vnt. babina 150-200lt. beje zvakes butinai keisk, nei kai ju nemegsta keist liaudis, tai poto tenka babinas keist - isdidejusio-isdegusio tarpelio tarp zvakes elektrodu nemegsta sitos babinosva siandien visai nebetraukia,viena babina sudege,rytoj keiciu, zvakes visas taip pat,nu nezinau reiks kada nors paprasyt kas turi toki pat kad duotu pavaziuot ar daug kuom skirias paziuresiu,,matyt visada norisi daugiau ir greiciau,nesenei teko vaziuot su mersu 2,7 diesel 2003 metu e klase tai uz mano peziuka traukia daug geriau,myliu as ta savo pezika,dar greit nenurasysiu
#10
Posted 2010 July 08 - 01:20
#11
Posted 2010 July 08 - 01:23
#12
Posted 2010 July 08 - 07:47
musu techninio konsultanto 607-am su babinom tas pat ir be duju pas ji, kai pirma nuduso, tai susigribo zvakes keist, kurios buvo gerokai pasidevejusiosna as jau 4 babina per 2 metus keiciu,vienos kaina 26 svarai,,,,idomiausia kad paskutines trys nudege kai ijungiau dujas saltam varikliui tik susiputre ir engine check ant skydelio ir babinai baibai,gal toks sutapimas,
kaip suprast dujas jungei - ka pas tau paciam reikia ijungt? kokia iranga, karta?
kompe raso laika ms - kurios ant laisvu rodo ~2ms
gal garsas eina is elektrines droselines sklendes?
#13
Posted 2010 July 08 - 22:53
#14
Posted 2010 July 09 - 06:45
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#15
Posted 2010 July 09 - 19:33
paziurejau panasu kad klysti del nuo 2004 babinu pakeitimo, o va pas saviski seneli keiciau tai kaip tu sakai viena plata, o i kita cilindra isvis laidais nueinaman kazkas ten su duju nustatymais yra nes man ir saltam varikliui perjungia i dujas,o tada kratosi nemegsta,tai as pats uzkaitinu ant benzo o tada ir perjungiu,siaip del vaziavimo nera nekarto dujos pavedusios,jau 3 metai kaip ant ju vazineju,stagas dujos,lenkiskas kompas bet jokiu problemu,iskyrus tai kad saltam varikliui nori jas ijungti,geras o pezam nuo 2004 metu jai newklystu babinos keiciasi su visa plata iskart 3,kaina 216 svaru,ot padare nudege viena keisi tris uz nemenka sumele
del duju turi normaliai pereiti ir buti nustatytos kad isijungtu nuo ~+35C aus. skyscio temp.
Edited by jawasaki, 2010 July 09 - 19:33.
#16
Posted 2010 July 10 - 13:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Posted 2010 July 10 - 13:53
dujas turi idet tas kas ismano ir tuomet bedu nebus! O jei deda tas kas galwoje kad wiska ismano tada ir prasideda bedos.kaip as negaliu pakesti tu duju .., ex mondeo buvau ikises dujas, tie patys simdromai buvo... ka bedariau niekas nepadejo, diagnostika padarau, pakeiciu kas reikia po dienos vel sabashh... jezau... su 3 masinoim atsivazinejau apdujintom, daugiAU nei uz ka.... nebent tureciau darbini arkli iki darbo..., tada gal... o i tokia masina trilitre.., ar apsimoka topki varikli gadinti? turejau 605 trilitri.., vazinejau benzinu ir dziaugiausi komfortu nors ir kaINAvo daug, uztat, kai pasakydavau kitiems kad vienas benzas ir trilitris malonuma jausdavau... traukos visai netrukdavo, visi pasilikdavo is galo... sekretore is darbo jau po keliu nesimaisydavo
zmona kalbina deti dujas i jos monde automata.. i kalbas ne is tolo nesileidziu.... nes varikliukas ledas, benzo tiesiojoj 7ltr, mieste iki 10ltr ne daugiau... idesiu dujas, kad ir tiesiogines, po poros metu vistiek bus bedu pradzia... jau esu atsiziurejes duju... dirbau servise, tai ir su tiesioginem atvaziuodavo slieku ieskot
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#18
Posted 2010 July 10 - 15:41
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#19
Posted 2010 July 10 - 16:27
ne daugiau tos prieziuros ir islaidu nei kad su 406-tu dyzeliu vargsti...tegu toks ir deda, bet negalvokit, kad vaziuosit be papildomos prieziuros ir islaidu
#20
Posted 2010 July 11 - 10:04
Edited by Eddy, 2010 July 11 - 10:09.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users