Sveiki, kolegos, reikia Jūsų pagalbos
Turiu Peugeot 406 2L 1996m benziną. Jau gan senokai nervuoja toks gedimas: kartais važiuojant pradeda streikuot apsukos, sakytum įsijungia ribotuvas, nors apsukos tuo metu būna apie 3400 aps/min iš 8000. Pastaruoju metu, kol šalta pradedu važinėt, tol šitos mistikos nebūna, bet kelios minutės darbo rėžime ir problema kartojasi. Pakeičiau filtrus, tepalus, buvau pajungęs kompiuterį prie diagnostikos, bet nei vienos klaidos nerado. Kuro spaudimas eina apie 2.3-3.0 baro. Ant laisvų apsukų viskas tvarkoj, bet važiuodamas jei viršiju 3400 aps/min., motoras pradeda trūkčiot. Nespėjau nusipirkt lambda zondo (pats ne LT esu), bet protingi dėdės sako, kad čia ne tame problema. Gal koks kuro siurblys puliuoja? Bet juk ant laisvų viskas čiki...
Taip pat retai, bet kartais užeina, kad tik užvedus variklį apsukos pačios pakyla iki 2tūkst, bet po kurio laiko nukrenta iki normalių apsukų (30sek grubiai).
Dėkavoju už patarimus iš anksto!
sakyciau ipurkskima reiktu paziuret, bet tada turetu but ta problema ne tik kai pasieki butent sitas apsukas, net nezinau. o meistru neklausei kas cia galetu but ?
Su jais viskas aišku - palik mašiną - žiūrėsim Ne tiek daug būnu Lt, kad dar mašiną servise laikyt savaitę Sakau gal kam iš klubiečių buvo tokia problema.
Tiksliai taip ir vadinas Holo daviklis? Reiks užsakinėt, nes šrotu čia nėra. Pasikeist pačiam įmanoma? Tiesa sakant dar nebaisiai suprantu katroj vietoj jis randasi..
Atsidarai kapotą, pasilenki ties kairiuoju sparnu ir sandūroje variklis-dėžė čiupinėjiesi, kol randi Nr 11 rakteliui tinkamą varžtą. Juo prisuktas nedidukas (piršto galo dydžio) šūdniekis, su išeinančiu vos virš sprindžio ilgio laidu (iki fyškės)...
Ufff... Sunku papasakot, būtum šalia, pirštu durčiau, iškart aišku būtų...
Siandien:
uzsikuriau auto, - pakilo apsukos iki ~1000 ir uzgeso masina.
antra karta uzkurus viskas atrodo normaliai, tik kaip visalaika kelias min apsukos sokineja (tachometras rodo, ir net girdisi variklio garsas.)
su laisvos eigos voztuvus viskas ok
kas kaltas
sveiki, na pas mane irgi panasiai,palikus ant laisvu, apsukos svyruoja nedaug, staiga krenta iki 500 pakyla iki 1000 ir tada vel pulsuoja nezymiai praejus minutei vel tas pats, net nzn ka daryt patarkit. kas gali buti diagnostikai nieko neranda
gal tikriausiai tik sutapimas.. manau tas dacikas jokios kompresijos nerodo.. o tik tepalu kieki,
kaip nustojau filmuot - daugiau nesokinejo (matosi net momentas kada nustojo.) sakau labai trumpai
pas mane tai pastebejau idomu dalyka, sokineja apsukos ant laisvu, ir vaziuojant atbuline pavara, idomybes kazkokios tai, net neisivaizduoju kas cia per nesamone, ir kodel taip darosi
nu va ieskojau as info forumuose, naudojausi paieska, ir radau kad gali buti kolektoriaus (isiurbimo) tarpine supuvus ir kad ja reikia keisti, taigi klausimas ar ja galima paprastai paimti ir paciam pasikeisti? tiesiog nuimti ta kolektoriu ir pakeisti? pas mane plastmasinis tas kolektorius ir jame sudetipurkstukai, tai ar neissiderins ju kampas, ir visu kitu daciku parametrai???