
Peugeot 406 šokinėja apsukos
#41
Parašyta 2010 spalio 17 - 20:24
#42
Parašyta 2010 spalio 20 - 18:36
tam reikalui yra magiskas mygtukaskur dinges

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#43
Parašyta 2010 spalio 20 - 18:40
#44
Parašyta 2010 lapkričio 20 - 08:44
#45
Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:37
#46
Parašyta 2010 lapkričio 24 - 21:22
nu pas manes zinok irgi istraukus fyske nieks nesikeite,manau kad istraukus fyske jis pastringa tokioj pozicijoj ir wiskas,nejuda.nu as dar prie to pacio, prie apsuku, sakyt jus man ar kas nors turi keistis ant uzvestos auto atjungus laisvos eigos voztuva? (istraukus fiske) kadangi pas mane nieks nesikeicia nu ta prasme variklio darbas.
#47
Parašyta 2010 lapkričio 25 - 15:42

#48
Parašyta 2010 lapkričio 25 - 20:53
kai kurie auto buna ir "uzsigazuoja"(gauna daugiau oro)......nu pas manes zinok irgi istraukus fyske nieks nesikeite,manau kad istraukus fyske jis pastringa tokioj pozicijoj ir wiskas,nejuda.

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#49
Parašyta 2010 lapkričio 25 - 21:39
nu pas manes usigazawo ji iswis istraukus,atsukus du warstelius ir isemus lauk apsukos sukilo iki max.keiciau nauja dejau 190lt kainawo.pakeitus reik atjungt kompa keliom sekundem kad kompas susiristu su nauju daiktu,kol to nepadareu grybawo matuoklis stipriaiaisku, dekui uz atsakyma
#50
Parašyta 2010 gruodžio 05 - 20:47
#51
Parašyta 2010 gruodžio 05 - 20:55
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 05 - 20:55
#52
Parašyta 2010 gruodžio 05 - 21:02
#53
Parašyta 2010 gruodžio 06 - 18:08
#54
Parašyta 2011 sausio 24 - 10:06
#55
Parašyta 2011 sausio 24 - 10:54
sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..(beje oil catch can" renkasi lb daug vandens per kokius tris simtus km apie stikline, anksciau visa tai ejo i isiurbimo kolektoriu ir degimo kamera manau del to kentedavo misinio kokybe ir kvailiodavo tos apsukos).
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma..

#56
Parašyta 2011 sausio 24 - 13:12
na supranti as ta dregme ne is isiurbimo kolektoriaus surenku o is karterio, kartu surenkama yra ir tepalo garai kurie misini liesina tai yra mazina benzino oktanini skaiciu. http://www.gassavers...hread.php?t=290 Cia aprasyta sio irenginio esme.sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma..
o kad slangos kiauros buvo negali buti, kadangi as jas visas jau pries tai buvau apziurejes, o ir palikau jas , tik jie prie ju prijungiau oil catsh can.
Šį pranešimą redagavo modestas: 2011 sausio 24 - 13:23
#57
Svečias_no-san_*
Parašyta 2012 sausio 31 - 14:45
sveiki visina supranti as ta dregme ne is isiurbimo kolektoriaus surenku o is karterio, kartu surenkama yra ir tepalo garai kurie misini liesina tai yra mazina benzino oktanini skaiciu. http://www.gassavers...hread.php?t=290 Cia aprasyta sio irenginio esme.sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma..
o kad slangos kiauros buvo negali buti, kadangi as jas visas jau pries tai buvau apziurejes, o ir palikau jas , tik jie prie ju prijungiau oil catsh can.






#58
Parašyta 2012 sausio 31 - 18:33
Majonezas ant droselio...sveiki visi
Peržiūrėjau visas temas, susijusias su apsukų šokinėjimu, bet atsakymo ar nors suflerio savo klausimu -neradau
Problema žiemiška .Kai šaltis daugiau -10 laipsnių, tada jau gerai įkaitus auto,t.y.nuvažiavus ~5-10 km ,apsukos ,dažniausiai perjungiant pavarą, mosteli iki 3000-5000 apsukų, o greičio pėdalas lyg prišala-pakimba.Prie -12 laipsnių tai įvyksta ~ 10 km nuvažiavus, prie 18 laipsnių užtenka ir 3-5 km. Diagnostika nieko neparodė. Meistrai išmąstė, kad reikia kompe problemos ieškoti
Bet atrodo, kad tikrai prišala, nes jei pastoviu greičiu pavažiuoju nors kelias minutes-ragas
O va jei "žaidžiu" su greičiu:nuspaudžiu/atleidžiu-lyg ir geriau, ar jau nors nepakimba
Ką manot

#59
Parašyta 2012 vasario 01 - 10:47
Akseleratoriaus ratukas, kuris įtempia gazo trosą pas tave stringa. Man taip buvo, tai ir dabar per šalčius prieš užvesdamas dėl visa ko paminkau gazą patikrindamas ar nestringasveiki visi
Peržiūrėjau visas temas, susijusias su apsukų šokinėjimu, bet atsakymo ar nors suflerio savo klausimu -neradau
Problema žiemiška .Kai šaltis daugiau -10 laipsnių, tada jau gerai įkaitus auto,t.y.nuvažiavus ~5-10 km ,apsukos ,dažniausiai perjungiant pavarą, mosteli iki 3000-5000 apsukų, o greičio pėdalas lyg prišala-pakimba.Prie -12 laipsnių tai įvyksta ~ 10 km nuvažiavus, prie 18 laipsnių užtenka ir 3-5 km. Diagnostika nieko neparodė. Meistrai išmąstė, kad reikia kompe problemos ieškoti
Bet atrodo, kad tikrai prišala, nes jei pastoviu greičiu pavažiuoju nors kelias minutes-ragas
O va jei "žaidžiu" su greičiu:nuspaudžiu/atleidžiu-lyg ir geriau, ar jau nors nepakimba
Ką manot

Šį pranešimą redagavo Sampas: 2012 vasario 01 - 10:48
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0