Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 šokinėja apsukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 58

#41 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 spalio 17 - 20:24

kur dinges
  • 0

#42 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 spalio 20 - 18:36

kur dinges

tam reikalui yra magiskas mygtukasPosted Image
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#43 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2010 spalio 20 - 18:40

cia apie apsukas ar apie PM???
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#44 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 lapkričio 20 - 08:44

nu as dar prie to pacio, prie apsuku, sakyt jus man ar kas nors turi keistis ant uzvestos auto atjungus laisvos eigos voztuva? (istraukus fiske) kadangi pas mane nieks nesikeicia nu ta prasme variklio darbas.
  • 0

#45 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:37

tai nieks nezinot? ar kaip?
  • 0

#46 lorisis406

lorisis406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 61
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:peugeot 406 universalas 98m

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 21:22

nu as dar prie to pacio, prie apsuku, sakyt jus man ar kas nors turi keistis ant uzvestos auto atjungus laisvos eigos voztuva? (istraukus fiske) kadangi pas mane nieks nesikeicia nu ta prasme variklio darbas.

nu pas manes zinok irgi istraukus fyske nieks nesikeite,manau kad istraukus fyske jis pastringa tokioj pozicijoj ir wiskas,nejuda.
  • 0
Su Pagarba Laurynas.

#47 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 lapkričio 25 - 15:42

aisku, dekui uz atsakyma :good:
  • 0

#48 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 lapkričio 25 - 20:53

nu pas manes zinok irgi istraukus fyske nieks nesikeite,manau kad istraukus fyske jis pastringa tokioj pozicijoj ir wiskas,nejuda.

kai kurie auto buna ir "uzsigazuoja"(gauna daugiau oro)...... :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#49 lorisis406

lorisis406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 61
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:peugeot 406 universalas 98m

Parašyta 2010 lapkričio 25 - 21:39

aisku, dekui uz atsakyma :good:

nu pas manes usigazawo ji iswis istraukus,atsukus du warstelius ir isemus lauk apsukos sukilo iki max.keiciau nauja dejau 190lt kainawo.pakeitus reik atjungt kompa keliom sekundem kad kompas susiristu su nauju daiktu,kol to nepadareu grybawo matuoklis stipriai
  • 0
Su Pagarba Laurynas.

#50 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 gruodžio 05 - 20:47

nu blt as jau pradedu nusivilti sita prancuziska technika, praeita savaitgali isvare tepala per matuokle, nusiploviau susitvarkiau viska, bet dabar vaziuojant vos tik imetus laisva begi apsukos kyla iki 2000, 2500 kas cia dabar gali but, prasau padekit kas nors.
  • 0

#51 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 gruodžio 05 - 20:55

pradzioj kompa nusiresetink, gal klaidu prisigaude, as karta nuresetinau kompa - ir bekuriant siektiek laikiau gaza.. tai ant laisvu laikesi irgi ~2k rpm.. - paskui vel reikejo resetint atjunk akuma ~5min.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 05 - 20:55

  • 0

#52 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 gruodžio 05 - 21:02

esme tame kad kol sildziau alsuokli, valiau tepalus viskas buvau atjunges kompa, nuvaziavau apie 20 kilu viskas buvo ok, tada pradejo tos apsukos kilt ir nors tu ka nori daryk, galvojau gal ko ant gazo sklendes pateko, zejau svaru, judinau visus davikliu kontaktus viskas ok
  • 0

#53 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2010 gruodžio 06 - 18:08

tai gali kas nors ka nors patart ar ne?
  • 0

#54 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 sausio 24 - 10:06

Taigi noriu pasidalinti savo patirtimi, kadangi pats daug vargau su tom apsukom, ir zinau kaip svarbu kaip kas nors pataria, ar paraso ka pats dare kad issprestu beda. Kazkur pries puse metu prasidejo bedos su apsukom (sokinejo apsukos ant laisvu, kartais nedaug nuo 800 iki 750, bet budavo kad uzeina tai nuo 1200 iki 500 ir gesdavo auto ir taip nuolat). Variau pas ne viena meistra, visi turejo savo nuomone ir patarimus todel keiciau: LEV, MAP sensoriu, TPS, babina (uzdegimo rites), zvakes, kuro filtra, ispjoviau katalizatoriu, reguliavau voztuvus. niekas nepadejo jau galvojau gal su kompu kazkas pasidare. Bet viena kart vaziuojant dar ir alsuoklis uzsalo, isvare tepalus per matuokle, jau visai buvau nusivyles prancuziska technika. Tuomet forume susiradau ka daryti kad nesaltu tas alsuoklis, forumieciai patys dejo ir rekomendavo kitiems deti "oil catch can" (jo esme yra tokia tai indas kuris surenka dregme ir tepalo garus einancius alsuoklio zarna is variklio i isiurbimo kolektoriu), pasidariau as ji ir isidejau tam kad nesaltu alsuoklis bet tuo paciu dingo ir bedos su apsukomis, na nuo to laiko kai isidejau "oil catch can" pastebejau kad jos plaukioja, bet taip nezymiai kad ant pacio variklio darbo nesijaucia tik prietaisu skydelyje matosi kad truputi virpuliuoja, bet tokio dalyko kaip anksciau budavo kad kyla iki 1200 ir krenta iki 500 o po to gesta, per kelis men nei karto nubuvo nutike. Aisku nesu as pats didelis zinovas ir specialistas, kad sugebeciau paaiskinti kuo visa tai susije, ir kodel tai issprende mano bedas, bet mano atveju tai padejo, gal kam nors irgi pagelbes sie mano pastebejimai. (beje oil catch can" renkasi lb daug vandens per kokius tris simtus km apie stikline, anksciau visa tai ejo i isiurbimo kolektoriu ir degimo kamera manau del to kentedavo misinio kokybe ir kvailiodavo tos apsukos).
  • 0

#55 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2011 sausio 24 - 10:54

(beje oil catch can" renkasi lb daug vandens per kokius tris simtus km apie stikline, anksciau visa tai ejo i isiurbimo kolektoriu ir degimo kamera manau del to kentedavo misinio kokybe ir kvailiodavo tos apsukos).

sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma.. :unsure:
  • 0

#56 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 sausio 24 - 13:12

sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma.. :unsure:

na supranti as ta dregme ne is isiurbimo kolektoriaus surenku o is karterio, kartu surenkama yra ir tepalo garai kurie misini liesina tai yra mazina benzino oktanini skaiciu. http://www.gassavers...hread.php?t=290 Cia aprasyta sio irenginio esme.
o kad slangos kiauros buvo negali buti, kadangi as jas visas jau pries tai buvau apziurejes, o ir palikau jas , tik jie prie ju prijungiau oil catsh can.

Šį pranešimą redagavo modestas: 2011 sausio 24 - 13:23

  • 0

#57 Svečias_no-san_*

Svečias_no-san_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 sausio 31 - 14:45

sportininkai deda vandens ipurskima kolektoriun del geresnio degimo proceso, o cia priesingai - surinkinejama dregme is oro..
manau, jog pas tave kazkur buvo kiaura slanga ar sujungimas, per kur siurbdavo papildomo oro, o dedamas sita divaisa kartu nepastebedamas uzsandarinai ir ta nesandaruma.. :unsure:

na supranti as ta dregme ne is isiurbimo kolektoriaus surenku o is karterio, kartu surenkama yra ir tepalo garai kurie misini liesina tai yra mazina benzino oktanini skaiciu. http://www.gassavers...hread.php?t=290 Cia aprasyta sio irenginio esme.
o kad slangos kiauros buvo negali buti, kadangi as jas visas jau pries tai buvau apziurejes, o ir palikau jas , tik jie prie ju prijungiau oil catsh can.

sveiki visi :rolleyes: Peržiūrėjau visas temas, susijusias su apsukų šokinėjimu, bet atsakymo ar nors suflerio savo klausimu -neradau :dntknw: Problema žiemiška .Kai šaltis daugiau -10 laipsnių, tada jau gerai įkaitus auto,t.y.nuvažiavus ~5-10 km ,apsukos ,dažniausiai perjungiant pavarą, mosteli iki 3000-5000 apsukų, o greičio pėdalas lyg prišala-pakimba.Prie -12 laipsnių tai įvyksta ~ 10 km nuvažiavus, prie 18 laipsnių užtenka ir 3-5 km. Diagnostika nieko neparodė. Meistrai išmąstė, kad reikia kompe problemos ieškoti :hmm: Bet atrodo, kad tikrai prišala, nes jei pastoviu greičiu pavažiuoju nors kelias minutes-ragas :angry: O va jei "žaidžiu" su greičiu:nuspaudžiu/atleidžiu-lyg ir geriau, ar jau nors nepakimba :wacko: Ką manot :unsure:
  • 0

#58 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2012 sausio 31 - 18:33

sveiki visi :rolleyes: Peržiūrėjau visas temas, susijusias su apsukų šokinėjimu, bet atsakymo ar nors suflerio savo klausimu -neradau :dntknw: Problema žiemiška .Kai šaltis daugiau -10 laipsnių, tada jau gerai įkaitus auto,t.y.nuvažiavus ~5-10 km ,apsukos ,dažniausiai perjungiant pavarą, mosteli iki 3000-5000 apsukų, o greičio pėdalas lyg prišala-pakimba.Prie -12 laipsnių tai įvyksta ~ 10 km nuvažiavus, prie 18 laipsnių užtenka ir 3-5 km. Diagnostika nieko neparodė. Meistrai išmąstė, kad reikia kompe problemos ieškoti :hmm: Bet atrodo, kad tikrai prišala, nes jei pastoviu greičiu pavažiuoju nors kelias minutes-ragas :angry: O va jei "žaidžiu" su greičiu:nuspaudžiu/atleidžiu-lyg ir geriau, ar jau nors nepakimba :wacko: Ką manot :unsure:

Majonezas ant droselio... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#59 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Parašyta 2012 vasario 01 - 10:47

sveiki visi :rolleyes: Peržiūrėjau visas temas, susijusias su apsukų šokinėjimu, bet atsakymo ar nors suflerio savo klausimu -neradau :dntknw: Problema žiemiška .Kai šaltis daugiau -10 laipsnių, tada jau gerai įkaitus auto,t.y.nuvažiavus ~5-10 km ,apsukos ,dažniausiai perjungiant pavarą, mosteli iki 3000-5000 apsukų, o greičio pėdalas lyg prišala-pakimba.Prie -12 laipsnių tai įvyksta ~ 10 km nuvažiavus, prie 18 laipsnių užtenka ir 3-5 km. Diagnostika nieko neparodė. Meistrai išmąstė, kad reikia kompe problemos ieškoti :hmm: Bet atrodo, kad tikrai prišala, nes jei pastoviu greičiu pavažiuoju nors kelias minutes-ragas  :angry: O va jei "žaidžiu" su greičiu:nuspaudžiu/atleidžiu-lyg ir geriau, ar jau nors nepakimba :wacko: Ką manot :unsure:

Akseleratoriaus ratukas, kuris įtempia gazo trosą pas tave stringa. Man taip buvo, tai ir dabar per šalčius prieš užvesdamas dėl visa ko paminkau gazą patikrindamas ar nestringa :P. Aš tai supurškiau tą ratuką WD ir baigėsi problemos. dar gali būti, kad pats trosas šarve stringa, tada reikia jį keisti, patampyk su pirštais ir matysi.

Šį pranešimą redagavo Sampas: 2012 vasario 01 - 10:48

  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0