DRL
#41
Parašyta 2010 rugsėjo 22 - 15:57
#42
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 09:33
diawallo viską statė geraiNu bet tai diawallo "I" state ne pagal desni tai kur cia tikslusis mosklas dabar
2 nuosekliai sujungtos lempos -> Varža padidėja dvigubai, Srovė sumažėja dvigubai (ji ta pati teka per abi lempas)
Įtampa (abiems lempoms) nesikeičia
Įtampa vienai lempai sumažėja dvigubai
I/2 x U/2 = P/4; 1/4=25%
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#43
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 12:52
#44
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 13:43
taigi parasiau formule, nuolatines sroves tiesinems grandinems skaiciuoti. I nesidalina kad ir kiek lempu butu..
Prašom padariau vizualizaciją. Mixed, tai pagal tave jei prie grandinės nuosekliai prikabinsiu kokia 100Komų varžą, vistiek ta pati srovė tekės?
Gal nebenukrypkim nuo temos, mokytis mokyklos suole reikia
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2010 rugsėjo 23 - 13:44
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#45
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 14:20
#46
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 17:23
Šį pranešimą redagavo boMod: 2010 rugsėjo 23 - 17:24
#47
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:18
ilgu sviesu lempos naudojamos maziau-tai pirma.antra-tai svarbiausia-jos maziau nukreipiamos(poliarizuojamos).todel geriau matomos ne tik is priekio,bet ir ir is kitu kampu.trecia-degdamos puse galios-nekaitina reflektoriaus,faros stiklo(dabar tai plastikas) islieka "skaidrios" faros. ketvirta-H7 lemputes-nepigios.kam jas keisti kas 2 men,jei galima kas 2 metus.niekaip nesuprantu kam tu ilgu galinguma reguliuot?ar ne paprasciau vazinet tiesiog su trumpom?
#48
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:37
Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 rugsėjo 23 - 21:41
#49
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 22:23
vadovausites nuorodomis o ne fizikos desniais-nieko gero nebus. nors neuztenka zinoti tik Omo "trikampi".Buvo nuoroda auksciau dar gi nukopinau istrauka praeitam poste kad "I" islieka ta pati juk. O "P" skaiciodamas "I" reiksme istate dvigubai mazesne uz tai ir gavo tik 25%, o ne 50% kaip turetu buti (bent jau pagal mane taip turetu buti)
reikia dar zinoti ir metalu specifine varza,kuri keiciasi nuo temperaturos.
taip kad jei sujungus dvi lemputes LYGEGRIACIAI- gausime (pvz viena lempute 50W) 100w.
ijungus tik VIENA - 50W
sujungus nuosekliai-itampa isliks ta pati,tik kris dvigubai(vienai lemputei).taip pat kris ir srove-teoriskai dvidubai-praktiskai ne
(kadangi varza padides NEVISAI DVIGUBAI(cia metalo specifine varza groja) ,srove kris maziau nei du kartus).
teoriskai-kiekviena lempute gaus (sujungus nuosekliai) po 12,5W . sumujame,abi 25W.
praktiskai sujungus nuosekliai H7 lemputes vietoj lygegretaus jungimo(pvz100w),gauname virs 30w bendros galios.(po ~18w kiekvienai).
firminiose priedeliuose naudojams impulsinis sroves reguliatorius.todel nuosekliai lempuciu niekas ir nejungia.ir ten galia lemputems gaunasi truputi didesne ,ir perdegus vienai kita sviecia.
#50
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:13
DRL modulį sudaro šviesų reguliatorius ant Ne555, kuris veikia impulsiniu rėžimu ir valdymo logika ant CD4011 mikriukų. Schema tikrai nesudėtinga tik atrodo griozdiškai kolkas ir šiaip gal kas kokių klaidų ras ar pasiūlymų
Modulis įsijungia, nuo inignition kontakto ir jam veikiant gali būt išjungiamas nuo trumpų šviesų įjungimo ir rankinio uztraukimo. Aišku, galima rankinio nejungt Kad nenaudot daug rėlių, kurių klapsėjimas man nepatinka, panaudojami diodai, kad su viena rėle junginėt 4 atskiras lempas. Priekinėm lempom dėsiu 6A diodus ir galiniam gabaritam, jei sugalvočiau pajunkt 1A diodai. Dabar pagalvojau nafik juos dėt Nors nežinau kaip ten pežo šviesos veikia. Kiek ten kokių rėlių turi ans Rytoj reiks bandyt daryt montažinę plokštę, viską suklijuot ir įkišt į liūtuką.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2010 rugsėjo 23 - 23:41
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#51
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 09:39
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#52
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 14:59
#53
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 16:37
va va, man irgi greičiausiai taip reikės darytkazkada ir as teiravausi ir buvau sukures tema del prislopintu ilguju, kaip ant nauju auto... bet taip ir nieko nepasidariau. is manes jokio elektriko praktiskai nera, tai kogero varysiu i garaziuka kas uzsiima elektra
#54
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 21:41
paziurejus i schema-net atmetus logines kliadas-neveiks.Štai įdedu savo schemutę. Nepykit, kad lb netvarkingai nubraižyta ir nominalų detalių nesudėjau, Jei kam bus idomu galėsiu viska aiškiau nubraižyt.
DRL modulį sudaro šviesų reguliatorius ant Ne555, kuris veikia impulsiniu rėžimu ir valdymo logika ant CD4011 mikriukų. Schema tikrai nesudėtinga tik atrodo griozdiškai kolkas ir šiaip gal kas kokių klaidų ras ar pasiūlymų
Modulis įsijungia, nuo inignition kontakto ir jam veikiant gali būt išjungiamas nuo trumpų šviesų įjungimo ir rankinio uztraukimo. Aišku, galima rankinio nejungt Kad nenaudot daug rėlių, kurių klapsėjimas man nepatinka, panaudojami diodai, kad su viena rėle junginėt 4 atskiras lempas. Priekinėm lempom dėsiu 6A diodus ir galiniam gabaritam, jei sugalvočiau pajunkt 1A diodai. Dabar pagalvojau nafik juos dėt Nors nežinau kaip ten pežo šviesos veikia. Kiek ten kokių rėlių turi ans Rytoj reiks bandyt daryt montažinę plokštę, viską suklijuot ir įkišt į liūtuką.
daug nereikalingu elementu(galima supaprastinti schema ~4kartus)
didziausias skirtumas ir trukumas nuo originalaus sprendimo-perdegus vienai lemputei-kita nesvies stipriau.
sioje shemoje pateiktas impulsinis GALIOS reguliatorius.mums reikia SROVES reguliatoriaus.
nutrukus vienai lemputei,kita pradeda sviesti "uz dvi".tai lengviau pamatyti(atspindi nuo objektu) ir laiku susitvarkyti.
#55
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 15:31
Ismeciau loginius elementus, vietoj to rele papildoma idejau daro tapati. O del lemputes perdegimo, tai kita svies vistiek svies prigesus, nes teoriskai cia valdoma itampa. Katik pabandziau, pajungus reguliatoriu lemputes sviecia taip pat, ar viena pajungta ar dvi Dar sugalvojau padaryt uzvelinima, bet nesigauna kazkopaziurejus i schema-net atmetus logines kliadas-neveiks.
daug nereikalingu elementu(galima supaprastinti schema ~4kartus)
didziausias skirtumas ir trukumas nuo originalaus sprendimo-perdegus vienai lemputei-kita nesvies stipriau.
sioje shemoje pateiktas impulsinis GALIOS reguliatorius.mums reikia SROVES reguliatoriaus.
nutrukus vienai lemputei,kita pradeda sviesti "uz dvi".tai lengviau pamatyti(atspindi nuo objektu) ir laiku susitvarkyti.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#57
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 18:26
kazko ir as tuos numones. tik kazkaip neuzkliuvo niekur ledu nusipirkti. o specialiai neieskojauįtariu, LED įsidėjus viskas gerokai paprasčiau būtų.Tik va, biški prie meno reik būt, kad gražiai atrodytų
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#59
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 08:02
ar tikrai nereik pazymos?pilnas ebay, forume skelbimu skiltyje taip pat yra kas pardavinėja. Juolab, kad ir pažymos iš tercijos tikrai niekam nereik pasirodo.
#60
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 08:27
Laba diena.
Informuojame, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija (toliau – Inspekcija) vadovaudamasi Motorinių transporto priemonių, priekabų, kurioms uždrausta dalyvauti viešajame eisme, remonto ir techninės ekspertizės reikalavimų ir atlikimo tvarka, patvirtinta Inspekcijos viršininko 2008 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 2B-515 (Žin., 2008, Nr. 149-6069) suderino su UAB „Tercija“ įmonės standartą, pagal kurį įmonė gali smulkiaserijiniu būdu jau įregistruotose transporto priemonėse įrengti dieninius žibintus.
Vadovaujantis Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290 (Žin., 2008, Nr. 88-3550), 201 kodo, pastabos 2 punktu, leidžiama papildomai įrengti dieninius žibintus, ir jų atitikimas nustatytiems techniniams reikalavimams bus tikrinamas apžiūros metu.
Techniniai reikalavimai dieniniams žibintams yra nustatyti Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290, 216 kode.
Pagarbiai
Technikos skyriaus vedėjo pavaduotojas
Justas Rašomavičius, tel. (8 5) 278 5635, el. p. [email protected]
Valstybinė kelių transporto inspekcija
prie Susisiekimo ministerijos
patikslintas :
Laba diena.
Vadovaujantis Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290 (Žin., 2008, Nr. 88-3550), 201 kodo, pastabos 2 punktu, leidžiama papildomai įrengti dieninius žibintus, ir jų atitikimas nustatytiems techniniams reikalavimams bus tikrinamas apžiūros metu. Tai reiškia, kad transporto priemonėje galima pačiam įrengti dieninius žibintus, kurių atitikimas techniniams reikalavimams tikrinamas privalomosios ar pakartotinės techninės apžiūros (toliau - apžiūra) metu. Tai reiškia, kad techninės apžiūros kontrolierius (toliau - kontrolierius) apžiūros metu įvertina dieninių žibintų atitikimą techniniams reikalavimas. Atlikus apžiūrą ir nustačius, kad transporto priemonė yra techniškai tvarkinga (transporto priemonė sukomplektuota ir neturi didelių ar draudžiamų eksploatuoti trūkumų), transporto priemonės valdytojui išduodama techninės apžiūros rezultatų kortelė (ataskaita), patvirtinanti techninės apžiūros atlikimą, o kontrolierius priekinio ir (arba) galinio valstybinio numerio ženklų (-o) viršutiniame langelyje atitinkamos spalvos ženklus-lipdukus priklijuoja taip, kad pažymėtas skaičius, rodantis mėnesį, iki kurio transporto priemonė turi būti pateikta kitai privalomajai apžiūrai, būtų nukreiptas į viršų. Techninių apžiūrų įmonės jokių papildomų atitiktį techniniams reikalavimas įrodančių dokumentų neišduoda.
Reikalavimai dieniniams žibintams išdėstyti Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos (JT/EEK) taisyklėje Nr. 87- Suvienodintos variklinių transporto priemonių dieninių žibintų patvirtinimo nuostatos.
Pagarbiai
Technikos skyriaus vedėjo pavaduotojas
Justas Rašomavičius, tel. (8 5) 278 5635, el. p. [email protected]
Valstybinė kelių transporto inspekcija
prie Susisiekimo ministerijos
Šaltinis
Šį pranešimą redagavo Mindaugaz: 2010 rugsėjo 27 - 08:28
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0