Peršokti prie turinio


Nuotrauka

DRL


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 111

#41 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 rugsėjo 22 - 15:57

Nu bet tai diawallo "I" state ne pagal desni tai kur cia tikslusis mosklas dabar :D Astunta klase plius pas visus jau senai pabaigta ir nebepamenama, kaip ir pats diawallo nelabai turbut atsimena. Cia nestumiu nei ka siaip sakau kad toks gyvenimas, o ar siap ar taip man uztenka to fakto kad gausim silpnesnes lemputes ir fsio :)
  • 0

#42 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 09:33

Nu bet tai diawallo "I" state ne pagal desni tai kur cia tikslusis mosklas dabar :D

diawallo viską statė gerai :good:
2 nuosekliai sujungtos lempos -> Varža padidėja dvigubai, Srovė sumažėja dvigubai (ji ta pati teka per abi lempas)
Įtampa (abiems lempoms) nesikeičia
Įtampa vienai lempai sumažėja dvigubai
I/2 x U/2 = P/4; 1/4=25%
  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#43 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 12:52

taigi parasiau formule, nuolatines sroves tiesinems grandinems skaiciuoti. I nesidalina kad ir kiek lempu butu..
  • 0

#44 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 13:43

taigi parasiau formule, nuolatines sroves tiesinems grandinems skaiciuoti. I nesidalina kad ir kiek lempu butu..


Prašom padariau vizualizaciją. Mixed, tai pagal tave jei prie grandinės nuosekliai prikabinsiu kokia 100Komų varžą, vistiek ta pati srovė tekės? :doh: :beer:
Gal nebenukrypkim nuo temos, mokytis mokyklos suole reikia :)

Šį pranešimą redagavo diawollo: 2010 rugsėjo 23 - 13:44

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#45 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 14:20

tai jus norit man pasakyti, kad universitete moko visisko sudo, pasenusiu fizikos desniu? ar cia jus naujus desnius atradot? as atrodo parasiau aiskiai formules kaip tokios grandines galia skaiciuojama :fool:
  • 0

#46 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 17:23

Buvo nuoroda auksciau dar gi nukopinau istrauka praeitam poste kad "I" islieka ta pati juk. O "P" skaiciodamas "I" reiksme istate dvigubai mazesne uz tai ir gavo tik 25%, o ne 50% kaip turetu buti (bent jau pagal mane taip turetu buti)

Šį pranešimą redagavo boMod: 2010 rugsėjo 23 - 17:24

  • 0

#47 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:18

niekaip nesuprantu kam tu ilgu galinguma reguliuot?ar ne paprasciau vazinet tiesiog su trumpom?

ilgu sviesu lempos naudojamos maziau-tai pirma.antra-tai svarbiausia-jos maziau nukreipiamos(poliarizuojamos).todel geriau matomos ne tik is priekio,bet ir ir is kitu kampu.trecia-degdamos puse galios-nekaitina reflektoriaus,faros stiklo(dabar tai plastikas) islieka "skaidrios" faros. ketvirta-H7 lemputes-nepigios.kam jas keisti kas 2 men,jei galima kas 2 metus.
  • 0
spakenas@gmail .com

#48 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:37

na idomus projektelis, jei pavyktu padaryt patikimai ir paprastai, manau susidomechiau :rolleyes: Nuosekliai sujungtos lemputes nelabai mane tenkintu, jei viena nukeps, kita irgi tumsiai gyvens. Noretus kazhkaip atskirai turet. P.S, ir kad elektronika nedurniuotu ir veiktu automatishkai, ka nereikt rupintis ju junginejimu

Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 rugsėjo 23 - 21:41

  • 0

#49 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 22:23

Buvo nuoroda auksciau dar gi nukopinau istrauka praeitam poste kad "I" islieka ta pati juk. O "P" skaiciodamas "I" reiksme istate dvigubai mazesne uz tai ir gavo tik 25%, o ne 50% kaip turetu buti (bent jau pagal mane taip turetu buti)

vadovausites nuorodomis o ne fizikos desniais-nieko gero nebus. nors neuztenka zinoti tik Omo "trikampi".
reikia dar zinoti ir metalu specifine varza,kuri keiciasi nuo temperaturos.
taip kad jei sujungus dvi lemputes LYGEGRIACIAI- gausime (pvz viena lempute 50W) 100w.
ijungus tik VIENA - 50W
sujungus nuosekliai-itampa isliks ta pati,tik kris dvigubai(vienai lemputei).taip pat kris ir srove-teoriskai dvidubai-praktiskai ne
(kadangi varza padides NEVISAI DVIGUBAI(cia metalo specifine varza groja) ,srove kris maziau nei du kartus).
teoriskai-kiekviena lempute gaus (sujungus nuosekliai) po 12,5W . sumujame,abi 25W.
praktiskai sujungus nuosekliai H7 lemputes vietoj lygegretaus jungimo(pvz100w),gauname virs 30w bendros galios.(po ~18w kiekvienai).
firminiose priedeliuose naudojams impulsinis sroves reguliatorius.todel nuosekliai lempuciu niekas ir nejungia.ir ten galia lemputems gaunasi truputi didesne ,ir perdegus vienai kita sviecia.
  • 0
spakenas@gmail .com

#50 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 23:13

Štai įdedu savo schemutę. Nepykit, kad lb netvarkingai nubraižyta ir nominalų detalių nesudėjau, Jei kam bus idomu galėsiu viska aiškiau nubraižyt.
DRL modulį sudaro šviesų reguliatorius ant Ne555, kuris veikia impulsiniu rėžimu ir valdymo logika ant CD4011 mikriukų. Schema tikrai nesudėtinga tik atrodo griozdiškai kolkas ir šiaip gal kas kokių klaidų ras ar pasiūlymų :)
Modulis įsijungia, nuo inignition kontakto ir jam veikiant gali būt išjungiamas nuo trumpų šviesų įjungimo ir rankinio uztraukimo. Aišku, galima rankinio nejungt :) Kad nenaudot daug rėlių, kurių klapsėjimas man nepatinka, panaudojami diodai, kad su viena rėle junginėt 4 atskiras lempas. Priekinėm lempom dėsiu 6A diodus ir galiniam gabaritam, jei sugalvočiau pajunkt 1A diodai. Dabar pagalvojau nafik juos dėt :D Nors nežinau kaip ten pežo šviesos veikia. Kiek ten kokių rėlių turi ans :) Rytoj reiks bandyt daryt montažinę plokštę, viską suklijuot ir įkišt į liūtuką.
Posted Image

Šį pranešimą redagavo diawollo: 2010 rugsėjo 23 - 23:41

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#51 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 09:39

kazkada ir as teiravausi ir buvau sukures tema del prislopintu ilguju, kaip ant nauju auto... bet taip ir nieko nepasidariau. is manes jokio elektriko praktiskai nera, tai kogero varysiu i garaziuka kas uzsiima elektra :(
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#52 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 14:59

Nu vo po spakeno komentaro dabr viskas aiskiau :) O kokioj Lemonoj arba Spikarej butu pirkti tas modulis?
  • 0

#53 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 16:37

kazkada ir as teiravausi ir buvau sukures tema del prislopintu ilguju, kaip ant nauju auto... bet taip ir nieko nepasidariau. is manes jokio elektriko praktiskai nera, tai kogero varysiu i garaziuka kas uzsiima elektra :(

va va, man irgi greičiausiai taip reikės daryt
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#54 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 21:41

Štai įdedu savo schemutę. Nepykit, kad lb netvarkingai nubraižyta ir nominalų detalių nesudėjau, Jei kam bus idomu galėsiu viska aiškiau nubraižyt.
DRL modulį sudaro šviesų reguliatorius ant Ne555, kuris veikia impulsiniu rėžimu ir valdymo logika ant CD4011 mikriukų. Schema tikrai nesudėtinga tik atrodo griozdiškai kolkas ir šiaip gal kas kokių klaidų ras ar pasiūlymų :)
Modulis įsijungia, nuo inignition kontakto ir jam veikiant gali būt išjungiamas nuo trumpų šviesų įjungimo ir rankinio uztraukimo. Aišku, galima rankinio nejungt :) Kad nenaudot daug rėlių, kurių klapsėjimas man nepatinka, panaudojami diodai, kad su viena rėle junginėt 4 atskiras lempas. Priekinėm lempom dėsiu 6A diodus ir galiniam gabaritam, jei sugalvočiau pajunkt 1A diodai. Dabar pagalvojau nafik juos dėt :D Nors nežinau kaip ten pežo šviesos veikia. Kiek ten kokių rėlių turi ans :) Rytoj reiks bandyt daryt montažinę plokštę, viską suklijuot ir įkišt į liūtuką.
Posted Image

paziurejus i schema-net atmetus logines kliadas-neveiks.
daug nereikalingu elementu(galima supaprastinti schema ~4kartus)
didziausias skirtumas ir trukumas nuo originalaus sprendimo-perdegus vienai lemputei-kita nesvies stipriau.
sioje shemoje pateiktas impulsinis GALIOS reguliatorius.mums reikia SROVES reguliatoriaus.
nutrukus vienai lemputei,kita pradeda sviesti "uz dvi".tai lengviau pamatyti(atspindi nuo objektu) ir laiku susitvarkyti.
  • 0
spakenas@gmail .com

#55 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 15:31

paziurejus i schema-net atmetus logines kliadas-neveiks.
daug nereikalingu elementu(galima supaprastinti schema ~4kartus)
didziausias skirtumas ir trukumas nuo originalaus sprendimo-perdegus vienai lemputei-kita nesvies stipriau.
sioje shemoje pateiktas impulsinis GALIOS reguliatorius.mums reikia SROVES reguliatoriaus.
nutrukus vienai lemputei,kita pradeda sviesti "uz dvi".tai lengviau pamatyti(atspindi nuo objektu) ir laiku susitvarkyti.

Ismeciau loginius elementus, vietoj to rele papildoma idejau :) daro tapati. O del lemputes perdegimo, tai kita svies vistiek svies prigesus, nes teoriskai cia valdoma itampa. Katik pabandziau, pajungus reguliatoriu lemputes sviecia taip pat, ar viena pajungta ar dvi :beer: Dar sugalvojau padaryt uzvelinima, bet nesigauna kazko :doh:
Posted Image
  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#56 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 17:46

įtariu, LED įsidėjus viskas gerokai paprasčiau būtų.Tik va, biški prie meno reik būt, kad gražiai atrodytų :D
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#57 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 18:26

įtariu, LED įsidėjus viskas gerokai paprasčiau būtų.Tik va, biški prie meno reik būt, kad gražiai atrodytų :D

kazko ir as tuos numones. tik kazkaip neuzkliuvo niekur ledu nusipirkti. o specialiai neieskojau
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#58 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 19:00

pilnas ebay, forume skelbimu skiltyje taip pat yra kas pardavinėja. Juolab, kad ir pažymos iš tercijos tikrai niekam nereik pasirodo.

Šį pranešimą redagavo EvX: 2010 rugsėjo 26 - 20:35

  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#59 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 08:02

pilnas ebay, forume skelbimu skiltyje taip pat yra kas pardavinėja. Juolab, kad ir pažymos iš tercijos tikrai niekam nereik pasirodo.

ar tikrai nereik pazymos? :unsure:
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#60 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 08:27

Pagaliau mano issiustas meilas, apejes keleta valdzios instanciju sugrizo pas mane atgal su stai tokiu tekstu :

Laba diena.

Informuojame, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija (toliau – Inspekcija) vadovaudamasi Motorinių transporto priemonių, priekabų, kurioms uždrausta dalyvauti viešajame eisme, remonto ir techninės ekspertizės reikalavimų ir atlikimo tvarka, patvirtinta Inspekcijos viršininko 2008 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 2B-515 (Žin., 2008, Nr. 149-6069) suderino su UAB „Tercija“ įmonės standartą, pagal kurį įmonė gali smulkiaserijiniu būdu jau įregistruotose transporto priemonėse įrengti dieninius žibintus.
Vadovaujantis Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290 (Žin., 2008, Nr. 88-3550), 201 kodo, pastabos 2 punktu, leidžiama papildomai įrengti dieninius žibintus, ir jų atitikimas nustatytiems techniniams reikalavimams bus tikrinamas apžiūros metu.
Techniniai reikalavimai dieniniams žibintams yra nustatyti Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290, 216 kode.

Pagarbiai
Technikos skyriaus vedėjo pavaduotojas
Justas Rašomavičius, tel. (8 5) 278 5635, el. p. [email protected]
Valstybinė kelių transporto inspekcija
prie Susisiekimo ministerijos




patikslintas :

Laba diena.

Vadovaujantis Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų, patvirtintų Inspekcijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 2B-290 (Žin., 2008, Nr. 88-3550), 201 kodo, pastabos 2 punktu, leidžiama papildomai įrengti dieninius žibintus, ir jų atitikimas nustatytiems techniniams reikalavimams bus tikrinamas apžiūros metu. Tai reiškia, kad transporto priemonėje galima pačiam įrengti dieninius žibintus, kurių atitikimas techniniams reikalavimams tikrinamas privalomosios ar pakartotinės techninės apžiūros (toliau - apžiūra) metu. Tai reiškia, kad techninės apžiūros kontrolierius (toliau - kontrolierius) apžiūros metu įvertina dieninių žibintų atitikimą techniniams reikalavimas. Atlikus apžiūrą ir nustačius, kad transporto priemonė yra techniškai tvarkinga (transporto priemonė sukomplektuota ir neturi didelių ar draudžiamų eksploatuoti trūkumų), transporto priemonės valdytojui išduodama techninės apžiūros rezultatų kortelė (ataskaita), patvirtinanti techninės apžiūros atlikimą, o kontrolierius priekinio ir (arba) galinio valstybinio numerio ženklų (-o) viršutiniame langelyje atitinkamos spalvos ženklus-lipdukus priklijuoja taip, kad pažymėtas skaičius, rodantis mėnesį, iki kurio transporto priemonė turi būti pateikta kitai privalomajai apžiūrai, būtų nukreiptas į viršų. Techninių apžiūrų įmonės jokių papildomų atitiktį techniniams reikalavimas įrodančių dokumentų neišduoda.
Reikalavimai dieniniams žibintams išdėstyti Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos (JT/EEK) taisyklėje Nr. 87- Suvienodintos variklinių transporto priemonių dieninių žibintų patvirtinimo nuostatos.

Pagarbiai
Technikos skyriaus vedėjo pavaduotojas
Justas Rašomavičius, tel. (8 5) 278 5635, el. p. [email protected]
Valstybinė kelių transporto inspekcija
prie Susisiekimo ministerijos



Šaltinis

Šį pranešimą redagavo Mindaugaz: 2010 rugsėjo 27 - 08:28

  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0