man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti ![:pug:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/peugeot.jpg)
Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbina
na padariau taip kai pradejo pulsuoti variklis ,numoviau slange einancia is interkolerio radiatoriaus,ir nustojo pulsuoti ,o is slanges pakankamai didelis oro spaudimas ejo,numoviau vakumo zarneles ieinancias i ta selenoidini voztuva,sujungiau jas tarpusavija,ir spaudimas is tos slangos dingo,ka reiskia nepilnai uzdarydavo turbinos geometrija,na lyg ir is duslintuvo labai jau pute ,uzdengus jo gala skuduru,na ir tiesiog pakeiciau ta selenoid valve,uzmoviau slange atgal ir pulsavimas dingo,nes is EGR kai pradeda cirkuliuoti,varykliui pasidaro per daug oro ir dusina ji,,na taip ir pulsuoja
tai kaip supratau atjungei map sensoriu...
zinok tai nera gedimo sprendimo budas
VISKAS YRA TVARKOI,,,,NEBIJOKIT IS JUSU DUONOS NEATIMSIU,,, TIESIOG PATS PAKLAUSIAU PATS SUTVARKIAU,MAN RODS DAUGIAU IR NEBEKLAUSIU ,,,NES TUSCIA KALBA,SVARBU KAD VISKAS TVARKOI
Edited by ARMONDS, 2010 September 28 - 23:10.