Projektas: 205 XRD
#1
Parašyta 2010 spalio 02 - 15:21
Tikejausi greitai jau jy paleist y gatves, bet kaip visada smulkus remontas perauga y kazka ydomesnio. Trumpai surasysiu kas jau pakeista ir padaryta:
Ydetas galinis XS tiltas;
Pakeisti visi stabdziu vamzdeliai;
Pakeistos galines stabdziu slangutes;
Sudeti nauji rankinio trosai;
Perrinkta vairo kolonele ir sudetos naujos traukes;
205 GTI traversas;
306 amortikai su spyruoklemis;
406 stabilizatoriaus traukes;
Visu keturiu granatu naujos gumos;
Pakeistas suskiles stopas;
Ydeta orginali fortke;
Pakeisti priekiniai zibintai;
Lieti R13 su Goodyer zieminem padangom...
Nusvesta bagazines apacia ir nudazyta Hammerite analogu...
Priekinio desinio sparno vidine daly kazkas uzlope, bet taip ir paliko plika metala, tai pora kartu vieliniu sepeciu ir rudziu suriseju naikinau rudis, paskui pora sluoksniu tu direct on rust dazu.
Toliau planuose priekinis ir galinis XS sijonai, GTI moldingai:
Dar reikes normaliu sedyniu priekyje. Reikes nauju priekiniu stabdziu disku, kaladeliu ir slanguciu. Iki pavasario tikiuosi susirasti sveika ir nebrangu 1.9 td varikly. Bandau save atkalbet nuo minties perdazyti visa kebula, nes paskui vel bus gaila kur nors y zvejyba su juo vaziuot
#2
Parašyta 2010 spalio 02 - 20:35
#3
Parašyta 2010 spalio 02 - 21:14
#4
Parašyta 2010 spalio 02 - 23:04
Ne. Pas jį '87 buvo, o čia lyg '91.o sitas 205 ne Davido buves?
#5
Parašyta 2010 spalio 03 - 18:24
Nzn kieno jis buvo pries tai, cia reiktu Stopo klausti, bet neesme. Tiesa, paziurejau snd y dokumentus tai sitas 205 yra '92 metu 12 menesioo sitas 205 ne Davido buves?
Snd beveik visa diena orinau stabdzius. Jau pries mane kazkas nulauze suportu nuorinimo stucerius, tai bandziau orinti pro slangutes. Vienam biski sunkoka tai padaryt, tai rytoj reikes susirasti pagalbos.
Vel teko atsiminti Peugeot kontaktu mokslo pradmenis ir ieskoti kur dingsta atbulines eigos zibinto laido kontaktas. Nuo dregmes varines gijos supuvo pacioje laido izoliacijoje. Teko nemazai su testeriu palandziot po pravodke kol dasilo kur suo pakastas. Speju, kad tas pats bus ir su galiniu ruko zibintu.
Peza jau pastaciau ant ratu ir isaiskejo, kad 306 spyruokles dar labiau iskele prieky, cia ,matyt ytakos turejo 306 ir 205 svoriu skirtumai. Sito 205 zemint neplanavau, bet iskelt irgi nesinori, tai teks pora viju nupjaut Pezas gavosi gan kietas, jei ne auksto profilio R13 padangos, tai nelabai ir paspaudinetum su ranka, bus ralinis traktorius
#6
Parašyta 2010 spalio 04 - 10:52
#7
Parašyta 2010 spalio 04 - 14:43
Grozis reikalauja auku Nieko tom arkom nenutiks, svarbu gerai apsaugoti nuo korozijos ir mano amziui laikys. Turbut net nevirinsiu galiniu arku po apipjaustymo, o tik nudazes uzsandarinsiu hermetiku (speceliu kebulu siulems), o visas vidines ertmes ispusiu antikoroziniu tepalu.Nu va, ilgai laukem ir pasirode naujas Projektelis ;) A del gti moldingu, negaila pjaustyt masinos ?
#8
Parašyta 2010 spalio 04 - 14:51
ir kiek atsiejo pinigu jau tavo projektelis jei nepaslaptis ?Grozis reikalauja auku Nieko tom arkom nenutiks, svarbu gerai apsaugoti nuo korozijos ir mano amziui laikys. Turbut net nevirinsiu galiniu arku po apipjaustymo, o tik nudazes uzsandarinsiu hermetiku (speceliu kebulu siulems), o visas vidines ertmes ispusiu antikoroziniu tepalu.
#9
Parašyta 2010 spalio 04 - 15:13
ai, kazkaip nepradejau pildyt islaidu saraso, tai nlb ir zinau kiek jau isleidau. Pati masina kainavo 950 nu ir daliu jau turbut uz kokius 700 supirkes, cia neskaiciuojant ratu komplekto... bet dar daug ka reikes daryti, tai finale jei y kokius 2,5k lt sutilpsiu tai viskas bus pagal planair kiek atsiejo pinigu jau tavo projektelis jei nepaslaptis ?
#10
Parašyta 2010 spalio 04 - 15:29
bet speju jau ne viena masina persidares esiai, kazkaip nepradejau pildyt islaidu saraso, tai nlb ir zinau kiek jau isleidau. Pati masina kainavo 950 nu ir daliu jau turbut uz kokius 700 supirkes, cia neskaiciuojant ratu komplekto... bet dar daug ka reikes daryti, tai finale jei y kokius 2,5k lt sutilpsiu tai viskas bus pagal plana
#11
Parašyta 2010 spalio 05 - 07:27
Ziurint ka vadinti perdarymubet speju jau ne viena masina persidares esi
Vakar sudejau naujus Wurth varstus sarnyrams. Pakeiciau kelias lemputes, sudejau priekinius zibintus. Tradiciskai buvo sugedusi posukiu rankenele ir nefiksavo ilguju sviesu, bet turejau ta daikta atsarginy tai greit pakeiciau. Dar pakariavau su pravodke ir sutvarkiau galiny priesrukiny zibinta. issiurbiau salona ir zadejau daryti test drive, bet akumas buvo visiskai mires. tai snd pusdieniui paliksiu krautis akuma ir vakare bandysiu kurt. Reik apsidrausti PVCAD ir vaziuosiu pasirodyti tech apziurai
#12
Parašyta 2010 spalio 05 - 07:40
e, gal galetum savaitgaliui paskolyti ta geri (pakroveju vadinama)bet akumas buvo visiskai mires. tai snd pusdieniui paliksiu krautis akuma ir vakare bandysiu kurt.
#13
Parašyta 2010 spalio 05 - 08:32
Ketvirtadieny vaziuojant y krepsiny paimsiu ta daikta ;)e, gal galetum savaitgaliui paskolyti ta geri (pakroveju vadinama)
#14
Parašyta 2010 spalio 05 - 12:04
#15
Parašyta 2010 spalio 05 - 12:21
Wurth turbut nedaro kazkokiu specifiniu varztu pagal auto modely, tai as tiesiog nusivezu senus varztus ir renkuosi is to ka jie turi. Sy karta vaziavau ne y Wurth atstovye bet y viena is auto daliu parduotuviu, tai pas juos negavau 10mm varzto, kad nebutu sriegtas per visa ilgy, kaip orginaliai buna sarnyru varztai, bet kai reikejo CTI, tai Wurth atstovybeje radau lygiai tokius kokiu reikejo. nlb suprantu tu atsparumo klasiu, bet Wurth varztu atsparumas lyg 10.9, kai pvz senukuose statybiniu varztu gal koks 5.8Visu pirma - malonu matyti gryzus
O antra - Wurth varztai, tai jie pagal pavyzdi parenka, ar yra galimybe pagal kataloga?
P.s. - man zvejybas kolkas atlaiko P406
P.S. o man per tuos lauzus nera kada pazvejot
#16
Parašyta 2010 spalio 06 - 12:03
P.S. prieky butinai reikia zeminti, o tai stovi dabar visas piestu
#17 Svečias_arvydas238_*
Parašyta 2010 spalio 06 - 20:21
Žinok susimečiau aš 306 visas stoikes su stabdžiu diskais, viskuom, ir uždėjus prieky xs, ar gti bamperį visai normaliai atrodo, jei dar 14 ratai išvis norma (:Panasu kad reikia keisti pagrindiny stabdziu cilindra... bet be stabdziu vistiek parvaziavau is garazo iki namu
P.S. prieky butinai reikia zeminti, o tai stovi dabar visas piestu
#18
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:11
Na tavo gal spiruokles kokios minkstesnes, ar zemesnes, pas ji tai tikrai ne normaliai atrodo...Žinok susimečiau aš 306 visas stoikes su stabdžiu diskais, viskuom, ir uždėjus prieky xs, ar gti bamperį visai normaliai atrodo, jei dar 14 ratai išvis norma (:
Va, kaip normaliai turi atrodyti...
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#19
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:14
#20 Svečias_arvydas238_*
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:33
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0