hmn... o tai nupjovus kokia viena rinke auto tik pasizemintu biski bet siaip viskas ok isliktu del minkstumo ir panasiai? nes pas mane idejo lyg nuo dvilitrio spyruokles tai tas priekis per daug iskiles.. noretusi kad butu zemiau keleta cm.......
Peza jau pastaciau ant ratu ir isaiskejo, kad 306 spyruokles dar labiau iskele prieky, cia ,matyt ytakos turejo 306 ir 205 svoriu skirtumai. Sito 205 zemint neplanavau, bet iskelt irgi nesinori, tai teks pora viju nupjaut Pezas gavosi gan kietas, jei ne auksto profilio R13 padangos, tai nelabai ir paspaudinetum su ranka, bus ralinis traktorius
Projektas: 205 XRD
#21
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:39
#22
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:46
Keliai yra, kam bordiurais vazineti, as tam reikalui naudoju dzipuka...Na tas nuleistas žinoma gražiai atrodo, bet ant bardiuro nebeužvažiuosi ;)
Šį pranešimą redagavo Edis_Vln: 2010 spalio 06 - 21:47
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#23
Parašyta 2010 spalio 06 - 21:58
#24
Parašyta 2010 spalio 07 - 07:13
Pasaugok dar ta kilima ;) as savo visus isdalinau galvodamas kad jau gyvenime nebeprireiksMaiklai, Tavo entuziamas net mane snd priverte nusigrust y garaza
Turiu lycna raudona kilima
Del spyruokliu pjovimo, tai as visada budavau pries toky dalyka, nes masina tik suzemeje, amortikas pradeda dirbt kitam diapozone, kas ytakoja greitesny jo susidevejima ir pan. Jau jei pjaut spyruokles, tai reiktu trumpinti amortiko stoka ir dar jy paty pakietinti. Bet as kai sudejau amorstikus su spyruoklem is sunkesnes masinos, tai gavosi atvirkscias variantas, todel kai patrumpinsiu spyruokles, manau amortikas tik grys y savo vieta kaip buvo ant 306, o kietumo jam ir taip uztenka
#25
Parašyta 2010 spalio 13 - 07:11
#26
Parašyta 2010 spalio 13 - 08:01
Nu man irgi ner niekad normaliai pavyke per slangutes nuorint.. kol nepakeiciau suportu tol puse eigos praktiskai tik orui suspaust budavo.Pakeiciau pagrindiny stabdziu cilindra, bet vistiek niekaip nesigavo nuorinti priekinius stabdzius. Nuorinimo stuceriai nulauzti, tai orinti bandau per stabdziu slangutes. Neapsikentes nuvariau peziuka iki Olmio serviso, sakau gla jie ten su savo yranga ir ziniom sugebes nuorinti, bet pabande ir nusprende, kad reikia keisti suportus ir orinti per stucerius. Tai su atsuktais stuceriais bele kas sugebetu Tai dabar yra planas susideti dar ir stabdzius is 306
R
#27 Svečias_arvydas238_*
Parašyta 2010 spalio 13 - 14:33
Susidėjau visas stoikes nuo 306 , su viskuo amortikais, spyruoklėm, suportais žodžiu viską, bet teko keisti pusačius, nes granatų šlicai netiko, tai turėjau vieną ardomą 205 dyzeliuko, ant jo užmoviau 405 2 litrinio pusašio granatą, dar teko pirktis iš ESTRATOR vieną miginį trumpajį 405 pusašį , ir viskas čiki (: tiesa ratų išvirtimas gavosi šiek tiek nekoks, ale gal ant gti pakabos jis reguliuojas? nes pas man paprastas traversas ir pakaba.Pakeiciau pagrindiny stabdziu cilindra, bet vistiek niekaip nesigavo nuorinti priekinius stabdzius. Nuorinimo stuceriai nulauzti, tai orinti bandau per stabdziu slangutes. Neapsikentes nuvariau peziuka iki Olmio serviso, sakau gla jie ten su savo yranga ir ziniom sugebes nuorinti, bet pabande ir nusprende, kad reikia keisti suportus ir orinti per stucerius. Tai su atsuktais stuceriais bele kas sugebetu Tai dabar yra planas susideti dar ir stabdzius is 306
#28
Parašyta 2010 spalio 13 - 14:57
#29
Parašyta 2010 spalio 13 - 14:59
Snd vaziuoju pas Virzin matuotis suportus ir diskus nuo 306 1.6, jei tvirtinimai ir isnesimai tinkami, tai tuos stabdzius ir susidesiu, o jei netiks, tai Stopas sake turi nuo 306 1.4 kurie tikrai tinka ant 205. Kazkaip planavau visokius stabdziu upgreidus kartu su rimtesnio variklio atsiradimu, bet teks dabar su jais iki galo viskas pasidaryti.Susidėjau visas stoikes nuo 306 , su viskuo amortikais, spyruoklėm, suportais žodžiu viską, bet teko keisti pusačius, nes granatų šlicai netiko, tai turėjau vieną ardomą 205 dyzeliuko, ant jo užmoviau 405 2 litrinio pusašio granatą, dar teko pirktis iš ESTRATOR vieną miginį trumpajį 405 pusašį , ir viskas čiki (: tiesa ratų išvirtimas gavosi šiek tiek nekoks, ale gal ant gti pakabos jis reguliuojas? nes pas man paprastas traversas ir pakaba.
#30
Parašyta 2010 spalio 14 - 07:11
#31
Parašyta 2010 spalio 14 - 09:07
ir ka tai galetu reiksti?Dar spejau patrumpinti vienos puses spyruokle, tradiciskai beskubedamas prisispaudziau pirstus, tai dabar krumpliai pamele ir nlb lankstosi
#32
Parašyta 2010 spalio 14 - 09:09
jei sugeba dar klaviatura barskint, tai sugebes ir kasiu zaistir ka tai galetu reiksti?
Dar spejau patrumpinti vienos puses spyruokle, tradiciskai beskubedamas prisispaudziau pirstus, tai dabar krumpliai pamele ir nlb lankstosi
#33
Parašyta 2010 spalio 14 - 11:05
blyn - o kam gi spiruokles trumpint? siaip tai labai neatsakingas veiksmas...ir ka tai galetu reiksti?
Dar spejau patrumpinti vienos puses spyruokle, tradiciskai beskubedamas prisispaudziau pirstus, tai dabar krumpliai pamele ir nlb lankstosi
#34
Parašyta 2010 spalio 14 - 11:17
Amortiko eiga pasikeičia, tai nieko gero standartiniams amortikams, bei amžius jų aišku sutrumpėja, bet ką žmogui daryti, kai mašina pasidaro labiau tinkanti bekelei pagal aukštįblyn - o kam gi spiruokles trumpint? siaip tai labai neatsakingas veiksmas...
ir ka tai galetu reiksti?
Dar spejau patrumpinti vienos puses spyruokle, tradiciskai beskubedamas prisispaudziau pirstus, tai dabar krumpliai pamele ir nlb lankstosi
#35
Parašyta 2010 spalio 14 - 11:28
tuoj ateis ziema, kelininkai vel ignoruos gatves ir kiemus, taip, kad tik pasvajot noresis apie masina skirta bekele vaziuoti... lakunai jusAmortiko eiga pasikeičia, tai nieko gero standartiniams amortikams, bei amžius jų aišku sutrumpėja, bet ką žmogui daryti, kai mašina pasidaro labiau tinkanti bekelei pagal aukštį
#36
Parašyta 2010 spalio 14 - 12:01
Šiūpeliu padirbi truputi ir išvažiuoji ir sveikatai į naudątuoj ateis ziema, kelininkai vel ignoruos gatves ir kiemus, taip, kad tik pasvajot noresis apie masina skirta bekele vaziuoti... lakunai jus
Amortiko eiga pasikeičia, tai nieko gero standartiniams amortikams, bei amžius jų aišku sutrumpėja, bet ką žmogui daryti, kai mašina pasidaro labiau tinkanti bekelei pagal aukštį
#37
Parašyta 2010 spalio 14 - 17:26
#38
Parašyta 2010 spalio 17 - 20:05
Per savaitgaly dar susidejau priekines sedynes is 309 GTI (is buvusio Nerijausv GTI), tai turbut pacios patogiausios Peugeot sedynes
Gandas kad 309 ir 205 sedyniu tvirtinimai tokie patys nepasiteisino, nes 309'o sedyniu tvirtinimo skyles per 2 cm placiau uz 205'o, bet su bulgarke ir svarke tie 2 cm buvo isspresti
Patrumpnus spyruokles, reikejo prie amortiko apatines lekstes privirinti trumpa kampainio gabaliuka, kad gerai pasokinejus spyruokle neissinertu is savo vietos. Su dviem stakietais pasidariau suvedima, nes buvau keites traukes ir tikrai nepataikiau pastatyti ratu lygiagriaciai. Sukeiciau dureliu spynas, nes vairuotojo buvo prasukta ir uzstrigusiu, tai tekdavo pirma rakinti keleivio duris. Panasu, kad masinoje buvo ydeta signalizacija ir like centrinio varikliukai, tai prasivedziau is duru y salona naujus laidus, reikes ateity ir pacia signa ysideti. Pasikeiciau vaira. Is priekiniu posparniu su kompresorium ispuciau po gera sauja senu lapu ir pan komposto Dar ysidejau salono lempute, antena, rakinama bako kamsty.
Vairuotojo puses priekinio zibinto stiklas siek tiek yskiles, bet is visos kruvos turimu atsarginiu lempu, nebuvo nei vienos vairuotjo puses Dar susitvarkiau pypuka, pasikeiciau valytuvus, issiaiskinau kad sugedes langu skyscio siurbliukas, bet to garaze irgi neradau, nors esu tikras kad turejo buti likes nuo CTI...
Tai kadangi TA reikes vaziuoti kaune, todel iki tol reikia susitvarkyti langu apiplovima, nusipirkti sveika lempa ir dar gal butu gerai galinio valytuvo varikliuka pasikeisti.
O cia mano ir seses bolidai:
O cia su palyda gryztu y Kauna:
#39
Parašyta 2010 spalio 17 - 20:53
#40
Parašyta 2010 spalio 18 - 07:03
Taigi devyniom dienom rusai muitine uzdare kazkokio remonto darbams, tai pora savaiciu tuose krastuose su kuru striuka busNeveltui is Jurbarko - bakas pilnas dyzelino Na gal ir nepataikiau bet vistiek gerai sutampa
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0