Peršokti prie turinio


Peugeot 305 GR, 1.3l, 1985 m.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 47

#1 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 18:51

Sveiki,

Neperseniausiai isigyjau Peugeot 305 GR.
Taigi mane domina viskas, nuo istorijos (truputi info radau forume) iki techniniu klausimu.
Kokie minusai bei pliusai, kaip ka tvarkyti ir t.t.

Suprantu, kad labai abstraktu, taciau jeigu turite kokios nors naudingos informacijos, nuorodu ir pan., tai prasau pasidalinti, nes, po teisybei, informacijos apie si modeli nera jau taip daug.
Konkreciu klausimu atsiras veliau, kai prasides darbai normaliu tempu :) tikiuosi, kad greitai.

Trumpai apie automobili:

markė: Peugeot
modelis: 305 GR
variklio darbinis tūris: 1290 cc
pagaminimo metai: 1985
greiciu deze: mechanine, 4 begiu
Kebulo nr. (VIN): VF3581M11F9420401 (gal kas ras ka idomaus :))

Automobilis nuo 2006 metu buvo laikomas sildomame garaze, lietuvoje nuo 1993 m., vienas seimininkas.
Pries perkant buvo mintis padaryti rat style, bet kai pamaciau jo bukle, kazkaip nekilo ranka "isniekint" :)
Taigi po truputi krapstysimes ir bandysim prikelt automobili.
Pagal optimistini plana i gatves isriedet turetu pavasari, bet bus matyti, kaip bus laiko ir lesu darbams.

o kolkas nuotrauku tik tiek, bet pasistengsiu ideti daugiau:

Posted Image

:pug:

Šį pranešimą redagavo Juodaragis: 2010 lapkričio 23 - 18:52

  • 0

#2 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 18:54

Is priekio puse velnio,draugo tevas toki turejo pries 20 metu
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#3 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 18:58

Is priekio puse velnio,draugo tevas toki turejo pries 20 metu

nu man asmeniskai, tai visas jis grazus :)
  • 0

#4 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 20:13

Patinka! Laukiam nuotrauku daugiau, butu jega visa istorija jei krautum cia kaip kas bus :good:
  • 0

#5 zux

zux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Parašyta 2010 lapkričio 23 - 20:56

oo, like good old days! :good: sekmes :pug: darbuose
  • 0

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 09:55

Tikrai vykęs modelis dizaino prasme, kažkada apie 94-95 metus, buvau tokį su 1,9 ir automatu, bei pilnu tais laikais faršu užmatęs, tik kad nespėjau papirkt.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 10:32

Dizaino atzvilgiu, tai ir man labai patinka :) Jo, pasistengsiu fotografuot viska ir det po biski. Tik kad laiko atsirastu tam reikalui. dekui ;)
  • 0

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 12:55

A cia tas tavo aparatas is Mariampoles pikrtas? Va kad kokis 505 pasitaikytu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#9 Svečias_arvydas238_*

Svečias_arvydas238_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 13:48

Tikrai super žvėriukas, priekis tai man toks vykęs :o
  • 0

#10 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 14:37

Peugeot 305
Kodel sis modeliukas? Todel, kad jis buvo pionierius. Jis negali pasigirti sportinemis versijomis, jis netapo kultiniu ir buvo tesiog vidutines klases automobilis. Taciau nemazai klubieciu, usinanciu penktos kartos pugus, turetu suklusti. Taigi. Jo vardas - Pirmasis.
Posted Image
Pradekim nuo to, kad astuntojo desimtmecio pabaigoje peugeot asortimente atsirado skyle tarp jau senstanciu 304 ir 504 modeliu. Logiska, kad nutraukus 404-to gamyba jo pasekejas turejo gauti varda 405. Bet kompanija nusprende kitaip ir 1977 metais pasauli isvydo Peugeot 305.
Posted Image

Posted Image
Kuo jis issiskyre?
Jis pirmasis pradejo penketu gale pazymeta aukso amziu, kuris pasibaige tik 1999 metais.
Jis pirmasis gale turejo torsionus ir visiskai nepriklausoma pakaba. (is pugu)
Jis pirmasis, kurio kurimo procese buvo akcentuojamas saugumas.
Jis pirmasis gavo legendini 1.9 D xu varikli.
Ir ar ne jis pirmasis gavo si logo :unsure:
Posted Image
Prie jo isvaizdos nagus prikiso garsieji Pininfarina meistrai, todel jis dvelkia romantiska italiska dvasia. Jo dizainas buvo derinamas su saugumu. Jis gali pasigirti atsparesniu deformacijai priekiu, sustiprintomis durimis ir apsaugotu degalu baku. Juokinga? Tais laikais tai buvo geros naujienos. Jis buvo gaminamas sedano arba universalo kebulu bei dviduris kabrioletas:

Kita savybe isskirianti ji is amzininku - interjero kokybe. Erdve, puikiai parinktos medziagos, patogios sedynes, gera garso izoliacija - tokiais zodziais apibudinamas jo vidus.

Varikliu gama skurdi. Du benzininiai 1290 cc, 65 hp vare GL ir GR modifikacijas, o geresnes komplektacijos SR (Veliau GTX) modeliai turejo 1472 cc, 74 hp. Niekur neradau nuo kada i juos pradeta montuoti 1.9 D, 47 kW varikliai.
Posted Image
Verta pamineti, kad ties 305-tuoju buvo idiegta nemazai pakabos, kebulo, elektronikos naujoviu. Savotiskas experimentas padejo pamatus velesniems modeliams. Tam tikros jo modifikacijos turejo metalic spalva, centrini uzrakta, elektrini stoglangi, visus keturis elektrinius langus,
Posted Image
Nors 305-tas buvo gerai perkamas ne tik prancuzijoje, ji is rinkos isstume 86 pasirodes 309-tas ir 88 405-tas. Lietuvoje tokio rariteto uzmatyti neteko, bet uzsienyje ju pakankamai parsiduoda, o ir Youtubej vaizdeliu su jais yra.
Pvz 86' metu 305-tas GTX kastuoja apie 1400 euru.
Posted Image

Posted Image


paimta is cia...
  • 0
kažkaip.....

#11 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 14:57

Va kad kokis 505 pasitaikytu.

jeigu jau noro yra, tai tikrai turetum rast :)
  • 0

#12 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:02

Tikrai super žvėriukas, priekis tai man toks vykęs :o

jo jo, labai :)
  • 0

#13 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:12

dekui, STOPforce, uz nuoroda. Jau buvau perskaites, nes ji vienintele visam forume :)
  • 0

#14 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:13

beje, turiu uzsislepes originalius 305-to lietus ratlankius :shy: ir originalius skardinius :wh:
  • 0
kažkaip.....

#15 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:23

beje, turiu uzsislepes originalius 305-to lietus ratlankius :shy:  ir originalius skardinius :wh:

lieti cia sitie:

Posted Image

ir kiek pinigu noretum, beje?:)
o tai kaip skardiniai atrodo? kaip visi?

Šį pranešimą redagavo Juodaragis: 2010 lapkričio 24 - 15:23

  • 0

#16 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:26

Nejaugi nebuvo 1,9 benzo? Šiaip mano matytas buvo 86 metų, gal į gamybos pabaigą paleido ir su 1,9D ir paprastu 1,9 monopurškalu beje :hmm:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#17 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:29

Nejaugi nebuvo 1,9 benzo? Šiaip mano matytas buvo 86 metų, gal į gamybos pabaigą paleido ir su 1,9D ir paprastu 1,9 monopurškalu beje  :hmm:

Matai as kazkaip specialiai neiskojau 305 modelio, tiosiog taip gavos.
O be to nemanau, kad ir buvo pardavime normalios bukles :) variklis cia maziausia beda, svarbiausia, kad kebulas butu geras, o visa kita galim sutvarkyt :)

Šį pranešimą redagavo Juodaragis: 2010 lapkričio 24 - 15:40

  • 0

#18 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:35

Nejaugi nebuvo 1,9 benzo? Šiaip mano matytas buvo 86 metų, gal į gamybos pabaigą paleido ir su 1,9D ir paprastu 1,9 monopurškalu beje  :hmm:

paimta is vikipedijos:

Power came from 1.3, 1.5, 1.6 petrol and 1.6 diesel engines and later after the facelift, a Peugeot 1.9 petrol and XUD diesel engine as used in the Talbot Horizon, a model acquired in 1979, when Peugeot took over Chrysler's European division and rebranded it as Talbot.

kitas faktas:
A range of engines were available for the 305 including 1.3, 1.5, 1.6 and 1.9 petrol engines. The plush GTX versions had 105bhp and could reach 113mph. A refined 1.9 Diesel engine was also available and proved to be reliable and popular with European buyers. Production of the 305 ended in 1988.

reiskias 1,9 benzas buvo :good:

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2010 lapkričio 24 - 15:40

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#19 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:43

Nejaugi nebuvo 1,9 benzo? Šiaip mano matytas buvo 86 metų, gal į gamybos pabaigą paleido ir su 1,9D ir paprastu 1,9 monopurškalu beje :hmm:

buvo 1.9 gtx :shy:
  • 0
kažkaip.....

#20 Svečias_Juodaragis_*

Svečias_Juodaragis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 24 - 15:47

buvo 1.9 gtx :shy:


tas melynas? nes po to maciau, kad parduodmas kazkada buvo (datos nemaciau), bet pasirode, kad arti mirties tas :)
Bet cia vel greiciausiai snekama apie tai, kad is emes toks modelis buvo :)

Šį pranešimą redagavo Juodaragis: 2010 lapkričio 24 - 15:50

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0