Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Alkūninio veleno padėties daviklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 16

#1 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 03 - 09:02

Mano automobiliui reikia keisti alkūninio veleno padėties daviklį. Jis yra ant variklio vairuotojo pusės šono apačioje. Angliškai jis skamba crankshaft position sensor, bet ieškodamas viename dalių kataloge radau, kad pagal Peugeot Servicebox rastu kodu detalė įvardijama kaip skirstymo veleno daviklis (angl. camshaft sensor) - gal čia klaida? eBay ir kita parduotuvė sako, kad tai alkūninio daviklis.

Taigi noriu pasitikslinti, ar alkūninio veleno padėties daviklis yra nr. 3 šioje schemoje?

Posted Image

Jeigu taip, pasak Peugeot Servicebox, mano automobiliui reikalingo daviklio originalo kodas 1920 W9. Ar aš neklystu?

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 gruodžio 03 - 09:10

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#2 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 gruodžio 03 - 09:41

Holo daviklis 3 pav. Taip ten jis skaiciuoja dantukus smagracio degimui.
  • 0

#3 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 24 - 17:04

Sveiki. Ryte užkūriau 807 2.2 hdi ir padirbus kokių 10 min. užgesinau. Po to ji daugiau nesikuria. Bando griebti ir viskas. Vienas megėjas pajungė kompą ir nuskaitė Alkūninio veleno daviklio klaidą. Pakeičiau į Bosch'ini. Bet mašina nesikuria. Bando griebti ir vėl dūsta. Atvežiau rimtesnį Elektriką ir anas nuskaitė klaidas. Rodo, kad nėra sinchronizacijos. Paėmė abu daviklius (seną ir naują) kad patikrintu. Jo nuomone gali būti, jog nulėkė nuo smakračio magnetukas, ar štiftukas pagal kuri skaičiuojami sūkiai. Įtampa pagal parametrus iki davikliu ateina tinkama.
Kaip manote, ar įmanomas toks variantas ir ar yra galimybė kaip nors įsitikinti dėl tokios prognozės neskrodžiant dėžės? Gal pas kažka buvo panaši bėda? Diržo peršokimą atmetu, nes praktiškai nebuvo tokios galimybės...


  • 0

#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2019 sausio 24 - 18:01

O virsutinio tarpas koks?
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 24 - 18:27

Pradeciau nuo dirzo tikrint.
Magnetuko ant smagracio nera, nera ir kam ten nulekt

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 24 - 18:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 24 - 19:26

Pradeciau nuo dirzo tikrint.
Magnetuko ant smagracio nera, nera ir kam ten nulekt

Ačiū, bandysiu.

 

O virsutinio tarpas koks?

Detalizuok, nes pats galima sakyti beveik bukas. Kas tas viršutinis?


  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 24 - 21:06

Ačiū, bandysiu.

Detalizuok, nes pats galima sakyti beveik bukas. Kas tas viršutinis?

Velenelio daviklis. Reguliuojamas tarpelis jam.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 25 - 06:44

Ačiū, pasiaiškinsiu. Man kažkaip, su jumis pasitarus, logiškiau atrodo dirželio peršokimas. Nes velkant iki garažo pabandžiau užvesti "ant buksyro" ir manau įvariau dar vieną lygą be padėties daviklio gedimo...
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 25 - 17:30

Ačiū, pasiaiškinsiu. Man kažkaip, su jumis pasitarus, logiškiau atrodo dirželio peršokimas. Nes velkant iki garažo pabandžiau užvesti "ant buksyro" ir manau įvariau dar vieną lygą be padėties daviklio gedimo...

Linkiu, kad nebutu persokes. Nebent per pastaruosiusmetus teko purkstukus isimineti
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 29 - 19:34

Na tik šiandiena atidaviau meistrui. Žinot net nežinau. Anas iš karto sako, jei bus peršokęs diržas karomyslams amba... Čia jau prasideda prurkštukai ir t.t. Bet. Kai pabandėme atšilusia kurti variklis kažkiek dirba "ant eterio". Vat čia ir yra įdomiausia. Ar gali taip būti? Sakom gal sistema užsiorino ir kuro nepaduoda, atsukom forsunkę dyzelis liejasi. Kai tikrino kompu rodė berods visus purkštukus po 250 PSI, reiškiasi slėgio daviklis veikia. Net nežinau ką galvoti. Sako na gal koks stebuklas ir diržas peršoko per kokį dantį, bet net nežinau... Rytoj aiškinsimės kur dingusi tą sinchronizacija. 
Beje tikrino elektrikas tiek sena, tiek naują alkūninio veleno padėties daviklį. Pasirodo abu veikia. Pradinis sistemos patikrinimas parodė, kad problema su juo, pakeitus nepadėjo. Po to tikrinom laidus. Atjungus daviklį parodė, kad nėra su juo ryšio. Reiškiasi viskas gerai. Kas dar gali įtakoti tą sinchronizacijos dingimą? 


Šį pranešimą redagavo Pixelis: 2019 sausio 29 - 19:39

  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 30 - 00:16

Is jusu pasakojimo, tai arba cia sugedes telefonas, arba pora nekompetetingu meistru.
Sistema neuzsiorina kai yra bako siurblys. Tiksliau,nusiorina per max 1min starterio sukimo.
PSI yra amerikietiskas slegio matavimo vienetas, reiskiantis svarus i kvadratini coli. Niekas Europoj tokiu nenaudoja. Purkstukai savo slegio irgi neturi. Komedija. 250psi yra apie 17-18bar, reikia 15kartu daugiau, kad bandytu kurtis. Jei nera syncro, galbut gali nukirtineti slegio reguliatoriu, bet su ne kiaurais purkstukais visvien keltu daug daugiau net ir su neuzmaitintu. Zodziu nieko nesupratau. Neprisidirbkit, nes paskui remontas kainuos daug daugiau. Tada dar jei meluosit, kad nepridirbot, kainuos dar daugiau, nes specialistam teks patiems surasti ne tik gedima, bet ir kliauzas.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 30 - 07:27

Is jusu pasakojimo, tai arba cia sugedes telefonas, arba pora nekompetetingu meistru.
Sistema neuzsiorina kai yra bako siurblys. Tiksliau,nusiorina per max 1min starterio sukimo.
PSI yra amerikietiskas slegio matavimo vienetas, reiskiantis svarus i kvadratini coli. Niekas Europoj tokiu nenaudoja. Purkstukai savo slegio irgi neturi. Komedija. 250psi yra apie 17-18bar, reikia 15kartu daugiau, kad bandytu kurtis. Jei nera syncro, galbut gali nukirtineti slegio reguliatoriu, bet su ne kiaurais purkstukais visvien keltu daug daugiau net ir su neuzmaitintu. Zodziu nieko nesupratau. Neprisidirbkit, nes paskui remontas kainuos daug daugiau. Tada dar jei meluosit, kad nepridirbot, kainuos dar daugiau, nes specialistam teks patiems surasti ne tik gedima, bet ir kliauzas.

Atsiprašau, čia aš neteisingai pasakiau. Man sušvietė tas PSI. Slėgis purkštukuose normalus, apie 250 - 255 bareliai. Man paaiškino jei slėgis nebūtų taip sukeliamas purkštukuose nenusispaus šaratukas ar kažkas panašaus ir jie neveiks.  O dėl oro, tai nepaminėjau, kad mano pirminiu supratimu buvo kažkas su filtru, nes tikrai seniai ji keičiau (gal antra žiema su juo važinėjau). Ji jau nesikuriant varikliui pakeičiau. Šiaip kuro filtrą šitoje mašinoje keičiu 3 sykį. Visuomet pakeitęs atleisdavau vieną forsunkės vamzdelį ir prasukdavau variklį kol dyzelis nepradėdavo bėgti. Problemų nekildavo. Dabar meistras suabejojo dėl to oro ir patikrino. Aišku tai visai nesusiję dėl klaidos susijusios su sinchronizacija. Čia ir yra pagrindinis galvos skausmas. Jei variklis dirba bent kažkiek su eteriu tai karomyslai nulūžę nebus?
Dar kartą atsiprašau už jūsų sugaištą laiką. Esu labai paprastas vartotojas ir gaudau bet kokią informaciją, nes nesinori ardyti bele ką ir ieškoti gedimo visiškai aklai. Man patyrusių žmonių nuomonė labai svarbi. 


Šį pranešimą redagavo Pixelis: 2019 sausio 30 - 07:30

  • 0

#13 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2019 sausio 30 - 09:45

As tai siulyciau meistra pakeisti. Nes kalba apie sratukus, barelius purkstukuose ir t.t. del oro tai sitiems motorams jis 100 metu. Siurblys ish bako nuorina lb greit viska.
Pagrindinis siurblys turi kelti 280-300 baru. Nera slegio nera uzhvedimo. Su 250 nemanau kad uzhkursi.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#14 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2019 sausio 30 - 18:18

As tai siulyciau meistra pakeisti. Nes kalba apie sratukus, barelius purkstukuose ir t.t. del oro tai sitiems motorams jis 100 metu. Siurblys ish bako nuorina lb greit viska.
Pagrindinis siurblys turi kelti 280-300 baru. Nera slegio nera uzhvedimo. Su 250 nemanau kad uzhkursi.

Ačiū už patarimą. Aš suprantu kaip namus statyti, bet kaip ten su tais dyzeliais tai nelabai ;)
Kas sukelia kuro slėgi? Kiek supratau siurblys? ir ar gali būti kaltas slėgio daviklis ant magistralės?


Šį pranešimą redagavo Pixelis: 2019 sausio 30 - 18:20

  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 30 - 19:09

Ačiū už patarimą. Aš suprantu kaip namus statyti, bet kaip ten su tais dyzeliais tai nelabai ;)
Kas sukelia kuro slėgi? Kiek supratau siurblys? ir ar gali būti kaltas slėgio daviklis ant magistralės?

Nelabai jie genda sitiem varikliam, nebent laidai ar fyskes. Atjunkit ir suzinosit. Seni 2.0 ir 2.2hdi Bosch RHY/RHZ/RHW/RHT/RHM/4HX/4HW kuriasi ir vaziuoja ir be slegii daviklio, tik nelabai graziai ir su nekokiais garsais. Kartais tai buna vienintelis variantas uzkurti saltyje nesikuriancia arba del slegio reguliatoriaus gesinejancia ir nepavaziuojancia masina, kad kazkaip pargrizti iki vietos. Seni varikliai ta atlaiko. Naujesni jau trapesni, tai su kalenimu ir tarskejimu geriau nevazinet, tai nebepaeina toks bajeris, nesikuria.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2019 sausio 30 - 19:16

Nelabai jie genda sitiem varikliam, nebent laidai ar fyskes. Atjunkit ir suzinosit. Seni 2.0 ir 2.2hdi Bosch RHY/RHZ/RHW/RHT/RHM/4HX/4HW kuriasi ir vaziuoja ir be slegii daviklio, tik nelabai graziai ir su nekokiais garsais. Kartais tai buna vienintelis variantas uzkurti saltyje nesikuriancia arba del slegio reguliatoriaus gesinejancia ir nepavaziuojancia masina, kad kazkaip pargrizti iki vietos. Seni varikliai ta atlaiko. Naujesni jau trapesni, tai su kalenimu ir tarskejimu geriau nevazinet, tai nebepaeina toks bajeris, nesikuria.

bent ant rhz tai atjungus nuo railo slegio davikli, tai variklis ir kurias ir dirba be jokiu pasaliniu garsu. ir vaziuot visai normaliai . tik kad letai apsukas kelia, bet su miesto srautu nei kiek neatsilieki.


  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 sausio 31 - 00:11

bent ant rhz tai atjungus nuo railo slegio davikli, tai variklis ir kurias ir dirba be jokiu pasaliniu garsu. ir vaziuot visai normaliai . tik kad letai apsukas kelia, bet su miesto srautu nei kiek neatsilieki.

Vadinasi su siurbliu, reguliatorium ir purkstukais viskas pakankamai gerai ir susivaldo pagal lenteles sekmingai.
As taip darau, kai pvz isvaziuoju su kliento masina pratestuoti, kas negerai, ir uz 10km, vidury lauku, galutinai uzsikemsa reguliatorius. Paskui grizes randi atvirksciai ideta filtra, ar ka panasaus, bet grizt tai sugrizt dar reikia. Del to stringancio reguliatoriaus nebesuvaldo slegio ir gesina varikli. Atjungus davikli, slegio nebemato, todel reguliatoriu valdo pagal lenteles tarp gazo nuspaudimo, oro srauto, turboslegio ir variklio apsuku, tiesiog duoda kazkoki pastovu procentini PWMa pagal salygas. Jei reguliatorius stringa ir slegio nesutvarko, tai pvz jam stipriai netiketai pakilus, labai uzkalena, nes sunku valdyti purkstukus, nezinant slegio, uzkyla apsukos ir kompas kerta reguliatoriu zemyn, kol jos nenukrenta. Ir t.t. ir pan. Yra buvus situacija, kad reikejo 15km per pika ir kamscius pargrizt, o masina gesta kas 5metrus, jei nevaziuoji ir darai kazka su sankaba. Tai atjungus davikli nebegesinejo ir pargrizau, bet kokiu ten garsu ir vaizdu buvo, kai uztarska nesvietiskai ir slegiui nevaldomai kylant, masina be gazo pora sekundziu greiteja pati, reikia prilaikyt stabdziu, o ismynus sankaba, apsukos soka iki 3000, tada kerta iki 500, vel kyla iki 2000, or taip ir vaziuoji sau... :D

Dar yra buve, kad ryte nesikuria masina niekaip, o jau uz 15min reikia but kitoj vietoj uz 10km. Net nepurpsi. Beda ten buvo, kad siurblys kelia tik 220-230bar, o kompas be 250 nelabai purkstukus valdo. Praeita diena buvo tikrinti purkstukai ir visu startai buvo tarp 200 ir 230bar, taip ant ribos. Tai atjungiau davikli ir siaip taip uzsipurpsino pamazu, nes be daviklio slegio nemato ir purkstukus po kurio pasukimo laiko pradeda darinet bet kokiu atveju. Paskui buvo pakeistas starteris i tvarkinga dvigubai greitesni ir kuro slegio uzvedimui jau uzteko visada, bet tada uzsikuriau ir iki vietos atvaziavau laiku :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 sausio 31 - 00:14

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0