siandien nuveikta nemazai darbu su Edzio pugu, pakeista priekine panele su soniniais ortakiais ir del grozio su keleivio oro pagalve ., tuo paciu, kad jau buvo nuimta panele, labai lengvai suradom, kur pravesti bost gauge vamzduka, ir sumontavom pre stoikes, veliau reikes apdirbt, aptraukt kokia medziaga, bus graziau..., pajungem gauges asvietima viskas labai grazu
kazkur prie 3rpm ir virs, rodyke kyla iki 1 ir kazkiek daugiau.., dabar filmuojant daugiau gazuot nesinorejo., o taip paprastai apsukas keliant iki 2 - 3 rpm kaip matot ..
vaziuojant keliu, padarysiu kita video
0
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Na o pajungiau paprastai, nupirkau pusantro metru slangute paprasta permatoma 5 mm storumo kazkur ir stuceriuka kaip matot. igreziau i interkulerio vamzdi., isriegiau sriegi trilikini ir isukau stuceriuka, isisuko labai tampriai ir gerai., labai gerai tai, jog to vamzdzio sieneliu storis apie 5mm, del to prisisuko labai gerai. ieskojau vamzduko plono, kur galeciau det trisaki, bet niekur neradau, taigi teko daryt taip, kaip padariau. Man pucia nuo 0,2 Bar gerai uzmyzinus ir paguldyt galiu ties 1,5 BAR. nors skaiciau kad standartiskai turi uzpust pilnai apkrautai nuo 0,9 iki 1,1...
pykit ne pykit, bet man asmeniskai ant limuzino klases automobilio tokie daigciukai nesiziuri peace.
sutinku , kad tokie daikciukai tokiam nelabai derinas , bet cia ne del sportiskumo ar kokio papuosimo idejau, tiesiog panorau matyt turbinos puciama slegi, juolab jei kas bus blogai su turba eis suprast
as dar ji apdirbsiu, apmausiu su kokia medziaga, kad is lauko puses nebesimatytu
reiktu reiktu
kas cia visiems uzejo niku keitimosi manija, nebeimanoma atpazint klubieciu
ctob niekto nedagodalsia, pavasaris reik atsinaujint,- vaira t.p. ruosiuosiu aptraukt 80lt. , tik reikt is sroto pasiskolint koki sena vaira vienai dienai.
0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio
reiktu reiktu
kas cia visiems uzejo niku keitimosi manija, nebeimanoma atpazint klubieciu
ctob niekto nedagodalsia, pavasaris reik atsinaujint,- vaira t.p. ruosiuosiu aptraukt 80lt. , tik reikt is sroto pasiskolint koki sena vaira vienai dienai.
as kolkas nieko nedarysiu, su laiku gal atsiras koks nenudevetas odinis originalas
kai technikine tai ir bedos visos problema su vienos puses priesrukine. lemputes geros., bet vienos puses nedega, itampa ten ateina tik 11,7.. ijungus avarini, ji sokineja nuo 11 iki 11,7., o jei dar ir lempos artimosios ijungtos tai vapse 10 berodo ir sokineja... viena momena kazkaip stebuklingai atsigavo rode 12,3., bet kol patikrinau kita puse kurioje buvo viskas ok , gryzau prie kur blogai buvo, pamatuoju, vel tokia pat maza srove ir lempute neuzsiziebia... kame bedos? fiskes pratikrinau, prapurskiau wd, kontaktai lyg ir svarus..
dabar visai nudege abi lempikes priesrukiniu ., viena jau buvo pabaigine, o kita speju nuo imliojimo kapec
kurioje vietoje yra saugikliai priesrukiniu irgi po kapotu virs radiatoriaus? siandien pabandysiu paziureti ta vieta
kazin problemu negali buti paciam salone kur po panele? bet jei gten butu bedu, nedektu abi
tuo paciu i tema, pezukui biski i praggyvejima., ir gal kam kitam bus naudinga info ir kainu oreantyras:
Rankinio trosai D. ir K puses - 33+25lt=58lt - su nuolaida uz 50lt
Rankinio kaladeles - 55lt su nuolaida uz 50lt
Šarnyrai abu priekiniai sakiu - 31+31=62lt su nuolaida 60lt
Vairo koloneles abi gumos 15+18lt=33lt
Oro filtras- 19lt (buvo ir uz 15 ir uz 25lt., emiau pati viduriuka)
granatos guma (95x40mm) - 43lt ir chamutas "97mm" gumai granatos suverzti - 2lt - su nuolaida uz granata ir chamuta 40lt viso..
vairuotojo vairo traukes restauravimas- 20lt
keleivio buvo gera, bet kol atsukau su "kovalda" atrestauravau pats (debilempe kazkokia su bulio jega prisuko, kad teko naudoti kersla su kovalda)
is viso sumoketa 272lt. viska keiciausi pats .
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 birželio 02 - 07:42
kai technikine tai ir bedos visos problema su vienos puses priesrukine. lemputes geros., bet vienos puses nedega, itampa ten ateina tik 11,7.. ijungus avarini, ji sokineja nuo 11 iki 11,7., o jei dar ir lempos artimosios ijungtos tai vapse 10 berodo ir sokineja... viena momena kazkaip stebuklingai atsigavo rode 12,3., bet kol patikrinau kita puse kurioje buvo viskas ok , gryzau prie kur blogai buvo, pamatuoju, vel tokia pat maza srove ir lempute neuzsiziebia... kame bedos? fiskes pratikrinau, prapurskiau wd, kontaktai lyg ir svarus..
dabar visai nudege abi lempikes priesrukiniu ., viena jau buvo pabaigine, o kita speju nuo imliojimo kapec
o negali buti taip kad laidas paprasciausiai jau atitarnavo? gal jau laikosi tik ant vienos ar dvieju viju viduje.
reiks nulekt pasiziuret i maksima gal rasiu ir pas save silalej geru man ten nereikia, tik kol TA praeisiu..
del mases ir as taip galvoju dabar , bloga mase.., bet jei as mase paimciau is kazkur kitur nuo kitos geros mases, ir pajungciau paildomai ja nebus blogai?