Edited by Eddy, 2011 September 12 - 07:29.
Eddy/ P-605 /2,9 140kw/ 1998m.
#241
Posted 2011 September 12 - 07:28
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#242
Posted 2011 September 12 - 07:41
8-663-63443.
#243
Posted 2011 September 12 - 08:14
suprantu, ir kurioje pzoicijoje kazi ji sustoja?isjungus rodykle pati nusileidzia iki galo
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#244
Posted 2011 December 18 - 13:58
Edited by Eddy, 2011 December 18 - 14:00.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#245
Posted 2012 February 07 - 18:58
pagerejimas jauciasi., atjungus kuro sistema ir prijungus atgal., uzsivede vienu sukimu, nereikejo nei uzpumpuot kuro. uzgesinus ir vel kuriant kuriasi vos pasukus rakteli., puse apsukimo ir dirba... ankciau padarydavo 2- 3 pasukimus ir sutrukciodama uzsikurdavo...
matysim, kaip kursis salta., bet irgi turetu but geriau...
bet yra vienas Bet.. siurbliuka dejau tiesiogiai prie siurblio., nedariau jokio apejimo., ir jungiau srove prie zvakiu reles.. kad siurbliukas dirbtu tol kol kaista zvakes.. atrodo viskas butu ok., bet retkartem, masina uzgesta ir reikia per naujo uzkurti.. taip yra del to., kad per ta siurbliuka beveik neimanoma partraukt kuro kai siurbliukas issijunges.. su burna neimanoma, bet pagrindinis siurblys dar sugeba partraukt. vaziavau i viena miesto gala., viskas ok, bet gryztant kaip sakiau gesinejo.
siurbliuka perjungsiu tiesiogiai, kad uzkurtai masinai dirbtu pastoviai.
http://www.part.lt/i...549f7560958.jpg
veliau idesiu geresne foto ...
Edited by Eddy, 2012 February 07 - 19:01.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#246
Posted 2012 February 07 - 20:11
gerai butu viska zinot placiau - su kainom ....idetas benzino siurbliukas,
pagerejimas jauciasi., atjungus kuro sistema ir prijungus atgal., uzsivede vienu sukimu, nereikejo nei uzpumpuot kuro. uzgesinus ir vel kuriant kuriasi vos pasukus rakteli., puse apsukimo ir dirba... ankciau padarydavo 2- 3 pasukimus ir sutrukciodama uzsikurdavo...
matysim, kaip kursis salta., bet irgi turetu but geriau...
bet yra vienas Bet.. siurbliuka dejau tiesiogiai prie siurblio., nedariau jokio apejimo., ir jungiau srove prie zvakiu reles.. kad siurbliukas dirbtu tol kol kaista zvakes.. atrodo viskas butu ok., bet retkartem, masina uzgesta ir reikia per naujo uzkurti.. taip yra del to., kad per ta siurbliuka beveik neimanoma partraukt kuro kai siurbliukas issijunges.. su burna neimanoma, bet pagrindinis siurblys dar sugeba partraukt. vaziavau i viena miesto gala., viskas ok, bet gryztant kaip sakiau gesinejo.
siurbliuka perjungsiu tiesiogiai, kad uzkurtai masinai dirbtu pastoviai.
http://www.part.lt/i...549f7560958.jpg
veliau idesiu geresne foto ...
i laukiam ziniu, kaip toliau seksis vazinet silta/salta
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#247
Posted 2012 February 08 - 14:25
per pietus siurbliuka perjungiau prie siurblio voztuvo., kad jis pastoviai dirbtu uzkurtam varikliui - nelabai gerai., nes galiu pamirst isjungt degima., o jis dirbs irgi.. bet veliau perjungsiu prie generatorio. kurti dar nemeginau., vakare pameginsiu., ziuresim kas busgerai butu viska zinot placiau - su kainom ....idetas benzino siurbliukas,
pagerejimas jauciasi., atjungus kuro sistema ir prijungus atgal., uzsivede vienu sukimu, nereikejo nei uzpumpuot kuro. uzgesinus ir vel kuriant kuriasi vos pasukus rakteli., puse apsukimo ir dirba... ankciau padarydavo 2- 3 pasukimus ir sutrukciodama uzsikurdavo...
matysim, kaip kursis salta., bet irgi turetu but geriau...
bet yra vienas Bet.. siurbliuka dejau tiesiogiai prie siurblio., nedariau jokio apejimo., ir jungiau srove prie zvakiu reles.. kad siurbliukas dirbtu tol kol kaista zvakes.. atrodo viskas butu ok., bet retkartem, masina uzgesta ir reikia per naujo uzkurti.. taip yra del to., kad per ta siurbliuka beveik neimanoma partraukt kuro kai siurbliukas issijunges.. su burna neimanoma, bet pagrindinis siurblys dar sugeba partraukt. vaziavau i viena miesto gala., viskas ok, bet gryztant kaip sakiau gesinejo.
siurbliuka perjungsiu tiesiogiai, kad uzkurtai masinai dirbtu pastoviai.
http://www.part.lt/i...549f7560958.jpg
veliau idesiu geresne foto ...
i laukiam ziniu, kaip toliau seksis vazinet silta/salta
del siurbliuko, tai jis nekainavo man nieko., paermiau is buvusio benzininio 1,6 citroen BX
jei jis karttais ilgai nelaikytu, rezgu minty isigyti 605 benzo 5 kontaktu siurbliuka su plude
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#248
Posted 2012 February 09 - 08:20
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#249
Posted 2012 February 09 - 13:03
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#250
Posted 2012 February 09 - 14:25
apie ta slegio reguliatoriu galetum biski placiau linai?Tai dek benzininio motoro siurbliuka i baka arba nuo HDI motoro, bet tada manau reikes ir kuro slegio reguliatoriaus.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#251
Posted 2012 February 09 - 17:06
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#252
Posted 2012 February 09 - 19:36
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#253
Posted 2012 February 10 - 08:10
Edited by Eddy, 2012 February 10 - 08:10.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#254
Posted 2012 February 10 - 09:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#255
Posted 2012 February 10 - 12:08
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#256
Posted 2012 February 10 - 13:21
greiciausiai tiesa sakai., purkstukai cia pastoviai praviri., tik ta kekvieno purkstuko ispurskima reguliuoja pats siurblys., siurblys uzmaitintas per prievarta tai per prievarta po spaudimu viskia issiuncia i purkstukus.. tik va purkstukai as mastau, irgi turi savo ribas kaip ir benzininiai- koki kieki dyzelio jie gali purkst i cilindrus ., tai dabar jie dirba maximaliam purkskimo diapozone, kaip cia issireiskus... maksimalus ispurskimas - daugiau vartojama kuro.. bet siaip vistiek viskas turetu but normos ribose + 2-3litrai ...Matai viskas veikia principu atidaryta/uzdaryta. Tai purkstukas atidaromas tam tikram laikui per kuri yr paskaiciuota kiek turi patekt kuro. Jei siurbelepripus daugiau kuro nei reikia i pagrindini siurbli tai ir tas pagr siurblys daugiau kuro atiduos i purkstukus. Su salyga kad slegis nepakiles tarp siurblio ir purkstuku, tada gal ir nepripus per daug kuro i kameras.
kiek zinau dyzelio purkstukai ir siurblys reguliuojami ant stendo.. tik neesu tikras koki spaudima siurblys atiduoda i purkstukus, ar savo nustatyta., ar su virsum jei siurblys buna irgi reguliuojamas, tai jis kaip ir negaletu didesnio kiekio negu numatyta atiduot i purkstukus...
gerai cia pavariau veju
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#257
Posted 2012 February 13 - 21:39
Edited by Eddy, 2012 February 13 - 21:41.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#258
Posted 2012 February 13 - 21:55
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#259
Posted 2012 February 14 - 08:11
vasara uzsiimsiu su siurblio rem komplektu., jei turesiu papildomai pinigu, gal iseis atrestauruot purkstukus su siurbliu reiks uzsiimt butinai, nes jis biski dregsta , bet varvejimu neraTeisingai pasielgei. Daugiau naudos bus jei kuro magistrales pakeisi naujais vamzdeliais. Kuro siurbliui pakeistum rem komplekta, purkstukus sureguliuotum. Tada bent teisinga linkme eitum. Juk tavasis motoras turi dirbt tvarkingai ir be jokiu svetimkuniu.
kuriasi jis ir taip man normaliai., tik sakau virs - 25 saltais rykmeciais uzkurimas geresnis atsirastu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#260
Posted 2012 February 16 - 18:25
bet uztat., temperatura variklio svyravo nuo 90 iki 104 C
bet siaip neskubant, vaziuojant 75 - 85 km/h (kaip ir paskutiniu metu esu iprates jau ) variklis vistiek daugiau 75 nekaista
bet jei paspaudziu virs 100 jau tada kaista ir siluma viduje atsiranda kaip reikiant ...
aisku gaila, kad variklis kaista belekiek., ausinimas variklio neveikia., o AC ijungtas , nieko neatausina... teks siai vasarai susiimti ir susiremontuot daviklius temperaturos...
suvazinejau apie 160 km., suvartojo 10 ltr dyzelino .. prisidejo ir, tai, kad vaziavimas buvo be pasipriesinimo
Edited by Eddy, 2012 February 16 - 18:28.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users