Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 stabdziai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 42

#21 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 sausio 07 - 14:07

DOT 4 eina sistemoms su abs.Koks ten realiai skirtumas nezinau.Reikejo ir visa skysti pakeisti,pakeitus tas gumeles.Kiek laiko buvo gerai po ju keitimo?
  • 0

#22 Abuldujus

Abuldujus
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406 HDi

Parašyta 2012 sausio 07 - 17:34

Gerai buvo kokias dvi dienas poto vel prasidejo. Bandysiu vel issiardyt cilindra ir paziuret kas su tuom gumom pasidare.
  • 0

#23 gRysed

gRysed
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 82
  • Automobilis:406 1.8l 16V 81kw 1996m slangines dujos

Parašyta 2012 kovo 03 - 19:28

prie minusines temperaturos, stabdziai buvo susitvarke :o atsilo orai, vel taspats... vel mindyk ta pedala...
  • 0

#24 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 kovo 04 - 12:59

Patarkit kas Panevezyje gerus stabdziu meistrus. Jau uzkniso ta problema :(
  • 0

#25 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 rugpjūčio 08 - 20:05

Niekas nezino?
  • 0

#26 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 21:06

Na tas pravalas su stabdziais jau varo i nevilti :( kur benuvaziuoju vis skirtingai gieda, tai abs kelmas, tai slegio reguliatorius ties galu, tai pagrindinis cilindras.. :wacko: nezinau nei kam duoti tvarkyti, bo perpurtys puse masinos, pinigus uz darba paims, o ar naudos bus neaisku :unsure:
  • 0

#27 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 20:35

Situacijos atomazga :rolleyes: pagaliau uzsiemiau tais stabdziais. servisas aisku patare pirma nusiorinti ir paziureti ar suportai tvarkoj. Paziurejo, nepadejo. Atsiveze kita pagrindini cilindra, pakeite, nepadejo, idejo atgal maniski. Bande visaip uzglusinti isejimus,tada ziureti, zodziu pasizaide ir galu gale apkaltino ABS bloka. Ok. Vaziuoju i srota, atvezu ta nelemta bloka, idejo, nuorino ir stabdziai vel tvarkoje :)~ Tai vat, jei kam panasiai su stabdziais darosi, nepamirskit ir to mazgo :beer:
  • 0

#28 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 22:52

Dėkui už info ir žinosim kur slieku ieškoti kai tokia beda nutiks. Malonu kai žmones susitvarkė beda nepamiršta parašyti kaip tai padare.
  • 0

#29 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 05 - 21:23

Na ka gi, nupasakosim netikėta bedele ištikusia. Nors ir mašina neatitinka temos bet manau sandara ju vienoda, tad kad nekurti naujos temos prisidursiu čia: O buvo šitaip: Kadangi jau galinius suportus restauravau rudeni, nutariau atnaujinti ir priekinius(foto bus veliau pas mane temoje), tai gi radau viena "kreipiančiaja" pastrigusia,nevaikščiojo visai,(arba pastrigdinta tyčia), V.Ž. šiaip ne taip aš ja ištraukiau, kadangi tapo nebetinkama, laužine už "petaką" išzyziau kita, nusidažiau suportus, viska surinkau,sutepiau ten kur reikia, pasikviečiau kaiminėlį garažo, ir pradėjom orinti stabdžius. Per visus praėjom suportus, oro nera. Bet pradėjo smigti pedalas i dugną, kad ir užpumpuoji jis vis tiek palengva lenda gilin. Užkurus visiška tragedija, pedalas su lig pirmu paspaudimu sminga iškarto i dugna, ir tik tada stabdo, bet jau taip staigiai, vos vairo neatkandau :) Užpumpavus, kokius 2-3 kartus stabdymo taškas atsiranda kažkur per viduri, bet po keliu sekundžių jei vėl paspausi jis vėl sminga iki dugno, užkurtai. Pastebejau toki dalyka kad kai pumpuoji neužkurtai, kai jis prisipompina ir ji spaudi iš jegos girdisi toks kaip ir zirzimas, kažkur kažkas nuleidžia spaudyma, gal taip ir turi buti? bet kadangi tame reikale ne asas, tai gal kas žino, ar kam yra toks "čiudas" nutikes ir bes man tiesiai pirštu kur knisti? Iki tol viskas su stabžiais buvo kaip ir gerai, na užkurtai laikant stabdi jausdavau kad jis lenda gilin po spaudimu, bet jau labai letai, tai i toki reikala nekreipiau demesio, bet tai dabar kad "paklaiko" stabdžiai tai jau viršune :)
  • 0

#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 05 - 23:06

Jaučiu, kad tiesog nuleidai daugiau skysčio, negu buvo bakelyje ir pritraukė į pagrindinį ir vamzdelius oro. Iš ten jis paskui labai nenoriai ir nemaloniai šalinasi. Ir galit teigti ką norit, bet taip tikrai būna. Man buvo, kai keičiau stabdžių skystį vienam senam automobiliukui. Paskui supyliau jam gal puslitrį ar net litrą DOTo beorindamas, bet vistiek, kiek beorinau - chernia, nors ir nuo kiekvieno suporto jau nuleista skysčio daugiau, nei į tą sistemos galą telpa. Stabdžių pedalas veikė tik nuo pusės eigos, o nuspaudus stipriai iki pat dugno - šiaip taip ant žvyriuko blokavo ratus. Į TA nuvažiavus išvis tragedija - prieky stabdymo jėga apie 1,5, gale neprisuko iki vieneto, vienoj pusėj 0,7, kitoj 0,4. Netolygumas tik 0,3, bet tokiam mastely tai jau gerokai daugiau už 30proc. Nepraėjęs TA, turėjau vistiek be jos išvažiuoti į užsienį, tiesiog reikėjo, ir rizikavau. Tai kažkur vidury Prancūzijos gal jau pradėjo normaliai stabdyt nuo viršaus. Kaip ir beveik kiekvienas senas automobilis su seno modelio stabdžių sistema - palietus pedalą nestabdo, spausti reikia stipriau ir giliau, jei nori stipraus stabdymo, bet stabdo gerai ir pedalas pasipriešinimą duoda nuo eigos viršaus. Šiaip pilnam skysčio nuleidimui ir supylimui yra kažoks servisinis prietaisas, kuris tai padaro iš apačios per suportų angas, tam, kad skystis kildamas tikrai nusineštų visą orą, nes bėgdamas žemyn, tikrai yra linkęs burbulus tiesiog apeiti pro šoną...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 06 - 11:34

Visas bajeris tame kad skysčio te nuleidau koki 50 gr, kol nemiau suporta ir kol "užglušinau" vambzdelį, ir pasirode keista kad pačiame bakelije jo nei kiek nesumažejo, prieš tai buvau dapiles iki pat viršaus kad apsisaugočiau nuo oro patekimo per bakeli, jei netyčia daugiau išbegs. Toks jausmas kad spaudimas kažkur dingsta, bet niekur nepraleidžia tai tikrai. 1: Pagrindinis stabdžiu cilindras? tai čia tas kur po bakeliu stabdžiu skysčio? 2: kokia role atlieka oro vakuumas stabdžiu sistemoje? ka jis ten stumdo ir per kur? Gal yra žinančiu.
  • 0

#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 06 - 13:43

Pagrindinis cilindras yra tas, kuris po bakeliu, kurį stumdai pedalu beveik tiesiogiai. Vakuumas - pūslėje yra membrana, kuri, veikiama vakuumo, padeda stumti pagrindinio cilindro stumokliuką. Todėl, padavus ten vakuumą, ir pedalas palengvėja. Su skysčiu vakuumas tiesiogiai nesusisiekia, per gumeles kiauras irgi nelabai. Beveik garantuoju, kad problema yra oras, tik jį reikia rast ir pašalint. Stabdžių specai čia turėtų žinoti iš patirties, kur ten jis įkliūna, kad pats nepasprunka, o paprastam namų vartotojui arba kitos srities remončikui gali ir trukti ilgokai, kur suras. Jei iš pagrindinio cilindro maitinimas tiesiai į ABS bloką - statyčiau ant jo. Ten gali užkaborių visokių būt, pasikimšusių filtriukų ir pan. Ir aplamai ABSinėms mašinoms, kai nenori orintis, vis kiek girdžiu, kad rezultate nuvaroma pas meistrus ir jie sutvarko problemą kažkaip prilįsdami prie to bloko. Gal ten yra kur koks nipeliukas nuorinimui?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 06 - 14:14

Na pabandysiu vakare paleisti nuorinima taip vadinamu "samatioku", kaip nupasakojo tai reikia daryti taip: Atpalaiduoti stumoklio nuorinimo varžta (štuceris), užmauti šlangute, geriau peršviečiama, ir leisti begti i švaru sloviką, mažejant bakelije ligiui vis dapilinėti, užsukti "štuceri", padaužyti per pati stumoklį, atsukti "štucerį", vel leisti nubegti kokiem 200gr,priklauso nuo skysčio tekejimo greičio. Sake galima ir visus keturis iš karto taip pamauti, jei spesiu suktis :) Taip ir sake kad gali buti jog ABS bloke kažkur sedi kamštis oro, o "samotiokas" ji kartais išstumia, nežinia kiek čia tos teisybes. Na ir dar galimas variantas, tai kad pagrindinis stabdžiu cilindras nebenulaiko spaudimo ir gražina ji i bakelį. Pirma bandysiu nusiorint savaiminiu tekejimu, tada jau lisim gilin. Bl... o dar užvakar viskas buvo gerai :angry:
  • 0

#34 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 gegužės 07 - 23:19

Na ka gi, nupasakosim netikėta bedele ištikusia.
Nors ir mašina neatitinka temos bet manau sandara ju vienoda, tad kad nekurti naujos temos prisidursiu čia:
O buvo šitaip:
Kadangi jau galinius suportus restauravau rudeni, nutariau atnaujinti ir priekinius(foto bus veliau pas mane temoje),
tai gi radau viena "kreipiančiaja" pastrigusia,nevaikščiojo visai,(arba pastrigdinta tyčia), V.Ž. šiaip ne taip aš ja ištraukiau, kadangi tapo nebetinkama, laužine už "petaką" išzyziau kita, nusidažiau suportus, viska surinkau,sutepiau ten kur reikia, pasikviečiau kaiminėlį garažo, ir pradėjom orinti stabdžius.
Per visus praėjom suportus, oro nera.
Bet pradėjo smigti pedalas i dugną, kad ir užpumpuoji jis vis tiek palengva lenda gilin.
Užkurus visiška tragedija, pedalas su lig pirmu paspaudimu sminga iškarto i dugna, ir tik tada stabdo, bet jau taip staigiai, vos vairo neatkandau :)
Užpumpavus, kokius 2-3 kartus stabdymo taškas atsiranda kažkur per viduri, bet po keliu sekundžių jei vėl paspausi jis vėl sminga iki dugno, užkurtai.
Pastebejau toki dalyka kad kai pumpuoji neužkurtai, kai jis prisipompina ir ji spaudi iš jegos girdisi toks kaip ir zirzimas, kažkur kažkas nuleidžia spaudyma, gal taip ir turi buti?
bet kadangi tame reikale ne asas, tai gal kas žino, ar kam yra toks "čiudas" nutikes ir bes man tiesiai pirštu kur knisti?

Iki tol viskas su stabžiais buvo kaip ir gerai, na užkurtai laikant stabdi jausdavau kad jis lenda gilin po spaudimu, bet jau labai letai, tai i toki reikala nekreipiau demesio, bet tai dabar kad "paklaiko" stabdžiai tai jau viršune :)

Identiski mano stabdziai buvo, kol ABS bloko nepakeiciau. Ko nedare, niekas nepadejo.
  • 0

#35 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 09 - 15:04

Šiandien pasiemiau ABS bloka savaitgaliui,dave ant garbes žodžio, bet kad jis 607-am ne taip lengvai ten keičiasi.
JIS RANDASI po pačia "pusle" vadinama stabdžiu stiprintuvu, tai vat pradejus ardyti sustojau ties "pusles" nuemimu?

Nuardžiau, gazo reguliavimas, stabdžiu cilindras su bakeliu ištraukiau iš "pusles", kad atsukti viršutinius 2 varžtus "pusles" reikia nuimti visa lango valituvu mechanizma, nuemiau, atsukau 2 varžtus, ir toliau STOP.
Nebesuprantu kas ja daugiau laiko, nes jinai nei iš vietos nejuda, nuo stabdžio pedalo atkabinau stumoklio koja,
po pačia pusle neina nei rankos ikišti, tarpas tarp ABS ir "pusles" kokie 2 cm :wacko:

Gal kas yra ardes jau ir žino kame čia slypi paslaptis?

Tas žiedas nr7, jo neimanoma atsukti nes ten rakto niekaip neužkiši, tarp kebulo ir "pusles" telpa tik raktas, o sukimui vietos nema :angry:
Iš šono prieiti irgi neimanoma, turbut tokiu "galvu" nera, nes varžtas koki 15 cm, ir kam toks ilgas ten reikalingas :doh:

Posted Image
  • 0

#36 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 gegužės 09 - 22:26

Turejai 406 maziau bedu buvo na sitas aparatas ligu maisas
  • 0

#37 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 10 - 15:08

Na ka gi tu kitka pasakysi.;-) ano seimininkas buvo matyt rimtesnis,šito biški vepla,matosi kad servizai prižiūrėjo mašiną. tfu tfu, bet kol kas bedos daugiau 100 lt nebuvo. Dabar prie reikalo: pacioi "puslei" radau koki 100 ml skyscio, kaip speju stabdžių skystis, išvadą kad ABS blokas bus cia nekaltas, leidzia pats cilindriukas, ar ten turi buti kokio tai skystalo? Idomumo delei pakeisim ABS bloka, tik jei ne blokas ple.. bus gaila, tiek darbelio ten. :-)
  • 0

#38 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 gegužės 17 - 23:01

Taigi stabdžiai sustvarkyti, veikia kaip katik iš salono :)
Tuo pačiu atnaujintas ir suportas, bendriau tai nuo jo viskas ir prasidėjo :)
Viskas nušveista, užgruntuota, vel nušveista, tad jau nudažyta.
Posted Image

Dėkui Viliux už dalį, viskas kaip ir priklauso, tik jaučiu LP Express darbuotojai keikesi, nes kai išemiau iš dežes detale tai dugnas dežes buvo visas tepaluose :)

Pirma tai paneigsim Nelegals pasakyma kad "kol nepakeičiau Abs bloko, viskas buvo tas pats", tikrai ne, nebent kiti simptomai.
Svarbiausia yra negailėti stabdžiu skysčio.
Jeigu jau yra tvarkomi stabdžiai,arba lendama biški giliau, tai nuorinimas viksta tikrai ne taip kaip mes visi priprate, paspaudinėjai, kitas atsuko ir pirmin, tai skirta tik ne Pežo.
Jei nera Lexia po ranką tai nuorinimas turi vikti su kokiu litriniu slojku, pripildytu 200gramu,su šlangute nuo nuorintojo iki sloiko, ir pumpuojama nuo dušes vis dapilant i bakeli, pedalo paspaudimas tikrai ne iki dugno, kaip kad VW-nam.

P.S. Pramušus oro tarpą ABS bloko pirkti neprireike. Tadas1991 pasisakimai labai prajudino smegenis reikiama linkme.
P.P.S. o cilindras buvo jau sugadintas, taip kad jo reikėjo :) :) :)

Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 gegužės 17 - 23:20

  • 0

#39 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.455
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2014 gegužės 18 - 16:14

Nu blyn kiekvienam savo. Jei butu durneliai orine, tai ir su kitu istatytu kelmu nebutu nuorine. Taip, kad..

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2014 gegužės 18 - 16:15

  • 0

#40 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2014 liepos 16 - 20:43

Sveiki, taigi atsirado vėl pas mane problema su priekiniais stabdžiais. Auto peugeot 406 2,0 hdi. Rudeni pakeičiau naujus stabdžių diskus ir kaladėles. Viskas buvo kaip ir gerai, stabdė, apart to ,kad kartais cypavo. Dbr pastėbėjau, kad stabdant trūkčioja mašina ir dreba vairas. Ypač jeigu stabdau išlėto. Kaip suprantu, čia jaus bus susimetė ir kreivi stabdžių diskai?? Idomu kodėl per toki trumpa laiką jie galėjo susikreivinti? Išeitis manau geriausia vėl keisti naujus stabdžių diskus?? Ir kitas klausimas ar gali dėl kreivu diskų atsirasti vibracija važiuojant didesniu greičiu maždaug nuo 110 km/h? Vizauliai diskai atrodo gražiai, kaladėles nesudile.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0