Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#2521 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 kovo 04 - 19:28

2.0 hdi 100 kw su dviem neveikianciom, dar prie pliusines bjauriai kurdavosi. Pakeitus uzkuriau per visus salcius siemet ;)

supratau
  • 0

#2522 godliusss

godliusss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:peugeot 406 kupe 2.2hdi

Parašyta 2012 kovo 04 - 20:24

auto: peugeot 406 2.0hdi 80kw. problema: vaziuojant nuspaudus gazo pedala staigiai, i tai nereaguoja, nesikeicia trauka, o jei spaudi is leto palaipsniuj, tada normaliai pradeda traukt. Lemputes jokios nedega. kur gali buti beda?
  • 0

#2523 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2012 kovo 04 - 21:39

kaip filtrai?
  • 0

#2524 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2012 kovo 05 - 09:28

Pas mane buvo toks bajeris: savo 2.2 hdi nusipirkau su atjungtu EGR, bet to neiznojau ikikol meistriukas keisdamas zvakes pamate, kad kazkokia vakumine zarnele "nusimovus". Kaip rupestingas zmogus - uzmove, bet pasake, kad taip padare. Po to masina zmoniskai netrauke, kuro daug valge. Po poros dienu tas pats meistras vel atjunge ta vakuuma ir nuo to jau du metai vazineju ir nesuku galvos.. Aisku gal ir reiktu ta EGR svariu pasikeist (matyt pas mane uzsilipdes jis), bet kol kas dar nieks nepaaiskino, kad nuo to kazkas butu geriau (nebent parodyciau, kad gamta myliu). O ekologijai duokle atiduodu vazinedamas su veikianciu FAP :P
  • 0

#2525 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2012 kovo 05 - 10:32

Ar gali peugeot 2,0 hdi sunkiai kurtis dėl vienos neveikiančios žvakės? visi sako, kad tipo hdi prie -2 ir be pakaitinimo puikiai turėtų kurtis... ar buvo kam nors taip, kad dėl 1 neveikiančios pakeitinimo žvakės labai sunkiai kurdavosi???

manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..

šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..
  • 0

#2526 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2012 kovo 05 - 10:34

Pas mane buvo toks bajeris:
savo 2.2 hdi nusipirkau su atjungtu EGR, bet to neiznojau ikikol meistriukas keisdamas zvakes pamate, kad kazkokia vakumine zarnele "nusimovus". Kaip rupestingas zmogus - uzmove, bet pasake, kad taip padare.
Po to masina zmoniskai netrauke, kuro daug valge. Po poros dienu tas pats meistras vel atjunge ta vakuuma ir nuo to jau du metai vazineju ir nesuku galvos..
Aisku gal ir reiktu ta EGR svariu pasikeist (matyt pas mane uzsilipdes jis), bet kol kas dar nieks nepaaiskino, kad nuo to kazkas butu geriau (nebent parodyciau, kad gamta myliu). O ekologijai duokle atiduodu vazinedamas su veikianciu FAP :P

su veikiančiu egr turėtų mažiau kuro naudot.. :?
  • 0

#2527 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 kovo 05 - 12:33

manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..

šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..

Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.
  • 0

#2528 godliusss

godliusss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:peugeot 406 kupe 2.2hdi

Parašyta 2012 kovo 06 - 11:46

tai gali buti problema EGR vožtuve?
  • 0

#2529 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 kovo 06 - 12:55

manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..

šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..

Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.

Suversciau kalte tam netolygiam keliu sekundziu dirbimui (o kai buvo -17 tai ir daugiau siek tiek) ir kalatojimuisi, tai del dyzelinio variklio. Zvakiu juk nera, saltis didelis, tai ir makaluojasi cilindrai, kol normaliai ima detonuoti dyzelis. bet gal ir klystu, nes ir pas mane prie -10 ir daugiau variklis uzvedus idomiais padirba.
  • 0

#2530 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 kovo 06 - 13:20

manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..

šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..

Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.

Suversciau kalte tam netolygiam keliu sekundziu dirbimui (o kai buvo -17 tai ir daugiau siek tiek) ir kalatojimuisi, tai del dyzelinio variklio. Zvakiu juk nera, saltis didelis, tai ir makaluojasi cilindrai, kol normaliai ima detonuoti dyzelis. bet gal ir klystu, nes ir pas mane prie -10 ir daugiau variklis uzvedus idomiais padirba.

Vakar nuvažiavau patikrinau žvakes, buvo 2 mire, pakeitėm, šnd ryte buvo - 8, Pačiaudėjo bet užsikūrė iš pirmo karto, na padėjo akivaizdžiai, kai prie - 2 užkurdavau tik i kokio 8-9 karto.
  • 0

#2531 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 kovo 06 - 13:22

Neuzsivedimas tai taip, ir akumas ir zvakes gali buti kaltos (siuo atveju buvo zvakes), bet va del keletos sekundziu dirbancio variklio netolygumo uzvedus zemiau -10 (siek tiek pasipurto, pasikalatuoja ir isidirba normaliai). Taip turi buti?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 kovo 06 - 13:23

  • 0

#2532 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2012 kovo 06 - 14:50

idealiame pasaulį neturi..
  • 0

#2533 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 kovo 06 - 16:38

Kadangi gyvename ne idealiame, tai dzin :D nors aisku pas mane ir benzinas prie tokiu salciu budavo siek tiek keistokai elgdavosi uzvedant :D
  • 0

#2534 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2012 kovo 06 - 20:08

Sveiki ismintingieji. Na pabandom su jumis pasitarti.

Variklis: 2.0 dyzelis 100 kw. Automobilis Volvo, bet variklis visgi :pug:
Problema: padidejusios kuro sanaudos, sumazejusi trauka (begeti begejas tolygiai, bet tikra ne taip kaip buvo seniau).
Paminetini dalykai: kuriasi normaliai, dirba tolygiai, apsukas priima, nedumina. FAP/DPF nera, CAT ispjautas pirmoj eilej itarus ji. Nuo kito identisko gerai vaziuojancio modelio apkeista pabandymui oro srauto matuokle, turbinos vakumo valdymas/daviklis, du davikliai (slegis, temperatura) ant isiurbimo. Po automobiliu palysta, vizualiai patikrinta - turbinos sklende/voztuvas vaiksto. Kompa klaidu nemeta, parametrai identiski 2 identiskiems gerai vaziuojantiems modeliams.
Priesistore: manau, kad gedimas atsirado tuomet kai keitem zvakes (buvo atjungta EGR ir su visu ausintuvu pastumta siek tiek i sona, kad eitu prieiti prie zvakiu. + buvau nuemes ir nuvezes patikrinti purkstuku (prie 1100rpm jausdavos vibracija nedidele, bet pastebejau kad ir pas kitus identiskus modelius taip pat) - purkstukai OK, saibos naujos padetos, prisukta pajungta, salerka niekur nebega.
Filtrai keisti pries 15k, geru firmu. Pagal gamintoja keiciami kas 60k. :)

Jei yra kokiu ideju - nesikuklinam :)

Perkeliu i nauja puslapi, gal atsiras ideju :)
  • 0

#2535 roliukas

roliukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:KLAIPEDA
  • Automobilis:peugeot 307 sw 2HDI 66KW

Parašyta 2012 kovo 06 - 21:05

man buvo panasios bedos,net diagnostika nerode kad kaltas erg voztuvas.problema issisprende uzglusinus erg voztuva
  • 0

#2536 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2012 kovo 06 - 21:10

EGR elektroniniu budu valdomas? neuzteko vien atjungti fishkes?
  • 0

#2537 roliukas

roliukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:KLAIPEDA
  • Automobilis:peugeot 307 sw 2HDI 66KW

Parašyta 2012 kovo 06 - 21:16

atjungus fiskes niekas nesikeite.jis man matyt veike kazkiek,gal nepilnai uzdarydavo.
  • 0

#2538 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2012 kovo 06 - 21:35

Pabandysim. Gal kas paaiskins kokiu principu veikia EGR ir kodel reikia glusinti, jei nebeatlieka savo funkciju?
  • 0

#2539 roliukas

roliukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:KLAIPEDA
  • Automobilis:peugeot 307 sw 2HDI 66KW

Parašyta 2012 kovo 06 - 21:44

as ji uzglusinau kad isitikinciau ar istikruju jo kalte.o siaip ji reik keist nauju.
  • 0

#2540 Svečias_gruzas_*

Svečias_gruzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 kovo 07 - 09:07

sweiki, turiu tokia problema: uzkurus 2l hdi 307 automobilis biski padirba ir uzsidega Antipollution fault po keliu sekundziu variklis uzgesta.... vel kuriant kartojasi tas pats... fap filtras jau "iskastruotas". gal turit kokiu ideju.....
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0