supratau2.0 hdi 100 kw su dviem neveikianciom, dar prie pliusines bjauriai kurdavosi. Pakeitus uzkuriau per visus salcius siemet ;)
2.0 hdi bendros problemos
#2521
Parašyta 2012 kovo 04 - 19:28
#2522
Parašyta 2012 kovo 04 - 20:24
#2523
Parašyta 2012 kovo 04 - 21:39
#2524
Parašyta 2012 kovo 05 - 09:28
#2525
Parašyta 2012 kovo 05 - 10:32
manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..Ar gali peugeot 2,0 hdi sunkiai kurtis dėl vienos neveikiančios žvakės? visi sako, kad tipo hdi prie -2 ir be pakaitinimo puikiai turėtų kurtis... ar buvo kam nors taip, kad dėl 1 neveikiančios pakeitinimo žvakės labai sunkiai kurdavosi???
šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..
#2526
Parašyta 2012 kovo 05 - 10:34
su veikiančiu egr turėtų mažiau kuro naudot.. :?Pas mane buvo toks bajeris:
savo 2.2 hdi nusipirkau su atjungtu EGR, bet to neiznojau ikikol meistriukas keisdamas zvakes pamate, kad kazkokia vakumine zarnele "nusimovus". Kaip rupestingas zmogus - uzmove, bet pasake, kad taip padare.
Po to masina zmoniskai netrauke, kuro daug valge. Po poros dienu tas pats meistras vel atjunge ta vakuuma ir nuo to jau du metai vazineju ir nesuku galvos..
Aisku gal ir reiktu ta EGR svariu pasikeist (matyt pas mane uzsilipdes jis), bet kol kas dar nieks nepaaiskino, kad nuo to kazkas butu geriau (nebent parodyciau, kad gamta myliu). O ekologijai duokle atiduodu vazinedamas su veikianciu FAP
#2527
Parašyta 2012 kovo 05 - 12:33
Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..
šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..
#2528
Parašyta 2012 kovo 06 - 11:46
#2529
Parašyta 2012 kovo 06 - 12:55
Suversciau kalte tam netolygiam keliu sekundziu dirbimui (o kai buvo -17 tai ir daugiau siek tiek) ir kalatojimuisi, tai del dyzelinio variklio. Zvakiu juk nera, saltis didelis, tai ir makaluojasi cilindrai, kol normaliai ima detonuoti dyzelis. bet gal ir klystu, nes ir pas mane prie -10 ir daugiau variklis uzvedus idomiais padirba.Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..
šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..
#2530
Parašyta 2012 kovo 06 - 13:20
Vakar nuvažiavau patikrinau žvakes, buvo 2 mire, pakeitėm, šnd ryte buvo - 8, Pačiaudėjo bet užsikūrė iš pirmo karto, na padėjo akivaizdžiai, kai prie - 2 užkurdavau tik i kokio 8-9 karto.Suversciau kalte tam netolygiam keliu sekundziu dirbimui (o kai buvo -17 tai ir daugiau siek tiek) ir kalatojimuisi, tai del dyzelinio variklio. Zvakiu juk nera, saltis didelis, tai ir makaluojasi cilindrai, kol normaliai ima detonuoti dyzelis. bet gal ir klystu, nes ir pas mane prie -10 ir daugiau variklis uzvedus idomiais padirba.
Na pas mane irgi netolygiai dirba keleta sekundžiu. kai užkuriu išmeta daug pilko dūmo, padirba 10 s. užgesinu bandau vėl kurti užsikuria normaliai.manu problema kitur, 2 neveikiančios tai problemos kai -12 ir šalčiau, užsikuria, bet jau reikia padrožt, užsikūrus netolygiai dirba keliolika sekundžių..
šiandiena -6 tai be jokių kaprizu užsikūrė..
#2531
Parašyta 2012 kovo 06 - 13:22
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 kovo 06 - 13:23
#2532
Parašyta 2012 kovo 06 - 14:50
#2533
Parašyta 2012 kovo 06 - 16:38
#2534
Parašyta 2012 kovo 06 - 20:08
Perkeliu i nauja puslapi, gal atsiras idejuSveiki ismintingieji. Na pabandom su jumis pasitarti.
Variklis: 2.0 dyzelis 100 kw. Automobilis Volvo, bet variklis visgi
Problema: padidejusios kuro sanaudos, sumazejusi trauka (begeti begejas tolygiai, bet tikra ne taip kaip buvo seniau).
Paminetini dalykai: kuriasi normaliai, dirba tolygiai, apsukas priima, nedumina. FAP/DPF nera, CAT ispjautas pirmoj eilej itarus ji. Nuo kito identisko gerai vaziuojancio modelio apkeista pabandymui oro srauto matuokle, turbinos vakumo valdymas/daviklis, du davikliai (slegis, temperatura) ant isiurbimo. Po automobiliu palysta, vizualiai patikrinta - turbinos sklende/voztuvas vaiksto. Kompa klaidu nemeta, parametrai identiski 2 identiskiems gerai vaziuojantiems modeliams.
Priesistore: manau, kad gedimas atsirado tuomet kai keitem zvakes (buvo atjungta EGR ir su visu ausintuvu pastumta siek tiek i sona, kad eitu prieiti prie zvakiu. + buvau nuemes ir nuvezes patikrinti purkstuku (prie 1100rpm jausdavos vibracija nedidele, bet pastebejau kad ir pas kitus identiskus modelius taip pat) - purkstukai OK, saibos naujos padetos, prisukta pajungta, salerka niekur nebega.
Filtrai keisti pries 15k, geru firmu. Pagal gamintoja keiciami kas 60k.
Jei yra kokiu ideju - nesikuklinam
#2535
Parašyta 2012 kovo 06 - 21:05
#2536
Parašyta 2012 kovo 06 - 21:10
#2537
Parašyta 2012 kovo 06 - 21:16
#2538
Parašyta 2012 kovo 06 - 21:35
#2539
Parašyta 2012 kovo 06 - 21:44
#2540 Svečias_gruzas_*
Parašyta 2012 kovo 07 - 09:07
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0