Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3961 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2016 rugsėjo 01 - 00:56

man egr'as ir buvo kai trukciojo 1,2 begiais tokiu varikliu. klaidos nebuvo, tuo momentu oro srautas ir egro padetis pasokinedavo 


  • 0

#3962 Horas

Horas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ex Peugeot 405 benz. ex.2vnt. peugeot 406 1998 1,8 benz-dujos.peugeot 406 2001 disel

Parašyta 2016 rugsėjo 04 - 10:47

Sveiki, ir man nusvyto cheek lempacka... uzvedant viena kart sucipsia... suprantu be diagnostikos burimas ir kavos tirsciu, bet simptomai tokie, padidejo kuro sanaudos ir negirdziu turbinos svilpimo... trauka nezymiai suprastejo. Ka iki pirmadienio sukiuosios aplink masina su kitom bedom, gal kas patratu kur zvilgtelti (ka daritumet jus) pirmiausiai, moz neteks nsiskausminti pinigines :D Ir dar klausimelis i prieki, gal kas turi patirties su dizelistais - chekintojais Vilniuje, katre saziningai pazietu-pataisytu. P.s. dizelinis pezas pas mani pirmas. Del visa ko 406 2hdi, 2001 m. 80 kW. Gal kas turite Vilniuje kodu nuskaitytuva priliekciau? 


  • 0

#3963 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 rugsėjo 04 - 11:59

Sveiki, ir man nusvyto cheek lempacka... uzvedant viena kart sucipsia... suprantu be diagnostikos burimas ir kavos tirsciu, bet simptomai tokie, padidejo kuro sanaudos ir negirdziu turbinos svilpimo... trauka nezymiai suprastejo. Ka iki pirmadienio sukiuosios aplink masina su kitom bedom, gal kas patratu kur zvilgtelti (ka daritumet jus) pirmiausiai, moz neteks nsiskausminti pinigines :D Ir dar klausimelis i prieki, gal kas turi patirties su dizelistais - chekintojais Vilniuje, katre saziningai pazietu-pataisytu. P.s. dizelinis pezas pas mani pirmas. Del visa ko 406 2hdi, 2001 m. 80 kW. Gal kas turite Vilniuje kodu nuskaitytuva priliekciau? 

pm


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3964 Montell

Montell
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:P406 Break 2.0HDi 80kw @ 105kw by Taurius(SOLD) Volvo V70 II 2.5D

Parašyta 2016 rugsėjo 08 - 12:05

Noriu keist sankabą 2.0 hdi 80kw. Dabar kelta galia ~105kw. Ką patartumėte dėti stipresnio? Planuoju dar kelti galią +20kw .
  • 0

#3965 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 08 - 12:20

Bandyk taikyti nuo 2.2HDi 4HX 98kw variklio, Valeo pakaitinį komplektą. Jis didesnio skersmens ir daugiau ploto sukibimui, turi laikyti. Nes laiko ir patį 2.2, užtiunintą iki 130-140kw. Aišku, momentų niekas nežino, o sankabai būtent jis labiausiai ir groja, bet na vistiek, apytiksliai.

Šiaip negarantuoju, kad tikrai tiks, bet ant tų pačių 2.2 variklių tikrai buvo penkiabėgės standartinės dėžės, tokios pačios, kaip 2.0HDi, taigi dėžės velenas turi nuo šešiabėgės nesiskirti, guolis išmynimo toks pats, tai į šakutę ir ant kreipiančiosios irgi turi mautis, o prie alkūniako kažkaip manau, kad praktiškai visų XU/XUD/EW/DW variklių tas galinis flanšas turėtų būti vienodas, nes riebokšlis nesiskiria. Starterio dantys ir alkūniako padėties dantys irgi tiks.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3966 Montell

Montell
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:P406 Break 2.0HDi 80kw @ 105kw by Taurius(SOLD) Volvo V70 II 2.5D

Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 17:14

Supratau. O jei burt ka nors is devetu daliu, tarkim deti nuo 66kw smagrati, diska perkniedint su geresne medziaga, diskatoriu pastiprint? Koki nuansai realus sukeiciant sankabas nuo 66kw ant 80kw? Zinau kazkas tai dare, bet reikalauja tai ir modifikaciju pacios dezes? 


  • 0

#3967 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 21:46

kaip tu diskatoriu pastiprinsi? :) 

 tau reikia sankabos darbinio ploto didesnio, tau tadas ir parashe jau kad reikia deti platesni diskatoriu su disku.

 bet jei kalba pasisuko apie devetas dalis, o planuoji dar galia kelti, tai gal nebekelk ;)

 Reikia nuo stabdzhiu geresniu pradeti,o ne nuo sankabos burtu ;) 

 Nepyk uzh kritika  ;) 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3968 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 22:22

kaip tu diskatoriu pastiprinsi? :)

 tau reikia sankabos darbinio ploto didesnio, tau tadas ir parashe jau kad reikia deti platesni diskatoriu su disku.

 bet jei kalba pasisuko apie devetas dalis, o planuoji dar galia kelti, tai gal nebekelk ;)

 Reikia nuo stabdzhiu geresniu pradeti,o ne nuo sankabos burtu ;) 

 Nepyk uzh kritika  ;) 

Jei ne i kacergine ir naudojant vienkartiniam paraliavimui, tai stock'o uztenka. O del sankabos - pritariu. Jei jau toks klausimas kyla, kad is devetu daliu, tai geriau toliau nepusti. Bo gali tekti ir purkstukus pasirestauruoti ir siurbli pakeisti, ir variklio bukle irgi svarbi :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 rugsėjo 14 - 22:23

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3969 Montell

Montell
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:P406 Break 2.0HDi 80kw @ 105kw by Taurius(SOLD) Volvo V70 II 2.5D

Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 18:44

Kažkaip realių patarimų negaunu. Tai ką juk neuždėsi ant 66kw viemasio 98kw disko su diskatorium. O dėl diskatoriaus plunksnas girdėjas aš dvigubina. Iš dėžės vidaus pradrožia, kad nesiektų stambesnis diskatorius ir viskas. Juk be gero diskatoriaus ir keramika slys. Ir tas diskas neturi būt kosminio dydžio pagal užsienio forumus 1.9td sankaba 180-200 ag atseit laikė, o ten diskas ar tik ne 215mm.
  • 0

#3970 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 20:21

Valeo 835008.

Pilnas 4 dalių komplektas 2.2HDi 4HX 98kw varikliui.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3971 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 21:15

Arba jei nori pigiau prasisukti jami smagrati. Ap irini. Padarai kieta. Tada jami nauja sankaba skirta 4 d. Neplaukiojanciam komplektui ir dedi.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3972 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 23:43

Klausimas kokonui - ar susideda tokie burtai į vieną vientisą komplektą? Niekad neteko matyti. Įdomu, ar tinka skylės varžtų ir kreipiančiųjų diskatoriaus ir smagračio, ar užtenka diskui vietos ir t.t. ?

 

Šiaip, kiek teko domėtis, tai 2.2HDi varikliui atskirai tik sankabos pakaitiniam smagračiui nelabai matyt.

O dvilitriui tai 826701, bet jo kaina skiriasi nuo pilno komplekto gal 50-80eur, tai tokiu atveju aš jau ramiau imčiau pilną komplektą, o ne tikėčiausi, kad virintojui ranka nesudrebės ir kad virins tvarkingai susistatęs plokštumas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3973 Montell

Montell
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:P406 Break 2.0HDi 80kw @ 105kw by Taurius(SOLD) Volvo V70 II 2.5D

Parašyta 2016 rugsėjo 17 - 08:02

Virint manau galima tik labai taupant. Juk tu niekaip vienodų siūlių nepratrauksi. Tai automatiškai disbalansas gaunasi ir nieko gero. Po kiek laiko manau dėžės stoko guolį kokį išmaltų. Ir plius manau dvimasis yra sunkesnis už viemasį, o svoris labai įtakoja apsukų priėmimą.
  • 0

#3974 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 rugsėjo 17 - 08:30

Apvirini. Tada nutekini krasta. Tada dedama nauja sankaba. Nepamenu kodo. Reiks atsiknisti kuri dedasi. Pigus variantas gaunasi. Ne kreivarankiams dirbti. Ce jei norima taupyti. O jei norima isimti ir ideti dedama viskas nauja.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3975 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 04:01

As net ir gero gamintojo idejes vistiek prasuku ratuka aplink kvartala, nes pasitaiko, kad problemos net ne naujoj matuoklej, o fiskeje kazkas jau nebetaip ir prijungus kita, truksta kontakto ir nelabai nori dirbt :)

Naujausias prasukimo aplink kvartalą bajeris - užlenkta RHZ turba. Tikėkimės ne motoras.

 

Mašina netraukė. Kiek laiko jau netraukė, nežinau. Patikrinom oro srautą - mizernai kyla, kartais net pakrenta, ir turba irgi nepripučia, kolike praktiškai vakuumas geriau paspaudus. Tai ištraukta matuoklė - pramazgota, ir nieko. Atnešta kita gera naudota matuoklė ir su ja identiška situacija. Ką gi, einam prie turbo tuomet, t.y. vakuumų. Vakuumo pompa prisiurbia praktiškai penkis kartus daugiau, negu geba perduoti vožtuvėlis į wastegate pūslę, kaip ir viskas aišku. Dar patikrinimui pritraukiu su rankine vakuumo pompele pačią wastegate pūslę ir ant laisvo pagazuoju - iškart pripučia turbina ir oro srautai puikiausiai kyla. Tikrinu EGR vožtuvėlį, jis perduoda ir uždaro vakuumą puikiai. Taigi, kadangi EGR šlangelė ir taip jau atjungta, tai sukeičiu vožtuvėlių žarneles ir jungteles ir turbina pradeda pūsti ir "savo chodu". Išlekiam standartiškai aplink kvartalą. Pakėlus apsukas meta dūmų kamuoliuką, bet tai normalu, nes duslė nuo netraukimo tapusi šabakštynu. Po trečio rimtesio gazo nuspaudimo kažkaip sunkokai krenta apsukos. Sankabos daviklis nelabai nori veikti, pamanau.

Pasirodo, kad visai ne sankabos daviklis, o problemos su kuro tiekimu, t.y. į variklį patenka kaip kuras ne tik dyzelis :)

Nes po penkto gazo nuspaudimo, išmynus sankabą perjungt į trečią - raznosas. Porai sekundžių užlinko rodyklė, kol susigaudžiau, kad čia jau užgesinimas tik penktu bėgiu, vyručiai. Keiksmažodžiai padėjo, nes sankaba, pasirodo, dar įgali atlaikyti Diesel Power.

 

Nuėmus turbinos šlangą nuo kolektoriaus ir užvedus - ant stiklo šovė tepalo balą. Ką gi, parsitempta atgal į kiemą. Susidomėjom, kad gal interkūleris ar jo apatinė žarna tiesiog per ilgą laiką buvo pilni tepalo pasidarę. Bet nuėmus oro filtro žarną nuo turbės - skersinio laisvumo praktiškai norma, o išilginis apie 3-4mm...

Reikės pasekti kolegų meistrų pavyzdžiu ir tokių bolidų neberemontuoti, nes per dažnos tokios istorijos jau tampa su senesniais bolidais. Nei pačiam naudos ar uždarbio, nei žmogui gerą padarai, nes su tokia netraukiančia dar būtų gal kažkiek pavažinėjęs, o padarius normaliai - turbūt seniausiai gatava turbina kai įsisuko iki darbinių apsukų, tai prasiplovė kakiai iš sandarinimo elementų.

O paskui nori nenori (net jei žmogus ir viską supranta), vistiek bent pasamoniškai susidaromas toks įvaizdis, kad sugadinai gerą mašiną ir tada belekiek pinigų paėmei, ir prikeitei nereikalingų brangių dalių...

 

Va todėl ir nenoriu paleisti žmonių į trasą, pats nepabandęs. Dabar motoras pasisuko maksimaliais sūkiais gal kokias 3 sekundes, tai dar gal jį pavyks išgelbėt. Gerai, yra susigaudančių reikale žmonių, kurie suprastų ir tą patį padarytų (nors man raznosas pirmą kartą, kitaip būčiau gal ir dar greičiau susigaudęs), bet tikrai tokių nėra absoliuti dauguma. Pažįstu daug tokių, kur tikrai išsigąstų, paliktų suktis ir bėgtų iš mašinos kuo toliau.

 

Pavasarį keičiau vienam RHSui turbiną, kuriai buvo visiškai lūžusi ir subyrėjusi ir nudaužyta gabalais ašelė. Pamatavus tepalo slėgį, pakeitus tepalą su filtru ir turbiną gera naudota, variklis dirbo ir važiavo gerai. Deja, bet nors laisvomis apsukomis jis dirbo gana gerai, ir tikrai ilgą laiką, bet normaliai važiuojant, jo darbas truko tik apie pusę valandos, o paskui prasidėjo kalenimai, kurie po 10min baigėsi tuo, kad variklis vos kuriasi, ir dirba tik pilnai nuspaudus gazą. Tepalo naujai supilto nedingo nei lašo, dūmyjimas jau buvo senokai praėjęs. Taip ir nebuvo jis išardytas ir pažiūrėta, kas ten negerai, bet su pauliusj nutarėm, kad žmogus tikriausiai pamelavo, kad raznoso nebuvo. Galbūt norėjo taip pasikelti savo optimizmą, o galbūt net norėjo prigauti. Žodžiu tikriausiai buvo kažkas jau negrįžtamai palinkę, pagramdyta ar padaužyta, ir tereikėjo normaliai prasukti aukštesnėmis už laisvas apsukomis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3976 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 06:52

drama! :)
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#3977 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 08:28

drama! :)
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?

Kliba tos sparnuotes vos ne visad. Cia jau lavonas o ne turba, tepalas i paemima ir neuzgesinsi. Smagus reikalas, ziurejau jutubej pora videku, vaizdelis nikoks :D


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3978 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 08:39

drama! :)
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?

Taip. Bet net ne privarė, o tiesiog pramušė kiauria ir pradėjo pūsti stabiliai. Į turbiną tepalas paduodamas tokiu pat slėgiu, kokiu tepa indėklus ir velenėlį, tai šitam varikliui, jei niekas netiuninguota, iki 4bar, esant dideliems sūkiams. Esant dideliems sūkiams, kai niekas netiuninguota, šitam varikly įsiurbime iki 1bar slėgis. Taigi, natūralu, iki 3 bar skirtumas, tad į įsiurbimą per turbinos ašelės nesandarumus po slėgiu patenka pačio variklio tepalas, turbinos sparnuotės ištaškomas ir dozuojamas tvarkingai lašeliais.

Rakteliu toks variklis neužsigesina jau niekaip, nes raktelis atjungia tik dyzelį, o jo tuo metu praktiškai jau ir nebereikia, nes dozė pasidaro juokinga. Esu girdėjęs, kad kai pavaro visiškai kiaurai, tai būna ir hidrosmūgių :)

 

Užgesint galima, jei automobily yra sankaba, ir jei ji gerai laiko. Meti į aukščiausią pavarą ir greitai atleidi sankabą, kad lengvai trinkteltų per variklį. Kad prasuks ratus, jei ne žvyras ar kita palaida danga, tikimybė labai maža, o jei atleidinėsi lėtai, gali arba sudegt, arba mašiną išjudint ir važiuot.

Žmogus citrinos forume gal prieš kokius 6 metus pasakojo, kaip jam buvo pramušę turbiną 2.1TD varikliui. Tai ans metė bėgį ir pataikė ar į 3, ar į 4, žodžiu kažkaip nepasiekė penkto. Tai išpiešė gerus šniūrus ant asfalto požeminėj aikštelėj, kol prisiminė, kad stabdį galima nuspaust. Sankaba atlaikė ir variklis užgeso :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3979 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 09:13

As turiu peili bagazinej. Nes nevisada lengvai nusimauna prikepe vamzdziai... Ypac stresinej situacijoj. Pjauni turbos vamzdi i intercooleri arba isiurbima (jau kaip lengviau) uztruksi su astriu peiliu max 10s nupjaut. Aisku busi visas tepale per tas 10s, bet ka daryt jei nenori sulauzyt dezes, jai nekalbu apie tai hog su automatu tik oro glusinimas padetu.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3980 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 09:58

Man buvo taip užsigazavęs Opel, bet ten trūko tarpinė į tepalus. Šokau iš mašinos atsidariau kapotą ir gal kokias 20s buvau pasimetęs, tik paskui dašuto toks užgesinimo būdas, nes raktelį tuo metu jau laikiau kišenėje. :)
  • 0

thumb.png





Vartotojų skaito šią temą: 13

narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0