sveiki, kokiom kainom dabar eina paskirstymo dirzo keitimas?
2.0 hdi bendros problemos
#3941
Parašyta 2016 gegužės 14 - 21:50
#3942
Parašyta 2016 gegužės 15 - 01:45
sveiki, kokiom kainom dabar eina paskirstymo dirzo keitimas?
Kreipkis i Tada. Meistru sarasas forume.
#3943
Parašyta 2016 gegužės 16 - 17:33
-
Sveiki , pas mane tokio problema buvo kazkas kad netraukdavo ir apsukos budavo iki 3000 ir budavo vaziuoojant uzgesdavo ir kurdavos po kokiu 15 sec buvau nuvares pas dyzelistus i servisa ten jie pasijunge kompa ir isplove ultra garsu ir buvo viskas gerai.
-
db vel tas pats sudas atsidaro , kame cia db problema vel gali but?
-
atsirado
#3944
Parašyta 2016 gegužės 26 - 00:31
Kolegos, gal teko kada domėtis 2,0HDi 80kw galios kėlimu? Turiu omeny ne tik čipą, bet ir mechaninį tiuningavimą.
Parsitempiau dar rudenį tokį motorą ir numestas kampe guli. Bus įdėtas į mašiną ir važiuos stipriau, negu priklauso. Didinant kuro ir oro kiekius, čipuotojai sako, kad išsispaudžia iš to variklio gana nesunkiai apie 110kw, bet ir tai yra beveik lubos, arba paskui dar truputį kyla, bet jau gaunasi labai negraži kreivė.
Tai vat įdomu, kuri ten vieta labiausiai ožiuojasi ir apriboja. Žinau, kad 8V varikliams dažniausiai trukdo vožtuvų praeinamumas ir nekart matęs ir girdėjęs, kad darant senus mechaninio įpurškimo 1,9TDI - didinami vožtuvai. Gal ir čia yra tam racijos? Ar bėdos labiau kitoj vietoj? Į visokius ten stumoklius ir švaistiklius nelįsiu tikrai bet galvą vistiek manau lupsiu, kad jau variklis ant stalo, tai profilaktiškai tarpinę, visus riebokšlius, vožtuvų gumeles pakeist, kompensatorius išsiplaut (jei išardyt pavyks).
Tarpinės storiu bus galima pažaisti. Liaudyje, žinau, priimta, kad tarpinė turėtų būti storinama tam, kad būtų galima daugiau papūst ir nepasprogdintų nieko. Bet jei įdėsiu rimtesnę tarpinę, tai gal kaip tik plonesnę? Nes turbė greičiausiai didinama nebus, nėra toj mašinos tiek vietos, ten originalus 1,9TD jau gan ankštai sukištas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3945
Parašyta 2016 gegužės 26 - 09:35
tadai, is esmes ten norint gaut grazia kreive didesniem galingumam, geriau yra deti kintamos geometrijos turba ir atitinkamai su programint ecu..tada aisku reiktu det dideli IC, kad ir nuo 605 peugeoto, ar nuo 806 miniveno kur buvo 2.1TD ir inntercooleris buvo dydzio kaip ausinimo radikas..nes su originalia turba tiesiog yra net ne nasumo problemos o valdymo problemos..nes labai didinant galinguma atsiranda perputimas didelis, todel ecu atidaro turbos sklende, tada jos greitis staigiai krenta, paskui vel uzdaro, bet jei vel reikia laiko isibeget ir t.t. gaunasi galios suoliai, arba galia apribojama siauram sukiu diapazone..plius aisku jau stipriai didinant turbos slegi reiks ir naujesnio tipo turbos slegio daviklio, nes seno tipo mato tik iki 1.5bar(2.5bar absoliutinio) slegio, taigi reik imti matytu bent iki 2 bar nuo wago ar alfos kokios naujesniu metu, gal pas naujesnius pezikus irgi yra iki 2bar(3bar absoliutinio) bet reik ziureti kataloguose, tiksliai nepamenu, bet galeciau issiaiskinti..kitas dalykas 8v faziu astrumas..labai didinant galinguma, astrumo ima trukti, taigi butu gerai sumontuoti 16v galva nuo 2.0 arba 2.2 siaip nuo 2.0 netgi dirzas tas pats greiciausiai liktu, nuo 2.2 greiciausiai reiktu ir dirzo nuo 2.2, nes 2.2 galva yra keliais m.m. aukstesne....bet as manau, kad be galvos keitimo, galima butu isburti kokius 150kw, vien tik keiciant turbo davikli ir sumontuojant teisinga ic..kodel siulau butent ic is 605/806, todel kad ji sumotuosi i radiatoriu sumustini ir gales pasidaryt priverstini ausinima ausinimo ventiliatoriais..aisku uzsibombinus iki 150kw, ir nekeiciant turbos, jau turesi prailginta turbo laga..o siaip, jei pavytu pritaikyt turba pvz nuo 2.0hdi 100kw, tada su tuo 150kw ir 8v turetum raketa juo nuo 1200 sukiu iki kazkur 3800-4000sukiu, paskui kristu del faziu astrumo ir voztuvu praeinamumo stokos..nu zodz as cia romana galiu parasyt..tik tingiu..jei reiks atleksi ir pakalbesim... cia tokia tik bendra teorine info, o toliau jau reikia imt detales i rankas ir ziuret ka turim. del tarpines tai rinkciau vidutinio storio MLS ir visks bus gerai..ploniausios nerekomduoju, nes esant dideliems galigumams ir pasiekus didelius sukius ant apkrovos, gali truputuka voztuvai su stumais pasisveikint, nieks nelinks, nelus, bet gali buti kad isgirsi tikrai nemalonu garsa..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3946
Parašyta 2016 gegužės 29 - 06:36
Malonu skaityt kompetetingą nuomonę
Romano nereikia, ir gyvai aišku geriau kalbėt, tik va kai daryt pradėsiu, tai neprivažinėsi kasdien
Čia tie visi turbininiai reikalai ir pan. yra ja išorė, o aš būtent dėl pačio motoro klausiu.
16V tai ten nebus ir aš net nesvaigstu, nes ne žiedo raketa čia bus, o paprastas iš išorės kaip normali mašina atrodantis ZX. Jam gal ir TA aš sumąstysiu pravaryt su tuo motoru, tai geriau po kapotu dar nors kiek panašiau į originalą būtų. Aš net turiu mintį sugalvot, kaip ten prikonstruot, kad būtų du interkūlerio variantus galima naudot - vieną normalaus dydžio radiatorių bloke, kitą originalų virštuinį mažiuką nuo 1,8/1,9TD, kuris pridengtų bent kiek purštukus ir laidynus, ir atrodytų tas variklis panašiau į originalą.
Dėl turbos kintamos geometrijos irgi nežinau. Iš esmės, jei teisingai suprantu, tai joje ašelė niekada nesustoja ir visada gali per minimalų laiką pareikalaut staigiai slėgio šuolio, vos privėręs sparnelius? Klausimas, ar ten reikia tų 150kw. Man pilnai užtektų kokių 130, kas ir taip yra dvigubai nuo to, ką suka originalus esamas variklis, tai ten paskui nebelaikys jokie paprasti pusašiai ir slabnos variklio pagalvės, ir 283mm stabdžių normaliam vairavimui nebeužteks. Ir dar vairo be stiprintuvo nebesuspėsiu sukiot
Įmanomi su originalia turba tokie skaičiai, kaip 130? Realiai apie tą aprišimą bus galima vėliau pagalvot, tiesiog kadangi pradėsiu nuo motoro pakrapštymo (nieko ten rimto blokui nedarysiu tikrai, tiesiog pakeisiu visus salnykus ir tarpines, kad nebėgtų per visus galus tepalai), tai jei bus nuimta galva, ir jei ten kažką padaryt yra paprasta ir logiška, tai noris padaryt iškart
Interkūlerį tai ne bėda gaut ir tokį, kaip tu mini, manau aš jų ne vieną galėčiau gaut, ir gan pigiai, jei kada dar reiktų?
O pats turiu besimėtantį nuo Xantia 1,9TD, kuris realiai lygiai toks pats ėjo ir Xantia 2,0HDi 80kw (už tai gal jos taip gerai ir važiuoja, traukia geriau ir už C5/406 su tokiais pat varikliais), jo matmenys beveik identiški tavo minimam, aukštis ir gylis tip top, tik 3cm siauresnis, kas į mažą mašiną dedant yra gerai. Na o jei vietos ten užteks, tai gal ir tas didesnis bus įdėtas. Kolkas dar ne apie tai galvoju.
Daviklis manrods pas RHR (100kw) jau rodo daugiau, negu 2,5abs., nes pats esu matęs, kaip tas variklis, sujungus tiesiai selenoido žarneles, pripučia 2,7. Bet ar tą daviklį tas senas kompas normaliai šifruos? Nesiskiria jo kreivė nuo originalaus? Ar ji tokia pati, tik ilgesnė?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3947
Parašyta 2016 gegužės 30 - 12:47
del variklio, jei nedarysi 16v, neverta daugiau nieko ten ir daryt, voztuvus pertrint, isvalyt visa ss is isiurbimo ir ismetimo..tiek tu darymu..ir aisku pasirupint kad voztuvu pakelimo mechanizmas butu gerai veikiantis..
Del IC dek ta dideli..del vaizdo nesuk sau galvos, uzdek dangti plastmasini ant motoro ir viskas, kai i techa leksi.
Del daciko slegio, tai rinkciausi kad rodytu bent iki 3.0bar absoliutinio..nes tas nuo rhr iki 2.5, gali but nepakankamas..i 2.2hdi 125kw jau eina daviklis iki 3.2bar abs. turetu tikti siaip..nes laidu isdestymas berods vienodas, ten tik membrana viduj kiek kitokia..
Siaip itariu kad virsydamas 110 kw su originalia turba jau gali tureti laga ir kazkiuriuose sukiuose dumu kamuoli..aisku jei cipuotojas teisingai sudelios visus valdymus anstinimus ir limiterius, tai gal ir pavyks..taciau pazadet nepazadu...is alfu 1.9jtd kur su paprasta turba, kolegos prispaude apie 115kw..bet jau dumino biski..o kur variklis naujesnis su kintamos geometrijos turba tai 150kw pribombino ir dumu tik vos vos..ant starto isteskia, paskui svaru...siaip siulau rimtai pamastyt apie kintama geometrija..nes originali nasumo turi keik nori, taciau isibegejimas yra gan uzdelstas...arba turi naudot post injectiona, kaip ralyje, kad duslej visad degtu degalai ir butu pastovus ismetimas, net ir kritus sukiams motoro.. tada uzgnys per dusle laksto...bet degalus ryja kibirais.ir siaip nezinau ar dyzeli pavyks uzdegt duslej..benza pavyksta.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 gegužės 30 - 12:54
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3948
Parašyta 2016 rugpjūčio 14 - 00:23
Iškilo klausimėlis kiek reikia tempti itempeją pagrindinio diržo 2,0 hdi RHY? Dabar itempiau taip,kad pirstais sukant dirzą galima susukti 90 laipsniu.Ir dabar galvoju kažin ne per laisvą palikau.
#3949
Parašyta 2016 rugpjūčio 14 - 08:24
per laisva. siaip turetum galet susukt max 45 laipsnius, pezam galima padaryt siektiek laisvesni kad negrotu susiles, tai grubiai gali buti laisvas iki 60 laipsniu. iki 90 jei bus laisvas tai ispradziu bus ok, paskui taps per laisvas ir dauzysis i apsauga.. o siaip itempimas matuojamas spec. prietaisu matuojamas..ir tempti reikia dirz per du kartus, tada isvegiama to "grojimo"..pats visada pezinius dirzus tempiu dviem etapais, kaip kad raso autodatoj ir manualuose kituose..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3950
Parašyta 2016 rugpjūčio 15 - 09:02
ir as siandien susiduriau su panasia problema. Uzsivede, pora sekundziu padirbo, uzgeso, ir viskas...Uzsidege variklio lempute ir ne is vietos, net akumas nesisuka. Ka daryt?
pirkau 406 ,bet buvo nepriziureta,apart salono,tai sukisau tiek pat kie kainavo,dabar lyg ir nieko vaziuoja )
#3951
Parašyta 2016 rugpjūčio 19 - 23:16
per laisva. siaip turetum galet susukt max 45 laipsnius, pezam galima padaryt siektiek laisvesni kad negrotu susiles, tai grubiai gali buti laisvas iki 60 laipsniu. iki 90 jei bus laisvas tai ispradziu bus ok, paskui taps per laisvas ir dauzysis i apsauga.. o siaip itempimas matuojamas spec. prietaisu matuojamas..ir tempti reikia dirz per du kartus, tada isvegiama to "grojimo"..pats visada pezinius dirzus tempiu dviem etapais, kaip kad raso autodatoj ir manualuose kituose..
Dekui pauliusj. Panašu kad apie diržų įtempimus ne internetinė diskusija.Realiai reikia pačiupinėti. Kai keičiau aukšto slėgio siurblį neužsikaisčiavau velenėlių, o viską surinkus automobilis nesikūrė - nekėlė slėgio ir metė klaidą kad nėra sinchrono.Užsikaisčiavus velenus pasimatė,kad velenėlis alkūninio veleno atžvilgiu pasislinko per dantį.Dabar kuriasi ok.Žinoma dabar biski dirža pertempiau, nes pradėjo vandens pompa dainuoti .Pralėkiau su juo truputį.Kažkaip įdomiai traukia.Gazas nevėluoja,bet kad pilnai trauktų reikia kad įsuktų turbiną.Egr lyg ir užsidares šaltam varikliui oro srautas 500 mg/str.Greičiausiai kišiu blekute į egr ir nereikės sukti galvos. Gal yra kokia vieta padaryta įkišti manometrui turbinos slėgiui pamatuoti? Nes tas ubagiškas variklis nė map sensoriaus neturi,ECU nevaldo turbinos.
Šį pranešimą redagavo sizus: 2016 rugpjūčio 19 - 23:22
#3952
Parašyta 2016 rugpjūčio 20 - 03:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3953
Parašyta 2016 rugpjūčio 20 - 06:39
del dirzo itempimo pilnai su Tadu sutinku,yra dar vienas is faktoriu,kaip butu keista karstas motoras dar labiau itempia dirza,tad jei kas netiki,netingi,gali tuo pats isitikinti,kas liecia uzimo ale pompos,tai uzia,gal tiksliau kaukia ne pompa o velenelis virsutinis,ne viena desimti esu situ motoru ardes del luzusiu karomyslu,is esmes varikliai vieni is geriausiu seni 2.0 ir 2.2hdi,vienas minusas karomyslai luzta "ne is sio ne is to" ale,bet tam yra priezastis-hidrokonpensatoriai pakimba.Kas liecia turbinos matavimo,atjungus valdyma nuosekliai trisakis su monometru ir matosi turbo putimas monometre,turbinos principe vienodos kaip ir 80kw tik skiriasi valdyme jos ir pav.vieni garett kiti kkk03 berods na ir zinoma pati programa ecu pas rhy gerokai "prislopinta"
kitaiskas matuokles is vis nerekomenduoju pirkti,bus nei pinigu nei detales,o el.dalys negrazinamos kaip visi zinote
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3954
Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 00:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3955
Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 05:31
zmones galima suprasti,ne Vokietija ar Jav ta Lietuvele,bet reikia pagalvoti kur gali sutaupyti kur pristabdyti,kaip alternatyva is bedos jau deveta osm bus geriau nei china ar koreja...bet,vis tik ten kate maise,kuria po keitimo patikrinti reiktu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3956
Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 09:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3957
Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 19:49
na stekeris matuokliu gal daugiau nusliankstymui linkes,po izoliacija nesimato ir net sunkiai jauciasi,o ypac tas liecia galinio dangcio laidus,vairuotoju duru,paieska ir keitimas laidu po guminiu sarvu dar labiau apsunkina
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 rugpjūčio 24 - 19:50
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3958
Parašyta 2016 rugpjūčio 26 - 17:59
#3959
Parašyta 2016 rugpjūčio 26 - 18:13
Sveiki, turiu peugeot 407sw 2.0l 100kw. Susiduriau su tokia problema, spaudziant greicio pedala, pirma antra pavara, begejantis masina karts nuo karto sutrukcioja. Kokia gali buti problema?
Gali buti, kad su masina kazkokia tai problema. Na, jei reik tikslumo tai su varikliu, oro paemimu arba ipurskimo sistema.
#3960
Parašyta 2016 rugpjūčio 27 - 08:47
Dar uzmesciau aki i EGR voztuva...
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0