Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#2001 Daliokas

Daliokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2011 gegužės 01 - 22:28

man ir tas pats pasidare ir kaip visada suveike kiaulystes desnis tik atvaziavus i danija uzsidege check engine lempute ir pradejo gesintis paveluotai. tikiuosi kad blogiau nepasidarys
  • 0

#2002 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gegužės 01 - 23:10

Pas mane Ant P406 TD , lygiai ta pati problema. BUvau vienam autoservize,neezinau kokio lygio jis ,bet man meistras aiskino ,kad taip yra del to ,kad yra kazkokie magnetai,kurie uzvedus automobili isimagnetina ,o isjungus ,uzgesta veliau tdl,kad jiems reikia keliu sekundziu kol jie issimagnetintu. Nzn kiek cia tiesos ,bet taip sake peugeot servizo meistras

elektromagnetiniai vozhtuvai yra ant paprasto TD pugelio. 2.1 td ar 1.9 td variklius.
Pas Hdi gesinimas vyskta kitaip.
Bus pipec segio reguliatoriui.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2003 Arvydzius

Arvydzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6Hdi, Subaru Outback boxer diesel 2011

Parašyta 2011 gegužės 02 - 07:06

... Bus pipec segio reguliatoriui.

Galima bandyt išvalyt, nebūtina iš karto keisti nauju.
  • 0
Pesimistas - gerai informuotas optimistas

#2004 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gegužės 02 - 13:51

galima valyti, galima plauti, galima gala nukirsti ir vahziuos :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2005 Svečias_Marioshis_*

Svečias_Marioshis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 02 - 14:36

buvom pakeite pati reguliatoriu po to ir siurbli tai niekas nepasikeite :(
  • 0

#2006 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 gegužės 02 - 16:57

purkstukam gal basta ? man tai nesikure kai uzklinijo juos
  • 0

#2007 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 gegužės 02 - 17:25

O ka daryti del tu magnetiniu kad veiktu normaliai? Kiek suprantu ten ardyt siurbli reikia kad vien daeiti?
  • 0

#2008 Svečias_Marioshis_*

Svečias_Marioshis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 02 - 18:19

beda tame kad iki purkstuku dyzelis nedaeina
  • 0

#2009 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2011 gegužės 02 - 19:51

o bako siurbliukas ok?
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#2010 Svečias_Marioshis_*

Svečias_Marioshis_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 02 - 19:53

taip bake siurblys tvarkoj
  • 0

#2011 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2011 gegužės 02 - 20:48

Iki siurblio ateina? bet is siurblio neiseina? Atrodo kad siurblys tik ir kaltas...
  • 0

#2012 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gegužės 02 - 20:52

magnetinius reikia keisti :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2013 nevietinis

nevietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 09 - 23:46

Gal kam bus naudinga. Situacija : vaziuojant dingo trauka. Apsukas virs 2.5k rpm sunkiai renka, toks vaizdas, kad turbo neuzputineja. Anksciau yra buve tokiu atveju, bet labai retai (max i menesi viena karta), bet ismesdavo "air pollution fault" error'a. Dabar gi, driso nieko neismest. Kadangi reikalai nelaukia, masina buvo numesta ir po valandos pasiimta tolimesniam vaziavimui. Visi simptomai buvo dinge, tad, vaziuojama buvo pagal pilna programa. Tada garsas pokst ir spustelejus akseleratorius grazus juodi dumai is duslintuvo :) Paaiskejo, kad sprogo IC slanga. Mano nuostabai, dar taip nebuvo niekad atsitike jokiam turbokompresoriniam auto, tad padarytas atidesnis inspection'as ir rasta, kad serviso murziai besikrapstydami po kapotu nulauze oro slegio davikli (a'la map'as), kuris yra iskart uz intercoolerio. Speju, kad ECU nemate tikrojo slegio ir leido uzputineti turbai daugiau, del ko mazumele perpusta slanga neatlaike. Sutvarkius slegio davikli ir zarna, automobilis vaziuoja be problemu. Tad, jeigu kam panasus simptomai su apsuku nerinkimu ar traukos dingimu, del visa ko rekomendacija pasitikrinti oro slegio davikli. Automobilis p406 2.0 hdi
  • 0
Nuotrauka

#2014 Svečias_aricardas_*

Svečias_aricardas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 10 - 21:16

Jo naujiena dziugi , bet tam yra diagnostika kad nereiktu aplink varikli aklai ciupineti rankomis
  • 0

#2015 nevietinis

nevietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 11 - 09:30

Siaip check'as nedege. Diagnostika buvom padare, rode dvi klaidas: P0101: Flow sensor signal.coherence:air flow too great P1537: Accelerator pedal jammed strategy active Abi klaidos atrodo kaip is anekdotu knygeles, mazdaug, "per gerai pucia oras" ir "per daug spaudi pedala" :)
  • 0
Nuotrauka

#2016 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 gegužės 11 - 09:32

Ne tu savo problema chate buvai isliejes? :rolleyes: Kazkas te sake, kad 90 proc., jog reguliatorius :shy: Taip iseina atspejau B)
  • 0
kažkaip.....

#2017 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2011 gegužės 11 - 15:09

Siaip check'as nedege.

Diagnostika buvom padare, rode dvi klaidas:

P0101: Flow sensor signal.coherence:air flow too great
P1537: Accelerator pedal jammed strategy active

Abi klaidos atrodo kaip is anekdotu knygeles, mazdaug, "per gerai pucia oras" ir "per daug spaudi pedala" :)

Nematau nieko anekdotiško. Prie viso to, tokiais atvejais reikia ne tik klaidas skaityt, bet ir pasižiūrėt daviklių parodymus. Ir šlangos būtų likę sveikos ir nereiktų "atradinėt" dviračio. Na aišku, jeigu diagnostas tik tiek teraukia, tai čia jau kita kalba.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#2018 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 gegužės 11 - 19:07

Man prieš pusmetį buvo lygiai tas pats. Meistrai surinkinėjo mašiną ir turbūt nesuprato, kad tarp interkulerio radiatoriaus bakelio turi būti ne tik daviklį laikanti kojelė, bet ir vamzdelis, kuriuo oras patenka į davikli. Požymiai tie patys, dingsta galingumas pasiekus 2,5 tūkst. sūkių ir atsiranda tik išjungus ir vėl įjungus degimą. Žarna, rodos, jokia netrūko. Ramus iš Vilniaus padėjo surasti gedimą ir suremontuoti.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#2019 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2011 gegužės 11 - 20:51

Na pas mane atvirkšti situacija, esmė nėra traukos kai mašina pašyla arba oras šiltas, ir traukos nėra iki 2k apsukų, nuo 2k traukia gerai, tai dažnai užknisa ypač kai startuoji nuo sankryžos mieste, turbūt teks pas Ramus važiuot. Kompas klaidų nemėto, turbinos slėgio daviklis prie intercoolerio veikiantis.

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2011 gegužės 11 - 20:52

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#2020 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2011 gegužės 18 - 09:20

Na ir vel tenka lankytis cia ir klausti kas negerai kuri laika vazinejau su saviske be problemu naujos temos nekuriant cia manau tiks. Taigi situacija tokia. Vakar vakare stipriai lijo lietus vaziavau per miesta, pakliuvo keleta dideliu balu ir po vienos atrodo negreit pravaziuota bet vistiek ime ir dingo trauka, spausk pedala kiek nori masina netraukia niekaip taigi parvaziavau namo palikau per nakty ir kita diena tikejau susitvarkys gi gal mistiskai :D dar ir lauke ankstyva labai ilga kelione, taigi atsisedu ryte i masina kuriasi be problemu kaip nieko nebutu, taciau pradedant vaziuot is vietos bando gest, truputi staigiau isvaziuot imanoma taciau traukos nera visiskai, vaziuojant pastebejau kad is galo eina juodi dumai, taip pat ir stovint pagazavus pasipila is duslintuvo juodi dumai, niekada anksciau to nebuvo taigi: 1. Jusu nuomones apytikslios kas galetu buti jai (pats manau kad pateko vandens nes oro filtra isemem tai buvo dregnas truputi) 2. Kokiu veiksmu imtis kad sutvarkyt? Ar palikt per siltus orus pati isdzius ar reikia ardyti jau kaika ir traukti vandeny? Labai sunervavo nes sian puse 6 ryte turejau i vilniu vaziuoti o kiaule padare masina :doh:
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi





Vartotojų skaito šią temą: 7

narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0