2.0 hdi bendros problemos
#2041 Svečias_as0_*
Posted 2011 June 02 - 17:21
#2042
Posted 2011 June 12 - 13:01
Nu va atejo ir man laikas masina praktiskai galima sakyti nebeuzsiveda (nesvarbu silta ar salta jinai), arba ilgai tenka zulinti. Trauka nera dingus viskas vietoje, jokiu cheku nemeta.Uzgesinus masina kaip ir kitiems po keliu sekundziu masina uzgesta. Bake kuro filtras lyg ir geras nes numovus zarnike ir ijungus degima dyzelis ateina gera ciurksle. Filtrai jei ka visi keisti. Db isemes esu auksto slegio reguliatoriu (jis pas mane idetas buvo be gale esancio filtriuko), nzn ar bus cia koks tikslas ar ne bet praploviau, su kompresorium prapuciau, tik db lietus lyja nera galimybes isidet atgal ir pasiziuret ar kursis paskui dar zvakes reiks pasitikrinti gal kartais joms pipec yra.
Tai va klausimas jei idejus atgal slegio reguliatoriu masina nesikurs, galima konstatuoti tada, kad jam pipec ir ieskotis naujo???? gal dar kas kokiu minciu turit??
Edited by dzonyB, 2011 June 12 - 13:03.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2043
Posted 2011 June 12 - 13:33
bijau kanors isakyti,bet vasaros metu tos zvakes dideles itakos HDI neduoda,is tikruju reiktu paziureti duomenis ka rodo diegnostika,,gali buti purkstuku mikrosieteliai uzsikise,,o blogiausia ir pats auksto slegio siurblys gal nebekas,,bet neissigask ,,cia tik speliones ,,,o gal ir kompresija ,,buvo vienam opeliukui kad trauka gera varyklis dirba graziai bet nei siltas nei saltas starteriu nesivede,,o tik truputi pastumus kurdavosi,,tai kompresija jam buvo vos 14 beveik vienoda visuose cilindruose,,Visas temas su tuo reikalu perskaiciau, tad nusprendziau cia patalpinti
Nu va atejo ir man laikas masina praktiskai galima sakyti nebeuzsiveda (nesvarbu silta ar salta jinai), arba ilgai tenka zulinti. Trauka nera dingus viskas vietoje, jokiu cheku nemeta.Uzgesinus masina kaip ir kitiems po keliu sekundziu masina uzgesta. Bake kuro filtras lyg ir geras nes numovus zarnike ir ijungus degima dyzelis ateina gera ciurksle. Filtrai jei ka visi keisti. Db isemes esu auksto slegio reguliatoriu (jis pas mane idetas buvo be gale esancio filtriuko), nzn ar bus cia koks tikslas ar ne bet praploviau, su kompresorium prapuciau, tik db lietus lyja nera galimybes isidet atgal ir pasiziuret ar kursis paskui dar zvakes reiks pasitikrinti gal kartais joms pipec yra.
Tai va klausimas jei idejus atgal slegio reguliatoriu masina nesikurs, galima konstatuoti tada, kad jam pipec ir ieskotis naujo???? gal dar kas kokiu minciu turit??
Edited by ARMONDS, 2011 June 12 - 13:34.
#2044
Posted 2011 June 12 - 16:38
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2045
Posted 2011 June 12 - 16:47
tada matisim,,bet reik pas gera diagnosta varyti,,kad pasakytu visus duomenis dirbanciam varykliuiNa idejau atgal ta slegio reguliatoriu, tai tas pats tik tiek, kad atsalus masina greiciau uzsiveda, bet zulinti irgi reikia, tai reiks nulekt diagnostika pasidaryt pasiziuret gal ka parodys, jei rodys kad viskas gerai, tai kur tada bereiks slieku ieskot
#2046 Svečias_as0_*
Posted 2011 June 12 - 17:04
Edited by as0, 2011 June 12 - 17:05.
#2047
Posted 2011 June 14 - 11:48
Edited by Sifke, 2011 June 14 - 12:34.
#2048 Svečias_donatas1977_*
Posted 2011 June 14 - 14:39
#2049
Posted 2011 June 14 - 18:46
#2050
Posted 2011 June 14 - 19:01
nu ne zmogau,uz 300lt galima bosch-ini nusipirkti(Vilniuje)del to auksto slegio reguliatoriaus girdejau kad ji isplauna ultragraso voneleje ar kazkas panasaus,bet paprastai jos neisplausi.kitaiskas reguliatorius kainuoja apie 400-500,o naujas originalus 1200 lt.svogeris turi su tuo problemu,pats dirba su masinomis ilgai,tai aiskino jis man,nes pats zadu pirkti peza 2l,- hdi 80 kw.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2051
Posted 2011 June 14 - 19:03
Ir ne vien dirbanciu,reikia ir i trasa su kompu isvaziuoti,norint rasti priezastitada matisim,,bet reik pas gera diagnosta varyti,,kad pasakytu visus duomenis dirbanciam varykliui
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2052
Posted 2011 June 14 - 19:13
Nematau prasmes HDI tikrinti oscilografu,taip senas oro matuokles VW-genuose oscilografas pats geriausias irenginys patikrinimui MAF.Pas HDI pajungus kompa keli testai (parameterai)ant stovincios masinos ir pravaziavus,tiesiog butina zinoti ju reiksmes parametru(ribas)atsekti jos gedima nera taip jau ir sudetinga. Aisku jei naudosi tik voltmetrta, tai gali kad ir metus bandyti-nepavyks. Imi oscilografa (geriausiai ne maziau kaip keturiu kanalu). Kabini ant vieno kanalo MAF, ant kito TPS, ant trecio RPM sensoriu, na o ketvirta palieki laisva. Jei prireiks, gali reikiama sensoriu ant ketvirto pajungti. Pagal MAF duomenis ant korpuso susirandi internete parametrus ir pirmyn. Aisku, tai ne penkiu minuciu darbas. Na taip pat gali tikrinti ir neuzvestam varikliui, bet jau tik MAF veikima patikrinsi. Cia i pagalba pasitelki spec. fena (ten jau buna nurodytas oro kiekis).
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2053
Posted 2011 June 14 - 19:15
Tik diagnostika nustatysi "pridusima"kadangi ne vien del matuokliu tai buna,o HDI gausybe davikliu turisveiki,mano pezas 2 hdi 110ag kazks pridveses,gaza nuspaudus nenori traukt,atleidu ir vel paspaudus lyg normaliai.atjungiau oro matuokle tai lyg atsigavo,tai manau ja pakeist reiketu?ar klystu?aciu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2054
Posted 2011 June 14 - 19:18
Patarimas tik vienas,negaisk laiko,nervu,nesvaistyk pinigu aklam davikliu keitimui,o vaziuok pas gera diagnosta kuris seniai tuo uzsiima ir pazysta HDI-nus,turi reikiama irangaPakeitus oro srauto matuokle niekas napasikeite, sprogsiu tuoj is pykcio! Kame dar gali buti bed gal kas gali pasakyt? Ir dar kai vesus oras gerai traukia, o kai karsta blogai visai
Edited by Ramus, 2011 June 14 - 19:19.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2055 Svečias_donatas1977_*
Posted 2011 June 14 - 19:54
o jei atjungus geriau eina,ar verta nauja det oro matuokle.siaip geriausiai butu aisku diagnostika padaryt,tik reikia pasiziuret kur normaliai padarytu,nes esu UK.o atjungus matuokle nieko nebus jei pavazinesiu,klaidu nerodo,niekas nepypsi?dekuiTik diagnostika nustatysi "pridusima"kadangi ne vien del matuokliu tai buna,o HDI gausybe davikliu turi
#2056
Posted 2011 June 14 - 20:15
ta ir turejau omeny ir dirbancio ir vaziuojancioIr ne vien dirbanciu,reikia ir i trasa su kompu isvaziuoti,norint rasti priezasti
#2057
Posted 2011 June 14 - 20:37
Gyveni Uk,ir uzdirbi nemanau kad kapeikas,jei brangu pasidaryti normalia diagnostika(nepapigiaiska)-vazinek dviraciuo jei atjungus geriau eina,ar verta nauja det oro matuokle.siaip geriausiai butu aisku diagnostika padaryt,tik reikia pasiziuret kur normaliai padarytu,nes esu UK.o atjungus matuokle nieko nebus jei pavazinesiu,klaidu nerodo,niekas nepypsi?dekui
Sekmes toliau "taupant"
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#2058 Svečias_donatas1977_*
Posted 2011 June 14 - 20:50
#2059
Posted 2011 June 14 - 22:34
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2060
Posted 2011 June 15 - 01:26
manau ne i pievasKlausimas: ar tiesa,kad pardavejai sako,aukmsto slegio reguliatoriu negalima pritaikyti nuo kito modelio, jei neatitinka skaiciukai???, nes tipo sako kitoks sureguliavimas yra ir .t.t. nes tipo reikia pagal skaiciukus ant jo pirkti nauja, na nebent rastum is lauzyni su tuo paciui numeriu?? ar jie biski i pievas nusisneka??
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users