Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#2141 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2011 July 17 - 19:59

ta pati problema ir man.O jums vaziuojant irgi nera jokiu negerumu(sumazeja trauka, gesta ar pns) ir tik sunkiai silta kuriasi?

auksto slegio reguliatoriui kaput...
  • 0

#2142 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2011 July 17 - 21:04

auksto slegio reguliatoriui kaput...

vienu zodzhiu pirmiausiai reikia vazhiuoti pa sdiagnostika kad pradiagnozuotu, tada prasiplauti slegio reguliatoriu.
jei nepadeda tada purkshtukus plaunam, arba keiciam i kitus. Bo gali buti kad po uzhgesinimo kazhkurioje vietoje lieka didelis slegis.

Edited by kokonas, 2011 July 17 - 21:05.

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2143 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2011 July 17 - 21:13

Ne taip mane supratot.Man nera tu simptomu, tik sunkiai kuriasi silta.O reguliatorius jau buvo "paturbintas" t.y. nukirstas filtriukas :)
  • 0

#2144 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2011 July 18 - 11:04

Ne taip mane supratot.Man nera tu simptomu, tik sunkiai kuriasi silta.O reguliatorius jau buvo "paturbintas" t.y. nukirstas filtriukas :)

Zek kad po tokiu tavo turbinimu reguliatoriaus nereikes tvarkyti purkstuku.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#2145 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2011 July 18 - 11:35

Zek kad po tokiu tavo turbinimu reguliatoriaus nereikes tvarkyti purkstuku.

Ash su tokiu paturbintu jau 1.5 metu vazhineju, iki tol budavo vis bedos kad avarinis rezhimas ir 2500 apsuku. ishkastravau ir baigesi visos bedos. :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2146 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2011 July 18 - 11:58

Zek kad po tokiu tavo turbinimu reguliatoriaus nereikes tvarkyti purkstuku.

Reikes tai reikes.O kiek Marijos zemej vazineja pezu kur, gamykliskai ju net nera ir nieko ;]
  • 0

#2147 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Posted 2011 July 20 - 19:50

jeigu kazkas susidurtu su panasia problema tai mano atveju pravalius purkstukus ultragarsu situacija pasitaise, dabar variklis nebetrukcioja ir dirba tolygiai:)
  • 0

#2148 Svečias_Peugeot306,2,0HDi,1999m_*

Svečias_Peugeot306,2,0HDi,1999m_*
  • Svečiai

Posted 2011 August 14 - 20:25

Mano pežui prieš užgestant varikliui (visiškai taip pat) pašokdavo variklio aušinimo skysčio temperatūros priėtaiso rodiklė iki 100laipsniųC ir užgesdavo radija. Pamatavus vekiančiam varikliui su įjungtais žibintais įtampą tarp akumuliatoriaus "-" ir kėbulo artimiausio varžto aptikau 5V. Tada pajungiau laidą 10kvadratų nuo minuso baterijos į tą varžtą ant kėbulo, laikinai. Veikia metus. Apie gedimą pamiršau. Laidu teka didelė srovė todėl plonesnis gali nudegti.
  • 0

#2149 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2011 August 14 - 21:43

Man buvo tas pats. Irgi buvo sunku nustatyti gedimą. Irgi buvo be reikalo pakeistas kuro slėgio reguliatorius. Po ilgų paieškų, išleistos krūvos pinigų ir sugadintų nervų, paaiškėjo, kad bake esančio siurbliuko angliukai prie pabaigos buvo. O gal pas tave ir kita priežastis.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#2150 Vodzia

Vodzia
  • Forumo naujokai
  • posts 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407

Posted 2011 August 15 - 06:30

gal,bandysim ziuret
  • 0

#2151 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 August 15 - 16:27

šiandieną taip atsitiko koki 20km nuvažiavus nuo namų - užgeso, nesikuria, garsas keistas iš siurbliuko bake, gargaliavimas kažkoks.. iš kokio 4 karto užsivedė, degė kurį laiką check engine, paskui užgeso, nebeužsidega kolkas. jau buvau keitęs siurbliuką bakę, manau vėl jis. kadangi turiu seną, žinau kad kažkas restauruoja (gal kas žinot kur šiauliuose?) Tas restauravimas tai angliukus pakeičia? ką galėtų bet koks elektrikas ar ir pačia lopelėles siurbliuko? tiesa, yra koks spec pjijomas kaip tas šlangutes nuo korpuso (iš vidaus), ar varikliuko atjungt? taip bandant tampyt ir sukinėt niekas nejuda..
  • 0

#2152 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2011 August 15 - 19:22

Jei klausimas apie kuro žarneles prie siurbliuko, tai ant vienos galo yra berods žalias mygtukas ant kitos baltas, paspaudus mygtuką, patrauki žarnelę ir nusiima.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#2153 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 August 16 - 13:15

tai čia iš viršaus, man reik patį varikliuką atjungt..
  • 0

#2154 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2011 August 16 - 15:06

šiandieną taip atsitiko koki 20km nuvažiavus nuo namų - užgeso, nesikuria, garsas keistas iš siurbliuko bake, gargaliavimas kažkoks.. iš kokio 4 karto užsivedė, degė kurį laiką check engine, paskui užgeso, nebeužsidega kolkas. jau buvau keitęs siurbliuką bakę, manau vėl jis. kadangi turiu seną, žinau kad kažkas restauruoja (gal kas žinot kur šiauliuose?) Tas restauravimas tai angliukus pakeičia? ką galėtų bet koks elektrikas ar ir pačia lopelėles siurbliuko? tiesa, yra koks spec pjijomas kaip tas šlangutes nuo korpuso (iš vidaus), ar varikliuko atjungt? taip bandant tampyt ir sukinėt niekas nejuda..

nu ir pats radai gedima :good: kuro bako siurbliukas. man taip budavo irgi, uzhgesdavao, palauki tada kokias 5 minutes, pasuki ant starterio pora kartu ir vel vazhiuoji. Dazhniausiai uzhgesdvavo vazhiuojant i kalna kai koks mazhiau nei puse bako likdavo, o kai pilna svazhinedavau be problemu :wh:
paskaui pardaviau peziuka ir bedos baigesi :ax:
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2155 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2011 August 16 - 20:11

šiandieną taip atsitiko koki 20km nuvažiavus nuo namų - užgeso, nesikuria, garsas keistas iš siurbliuko bake, gargaliavimas kažkoks.. iš kokio 4 karto užsivedė, degė kurį laiką check engine, paskui užgeso, nebeužsidega kolkas. jau buvau keitęs siurbliuką bakę, manau vėl jis. kadangi turiu seną, žinau kad kažkas restauruoja (gal kas žinot kur šiauliuose?) Tas restauravimas tai angliukus pakeičia? ką galėtų bet koks elektrikas ar ir pačia lopelėles siurbliuko? tiesa, yra koks spec pjijomas kaip tas šlangutes nuo korpuso (iš vidaus), ar varikliuko atjungt? taip bandant tampyt ir sukinėt niekas nejuda..

isemes siurbliuka is kibirelio isardyk ji,ten nesunku,atsuktuvo pagalba is virsaus atlankstyk uzpresavima,istrauk vidurius ir vezk i pakruojo gatve, paciam gale,priesais karmada,raudonas pastatas,lyg ´evrita' vadinas,tiksliai nepamenu... atrestauruos,viska surenki,dedi,vaziuoji... :good:
  • 0

#2156 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 August 17 - 07:30

tai va apie ką aš ir kalbu, kaip iš to kibirėlio išimt :D nuspaudžiu tuos plasmasiukus, viskas juda aukštyn žemyn, bet viena šlanga pritaisyta prie kibirėlio dugno ir prie dangtelio, nelabai gavos jos atjungt. na tiesa pasakius neskyriau tam daug laiko, nes nebuvo, gal savaitgali išardysiu :). o ką ten restauruoja? angliukus tik ar daugiau ką? kokia kaina? garantija duoda?
  • 0

#2157 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2011 August 17 - 18:02

tai va apie ką aš ir kalbu, kaip iš to kibirėlio išimt :D nuspaudžiu tuos plasmasiukus, viskas juda aukštyn žemyn, bet viena šlanga pritaisyta prie kibirėlio dugno ir prie dangtelio, nelabai gavos jos atjungt. na tiesa pasakius neskyriau tam daug laiko, nes nebuvo, gal savaitgali išardysiu :).

o ką ten restauruoja? angliukus tik ar daugiau ką? kokia kaina? garantija duoda?

pakeicia inkara,angliukus, del garantijos neklausiau,o kaina tai apie 90, o zarneles pakaitint ir numausi....
  • 0

#2158 Svečias_2tone_*

Svečias_2tone_*
  • Svečiai

Posted 2011 August 21 - 15:50

po vadinamo "hdi šou" prisiruošiau išimti IC ir nuvežt pas meistriuką, kad sulituotų, mat apsitepalavęs buvo. daugiau jokių pastebėjimų nuo garsiosios dūmų užsklandos iki dabar neturiu.. važiuoja kaip važiavęs.
  • 0

#2159 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2011 August 21 - 20:15

Visu pirma HDI varikliai skirti ne sportui B)

Klysti,hdi varikliai daug daugiau NM(sukimosi momento) turi nei benzininiai atmosferikai :good: As net nekalbu apie cipuota hdi-na,kur galia gali sukelti pagal pageidavimus,atmosferikui cipavimas realios naudos neduoda,tik su kuro ekonomija gali kazka priburti :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#2160 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 August 21 - 21:08

na o sportui ne daug Nm, o Ag reik, išlaikyt max momentą kuo platesniame apsukų diapazone ypač prie didelių sūkių, perjunginėjant pavaras laikas prarandamas. Nm traktoriam ir kitai žemės ūkio transportui reikalingi :D
  • 0




24 user(s) are reading this topic

0 members, 24 guests, 0 anonymous users