Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#2161 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 rugpjūčio 21 - 21:24

na o sportui ne daug Nm, o Ag reik, išlaikyt max momentą kuo platesniame apsukų diapazone ypač prie didelių sūkių, perjunginėjant pavaras laikas prarandamas. Nm traktoriam ir kitai žemės ūkio transportui reikalingi :D

Ka tie tau "arkliai" duos..!?Pluga rosiesi temtis? :clap: Butent kad Nm ir "veza"(lenkimas,isibegejimas malonesnis) :wh: Esant didesniam sukimosi momentui atitinkamai ir Ag buna didesni

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 rugpjūčio 21 - 21:25

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#2162 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 01:48

Jau cia chebra milijonini karta apie ta pati snekat ir dar plius OT :clap:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#2163 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 12:40

Ka tie tau "arkliai" duos..!?Pluga rosiesi temtis? :clap: Butent kad Nm ir "veza"(lenkimas,isibegejimas malonesnis) :wh: Esant didesniam sukimosi momentui atitinkamai ir Ag buna didesni

nebūtinai, galios formulėje yra ir Nm ir apsisukimų skaičius, taip kad galia apibrėžiama esamo sukimo momento prie tam tikrų sūkių, jei max momentas prie mažų sūkių tai Ag daug nebus, o esant kad ir mažesniam momentui prie didesnių sūkių bus daugiau ag. svarbu kokiuose sūkių rėžiuose tas ag išlaikomas, o dyzeliuose būna pikas 2-3krpm paskui momentas smarkiai mažėja (tai tik ~1000 apsisukimų ruože), greitėjant norit max ag perduot ratams turi nuolat pavaras mėtyt, kas kainuoja laiko. Būtent su siauru max galios ruožu iš esmės ir susijęs dyzelių ekonomiskumas (nesigilinat į tam tikrus variklio konstrukcinius aspektus ir kuro kaloringumą), turi tą pačią galią ką ir analogiškos galios benzine, bet siauresneme ruože, dėl to kasdien ekslpluatuojant didesnę laiko dalį variklis dirba mažesne galia, energijos tvermės dėsnio dar niekas nepaneigė. Benzuose paprastai Nm max reikšmė prasideda 2,5-3 ir kuo daugiau tęsiasi tuo geriau :)
  • 0

#2164 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 12:51

Ginčykitės PM ar prie alaus bokalo, žmogus visai kitokio atsakymo laukia :)

Šį pranešimą redagavo PatsSauDievas: 2011 rugpjūčio 22 - 12:52

  • 0

#2165 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 13:05

FFM.. Kai tu ziuri i AG o as pvz i NM., tai koks skirtumas, jei pas mane ir maziau AG , apdeciau laisvai ant lenkimu ir neisnaudodamas maksimaliu sukiu., o kur tu dingsi kai tau pedalas dugna trins, o valys is vietos vezliskai , jei pas pastaraji bus daugiau AG o ne NM :blush: cia tas pats, kaip vieni vadovaujasi protu dirbdami o kiti raumenimis., o buna taip kad dirbdami su protu padirba greiciau :ax: esu turejes atmosferika benzina is tu AG tai atrodo pasaka., bet kai noredavau lenkti ar staigiau pasausti vaziuodamas 5 pavara ties 2,5 - 3 rpm gaudavau kartais musti net 4 pavara ir tai dar neuztekdavo, pedalas i dugna atsiremdavo., taciau kai dabar persedau i TD 2,5., tai vienas malonmumas vaziuoti ir pedala spaust :blush: nors pas dabartini AG maziau.. ogi paziurejus i charakteristikas, NM sukimo momentas ziauriai skirtingas.. taigi., koks skirtumas kiek AG., tu su tais AG nieko neislosi jei nebus NM geresni skaiciukai., tokiam reikalui statai Turba., turi ir AG dar daugiau ir geresni NM sukimo momenta ;]
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#2166 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 14:52

pala pala, čia kalbam apie sportą, sporte nieks nevažinėja 2,5-3krpm :) kaip betų sportui dyzelis tinka, tik jau greičių dėžė žymiai svarbesnis (ir turi būt gudresnis) elemntas patampa..
  • 0

#2167 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 rugpjūčio 22 - 15:09

gaila negaliu protingai patart kas cia tau ivyko, bet turiu pastebet, kad aprasei tikrai idomei. tekstas nors ir ilgokas, perskaiciau su susidomejimu iki galo. bene rasytojas busi? :)

Tikrai aprašyta neblogiau negu Remarko "Trijuose drauguose" apie Karlą - plentų šmėklą. :good:

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 rugpjūčio 22 - 15:11

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#2168 Svečias_Driune_*

Svečias_Driune_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 17:13

Sveiki turiu problema nera traukos.Ziurejo kompu.Kaltas turbinos padeties sparneliu daviklis.Turbina pati gera tik tas daviklis uzsikerta.Kur gauti ta davikli
  • 0

#2169 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 20:05

Sveiki turiu problema nera traukos.Ziurejo kompu.Kaltas turbinos padeties sparneliu daviklis.Turbina pati gera tik tas daviklis uzsikerta.Kur gauti ta davikli

aisku kad siukslyne o kur kitur :hmm:
  • 0

#2170 Svečias_Driune_*

Svečias_Driune_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 20:16

Kad niekur nerandu parduoda tik visa turbina ,atskirai niekas nenori parduoti.Man galetu buti uzsilenkus pati turbina tik daviklis reikalingas.
  • 0

#2171 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 12:59

Sveiki pugu myletojai:) Iskilo man tokia problema su savo pugu - pradejo cypti vieno is pagrindinio dirzo itempeju guolis. tai pastebajau kazkur pries men. (praktiskai is kart poto kai buvo pakeistas skyvas,kuris suka generatoriu, kondyske). Pagrindinis dirzas (nzn kaip del itempeju) keistas pries ~50 tukst. km. Klausimas butu toks: ar cia labai rimta problema ir kuo skubiau man jau ieskotis kur pakeist pagr. dirza su visais itempejais ar dar galiu kazkiek vazinet? Dar toks pastebejimas, kad kazkaip tas "cypimas" guolio girdisi ne visada, nes kiek pastebejau kai saltas variklis jo kaip ir negirdet, taciau pasilus varikliui tas guolis tikrai girdisi visada. Dekingas buciau uz jusu nuomones ir patarimus
  • 0

#2172 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 13:59

Viskas itempejui galas. Nebevazinek labai daug, vaziuociau keisti dirzus ir itempejus... 60 000km duoda tik garantija visi kai pakeicia i neoriginalius dirzus su neoriginaliais itempejais.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2173 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 14:34

gal butu patarimu kokios firmos/is kur Vilniuje pirkti dirzus ir itempejus? Beje, kiek teko girdeti kaip tai sitiems pugam rekomenduojama kartu su dirzu keisti ir vandens pompa. Ar cia istikruju taip yra ar daugiau siaip pletkai? Gal kas zinot kokia cia butu orientacine kaina itempeju + dirzo pakeitimo Vilniuj?
  • 0

#2174 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 15:26

gal butu patarimu kokios firmos/is kur Vilniuje pirkti dirzus ir itempejus?
Beje, kiek teko girdeti kaip tai sitiems pugam rekomenduojama kartu su dirzu keisti ir vandens pompa. Ar cia istikruju taip yra ar daugiau siaip pletkai?

Gal kas zinot kokia cia butu orientacine kaina itempeju + dirzo pakeitimo Vilniuj?

SITIEMS PEZHAMS?????

Tu gal juokauji? :D REKOMENDUOJAMA VISIEMS , pabreziu VISIEMS AUTO, nesvarbu ar Zhigulis ar Mersas, bet vat ar tu keisi cia jau tavo reikalas :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2175 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 15:29

na tai ka, jei reik tai reik, teks keist. Dabar butu tik kitas klausimas suzinot kokios firmos ta dirza ir itempejus pirkt? :wh:
  • 0

#2176 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 rugsėjo 12 - 15:36

na tai ka, jei reik tai reik, teks keist. Dabar butu tik kitas klausimas suzinot kokios firmos ta dirza ir itempejus pirkt? :wh:

O cia jau nuo pinigines storio priklauso, as pirkciau contitech dirzus, nes visada tokius perku, nera jie super brangus bei gana paplite jie yra.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2177 KentS

KentS
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 20
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Parašyta 2011 rugsėjo 13 - 08:17

jeigu kazkas susidurtu su panasia problema tai mano atveju pravalius purkstukus ultragarsu situacija pasitaise, dabar variklis nebetrukcioja ir dirba tolygiai:)

Jeigu buvai pas Ramus tai turejot buti pajunge prie kompo masiniuka. Kiek % rode tavo purkstukai ? Nes pas mane panasi beda. Kai buvau pas Ramus - rode du 100 % like du apie 98 % tai logiskai mastant kaip ir normalus parodymai turetu buti.

Peugeot 407 SW 2.0 HDI 2005
  • 0

#2178 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 13 - 10:29

pas mane taip buvo taip: ant laisvu rodes baisybes: vienas 100%, kitas ~90%, sekantys du like 108-110% padavus apsuku: visu viedonai 100% na bet bet kokiu atveju vaziuojant mazom apskukom 1-2-3 begiu trukciodavo,o po pravalymo ultragarsu viskas ok dabar. Kiek rode po pravalymo nemaciau, Ramus tik sake,kad visu buvo ~98-100%

Šį pranešimą redagavo Rakish: 2011 rugsėjo 13 - 10:30

  • 0

#2179 KentS

KentS
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 20
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDI

Parašyta 2011 rugsėjo 13 - 12:53

Girdėjau kad po ultragarso purkštukas gali pradėti lašėti.....
Žiuresim ką pasakys Ramus
  • 0

#2180 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Parašyta 2011 rugsėjo 13 - 13:32

na pravalyt tikrai pigiau nei is karto visus keiset, ypac su Siemens'o siurbliu :ax:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 14

narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0