FFM..
Kai tu ziuri i AG o as pvz i NM., tai koks skirtumas, jei pas mane ir maziau AG , apdeciau laisvai ant lenkimu ir neisnaudodamas maksimaliu sukiu., o kur tu dingsi kai tau pedalas dugna trins, o valys is vietos vezliskai , jei pas pastaraji bus daugiau AG o ne NM
cia tas pats, kaip vieni vadovaujasi protu dirbdami o kiti raumenimis., o buna taip kad dirbdami su protu padirba greiciau
esu turejes atmosferika benzina is tu AG tai atrodo pasaka., bet kai noredavau lenkti ar staigiau pasausti vaziuodamas 5 pavara ties 2,5 - 3 rpm gaudavau kartais musti net 4 pavara ir tai dar neuztekdavo, pedalas i dugna atsiremdavo.,
taciau kai dabar persedau i TD 2,5., tai vienas malonmumas vaziuoti ir pedala spaust
nors pas dabartini AG maziau..
ogi paziurejus i charakteristikas, NM sukimo momentas ziauriai skirtingas.. taigi., koks skirtumas kiek AG., tu su tais AG nieko neislosi jei nebus NM geresni skaiciukai., tokiam reikalui statai Turba., turi ir AG dar daugiau ir geresni NM sukimo momenta