Pas mano 407 viskas tas pats, nesikuria tik jei nebent per nakti paguli. Jei po 4 valandu tai prie -13 net zvakiu kaitinimo lempute nezSidega, iskart uzkuriu. O ka ta pompute daro? Man atrodo kad ji yra pas 407. Reiks pabandyt ja ir tuo eteriu nepiktnaudziaut.pabandyk prieš vesdamas varikli, atidarius kapota su rankine pompikte papumpuotiSveiki,
Turiu problemą (407 HDI 2.0), atšalus orui labai sunkiai kuriasi - suku kelis kartus po keliolika sekundžiu, kol pagriebia. Problema būna tik mašinai pastovėjus ilgiau nei kokias 6, 7 valandas, jei pastovi pvz 3 valandas, užsikuria iš karto, nors irgi būna atvėsus. Trauka normali, bet ant laisvų šiek tiek purtosi. Gal galit ką nors patarti?
Pastebėjau, kad iš kuro filtro išeinančioje žarnelėje daug oro burbuliukų. Juk taip neturėtų būti? Kur ieškoti problemos?
2.0 hdi bendros problemos
#2421
Parašyta 2012 sausio 29 - 21:33
#2422
Parašyta 2012 sausio 29 - 21:52
#2423
Parašyta 2012 sausio 30 - 08:37
Nu tai ar isprendei kurimosi beda?Na pas mane ta pati bėda tik su 2,2 HDi. Ilgiau pastovėjus (per naktį, darbe) tenka ilgai "padrožti" kol užsikuria. Įdomu tai kad užkūrus galima išjungti ir kuriasi be problemų. Ir ši problema buvo ir prie + ir prie -. Žodžiu vakar pridaviau į servisą taip kad laukiu rezultatų. Taip kad jei sutvarkys galėsiu pasidalinti informacija.
#2424
Parašyta 2012 sausio 30 - 09:08
Keisti žmonės, prie -20 užsiveda ir problemų ieško viskas čia pas tave zajabys, važiuok ir kiaušų nesuk, čia rašo, kad chebra prie -5 neužkuria, tai jau problemaRezultatas toks pats kaip ir kaitinant zvakes. Snd -20 buvo tai vos vos uzsivede
Pas mane žemiau -15 neužsiveda, nors prieš žiemą supilti sintetiniai tepalai, pakeistos žvakės bei kuro filtras, saliara žieminė lietuviška iš degalinės, variklis irgi normalus, pradiagnozavau (tiesa kažkokią pakaitinimo relės klaidą diagnostikoj metė, bet nieko nedariau). Pagrindinė problema akume, nors 2 metų senumo 74 ah, 640 A MAMUTH (austriškas BANERIO gamybos), bet šaltis savo padaro, neužtenka jėgos. Tai naudoju primityvų, bet veiksmingą metodą, nešuos akumą į kambarį nakčiai... Gryna teisybė, kad peršalęs akumas netenka apie 40 proc. savo jėgos, kai per naktį šiltai pastovi (net nejungtas ant pakrovėjo) tai prie -17 iš kelių oborotų užveda...
#2425
Parašyta 2012 sausio 30 - 09:21
akumas pas mane naujas 80 ah varta. Pakrautas pries dvi dienas pilnai. Suka kai bite tik negriebia, kol nepasuki starterio 20 s. snd speceliai nakti keliaus pakuriau padirbo biski. Tai ryte atsikeles is puse abaroto uzkuriau. Pas mane kai pastovi 8 val tada jau reik pasukt koki 20 sKeisti žmonės, prie -20 užsiveda ir problemų ieško viskas čia pas tave zajabys, važiuok ir kiaušų nesuk, čia rašo, kad chebra prie -5 neužkuria, tai jau problema
Pas mane žemiau -15 neužsiveda, nors prieš žiemą supilti sintetiniai tepalai, pakeistos žvakės bei kuro filtras, saliara žieminė lietuviška iš degalinės, variklis irgi normalus, pradiagnozavau (tiesa kažkokią pakaitinimo relės klaidą diagnostikoj metė, bet nieko nedariau). Pagrindinė problema akume, nors 2 metų senumo 74 ah, 640 A MAMUTH (austriškas BANERIO gamybos), bet šaltis savo padaro, neužtenka jėgos. Tai naudoju primityvų, bet veiksmingą metodą, nešuos akumą į kambarį nakčiai... Gryna teisybė, kad peršalęs akumas netenka apie 40 proc. savo jėgos, kai per naktį šiltai pastovi (net nejungtas ant pakrovėjo) tai prie -17 iš kelių oborotų užveda...
#2426
Parašyta 2012 sausio 30 - 10:34
tai jei pas tave kaip sakei meta reles klaida, tai kas kad zvakes naujos o jos nesildomos ? tai kaip uzkursi ? "Keisti žmonės, prie -20 užsiveda ir problemų ieško viskas čia pas tave zajabys, važiuok ir kiaušų nesuk, čia rašo, kad chebra prie -5 neužkuria, tai jau problema
Pas mane žemiau -15 neužsiveda, nors prieš žiemą supilti sintetiniai tepalai, pakeistos žvakės bei kuro filtras, saliara žieminė lietuviška iš degalinės, variklis irgi normalus, pradiagnozavau (tiesa kažkokią pakaitinimo relės klaidą diagnostikoj metė, bet nieko nedariau). Pagrindinė problema akume, nors 2 metų senumo 74 ah, 640 A MAMUTH (austriškas BANERIO gamybos), bet šaltis savo padaro, neužtenka jėgos. Tai naudoju primityvų, bet veiksmingą metodą, nešuos akumą į kambarį nakčiai... Gryna teisybė, kad peršalęs akumas netenka apie 40 proc. savo jėgos, kai per naktį šiltai pastovi (net nejungtas ant pakrovėjo) tai prie -17 iš kelių oborotų užveda...
#2427
Parašyta 2012 sausio 30 - 15:34
taigi ap stave man atrodo siurbluka sbake stovi ar ne?Pas mano 407 viskas tas pats, nesikuria tik jei nebent per nakti paguli. Jei po 4 valandu tai prie -13 net zvakiu kaitinimo lempute nezSidega, iskart uzkuriu. O ka ta pompute daro? Man atrodo kad ji yra pas 407. Reiks pabandyt ja ir tuo eteriu nepiktnaudziaut.
pabandyk prieš vesdamas varikli, atidarius kapota su rankine pompikte papumpuotiSveiki,
Turiu problemą (407 HDI 2.0), atšalus orui labai sunkiai kuriasi - suku kelis kartus po keliolika sekundžiu, kol pagriebia. Problema būna tik mašinai pastovėjus ilgiau nei kokias 6, 7 valandas, jei pastovi pvz 3 valandas, užsikuria iš karto, nors irgi būna atvėsus. Trauka normali, bet ant laisvų šiek tiek purtosi. Gal galit ką nors patarti?
Pastebėjau, kad iš kuro filtro išeinančioje žarnelėje daug oro burbuliukų. Juk taip neturėtų būti? Kur ieškoti problemos?
kai degim aijingi suzvimbia bake siurbiukas ar ne? bo jei siurbliukas yra pompikes ner tada kuro nusedimas nelabai galimas, nebent ora trauktu ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#2428
Parašyta 2012 sausio 30 - 18:27
#2429
Parašyta 2012 sausio 30 - 18:33
#2430
Parašyta 2012 sausio 30 - 19:33
#2431
Parašyta 2012 sausio 30 - 22:52
#2432
Parašyta 2012 sausio 30 - 22:56
Tai tau gerai kad 406. Pas jy gal lengvas priejimas prie zvakiu.Savaitgalo lankantis Siauliu kraste eme 406-tas ir neuzsivede. Starteris gal 5 apsisukimus padare ir akumuliatorius pasake ate. Pasiskolinus elektros "krokodilu" pagalba uzsivede, bet ne visai graziai.
Siandien issukau pakaitinimo zvakes - dvi mirusios. Nupirkau BOSH'us po 34 Lt ir nauja akumuliatoriu.
Rytoj reikes susiinstaliuoti pirkinius.
Pakaitinimo zvakiu issukimas lauko salygom - 1 val. su alaus atsigerimu ir parukymu. Dekingi 2.0 hdi siai procedurai
#2433
Parašyta 2012 sausio 30 - 23:25
#2434
Parašyta 2012 sausio 30 - 23:56
Greičiau galioja visiem su 8V HDI, pas 2.0 16V HDI priėjimas prastesnis.O tai kituose kebuluose esantiems 2.0 hdi ne tas pats galioja?
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#2435
Parašyta 2012 sausio 31 - 08:10
#2436
Parašyta 2012 sausio 31 - 08:59
Su tokiais užvedimo varikliu bus šakis.[B][U][COLOR=red]Mano 2.0HDI tik pasalus iskart sunkiau vedasi. Peugeot centre padare diagnostika, tikina kad zvakes ir viskas kitas gerai, reikejo tik akuma pasikeist. Pasikeiciau, tai gal ir pagerejo, prie -5 jau uzsikuria. Bet va -12 ir jau beda. Vakar seip ne taip, 5 kartus starteri po 10sek pazulines uzkuriau. Siandien neuzkuriau ir 20kartu sulindamas. Tai pasikvieciau tech pagalba, atvaziaves meiteris papurske eterio i ta skyle kur raudona rodykle pazymeta:
Na ir masina uzsivede. Dabar nusipirkau pats statoile kazkokio uzvedimo skyscio, matyt bus tas pats eteris. Ant jo raso kad irgi reikia purksti i oro padavima. Ar zinot sita metoda uzvedimui? Naudojat?
#2437
Parašyta 2012 sausio 31 - 13:17
Gelbėkit, reikia pakeisti pakaitinimo žvakes, nes užsiveda tik su "Krokodilais". Nuvariau pas meistrą, tas po valandos laiko pasakė, kad neįmanoma prieit prie žvakių ir liepė varyt į servisą. Ir dar pasakė, kad viena žvakė kainuoja apie 75 LT. Esu moteris, todėl visiškai nesuprantu, kiek tos žvakės turi kainuoti ir tada kiek kainuos darbas (na pakeitimas tų žvakių). Pati esu iš Palangos, o mašiniukas Peugot 407 1,6 hdi 100 kW. GELBĖKIT, PATARKIT.Savaitgalo lankantis Siauliu kraste eme 406-tas ir neuzsivede. Starteris gal 5 apsisukimus padare ir akumuliatorius pasake ate. Pasiskolinus elektros "krokodilu" pagalba uzsivede, bet ne visai graziai.
Siandien issukau pakaitinimo zvakes - dvi mirusios. Nupirkau BOSH'us po 34 Lt ir nauja akumuliatoriu.
Rytoj reikes susiinstaliuoti pirkinius.
Pakaitinimo zvakiu issukimas lauko salygom - 1 val. su alaus atsigerimu ir parukymu. Dekingi 2.0 hdi siai procedurai
#2438
Parašyta 2012 sausio 31 - 14:06
#2439
Parašyta 2012 sausio 31 - 14:23
#2440
Parašyta 2012 sausio 31 - 16:45
Variklis pas tamsta tikriausiai 2.0 HDi jei zvakiu pakeitimas keblus ir 100kw?Gelbėkit, reikia pakeisti pakaitinimo žvakes, nes užsiveda tik su "Krokodilais". Nuvariau pas meistrą, tas po valandos laiko pasakė, kad neįmanoma prieit prie žvakių ir liepė varyt į servisą. Ir dar pasakė, kad viena žvakė kainuoja apie 75 LT. Esu moteris, todėl visiškai nesuprantu, kiek tos žvakės turi kainuoti ir tada kiek kainuos darbas (na pakeitimas tų žvakių). Pati esu iš Palangos, o mašiniukas Peugot 407 1,6 hdi 100 kW. GELBĖKIT, PATARKIT.
Galiu rekomenduot saunu meistriuka klaipedoj. Manajam pugzliui praeita ziema pakeite zvakes. Pas mane 2.2 hdi, tai variklis beveik toks pat ir zvakiu pakeitimas lygiai toks pat keblus kaip ir pas 2.0 hdi 100 kw. Padaroma per valanda ar pusantros.
Tvarko garaze, bet zmogelis rankas turi, padeda, paaiskina kas kaip kai reikia, kainos zinoma zymiai mazesnes nei servise. Ne karta naudotasi jo paslaugomis.
Galiu tel numeri atsiust i PM.
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2012 sausio 31 - 16:50
Vartotojų skaito šią temą: 18
narių: 0, svečių: 18, slaptų narių: 0