Sveiki ismintingieji. Na pabandom su jumis pasitarti.
Variklis: 2.0 dyzelis 100 kw. Automobilis Volvo, bet variklis visgi
Problema: padidejusios kuro sanaudos, sumazejusi trauka (begeti begejas tolygiai, bet tikra ne taip kaip buvo seniau).
Paminetini dalykai: kuriasi normaliai, dirba tolygiai, apsukas priima, nedumina. FAP/DPF nera, CAT ispjautas pirmoj eilej itarus ji. Nuo kito identisko gerai vaziuojancio modelio apkeista pabandymui oro srauto matuokle, turbinos vakumo valdymas/daviklis, du davikliai (slegis, temperatura) ant isiurbimo. Po automobiliu palysta,
vizualiai patikrinta - turbinos sklende/voztuvas vaiksto. Kompa klaidu nemeta, parametrai identiski 2 identiskiems gerai vaziuojantiems modeliams.
Priesistore: manau, kad gedimas atsirado tuomet kai keitem zvakes (buvo atjungta EGR ir su visu ausintuvu pastumta siek tiek i sona, kad eitu prieiti prie zvakiu. + buvau nuemes ir nuvezes patikrinti purkstuku (prie 1100rpm jausdavos vibracija nedidele, bet pastebejau kad ir pas kitus identiskus modelius taip pat) - purkstukai OK, saibos naujos padetos, prisukta pajungta, salerka niekur nebega.
Filtrai keisti pries 15k, geru firmu. Pagal gamintoja keiciami kas 60k.
Jei yra kokiu ideju - nesikuklinam