Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#2961 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 sausio 20 - 09:36

O tai del purkstuku tarpiniu blogu jau gali kuriant salta masina ismest melyno dumo?
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#2962 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2013 sausio 20 - 09:43

As nesuprantu kas per problemos su tuo dumu. Bendradarbis vazineja su metu senumo fiatu. Buvo pirktas fiat centre. Uzkurimo metu ismeta melsvo dumo. Taigi cia dyzelis. Normalu.
  • 0
Neber Pežuko...

#2963 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 sausio 20 - 10:12

O tai del purkstuku tarpiniu blogu jau gali kuriant salta masina ismest melyno dumo?

Esu girdejes, kad gali. Kiek zinau 1.6 HDI daznai turi tokiu problemu.
  • 0

#2964 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 sausio 20 - 10:14

As pats nekeiciau, pakeite meistrai. Uz darba gal 50 sumokejau. O pati tarpine kelis litus kainuoja berods. Ten jos jei neklystu dvi: varine ir gumine.

Varine tarpine turbut geriau butu deti? :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#2965 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 sausio 20 - 10:47

Varine tarpine turbut geriau butu deti? :)

Tai kad varine ir dedasi berods. Perkant tau pasakys kokios reikia. Berods net dvi dedasi, kita gumine. Pirkdamas viska suzinosi ;]

Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 sausio 20 - 10:48

  • 0

#2966 Halu

Halu
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2013 sausio 20 - 18:57

Problema: ryte atejus automobiliui uzkurti reikia smarkiai pavargti (zvakiu pakaitinimo lempute dega), uzkurus gali padirbti 10 min poto uzgesinus ir vel meginant kurti net neuzsidega zvakiu pakaitinimo lempute. 80kw 2 hdi bosh sistema p.s. zvakes vakar pakeistos i bosh p.s.s. jei temperaturos daviklis kur jis randasi?
  • 0

#2967 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 sausio 20 - 19:31

Problema: ryte atejus automobiliui uzkurti reikia smarkiai pavargti (zvakiu pakaitinimo lempute dega), uzkurus gali padirbti 10 min poto uzgesinus ir vel meginant kurti net neuzsidega zvakiu pakaitinimo lempute.

80kw 2 hdi bosh sistema

p.s. zvakes vakar pakeistos i bosh

p.s.s. jei temperaturos daviklis kur jis randasi?

Tai gal pradėkim nuo to, kad Jei žvakių pakaitinimo lemputė dega, priklausomai nuo temperatūros lauko skirtingais laiko intervalais, tai matyt rėlė veikia, o jei žvakės pakeistos tai ir jos veikia. Užkūrus HDI varikliuką, ir šiek tiek jam padirbus, antra kartą žvakės nešildomos jei antifryzo temperatūra ne minusinė, nes būtent pagal tą temperatūrą, kompas reguliuoja ar šildyt ir kiek šildyt žvakes. Antra kartą kuriant jau gerai kuriasi ar irgi blogai? Kuo pasireiškia tas automobiliui uzkurti reikia smarkiai pavargti ? Ar negriebia, ar starteris silpnai suka, ar dreba užkurta, cilindrai nedirba ar dar kas?

Šį pranešimą redagavo €uras: 2013 sausio 20 - 19:38

  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#2968 Halu

Halu
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2013 sausio 20 - 19:43

smarkiai pavargti norejau pasakyti, kad ilgai suka. Starteris suka bet negirbe atrodo kad kuro nepaduoda ar kas. uzkurus nepasakyciau kad lb dreba, bet pasilus ciut ciut dirba graziau p.s. o temperaturos daviklis negali klynit ir rodyt tarkim kitikia temp nei laukia. p.s.s. mano nuomone variklis per 3-4 valandas atsala tikrai, bet po tiek nuejus uzkurti, pakaitinimo lempute vistiek neuzsidega.

Šį pranešimą redagavo Halu: 2013 sausio 20 - 20:01

  • 0

#2969 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2013 sausio 20 - 20:17

noriu paklaust del antifrizo temp. daviklio.. kaip dauguma rasiejo, kad reikia ji atjungti ir geriau kuriasi.. tai siandien pabandziau ji atjungti ( -16 buvo ).. Ir jokio efekto.. Apart, kad pradejo cipseti viduj masinoj, ir uzsikure ventiliatorius.. ar taip turi buti??? maniau kursis geriau.. kaip patikrinti ar jis geras? :pug: 406 '99m, 2HDi, 66Kw
  • 0

#2970 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 sausio 20 - 20:24

smarkiai pavargti norejau pasakyti, kad ilgai suka. Starteris suka bet negirbe atrodo kad kuro nepaduoda ar kas. uzkurus nepasakyciau kad lb dreba, bet pasilus ciut ciut dirba graziau

p.s. o temperaturos daviklis negali klynit ir rodyt tarkim kitikia temp nei laukia.
p.s.s. mano nuomone variklis per 3-4 valandas atsala tikrai, bet po tiek nuejus uzkurti, pakaitinimo lempute vistiek neuzsidega.

Na pasukt tai visus HDI reikia, bent saviškį irgi rytais ilgokai pasuku, bet užsikuria gi kažkaip. Temperatūrą gal ir gali rodyt blogą, bet ne tame esmė, tavo atveju manau. O kas liečia tai, kad po 3-4 valandų tau neužsidega pakaitinimo žvakių lemputė, tai lygiai tas pats pas mane, ji tik mirgteli kai degimą įjungi, ir taip iki kokių 5-6h lauke stovėjimo, tada jau įsijungia, bet kuriasi kaip bitė po tokio pastovėjimo.
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#2971 Halu

Halu
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2013 sausio 20 - 21:09

idomumo deliai nuejau patikrinau po 5 val pakaitinimas uzsiziebe, keisim akumo ir vaziuosim toliau. dekui uz pamastymus rasiusiems p.s. gal patarsit koki akuma ziuret galit ir su pasiulimais i pm
  • 0

#2972 nerius

nerius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 89
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2013 sausio 20 - 21:11

noriu paklaust del antifrizo temp. daviklio.. kaip dauguma rasiejo, kad reikia ji atjungti ir geriau kuriasi..
tai siandien pabandziau ji atjungti ( -16 buvo ).. Ir jokio efekto..
Apart, kad pradejo cipseti viduj masinoj, ir uzsikure ventiliatorius..
ar taip turi buti??? maniau kursis geriau.. kaip patikrinti ar jis geras?
:pug: 406 '99m, 2HDi, 66Kw

turi ir cypset ir venteliatorius veikti ir temoeratura max rodyti,kaip tiksliai patikrint nzn pas mane kaip nuejas buvo blogai rode temperatura,tada pabandziau atjunkt ziema buvo ir daug geriau uzsikure pakeiciau ir viskaso pas tave gal jis geras
  • 0

#2973 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 sausio 22 - 10:58

Dėl blogo kūrimosi rytais kilo man viena mintis. Siandien kūriau, temperatūra rodė -18, starteris sukasi gerai bet niekaip nepavyko uzkurti nes atrodo kad tuščiai sukasi, toks jausmas kad neateina kuras iki purkštukų. Užkūriau tik tempiant ir tai ilgokai reikėjo patemti. Pamąstes ir pastudijavęs sistema kilo tokia mintis gal dėl tokių nesamonių kaltas slėgio reguliatoriaus filtriukas. Kai tempearatūra žema išsiskiria parafinas ir jis jį užkemša. Dėl to kuras normaliai nepraeina. Kai užkuri kuras praeina per visa magistrale ir abratke grįžta jau sušilęs ir ta sparafinas ištirpdomas. Po keliu min užgesinus mažina kuriasi jau gerai. Vienais metais teko iš kanistro pilti Lukoilo dyzelina per leikos sieteli, tai kanistra ispyliau per 20 min, nes tokia kaip kose ji pastoviai kimso. Tai kazkas panasaus ir cia gali būti. Pvz pas Opelius jokiu tinkleliu nera ir gerai kuriasi. Gal gali atsiliepti tie kas pasalino ta tinklelįli nuo reguliatoriaus ir gal gali pasakyti kaip pas juos tokiu oru kuriasi?
  • 0

#2974 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 sausio 22 - 11:35

Dėl blogo kūrimosi rytais kilo man viena mintis. Siandien kūriau, temperatūra rodė -18, starteris sukasi gerai bet niekaip nepavyko uzkurti nes atrodo kad tuščiai sukasi, toks jausmas kad neateina kuras iki purkštukų. Užkūriau tik tempiant ir tai ilgokai reikėjo patemti. Pamąstes ir pastudijavęs sistema kilo tokia mintis gal dėl tokių nesamonių kaltas slėgio reguliatoriaus filtriukas. Kai tempearatūra žema išsiskiria parafinas ir jis jį užkemša. Dėl to kuras normaliai nepraeina. Kai užkuri kuras praeina per visa magistrale ir abratke grįžta jau sušilęs ir ta sparafinas ištirpdomas. Po keliu min užgesinus mažina kuriasi jau gerai. Vienais metais teko iš kanistro pilti Lukoilo dyzelina per leikos sieteli, tai kanistra ispyliau per 20 min, nes tokia kaip kose ji pastoviai kimso. Tai kazkas panasaus ir cia gali būti. Pvz pas Opelius jokiu tinkleliu nera ir gerai kuriasi. Gal gali atsiliepti tie kas pasalino ta tinklelįli nuo reguliatoriaus ir gal gali pasakyti kaip pas juos tokiu oru kuriasi?

Kokonas vazineja nukirpes ta filtriuka jau kaip jis sako 2 metai kazkur ir problemu neturi :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#2975 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Parašyta 2013 sausio 22 - 12:18

As ir buvau nukirtes ta filtriuka, bet jau visai man reguliatorius nebeveike.Bet po pusmecio parejo :) kazkiek laiko padeda tikrai, bet tavo atveju del kurimosi prie tokios temp sunku pasakyti.
  • 0

#2976 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 sausio 22 - 14:04

As esu pakeites starteri is 1,4 i galingesni 1,7 kW, tai starterio sukiu kaip ir pakanka. Bet va prie tokiu zemu temperaturu neiseina uzkurti. Tai men ir kilo tokia mintis kad per daug sistemoj filtru stovi, kurie riboja kuro atitekejima iki purkstuku. Galbut per nakti uz siurbliodingsta slegis, ir ryte kuriant siurblys nepajegia sukelti.
  • 0

#2977 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 sausio 22 - 15:19

Kokonas vazineja nukirpes ta filtriuka jau kaip jis sako 2 metai kazkur ir problemu neturi :)

greitai bus 3 metai kaip su kastruotu vazhineju :)
Ash tokiais orais kuriu be problemu ;)
Zhmonos p307 2.0 hdi 80 kw tik su krokodilais nuo manishkes uzhkuriu :)
Diagnostika nieko nerodo, zvakes naujos, akumas naujas, purkshtukai chiki piki. Lieka tik starterio beda. Salta, starteri tyngiu nuimineti :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#2978 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 sausio 22 - 17:34

Dėl blogo kūrimosi rytais kilo man viena mintis. Siandien kūriau, temperatūra rodė -18, starteris sukasi gerai bet niekaip nepavyko uzkurti nes atrodo kad tuščiai sukasi, toks jausmas kad neateina kuras iki purkštukų. Užkūriau tik tempiant ir tai ilgokai reikėjo patemti. Pamąstes ir pastudijavęs sistema kilo tokia mintis gal dėl tokių nesamonių kaltas slėgio reguliatoriaus filtriukas. Kai tempearatūra žema išsiskiria parafinas ir jis jį užkemša. Dėl to kuras normaliai nepraeina. Kai užkuri kuras praeina per visa magistrale ir abratke grįžta jau sušilęs ir ta sparafinas ištirpdomas. Po keliu min užgesinus mažina kuriasi jau gerai. Vienais metais teko iš kanistro pilti Lukoilo dyzelina per leikos sieteli, tai kanistra ispyliau per 20 min, nes tokia kaip kose ji pastoviai kimso. Tai kazkas panasaus ir cia gali būti. Pvz pas Opelius jokiu tinkleliu nera ir gerai kuriasi. Gal gali atsiliepti tie kas pasalino ta tinklelįli nuo reguliatoriaus ir gal gali pasakyti kaip pas juos tokiu oru kuriasi?

Jeigu Siemens sistema jokio filtriuko ant reguliatoriaus nera.Del parafino, vyrai pilkite gera ziemini kura, ir nebus jokio prafino!
  • 0

#2979 cucumber

cucumber
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307sw 2.0 HDi 100kW

Parašyta 2013 sausio 23 - 18:03

Laba visiem, nenoriu kurti naujos temos: Beda tokia: Masina vaziuoja netolygiai. Kartais paspaudus lyg turbina nepustu. Issiaiskinau, kad keistas garsas is solenoido (kuris atidarineja voztuva i turbina) eina ir kad gazuojant turbina numetineja slegi. Prapute solenoida, bet didelio efekto nedave, gal biski, bet nelebai jauciasi. Meistras sake jog voztuvas veluoja atsidaryneti, stringa! Vakar kai pravazinejus mieste 15km sustojus sankryzoje, klima smarkiai pute silta ora, nes buvau nustates 23 laipsnius, bet staiga smarkai sumazino putima, o po keliu sekundziu palaipsniui vel kele ventiliatoriaus rpm, kad sukelt temp. Antras pastebejimas, jog pasildzius auto 10min ryte kompas kartais rodo normalias sanaudas, o kartais kokiais 2-3 litrais daugiau 100km. Kadangi finansai mazi ir taupyt reikia, klausimas: 1. Ar keisti solenoida? Arba kaip ji patikrinti? 2. Ar reikia ziureti voztuva i turbina, gal yra apsineses? Arba kaip ji patikrinti? 3. Ar gali but kaltas del tokio klimos elgesio ir kuro rijimo antifrizo temperaturos daviklis? P.S. Atleiskit jei ka ne taip parasiau, nes man cia pakankamai zalias miskas, bet mokytis nevelu :blush:
  • 0

#2980 dzovanis

dzovanis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 29
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 sausio 25 - 15:21

Forumieciai minciu reikia, situacija 307 2.0 hdi, 79 kw, atvesus orams sunkiai vedasi. Praktiskai kuo zemesne temperatura tuo sunkiau uzkuriu, buna reik 7-8 sukt, po ~7-8 sekundes. Zvakes naujos, tepalai 5w40, kuro filras keistas, starteris sutvarkytas. Slegis matuotas 28, 29, 23, 4 cilindro neprikiso nagu, tipo daxuija pisliavos ardytis, nepamatavo. purskstukai ant stendo buvo, ok. aukto slegio siurblys ~400 bar, kuro slegio reguliatoriu du kompiuteristai patvirtino kad ok. Dirzas uzdetas ok, papildomai patikrinta. Jei salta paleidziu nuo kalniuko riedet, is karto uzsikuria, nors pries tai sukant starteri nikuja. ai dar akumas metu, 74 ah, ~750 amperu. ideju dar turit, apart parduoti pavasari :) ?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0