2.0 hdi bendros problemos
#2961
Parašyta 2013 sausio 20 - 09:36
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#2962
Parašyta 2013 sausio 20 - 09:43
#2963
Parašyta 2013 sausio 20 - 10:12
Esu girdejes, kad gali. Kiek zinau 1.6 HDI daznai turi tokiu problemu.O tai del purkstuku tarpiniu blogu jau gali kuriant salta masina ismest melyno dumo?
#2964
Parašyta 2013 sausio 20 - 10:14
Varine tarpine turbut geriau butu deti?As pats nekeiciau, pakeite meistrai. Uz darba gal 50 sumokejau. O pati tarpine kelis litus kainuoja berods. Ten jos jei neklystu dvi: varine ir gumine.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#2965
Parašyta 2013 sausio 20 - 10:47
Tai kad varine ir dedasi berods. Perkant tau pasakys kokios reikia. Berods net dvi dedasi, kita gumine. Pirkdamas viska suzinosiVarine tarpine turbut geriau butu deti?
Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 sausio 20 - 10:48
#2966
Parašyta 2013 sausio 20 - 18:57
#2967
Parašyta 2013 sausio 20 - 19:31
Tai gal pradėkim nuo to, kad Jei žvakių pakaitinimo lemputė dega, priklausomai nuo temperatūros lauko skirtingais laiko intervalais, tai matyt rėlė veikia, o jei žvakės pakeistos tai ir jos veikia. Užkūrus HDI varikliuką, ir šiek tiek jam padirbus, antra kartą žvakės nešildomos jei antifryzo temperatūra ne minusinė, nes būtent pagal tą temperatūrą, kompas reguliuoja ar šildyt ir kiek šildyt žvakes. Antra kartą kuriant jau gerai kuriasi ar irgi blogai? Kuo pasireiškia tas automobiliui uzkurti reikia smarkiai pavargti ? Ar negriebia, ar starteris silpnai suka, ar dreba užkurta, cilindrai nedirba ar dar kas?Problema: ryte atejus automobiliui uzkurti reikia smarkiai pavargti (zvakiu pakaitinimo lempute dega), uzkurus gali padirbti 10 min poto uzgesinus ir vel meginant kurti net neuzsidega zvakiu pakaitinimo lempute.
80kw 2 hdi bosh sistema
p.s. zvakes vakar pakeistos i bosh
p.s.s. jei temperaturos daviklis kur jis randasi?
Šį pranešimą redagavo €uras: 2013 sausio 20 - 19:38
#2968
Parašyta 2013 sausio 20 - 19:43
Šį pranešimą redagavo Halu: 2013 sausio 20 - 20:01
#2969
Parašyta 2013 sausio 20 - 20:17
#2970
Parašyta 2013 sausio 20 - 20:24
Na pasukt tai visus HDI reikia, bent saviškį irgi rytais ilgokai pasuku, bet užsikuria gi kažkaip. Temperatūrą gal ir gali rodyt blogą, bet ne tame esmė, tavo atveju manau. O kas liečia tai, kad po 3-4 valandų tau neužsidega pakaitinimo žvakių lemputė, tai lygiai tas pats pas mane, ji tik mirgteli kai degimą įjungi, ir taip iki kokių 5-6h lauke stovėjimo, tada jau įsijungia, bet kuriasi kaip bitė po tokio pastovėjimo.smarkiai pavargti norejau pasakyti, kad ilgai suka. Starteris suka bet negirbe atrodo kad kuro nepaduoda ar kas. uzkurus nepasakyciau kad lb dreba, bet pasilus ciut ciut dirba graziau
p.s. o temperaturos daviklis negali klynit ir rodyt tarkim kitikia temp nei laukia.
p.s.s. mano nuomone variklis per 3-4 valandas atsala tikrai, bet po tiek nuejus uzkurti, pakaitinimo lempute vistiek neuzsidega.
#2971
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:09
#2972
Parašyta 2013 sausio 20 - 21:11
turi ir cypset ir venteliatorius veikti ir temoeratura max rodyti,kaip tiksliai patikrint nzn pas mane kaip nuejas buvo blogai rode temperatura,tada pabandziau atjunkt ziema buvo ir daug geriau uzsikure pakeiciau ir viskaso pas tave gal jis gerasnoriu paklaust del antifrizo temp. daviklio.. kaip dauguma rasiejo, kad reikia ji atjungti ir geriau kuriasi..
tai siandien pabandziau ji atjungti ( -16 buvo ).. Ir jokio efekto..
Apart, kad pradejo cipseti viduj masinoj, ir uzsikure ventiliatorius..
ar taip turi buti??? maniau kursis geriau.. kaip patikrinti ar jis geras?
406 '99m, 2HDi, 66Kw
#2973
Parašyta 2013 sausio 22 - 10:58
#2974
Parašyta 2013 sausio 22 - 11:35
Kokonas vazineja nukirpes ta filtriuka jau kaip jis sako 2 metai kazkur ir problemu neturiDėl blogo kūrimosi rytais kilo man viena mintis. Siandien kūriau, temperatūra rodė -18, starteris sukasi gerai bet niekaip nepavyko uzkurti nes atrodo kad tuščiai sukasi, toks jausmas kad neateina kuras iki purkštukų. Užkūriau tik tempiant ir tai ilgokai reikėjo patemti. Pamąstes ir pastudijavęs sistema kilo tokia mintis gal dėl tokių nesamonių kaltas slėgio reguliatoriaus filtriukas. Kai tempearatūra žema išsiskiria parafinas ir jis jį užkemša. Dėl to kuras normaliai nepraeina. Kai užkuri kuras praeina per visa magistrale ir abratke grįžta jau sušilęs ir ta sparafinas ištirpdomas. Po keliu min užgesinus mažina kuriasi jau gerai. Vienais metais teko iš kanistro pilti Lukoilo dyzelina per leikos sieteli, tai kanistra ispyliau per 20 min, nes tokia kaip kose ji pastoviai kimso. Tai kazkas panasaus ir cia gali būti. Pvz pas Opelius jokiu tinkleliu nera ir gerai kuriasi. Gal gali atsiliepti tie kas pasalino ta tinklelįli nuo reguliatoriaus ir gal gali pasakyti kaip pas juos tokiu oru kuriasi?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#2975
Parašyta 2013 sausio 22 - 12:18
#2976
Parašyta 2013 sausio 22 - 14:04
#2977
Parašyta 2013 sausio 22 - 15:19
greitai bus 3 metai kaip su kastruotu vazhinejuKokonas vazineja nukirpes ta filtriuka jau kaip jis sako 2 metai kazkur ir problemu neturi
Ash tokiais orais kuriu be problemu ;)
Zhmonos p307 2.0 hdi 80 kw tik su krokodilais nuo manishkes uzhkuriu
Diagnostika nieko nerodo, zvakes naujos, akumas naujas, purkshtukai chiki piki. Lieka tik starterio beda. Salta, starteri tyngiu nuimineti
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#2978
Parašyta 2013 sausio 22 - 17:34
Jeigu Siemens sistema jokio filtriuko ant reguliatoriaus nera.Del parafino, vyrai pilkite gera ziemini kura, ir nebus jokio prafino!Dėl blogo kūrimosi rytais kilo man viena mintis. Siandien kūriau, temperatūra rodė -18, starteris sukasi gerai bet niekaip nepavyko uzkurti nes atrodo kad tuščiai sukasi, toks jausmas kad neateina kuras iki purkštukų. Užkūriau tik tempiant ir tai ilgokai reikėjo patemti. Pamąstes ir pastudijavęs sistema kilo tokia mintis gal dėl tokių nesamonių kaltas slėgio reguliatoriaus filtriukas. Kai tempearatūra žema išsiskiria parafinas ir jis jį užkemša. Dėl to kuras normaliai nepraeina. Kai užkuri kuras praeina per visa magistrale ir abratke grįžta jau sušilęs ir ta sparafinas ištirpdomas. Po keliu min užgesinus mažina kuriasi jau gerai. Vienais metais teko iš kanistro pilti Lukoilo dyzelina per leikos sieteli, tai kanistra ispyliau per 20 min, nes tokia kaip kose ji pastoviai kimso. Tai kazkas panasaus ir cia gali būti. Pvz pas Opelius jokiu tinkleliu nera ir gerai kuriasi. Gal gali atsiliepti tie kas pasalino ta tinklelįli nuo reguliatoriaus ir gal gali pasakyti kaip pas juos tokiu oru kuriasi?
#2979
Parašyta 2013 sausio 23 - 18:03
#2980
Parašyta 2013 sausio 25 - 15:21
Vartotojų skaito šią temą: 13
narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0