Čia dar ne tik kainose esmė. Šilutėj bent maždaug žinau kur ir kaip dirba meistrai, Klaipėdoj nieko nežinau. Nu bus matyti.
2.0 hdi bendros problemos
#3701
Posted 2015 September 20 - 19:43
#3702
Posted 2015 September 29 - 16:21
durnas, bet klausimas. Sąnaudos išaugo iki 10l/100km, ar gali būti kaltas vienas miręs purkštukas (arba prie mirties)?
Edited by S.Vilius, 2015 September 29 - 16:21.
#3703
Posted 2015 October 04 - 14:27
Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?
#3704
Posted 2015 October 04 - 16:23
Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?
Buvo ir man taip keletą kartų. Bet jau daugiau kaip pusę metų nebevyksta tokios nesamones
#3705
Posted 2015 October 04 - 19:04
Man per metus laiko pirmas kartas. Nors šiandien daugiau nebuvo tokių bairių.
#3706
Posted 2015 October 04 - 19:06
Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?
Daug kas gali itakoti, reguliatorius ir pan., reiketu pasijungti kompa, gal bus islikusi kokia laikina klaida. Bet is praktikos galiu pasakyt, jog buna, kad taip nutinka pirma ir paskutini karta, o jei jau pasikartos, reiketu pradeti ieskoti slieku. Skoda is salono paimta irgi taip yra iskretusi, prie 30 000km, dabar 150 000 ir tfu tfu tfu nera bedos
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3707
Posted 2015 October 05 - 16:33
Supratau, dėkui.
#3708
Posted 2015 October 14 - 10:52
Pezas 307 2.0 HDI 66kw
#3709
Posted 2015 October 14 - 11:42
Sveiki, kaleno mano motoras gazuojant ir ant šilto ir ant salto. Galvojau karomislai, sugalvojau pasikeist tepalus, isploviau motorą supyliau naujus castrol 5w40 tepalus ir i baką dar common rail cleaneri ipyliau, užsivedu, vaziuoju, visi garsai tie patys, nusivyliau nusispjoviau, galvojau lauksiu kol subyrės. tada bent jau tikrai žinosiu ar tarška karomislai, ar škyvas ar purkštukai, pavazinejau gal 300 km, ir tik PYST tas kalėjimas stipriai sumažėjo, trauka atsirado, dūmingumo nebera, lyg antram kvėpavimui butu atsigavusi, sumažėjo kuro sąnaudos, bet tas tarškejimas vis dar jaučiasi, škyvas truputi vinguriuoja, reikes keist, galvoju ar nebus pas mane purkštukai tiesiog numirę? Vedasi puikiai, jokių kosėjimu ar dar kazkokiu veju nera.
Pezas 307 2.0 HDI 66kw
Juk labai paprasta patikrinti ar skyvas kaltas ar ne. Tiesiog nuimk generatoriaus dirza ir uzvesk motora, jei garsas tebebus, reiskia ne skyvas kaltas.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3710
Posted 2015 October 15 - 10:20
Juk labai paprasta patikrinti ar skyvas kaltas ar ne. Tiesiog nuimk generatoriaus dirza ir uzvesk motora, jei garsas tebebus, reiskia ne skyvas kaltas.
Kai škyvas visiškas lavonas - būna garsų ir be diržo. Bet ten jau nesunku atpažinti, nes ne tik rankomis, bet ir pirštu makaluojasi...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3711
Posted 2015 October 16 - 10:44
#3712
Posted 2015 October 20 - 15:13
Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?
Man lygiai tas pats prasidėjo šiek tiek atvėsus orams Ateinu po poros dienų nekūręs - pirmą kartą kuriant iš karto užgęsta, antrą kartą - viskas norma. Kokius 4 kartus jau taip buvo. Kitų simptomų nepastebėjau. Žiūriu ne man vienam įdomu kame replės čia
#3713
Posted 2015 October 20 - 15:19
Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų.
#3714
Posted 2015 October 21 - 19:18
Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų.
Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų.
cia ne tai kad pratinasi,o orams atvesus ir islenda visi defektai,tiek benzininese tiek dyzelinese
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3715
Posted 2015 October 22 - 09:42
Sveiki klubiečiai! Kadangi mano pežas retai ožiuojasi, tai ir aš čia retai lankausi.
Bet va nusprendžiau vakar, kad reikia man susitvarkyti balto dūmo/sunkaus pukšėjimo problemą prie žemesnių negu +5 laipsnių temperatūros. Ji mane persekioti planuoja jau trečią žiemą. Priminsiu, prieš du metus buvo tvarkyta turbo, pakeisti purkštukai (nors seni ir rodė ant stendo bėdas, bet jie tikrai nekėlė problemų su užvedimu), tikrinta kompresija, kuro slėgis - jokių bėdų nerasta. O problemos prasidėjo kitą ryta sutvarkius turbo.
Pamaniau vakar, kad patikrinsiu, ką gi rodo pvz. skysčio daviklis ryte kai užvedinėju mašiną. Ir pasirodo nieko - jis rodo gražius +4 prie +3 ant panelės. Tada pradėjau kapstytis ir.... radau netikėtą vaizdą (fotkinta jau kažkiek po užvedimo, nes reikėjo dar telefoną staiga susikrapštyti):
O įdomumas tame, kad "Inlet air temperature at manifold" tiek prieš užvedant, tiek ir užvedus ir prasidirbus varikliui visada rodo 20 laipsniu Cecilijaus, kai už lango matome, kad yra tik 3. Tarp kitko "Intake air temperature at the air flow sensor" irgi prieš užvedant buvo net 9 laipsniai, bet po užvedimo pakrito iki 5 ir padirbus pradėjo po truputi kilti ir foto jau matosi visi 6 laipsniai. Kadangi "air flow sensor" dar galima kažkaip paaiškinti 6 laipsniu skirtumą (plastikiniai oro vamdžiai, oro filtro porolonas irgi gal taip neįšala), tai tu +20 žemiau aš nežinau kaip galima rasti mašinoje po nakties prie +3.
Taigi klausimas - o kur rasti tą sensorių šalia inlet manifold'o? Inlet manifold kaip suprantu oro paėmimo kelnės bus?
Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 10:23.
#3716
Posted 2015 October 22 - 09:50
tai kad ir aushinimo sksytis irgi pas pati 22 laipsniai ;) ar ce jau uzhvedus ir prasidirbus?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3717
Posted 2015 October 22 - 10:03
Čia jau po užvedimo. Sutapimas toks nedėkingas.
Tiesiog kol sukrapščiau telefoną fotkinimui, tai aušinimo skystis pašilo nuo +4 iki +22. O vaizdas buvo toks, kad tik įjungus degimą, tie +20 jau ir švietė sau gražiai.
Tad dabar išeina yra du davikliai kurie rodo temperatūrą. Vienas rodo oro, o kitas kiek įkaitęs oro paėmimo kolektorius?
Nes pvz, kur rodo temperatūrą "intake air temperature at the air flow sensor" tai kaip ir aišku kur tas sensorius yra. Jis šalia srauto matuoklės, atrodo vienu varžtu laikomas. Atrodo taip:
http://i.ebayimg.com...YTjzw~~0_35.JPG
Bet kiek pamenu, po kapotu lyg ir nemačiau daviklio kuris matuoti pačio kolektoriaus temperatūrą. :/ Reikės apžiūrėti.
Pridėjau sensorių sarašą kuris pagal Peugeot Service box dalyvauja degalų/oro skaičiavime.
Bet nesuprantu pagal ką tada kompas mato tuos 20 laipsniu. Vėl bl** tupykas.
Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 11:01.
#3718
Posted 2015 October 22 - 11:16
Bet nesuprantu pagal ką tada kompas mato tuos 20 laipsniu. Vėl bl** tupykas.
http://www.amazon.co...d/dp/B00J1GYSHA??? Nelabai ka nusimanau antros kartos hdi, tiksliau nesu susidures, bo tvarkausi tik savo masina. Ar cia gal bus ne manifold'o o tiesiog "intake air" sensorius? Paziejau tavo schema, tai cia panaus, kad tas 8tas bus. Turiu itarimu kad tas manifold temp. sensorius bus tas pats MAF'as. Reik kad pasireikstu kas zino tikrai
Edited by PhanT, 2015 October 22 - 11:20.
#3719
Posted 2015 October 22 - 11:49
nieko nepasakysi,sekmes su temp. sensoriais sprendziant "balto dūmo/sunkaus pukšėjimo problema" vietoj to kad zvakes ziuretu,purkstukus dohlus tikrintu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3720
Posted 2015 October 22 - 12:07
http://www.amazon.co...d/dp/B00J1GYSHA??? Nelabai ka nusimanau antros kartos hdi, tiksliau nesu susidures, bo tvarkausi tik savo masina. Ar cia gal bus ne manifold'o o tiesiog "intake air" sensorius? Paziejau tavo schema, tai cia panaus, kad tas 8tas bus. Turiu itarimu kad tas manifold temp. sensorius bus tas pats MAF'as. Reik kad pasireikstu kas zino tikrai
Kažkaip ir man įtarimas, kad oro srauto matuoklė gali tuo pačiu ir temperatūrą dar pameruoti. Nes ji jau arčiausiai įsiurbimo stovi. bandysiu atjunges matuoklę užvesti ryte mašiną.
O kai kurie panašu, jog neskaito ką parašiau. Bet man nesunku dar pakartot, o kai ką ir patikslinti.
Purkštukai, po to kai išlindo ši bėda, buvo pakeisti į kitus (ne naujus, bet tokius kurie stende piešė parametrus normos ribose). Senieji tarp kitko, nors ir buvo mirę pagal stendą, iki turbo remonto tokios anomalijos nerodė ir užsivedė be jokių baltų dūmų prie -18. O ir kiti purkštukai buvo tikrinti nuimant nuo normaliai važiuojančios ir eksploatuojamos mašinos ir dedant manajam varikliui ir vistiek ši problema išlikdavo.
Žvakės. Žinoma, kad jos tikrintos (visos veikia puikiai), o ir klausimas, ką turi bendro žvakės ir +3 laipsniai už lango? Jos tik po užvedimo kaitina dar porą minučių, o problema būna jau užvedimo metu.
Kas dar... kompresija atrodo taip:
https://dl.dropboxus...0624_212857.jpg
Bent jau purkštukų tikrinimo metu prieš keičiant taip atrodė.
Aušinimo skystis. Prisipažinsiu, per 2 metus dapyliau maždaug du kartus po 250ml. (youtubeje kažkas davė mintį, kad EGR aušintuvas leidžia aušinimo skystį per šalčius ) Kad nuo minimumo bakelyje pasiekti virš normos. O be to, po avarijos radiatorius pas mane yra Taivanio rinkimo. Tai gal čia ir jis kur nors sysiu daro.
Na ir patikslinimui, FAP išprogramuotas/išdaužytas.
Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 12:12.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users