Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#3701 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 September 20 - 19:43

Čia dar ne tik kainose esmė. Šilutėj bent maždaug žinau kur ir kaip dirba meistrai, Klaipėdoj nieko nežinau. :) Nu bus matyti.


  • 0

#3702 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2015 September 29 - 16:21

durnas, bet klausimas. Sąnaudos išaugo iki 10l/100km, ar gali būti kaltas vienas miręs purkštukas (arba prie mirties)?


Edited by S.Vilius, 2015 September 29 - 16:21.

  • 0

#3703 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 October 04 - 14:27

Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?


  • 0

#3704 Eilinis

Eilinis
  • Senbuviai
  • posts 376
  • Vieta:Mažeikiai - Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0 2004m

Posted 2015 October 04 - 16:23

Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?


Buvo ir man taip keletą kartų. Bet jau daugiau kaip pusę metų nebevyksta tokios nesamones
  • 0

#3705 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 October 04 - 19:04

Man per metus laiko pirmas kartas. :) Nors šiandien daugiau nebuvo tokių bairių.


  • 0

#3706 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 October 04 - 19:06

Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?


Daug kas gali itakoti, reguliatorius ir pan., reiketu pasijungti kompa, gal bus islikusi kokia laikina klaida. Bet is praktikos galiu pasakyt, jog buna, kad taip nutinka pirma ir paskutini karta, o jei jau pasikartos, reiketu pradeti ieskoti slieku. Skoda is salono paimta irgi taip yra iskretusi, prie 30 000km, dabar 150 000 ir tfu tfu tfu nera bedos :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3707 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 October 05 - 16:33

Supratau, dėkui. :)


  • 0

#3708 banditu vadas

banditu vadas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 73
  • Automobilis:pežas 307 2.0HDI

Posted 2015 October 14 - 10:52

Sveiki, kaleno mano motoras gazuojant ir ant šilto ir ant salto. Galvojau karomislai, sugalvojau pasikeist tepalus, isploviau motorą supyliau naujus castrol 5w40 tepalus ir i baką dar common rail cleaneri ipyliau, užsivedu, vaziuoju, visi garsai tie patys, nusivyliau nusispjoviau, galvojau lauksiu kol subyrės. tada bent jau tikrai žinosiu ar tarška karomislai, ar škyvas ar purkštukai, pavazinejau gal 300 km, ir tik PYST tas kalėjimas stipriai sumažėjo, trauka atsirado, dūmingumo nebera, lyg antram kvėpavimui butu atsigavusi, sumažėjo kuro sąnaudos, bet tas tarškejimas vis dar jaučiasi, škyvas truputi vinguriuoja, reikes keist, galvoju ar nebus pas mane purkštukai tiesiog numirę? Vedasi puikiai, jokių kosėjimu ar dar kazkokiu veju nera.
Pezas 307 2.0 HDI 66kw
  • 0

#3709 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2015 October 14 - 11:42

Sveiki, kaleno mano motoras gazuojant ir ant šilto ir ant salto. Galvojau karomislai, sugalvojau pasikeist tepalus, isploviau motorą supyliau naujus castrol 5w40 tepalus ir i baką dar common rail cleaneri ipyliau, užsivedu, vaziuoju, visi garsai tie patys, nusivyliau nusispjoviau, galvojau lauksiu kol subyrės. tada bent jau tikrai žinosiu ar tarška karomislai, ar škyvas ar purkštukai, pavazinejau gal 300 km, ir tik PYST tas kalėjimas stipriai sumažėjo, trauka atsirado, dūmingumo nebera, lyg antram kvėpavimui butu atsigavusi, sumažėjo kuro sąnaudos, bet tas tarškejimas vis dar jaučiasi, škyvas truputi vinguriuoja, reikes keist, galvoju ar nebus pas mane purkštukai tiesiog numirę? Vedasi puikiai, jokių kosėjimu ar dar kazkokiu veju nera.
Pezas 307 2.0 HDI 66kw

Juk labai paprasta patikrinti ar skyvas kaltas ar ne. Tiesiog nuimk generatoriaus dirza ir uzvesk motora, jei garsas tebebus, reiskia ne skyvas kaltas.


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#3710 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 October 15 - 10:20

Juk labai paprasta patikrinti ar skyvas kaltas ar ne. Tiesiog nuimk generatoriaus dirza ir uzvesk motora, jei garsas tebebus, reiskia ne skyvas kaltas.

Kai škyvas visiškas lavonas - būna garsų ir be diržo. Bet ten jau nesunku atpažinti, nes ne tik rankomis, bet ir pirštu makaluojasi...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3711 banditu vadas

banditu vadas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 73
  • Automobilis:pežas 307 2.0HDI

Posted 2015 October 16 - 10:44

Dėkoju!
  • 0

#3712 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • posts 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Posted 2015 October 20 - 15:13

Šiandien buvo įdomus dalykas. Mašina stovėjo nuo vakar pietų nejudinta iki šiandien pietų, atėjau mašiną, užkūriau ir tik užkūrus iškart užgęso. Antrą kart užkūriau - viskas gerai. Kame bėda gali būti?

Man lygiai tas pats prasidėjo šiek tiek atvėsus orams :)  Ateinu po poros dienų nekūręs - pirmą kartą kuriant iš karto užgęsta, antrą kartą - viskas norma. Kokius 4 kartus jau taip buvo. Kitų simptomų nepastebėjau. Žiūriu ne man vienam :) įdomu kame replės čia :)


  • 0

#3713 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • posts 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Posted 2015 October 20 - 15:19

Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų. :D


  • 0

#3714 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 October 21 - 19:18

Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų. :D

 

Man irgi buvo pasitaikę ankščiau dar keli kartai. Bet daugiau nebuvo to. Net nežinau, pratinasi matyt pežukai mūsų prie šaltesnių orų. :D

cia ne tai kad pratinasi,o orams atvesus ir islenda visi defektai,tiek benzininese tiek dyzelinese


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3715 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 22 - 09:42

Sveiki klubiečiai! Kadangi mano pežas retai ožiuojasi, tai ir aš čia retai lankausi. :D

Bet va nusprendžiau vakar, kad reikia man susitvarkyti balto dūmo/sunkaus pukšėjimo problemą prie žemesnių negu +5 laipsnių temperatūros. Ji mane persekioti planuoja jau trečią žiemą. Priminsiu, prieš du metus buvo tvarkyta turbo, pakeisti purkštukai (nors seni ir rodė ant stendo bėdas, bet jie tikrai nekėlė problemų su užvedimu), tikrinta kompresija, kuro slėgis - jokių bėdų nerasta. O problemos prasidėjo kitą ryta sutvarkius turbo.

Pamaniau vakar, kad patikrinsiu, ką gi rodo pvz. skysčio daviklis ryte kai užvedinėju mašiną. Ir pasirodo nieko - jis rodo gražius +4 prie +3 ant panelės. Tada pradėjau kapstytis ir.... radau netikėtą vaizdą (fotkinta jau kažkiek po užvedimo, nes reikėjo dar telefoną staiga susikrapštyti):

temperatura.jpg

O įdomumas tame, kad "Inlet air temperature at manifold" tiek prieš užvedant, tiek ir užvedus ir prasidirbus varikliui visada rodo 20 laipsniu Cecilijaus, kai už lango matome, kad yra tik 3. Tarp kitko "Intake air temperature at the air flow sensor" irgi prieš užvedant buvo net 9 laipsniai, bet po užvedimo pakrito iki 5 ir padirbus pradėjo po truputi kilti ir foto jau matosi visi 6 laipsniai. Kadangi "air flow sensor" dar galima kažkaip paaiškinti 6 laipsniu skirtumą (plastikiniai oro vamdžiai, oro filtro porolonas irgi gal taip neįšala), tai tu +20 žemiau aš nežinau kaip galima rasti mašinoje po nakties prie +3. :D

Taigi klausimas - o kur rasti tą sensorių šalia inlet manifold'o? Inlet manifold kaip suprantu oro paėmimo kelnės bus?


Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 10:23.

  • 0

#3716 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2015 October 22 - 09:50

tai kad ir aushinimo sksytis irgi pas pati 22 laipsniai ;) ar ce jau uzhvedus ir prasidirbus? 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3717 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 22 - 10:03

Čia jau po užvedimo. Sutapimas toks nedėkingas. :D

Tiesiog kol sukrapščiau telefoną fotkinimui, tai aušinimo skystis pašilo nuo +4 iki +22. O vaizdas buvo toks, kad tik įjungus degimą, tie +20 jau ir švietė sau gražiai.

Tad dabar išeina yra du davikliai kurie rodo temperatūrą. Vienas rodo oro, o kitas kiek įkaitęs oro paėmimo kolektorius?

Nes pvz, kur rodo temperatūrą "intake air temperature at the air flow sensor" tai kaip ir aišku kur tas sensorius yra. Jis šalia srauto matuoklės, atrodo vienu varžtu laikomas. Atrodo taip:

http://i.ebayimg.com...YTjzw~~0_35.JPG

Bet kiek pamenu, po kapotu lyg ir nemačiau daviklio kuris matuoti pačio kolektoriaus temperatūrą. :/ Reikės apžiūrėti.

 

Pridėjau sensorių sarašą kuris pagal Peugeot Service box dalyvauja degalų/oro skaičiavime.

sensoriai.png

Bet nesuprantu pagal ką tada kompas mato tuos 20 laipsniu. :( Vėl bl** tupykas.


Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 11:01.

  • 0

#3718 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2015 October 22 - 11:16

Bet nesuprantu pagal ką tada kompas mato tuos 20 laipsniu. :( Vėl bl** tupykas.

http://www.amazon.co...d/dp/B00J1GYSHA??? Nelabai ka nusimanau antros kartos hdi, tiksliau nesu susidures, bo tvarkausi tik savo masina. Ar cia gal bus ne manifold'o o tiesiog "intake air" sensorius? :) Paziejau tavo schema, tai cia panaus, kad tas 8tas bus. Turiu itarimu kad tas manifold temp. sensorius bus tas pats MAF'as. Reik kad pasireikstu kas zino tikrai :)


Edited by PhanT, 2015 October 22 - 11:20.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3719 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 October 22 - 11:49

nieko nepasakysi,sekmes  su temp. sensoriais sprendziant "balto dūmo/sunkaus pukšėjimo problema" :D vietoj to kad zvakes ziuretu,purkstukus dohlus tikrintu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3720 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 22 - 12:07

http://www.amazon.co...d/dp/B00J1GYSHA??? Nelabai ka nusimanau antros kartos hdi, tiksliau nesu susidures, bo tvarkausi tik savo masina. Ar cia gal bus ne manifold'o o tiesiog "intake air" sensorius? :) Paziejau tavo schema, tai cia panaus, kad tas 8tas bus. Turiu itarimu kad tas manifold temp. sensorius bus tas pats MAF'as. Reik kad pasireikstu kas zino tikrai :)

Kažkaip ir man įtarimas, kad oro srauto matuoklė gali tuo pačiu ir temperatūrą dar pameruoti. :D Nes ji jau arčiausiai įsiurbimo stovi. bandysiu atjunges matuoklę užvesti ryte mašiną.

 

O kai kurie panašu, jog neskaito ką parašiau. Bet man nesunku dar pakartot, o kai ką ir patikslinti. 

Purkštukai, po to kai išlindo ši bėda, buvo pakeisti į kitus (ne naujus, bet tokius kurie stende piešė parametrus normos ribose). Senieji tarp kitko, nors ir buvo mirę pagal stendą, iki turbo remonto tokios anomalijos nerodė ir užsivedė be jokių baltų dūmų prie -18. O ir kiti purkštukai buvo tikrinti nuimant nuo normaliai važiuojančios ir eksploatuojamos mašinos ir dedant manajam varikliui ir vistiek ši problema išlikdavo.

Žvakės. Žinoma, kad jos tikrintos (visos veikia puikiai), o ir klausimas, ką turi bendro žvakės ir +3 laipsniai už lango? Jos tik po užvedimo kaitina dar porą minučių, o problema būna jau užvedimo metu.

Kas dar... kompresija atrodo taip:

https://dl.dropboxus...0624_212857.jpg

Bent jau purkštukų tikrinimo metu prieš keičiant taip atrodė. :D

Aušinimo skystis. Prisipažinsiu, per 2 metus dapyliau maždaug du kartus po 250ml. (youtubeje kažkas davė mintį, kad EGR aušintuvas leidžia aušinimo skystį per šalčius :D) Kad nuo minimumo bakelyje pasiekti virš normos. O be to, po avarijos radiatorius pas mane yra Taivanio rinkimo. Tai gal čia ir jis kur nors sysiu daro.

Na ir patikslinimui, FAP išprogramuotas/išdaužytas.


Edited by sandman^kfmf, 2015 October 22 - 12:12.

  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users