Kažkaip ir man įtarimas, kad oro srauto matuoklė gali tuo pačiu ir temperatūrą dar pameruoti. Nes ji jau arčiausiai įsiurbimo stovi. bandysiu atjunges matuoklę užvesti ryte mašiną.
O kai kurie panašu, jog neskaito ką parašiau. Bet man nesunku dar pakartot, o kai ką ir patikslinti.
Purkštukai, po to kai išlindo ši bėda, buvo pakeisti į kitus (ne naujus, bet tokius kurie stende piešė parametrus normos ribose). Senieji tarp kitko, nors ir buvo mirę pagal stendą, iki turbo remonto tokios anomalijos nerodė ir užsivedė be jokių baltų dūmų prie -18. O ir kiti purkštukai buvo tikrinti nuimant nuo normaliai važiuojančios ir eksploatuojamos mašinos ir dedant manajam varikliui ir vistiek ši problema išlikdavo.
Žvakės. Žinoma, kad jos tikrintos (visos veikia puikiai), o ir klausimas, ką turi bendro žvakės ir +3 laipsniai už lango? Jos tik po užvedimo kaitina dar porą minučių, o problema būna jau užvedimo metu.
Kas dar... kompresija atrodo taip:
https://dl.dropboxus...0624_212857.jpg
Bent jau purkštukų tikrinimo metu prieš keičiant taip atrodė.
Aušinimo skystis. Prisipažinsiu, per 2 metus dapyliau maždaug du kartus po 250ml. (youtubeje kažkas davė mintį, kad EGR aušintuvas leidžia aušinimo skystį per šalčius ) Kad nuo minimumo bakelyje pasiekti virš normos. O be to, po avarijos radiatorius pas mane yra Taivanio rinkimo. Tai gal čia ir jis kur nors sysiu daro.
Na ir patikslinimui, FAP išprogramuotas/išdaužytas.
As be zvakiu reles vazineju. Nera jokiu baltu dumu ar dar kokiu ciudu. Buvo +3 is puses pirstelejimo uzsiveda. Nemanau, kad antros kartos hdi'ne kazkokiu stebuklu pridaryta, kad zvakes taip itakotu, o vat su purkstukais deje visokiu ciudu buna Ypac su naudotais. Kazkada pakeiciau visiem 4 antgalius, pasidare korekcijos visos iki 0.5, pavazinejau 3-4 menesius ir vieno cilindro korekcija pasoko iki ~5mm/stroke, teko apkeist visa purkstuka Su ~5mm/stroke ant laisvu purtesi kai nenormalus, bet vaziavo gerai
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 spalio 22 - 12:42