Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#3721 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 spalio 22 - 12:41

Kažkaip ir man įtarimas, kad oro srauto matuoklė gali tuo pačiu ir temperatūrą dar pameruoti. :D Nes ji jau arčiausiai įsiurbimo stovi. bandysiu atjunges matuoklę užvesti ryte mašiną.

 

O kai kurie panašu, jog neskaito ką parašiau. Bet man nesunku dar pakartot, o kai ką ir patikslinti. 

Purkštukai, po to kai išlindo ši bėda, buvo pakeisti į kitus (ne naujus, bet tokius kurie stende piešė parametrus normos ribose). Senieji tarp kitko, nors ir buvo mirę pagal stendą, iki turbo remonto tokios anomalijos nerodė ir užsivedė be jokių baltų dūmų prie -18. O ir kiti purkštukai buvo tikrinti nuimant nuo normaliai važiuojančios ir eksploatuojamos mašinos ir dedant manajam varikliui ir vistiek ši problema išlikdavo.

Žvakės. Žinoma, kad jos tikrintos (visos veikia puikiai), o ir klausimas, ką turi bendro žvakės ir +3 laipsniai už lango? Jos tik po užvedimo kaitina dar porą minučių, o problema būna jau užvedimo metu.

Kas dar... kompresija atrodo taip:

https://dl.dropboxus...0624_212857.jpg

Bent jau purkštukų tikrinimo metu prieš keičiant taip atrodė. :D

Aušinimo skystis. Prisipažinsiu, per 2 metus dapyliau maždaug du kartus po 250ml. (youtubeje kažkas davė mintį, kad EGR aušintuvas leidžia aušinimo skystį per šalčius :D) Kad nuo minimumo bakelyje pasiekti virš normos. O be to, po avarijos radiatorius pas mane yra Taivanio rinkimo. Tai gal čia ir jis kur nors sysiu daro.

Na ir patikslinimui, FAP išprogramuotas/išdaužytas.

As be zvakiu reles vazineju. Nera jokiu baltu dumu ar dar kokiu ciudu. Buvo +3 is puses pirstelejimo uzsiveda. Nemanau, kad antros kartos hdi'ne kazkokiu stebuklu pridaryta, kad zvakes taip itakotu, o vat su purkstukais deje visokiu ciudu buna :) Ypac su naudotais. Kazkada pakeiciau visiem 4 antgalius, pasidare korekcijos visos iki 0.5, pavazinejau 3-4 menesius ir vieno cilindro korekcija pasoko iki ~5mm/stroke, teko apkeist visa purkstuka :) Su ~5mm/stroke ant laisvu purtesi kai nenormalus, bet vaziavo gerai :D


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 spalio 22 - 12:42

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3722 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 22 - 13:01

Pas mane siemensai, tai nelabai ką apart pačio purkštuko prikeisi. O ir kaip ir minėjau, buvo keitalotas ne vienas komplektas,  simptomai tokie patys. Servisas kelis mėnesius pralaikė mašiną, o po to atėjo šilti orai ir simptomai jau nebesikartojo iki vėsesnių orų.


  • 0

#3723 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 22 - 19:12

Įdomioji dalis.

Atjungiau 8 numeriu pažymėtą daviklį. Atsirado vieną klaida:

Air temperature after exchanger signal Short-circuit to positive or circuit open (logiška, grandinė juk atsidarė)

Bet kaip rodė toliau 20 laipsnių "at manifold" taip ir po atjungimo rodo nekintančią. O ta temperatūra "at the air flow sensor", kaip buvo rodoma taip ir rodė toliau po biškutį kylančia. Panašu, kad būsiu neteisingai interpretavęs tuos "at manifold" ir  "at the air flow sensor". Taip išeina  "at the air flow sensor" tai ir bus tas pats daviklis su MAF viename (iš čia ir nuoroda, kad "temperatūra ties oro srauto matuokle") Nr. 11. O va "at manifold" ir bus tas su amžinais +20 laipsnių Nr. 8, nes už jo jau prasideda pritvirtintas įsiurbimo kolektorius.

Tik durna galva. Pamiršau kur MAF randasi ir negalėjau be jo patikrinti (eisiu dabar tai padarysiu), nes tik rašydamas prisiminiau, kad ties oro filtru. :D


Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2015 spalio 22 - 19:16

  • 0

#3724 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 spalio 22 - 19:20

8 Pozicijos davikli isimk ir nuplauk jis bus apzeles suodiziais , jei dar nei karto nebuvai islupes. O kitas osm ira idetas. http://psa-service.by/engine/egr/


  • 0

#3725 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 22 - 19:41

Jau po matavimo.

Taigi, "at the air flow sensor" yra daviklis Nr. 11, Nr. 8 panašu, kad miręs.

Atjungtus Nr. 11, temperatūra visada buvo +40. Gražinus jį atgal, +18 (atvažiavau namo tik prieš pusantros valandos) ir po truputi krito kol dirbo variklis.

Einu ieškoti, kas gali dirbti iki nakties ir turėti sensorių. :D Tiksliau kaip ir arthurwest rašo, einu išplauti, nes jis tikrai neplautas niekada. O kai turbina paputė, sakė biškį dūmų išputė. :D


Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2015 spalio 22 - 19:43

  • 0

#3726 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 09 - 11:09

Nu va dar vieną palavonintą 80kw motorą pagaivinom po škyvo mirties. Subyrėjus kalenančiam škyvui galutinai, buvo bandyta pasiekti namus ar servisą, aišku ten dinginėjo vairas, krovimas, galiausiai variklis sustojo ir buvo atitemptas pas mani ant šniūro. SKriemulys pasidalino, vidurinė dalis išslydo į diržo dangtelio pusę ir pragramdė/prasvilino jį kiaurai. Plastmasės ir škyvo gumų prilindo po dangteliais ir šoko skirstymo diržas. 4 lūžę karomyslai, bet keitėm visus naujais tiesiog. Generatoriaus dirželio įdomu, bet nenumetė, bet jis nuo skriemulio vidinės trinties buvo įkaitęs tiek, kad suskilinėjo ir atrodė kaip 10 metų nekeistas.

 

Vietoj 60eur už skriemulį ir 10 už dirželį, plius kokia 10-15eur darbas, žmogui pasistojo 420eur :)

Turiu pasiėmęs porą Corteco škyvų atsargon, po 60eur, jei kam reiktų :) Kalba apie 0515V6 analogą, t.y. sistema su AC.

Be AC ėjo paprastesnis pigesnis dviejų dalių skriemulys 0515S4, jis kietesnis, tad ir patvaresnis gerokai:)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3727 banditu vadas

banditu vadas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:pežas 307 2.0HDI

Parašyta 2015 lapkričio 11 - 18:49

Tai tu cia apie alkūninio škyva kalbi teisingai supratau?
  • 0

#3728 zilvinas112

zilvinas112
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:peugeotb406

Parašyta 2015 lapkričio 15 - 18:26

Sveiki visi, p406 2.0hdi 66kw pleso pagrindiny dirza, vakar vaziavau ir nutrauke, sulauze karamyslus, siandien viska sudejau ir uzkuriau, bet beda neispresta nesuprantu delko man dirza pradeda nuo sono esti ir sueda jy, jau tris pakeiciau, nuvaziavau kokius 300km ir suplese. Guoliai pakeisti, vandens pompa kiya ydejau. Galvoju gal velenelis kaltas, nes atrodo kas su juo kazkas daryta, jau nebezinau ka daryt
  • 0

#3729 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 15 - 18:40

Vandens pompa kita nauja, guoliai nauji? Gamintojai kokie? Prie kuro siurblio lindo kažkas? Gal alkūninio veleno riebokšlis keistas buvo? Velenėlio škyvą nuiminėjot ne kalimo būdu?

 

Negali ten būt jokios magijos, kažkas skersuoja arba kažkas aštru.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 15 - 18:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3730 zilvinas112

zilvinas112
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:peugeotb406

Parašyta 2015 lapkričio 15 - 19:42

Viskas buvo keista 2013m dabar vel ydejau kita pompa ir guolius senus ir vistiek pjauna.salnyka keiciau, nes pakiso dirzo ir pradejo leist, bet anksciau vistiek pjauste.
  • 0

#3731 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 11:47

Ieškok, kas kreiva. Guolis gali būti vienas brokuotas arba sudilęs, jei pigesnis pirktas arba daug važiuota (turiu vieną klientą, kuris per metus 60kkm prasuka), kuro siurblys kreivs, būna ir velenėlio varžtelis kas lievai priveržia, jei kokia šiukšlė papuola.

Kai alkūninio žvaigždutę nuiminėjai, briaunelės neaplankstei/neaplaužei? 90proc tų škyvukų būna pripuvę ir reikia prievartaut ilgokai, kad nuimt nesužalojant. Kas to nežino ir neturi prisitaikę tam tinkamų įrankių, dažnai aplaužo ir ten lieka aštru bei ne visa briaunelė.


Tai tu cia apie alkūninio škyva kalbi teisingai supratau?

Taip, apie tą patį

 

 

TOLIAU, KITA TEMA , APIE SANKABAS...

 

 

Kai kam, tikrai žinau, jau teko pasikeist 2,0HDi 80kw arba 2,2HDi pakaitinio sankabos ir smagračio komplekto tik sankabos komplektą dėl subyrėjusio ar sulūžusio guolio ir sumokėt biešenas babkes, kaip už guolį, nes Valeo pagamino tokį diskatorių, kuriam netinka kitų gamintojų guoliai.

Tai rastas paprastas būdas pritaikyti naują guolį nuo dvimasio smagračio standartinės sankabos komplekto, kurių yra pirkti krūvos, ir kainuoja normalus apie 30-40eur. Kam reiks, kreipkitės, papasakosiu arba padarysiu. Šiaip tai tiesiog reikia paskersti seną originalų diskatorių, Valeo pakaitinį diskatorių ir iš turimų dalių ir naujo guolio surinkti vieną veikiantį :) Dar nepadarėm "road test", bet padarę būtinai pranešim. Susidėjo ir sankaba stovinčiai mašinai minasi puikiausiai, guolis savo vietoj laikysis standžiai ir turėtų dirbti tyliai.

 

O šiaip tai šūdinas tas Valeo guolis su savo nevykusia konstrukcija. Plastmasėlė lūžta, žiedelis dyla, yra netgi tik surinkus ir išvažiavus iššokęs vieną kartą man, tai teko dėžę antrąkart lupti ir žmogui savo mašiną kelioms dienoms duoti...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 19 - 11:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3732 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 12:03

Baisūs tie sankabos guoliai.. Aš irgi esu keitęs 2.0Hdi, bet 66kW. Originalas buvo su metaline apkaba, kvadratiniais sparnais, o nupirktas pakeitimui iš Luk sankabos komplekto, tai visas plastmasinis kažkoks, ausų beveik nėra. Matosi iš kart, kad ilgai nelaikys..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3733 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 16:15

Nu 66kw  2.0HDI ir as esu keites LUK sankabos komplekta.Beveik 77 kkm nuvaziuota (Vilnius) ir kol kas viskas ok.Jo tas guoliukas atrodo kitaip.


  • 0

#3734 zilvinas112

zilvinas112
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:peugeotb406

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 19:18

Ieškok, kas kreiva. Guolis gali būti vienas brokuotas arba sudilęs, jei pigesnis pirktas arba daug važiuota (turiu vieną klientą, kuris per metus 60kkm prasuka), kuro siurblys kreivs, būna ir velenėlio varžtelis kas lievai priveržia, jei kokia šiukšlė papuola.

Kai alkūninio žvaigždutę nuiminėjai, briaunelės neaplankstei/neaplaužei? 90proc tų škyvukų būna pripuvę ir reikia prievartaut ilgokai, kad nuimt nesužalojant. Kas to nežino ir neturi prisitaikę tam tinkamų įrankių, dažnai aplaužo ir ten lieka aštru bei ne visa briaunelė.


as tai nedaug pravaziuoju y metus net  10k km neivaziuoju, guoliukus sudejau senus, su jais anksciau buvo viskas gerai. Alkuninio zvaigzdute nusieme lengvai ir lygi nera jokiu briaunu astriu ar pan. O kaip geriausia yziuret ta kreivuma gal galit patart, tarkim siurblio? is akies ziurint atrodo normaliai

 

 

 


  • 0

#3735 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 lapkričio 20 - 10:48

Nu 66kw  2.0HDI ir as esu keites LUK sankabos komplekta.Beveik 77 kkm nuvaziuota (Vilnius) ir kol kas viskas ok.Jo tas guoliukas atrodo kitaip.

77kkm tai čia visai neblogai. Bet man tai jis žiauriai nepatikimas pasirodė. Atrodo jis ten greit pradės prasisukinėt šakutėj kol ji perpjaus ir išbyrės viskas..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3736 zilvinas112

zilvinas112
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:peugeotb406

Parašyta 2015 lapkričio 22 - 19:53

sveiki, dar karta buvau nusiemes dirza ir sukau siurbly ranka ir lygtais jisai ir sukreivoja, uzdejus dirza ir dirbant varikliui nesimato, bet kai ranka suki matosi. Tai dabar reikia kito siurblio ar tik pacio dantracio?


  • 0

#3737 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 10:21

Siaip reikia ziureti, gal siurblys buvo nuimtas ir blogai uzdetas.gal jo velenas palenktas, o gal skriemulys kazda nuiminetas kujo pagalba..siaip jei reik skriemuliu as turiu, galeciau padovanoti viena.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3738 zilvinas112

zilvinas112
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:peugeotb406

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 20:39

va tas ir keisciausia, kad nusipirkus masina viskas buvo gerai, o kai pakeite dirza tada ir prasidejo problemos ir kuo toliau tuo labiau, svarbiausia, kad siurblys nebuvo nuiminetas, negi jis galejo su laiku palinkt?


  • 0

#3739 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 22:12

palinkt negalejo pats.nebent keiciant dirza padaryta kokia klaida.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3740 Mindaugas1995

Mindaugas1995
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:Vilkaviškis
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2015 lapkričio 23 - 23:24

Užlinko slėgio reguliatorius. Pakeičiau. Už 3mėnesių - sugedo ir kitas. Kur problema? Kas jį gali užkišt? Dyzelis pilamas geras, iš kalonėlės. Kuro siurblys jį sugadina?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0