auch gerai, kad nusprendžiau generatoriaus dalis pasikeisti šį sav., nenoriu sulaukt tokių pasėkmių
2.0 hdi bendros problemos
#3781
Parašyta 2016 sausio 15 - 10:48
#3782
Parašyta 2016 sausio 15 - 11:05
Tai jaučiu ne tu vienas čia. Tuoj dar daugiau išsigandusių atsiras ir puls visus diržus keist
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3783
Parašyta 2016 sausio 15 - 11:12
#3784
Parašyta 2016 sausio 15 - 11:49
mano genero dirzas irgi nekeistas... reikia isitraukti i darbu sarasa
#3785
Parašyta 2016 sausio 15 - 12:23
Va va, mokykitės iš mano klaidų.
#3786
Parašyta 2016 sausio 15 - 12:28
Kaip ir daug kartu rasiau, gali buti dirzas NAUJAS, bet jei skyvas blogas, jis gali papjaut arba suskypuot... Taip kad dirzo vieno nepakanka, + paziurekit kaip sukas skyvas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3787
Parašyta 2016 sausio 15 - 13:01
Kaip ir daug kartu rasiau, gali buti dirzas NAUJAS, bet jei skyvas blogas, jis gali papjaut arba suskypuot... Taip kad dirzo vieno nepakanka, + paziurekit kaip sukas skyvas.
Tai tik diržą keisti irgi nėra protinga, pvž mano visada suskerdėja, tai dabar keisiu pagalb. guolį ir įtempėja. Jei bus ragas ir škyvui - verks piniginė...
#3788
Parašyta 2016 sausio 15 - 21:35
sveiki,gal kam teko susidurti su kompo problema pezo 307 2.0 hdi siemens,man sukepe kompas per salciu,ko ten reike ar tik kito kompo ar ir bsi.Buciau dekingas uz patarima!
#3789
Parašyta 2016 sausio 15 - 22:08
kompo sudegimas, tik kazkokio kito gedimo elektros sistemoje pasekme.pakeitu greiciausiai sudegs ir vel, jei istikro kompas pas tave sudege..o siaip tai uztenka tik kompo, jei senajam dar bent kazkas liko ir galima is jo istraukt duomenis..bet siaip idomu kaip nustatei kad ecu sudege?
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3790
Parašyta 2016 sausio 15 - 23:18
Maniškiam darbinukui 406 2,0 hdi irgi buvo problema su diržu. Išvažinėjant iš požeminio parkingo išgirdau labai smarkiai cypiant diržą, nieko nelaukes užgesinau mašina, atsidariau kapota o ten žiuriu, diržas beveik nutrukes, su peiliu nupjoviau ta dirža, ištraukiau ir važiavau i pirma pasitaikiusi servisa, ten uždėjo nauja dirža ir pakeite generatoriaus sankaba ar kaip ten ji vadinasi, nes per ją man ir nuplėšė diržą. Viskas bagėsi gerai, nes spėjau užgesinti. tai tiek su tais diržais, geriau jau pasikeisti kol dar važiuoja.
#3791
Parašyta 2016 sausio 15 - 23:22
Bet tai kai čia yra? Kiek teko matyt tai ant senojo 2.0Hdi 2003m, tai pagrindinis diržas saugiai po dangteliu paslėptas. Negi ten gali diržas genero palyst? Čia gal naujenių 2.0Hdi kaip p407 apsauga kitokia ir lengviau diržas palenda?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3792
Parašyta 2016 sausio 16 - 00:05
#3793
Parašyta 2016 sausio 16 - 01:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3794
Parašyta 2016 sausio 16 - 01:35
Geraiu jau visa galva nupirkt nuo kito motoro nei visas dalis naujas det. Jo as ir nauja dirza ir ina rolika nusipirkau reik keist:)
Sutinku, bet jos komplektaciją sumest vistiek geriau ant esamo variklio/galvos, nebent jei jau pati galvutė ar velenėlio laikikliai pagadinti. Be reikalo imti galvos naujos kartos motorui niekad nesiūlau, čia gi nebe XU/XUD, kur žmonės iš rankos priveržę su pigiom tarpinėm metų metus važinėjo...
Nu aš ir čia skaitau ir galvoju, kaip jie ten gali palįsti, jei yra visur apsaugos?
Siūlai įlenda po skriemuliu ir apsivynioja apie alkūniako galą, kuris, pagavęs, pradeda ten traukti dar, ir dar, ir dar toliau.
Esu iš veikiančių važiuojančių variklių, nuėmęs dangtelius, pritraukęs metro ilgio generatoriaus dirželio makaronų, ne kartą, ir ne du. Bet kartais va pagauna, ir viskas.
Sėkmės reikalas, vyrai, 50/50, kai dirželis nutrūksta arba nusimontuoja, arba į vidaus pusę, arba į išorės pusę.
Nepamirškit patikrinti ne tik skriemulio ir rolikų bei tempėjo kojos ašinio laisvumo, bet svarbiausia - generatoriaus sankabėlės. Per jas būna daugiausiai problemų, o jas daug kas pamiršta. Nutraukia pavargusius pagyvenusius dirželius, išmala naujų tempėjų įvores, ištampo naujus net geriausių gamintojų skriemulius vos per porą mėnesių, kai jie turėtų tarnaut tikrai ilgai. Tikrinimo ten 10 sekundžių. Ranka ant skriemuliuko - staigiai suktelim generatorių jo sukimosi kryptimi ir staigiai sustabdome. Inkaras turi pasisukti dar šiek tiek daugiau. Laisvai, kaip dviračio ratas, jis nesisuks, nes ten trintis numatyta ir turi būti, bet jokių strigimų ir jokių "prasisuka, jei atsuktuvą per korpusą į inkarą įkišu ir jį užblokuoju". Turi prasisukti suktelėjus ranka.
Buvo žmonių, verkiančių, kad prie ruso sukurtose mašinose nebūdavo generatoriaus sankabėlės. Atsakysiu paprastai - skriemulys guminis tam, kad jum salone maloniau sėdėt būtų. Dirželio plotis ir kontakto paviršius toks pats, kaip pas 406 1.9TD. Generatoriaus galia skiriasi dvigubai, tuo pačiu ir inkaro masė - pasverkit
Pas mane iki šiol mašinose būdavo generatoriaus dirželis keturių juostų arba trapecinis ir skriemuliai skardiniai arba lieti. Dabar įsigijau su 2.2HDi, tai pirmas dalykas - skirstymo diržo pilno komplekto keitimas ir generatoriaus diržo komplekto sužiūrėjimas. Kadangi aiškiai matos, kad buvus imta galva ir matomai dėl trūkusio diržo, nes jis apynaujis INA, tai kadangi radau bėgančią aušinimo pompą, keisiu visvien visą komplektą, nes meistrais, kurie nekeičia pompos, aš visai nepasitikiu, o dar ir velenėlio riebokšlis kreivai sukaltas ir kiauras. Radau dar aišku lavoną skriemulį, bet veikiančią sankabėlę ir visai gerą rankinį tempėją, gera ir spyruoklinio tempėjo koja, bet jo guoliukas jau sausas. Guoliuką iš dėžės paimsim gerą naudotą, nuo kito tempėjo, kurį pilną keičiau žmogui dėl mirusios kojos, o generatoriaus dirželis beveik naujas - nei vieno įtrūkimo, nenupoliruotas ir gražiai matomi visi nauji užrašai, taigi dar nekeisim, bet skriemulį teks įdėti naują Corteco. Gali atrodyti, kad chaltūrinu, bet riziką dėl savo motoro prisiimu pats sau, o kitiems - jos neprisiimčiau, jei taip daryčiau. Vis dėl to sunku persiorientuoti kolkas, kai prieš tai naudotos mašinos tam gale reikalaudavo maksimalių 6eur išlaidų dirželiui, o čia va jei generatoriaus dirželiui jei viską nauja sukomplektuot: Gero gamintojo skriemulys 60, sankabėlė 40, dirželis 10-12, ekscentrikas 20-30, spyruoklinis tempėjas dar tiek pat. Man tai KOSTMOSAS
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3795
Parašyta 2016 sausio 16 - 08:27
kompo sudegimas, tik kazkokio kito gedimo elektros sistemoje pasekme.pakeitu greiciausiai sudegs ir vel, jei istikro kompas pas tave sudege..o siaip tai uztenka tik kompo, jei senajam dar bent kazkas liko ir galima is jo istraukt duomenis..bet siaip idomu kaip nustatei kad ecu sudege?
sveikas,buvo tokia situoacija,ryta uzkuriau pasildyti,viskas buvo ok,pasilo,uzgesinau ir po poros valandu zmona jau neuzkure.Pziurejau kodel taip cia darosi,pasirodo siurblys nevaro kuro.nuveziau siurbly meistram jie sako kad viskas ten gerai,.tai vakar ziurejau kas darosi toliau.Nera siurblio valdimo,atsidariau kompa,o ten matosi kad kazkas susvile
#3796
Parašyta 2016 sausio 16 - 10:37
#3797
Parašyta 2016 sausio 16 - 10:45
Bet tai kaip suprantu turbūt nėra tokio variklio, kad trukęs generatoriaus diržas nesugebėtų palyst kur nereikia ir pridirbt brangios košės. Čia man žmonės aiškino apie blogą (ne PSA gamybos) motorą, kad oj trūks diržas generatoriaus, prasuks paskirstymo diržą ir kukuosi tada .
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3798
Parašyta 2016 sausio 16 - 11:23
Jei neklystu pas ką grandinė, tiem ši beda negalioja??? Vat idomu pasidarė, turiu Honda accord 2010 metu 2.2 idtec. Ten stovi grandinė.
#3799
Parašyta 2016 sausio 16 - 15:23
#3800
Parašyta 2016 sausio 16 - 15:58
Pas senus TDi nieko nebūna. Toks senis, atsimenu, turėjo audi a6, bet dar neapvalią ir trūko generatoriaus darželis ir niekur nepalindo.
Būna pas visus, pas ką diržas, pas vienus rečiau, pas kitus dažniau.
Dėdė su pasatu delfinu važinėjo 1996 1,9TDI 81kw. neturėjo noro ar tai pinigų remontuotis generatoriaus tempėją normaliai ir vietoj kažko suchaltūrinto paprasto skriemuliuko sankabėlę uždėt. Tai man atrodo, po to, kai jam per du metus pakeičiau keturis dirželius, ties penkto trūkimu jau trūko ir pagrindinis.
Pas ką grandinė - gal šitą bėda mažiau aktuali. Bet jiems būna, kad siūlas palenda po riebokšliu, tada reikia imt skriemulį lauk ir keist riebokšlį.
Tikrai mažesnis šansas, kad tas dirželis ten palįs, yra trim atvejais:
1, Trapecinis diržas. manau visiem suprantamos priežastys?
2. Labai trumpas dirželis, kaip pas senus, kur sukdavo tik generatorių.
3. Yra du išoriniai dirželiai ir trūksta tas, kuris išorėj, tai vidinis numuša jį lauk, užuot prileidęs prie dangtelių.
bet garantijos nėra jokiu atveju, net ir pirmu, nes būna trūksta skutais ir siūlais
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 16 - 15:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0