man egr'as ir buvo kai trukciojo 1,2 begiais tokiu varikliu. klaidos nebuvo, tuo momentu oro srautas ir egro padetis pasokinedavo
2.0 hdi bendros problemos
#3961
Parašyta 2016 rugsėjo 01 - 00:56
#3962
Parašyta 2016 rugsėjo 04 - 10:47
Sveiki, ir man nusvyto cheek lempacka... uzvedant viena kart sucipsia... suprantu be diagnostikos burimas ir kavos tirsciu, bet simptomai tokie, padidejo kuro sanaudos ir negirdziu turbinos svilpimo... trauka nezymiai suprastejo. Ka iki pirmadienio sukiuosios aplink masina su kitom bedom, gal kas patratu kur zvilgtelti (ka daritumet jus) pirmiausiai, moz neteks nsiskausminti pinigines Ir dar klausimelis i prieki, gal kas turi patirties su dizelistais - chekintojais Vilniuje, katre saziningai pazietu-pataisytu. P.s. dizelinis pezas pas mani pirmas. Del visa ko 406 2hdi, 2001 m. 80 kW. Gal kas turite Vilniuje kodu nuskaitytuva priliekciau?
#3963
Parašyta 2016 rugsėjo 04 - 11:59
Sveiki, ir man nusvyto cheek lempacka... uzvedant viena kart sucipsia... suprantu be diagnostikos burimas ir kavos tirsciu, bet simptomai tokie, padidejo kuro sanaudos ir negirdziu turbinos svilpimo... trauka nezymiai suprastejo. Ka iki pirmadienio sukiuosios aplink masina su kitom bedom, gal kas patratu kur zvilgtelti (ka daritumet jus) pirmiausiai, moz neteks nsiskausminti pinigines Ir dar klausimelis i prieki, gal kas turi patirties su dizelistais - chekintojais Vilniuje, katre saziningai pazietu-pataisytu. P.s. dizelinis pezas pas mani pirmas. Del visa ko 406 2hdi, 2001 m. 80 kW. Gal kas turite Vilniuje kodu nuskaitytuva priliekciau?
pm
#3964
Parašyta 2016 rugsėjo 08 - 12:05
#3965
Parašyta 2016 rugsėjo 08 - 12:20
Bandyk taikyti nuo 2.2HDi 4HX 98kw variklio, Valeo pakaitinį komplektą. Jis didesnio skersmens ir daugiau ploto sukibimui, turi laikyti. Nes laiko ir patį 2.2, užtiunintą iki 130-140kw. Aišku, momentų niekas nežino, o sankabai būtent jis labiausiai ir groja, bet na vistiek, apytiksliai.
Šiaip negarantuoju, kad tikrai tiks, bet ant tų pačių 2.2 variklių tikrai buvo penkiabėgės standartinės dėžės, tokios pačios, kaip 2.0HDi, taigi dėžės velenas turi nuo šešiabėgės nesiskirti, guolis išmynimo toks pats, tai į šakutę ir ant kreipiančiosios irgi turi mautis, o prie alkūniako kažkaip manau, kad praktiškai visų XU/XUD/EW/DW variklių tas galinis flanšas turėtų būti vienodas, nes riebokšlis nesiskiria. Starterio dantys ir alkūniako padėties dantys irgi tiks.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3966
Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 17:14
Supratau. O jei burt ka nors is devetu daliu, tarkim deti nuo 66kw smagrati, diska perkniedint su geresne medziaga, diskatoriu pastiprint? Koki nuansai realus sukeiciant sankabas nuo 66kw ant 80kw? Zinau kazkas tai dare, bet reikalauja tai ir modifikaciju pacios dezes?
#3967
Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 21:46
kaip tu diskatoriu pastiprinsi?
tau reikia sankabos darbinio ploto didesnio, tau tadas ir parashe jau kad reikia deti platesni diskatoriu su disku.
bet jei kalba pasisuko apie devetas dalis, o planuoji dar galia kelti, tai gal nebekelk ;)
Reikia nuo stabdzhiu geresniu pradeti,o ne nuo sankabos burtu ;)
Nepyk uzh kritika ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3968
Parašyta 2016 rugsėjo 14 - 22:22
kaip tu diskatoriu pastiprinsi?
tau reikia sankabos darbinio ploto didesnio, tau tadas ir parashe jau kad reikia deti platesni diskatoriu su disku.
bet jei kalba pasisuko apie devetas dalis, o planuoji dar galia kelti, tai gal nebekelk ;)
Reikia nuo stabdzhiu geresniu pradeti,o ne nuo sankabos burtu ;)
Nepyk uzh kritika ;)
Jei ne i kacergine ir naudojant vienkartiniam paraliavimui, tai stock'o uztenka. O del sankabos - pritariu. Jei jau toks klausimas kyla, kad is devetu daliu, tai geriau toliau nepusti. Bo gali tekti ir purkstukus pasirestauruoti ir siurbli pakeisti, ir variklio bukle irgi svarbi
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 rugsėjo 14 - 22:23
#3969
Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 18:44
#3970
Parašyta 2016 rugsėjo 15 - 20:21
Valeo 835008.
Pilnas 4 dalių komplektas 2.2HDi 4HX 98kw varikliui.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3971
Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 21:15
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3972
Parašyta 2016 rugsėjo 16 - 23:43
Klausimas kokonui - ar susideda tokie burtai į vieną vientisą komplektą? Niekad neteko matyti. Įdomu, ar tinka skylės varžtų ir kreipiančiųjų diskatoriaus ir smagračio, ar užtenka diskui vietos ir t.t. ?
Šiaip, kiek teko domėtis, tai 2.2HDi varikliui atskirai tik sankabos pakaitiniam smagračiui nelabai matyt.
O dvilitriui tai 826701, bet jo kaina skiriasi nuo pilno komplekto gal 50-80eur, tai tokiu atveju aš jau ramiau imčiau pilną komplektą, o ne tikėčiausi, kad virintojui ranka nesudrebės ir kad virins tvarkingai susistatęs plokštumas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3973
Parašyta 2016 rugsėjo 17 - 08:02
#3974
Parašyta 2016 rugsėjo 17 - 08:30
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3975
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 04:01
As net ir gero gamintojo idejes vistiek prasuku ratuka aplink kvartala, nes pasitaiko, kad problemos net ne naujoj matuoklej, o fiskeje kazkas jau nebetaip ir prijungus kita, truksta kontakto ir nelabai nori dirbt
Naujausias prasukimo aplink kvartalą bajeris - užlenkta RHZ turba. Tikėkimės ne motoras.
Mašina netraukė. Kiek laiko jau netraukė, nežinau. Patikrinom oro srautą - mizernai kyla, kartais net pakrenta, ir turba irgi nepripučia, kolike praktiškai vakuumas geriau paspaudus. Tai ištraukta matuoklė - pramazgota, ir nieko. Atnešta kita gera naudota matuoklė ir su ja identiška situacija. Ką gi, einam prie turbo tuomet, t.y. vakuumų. Vakuumo pompa prisiurbia praktiškai penkis kartus daugiau, negu geba perduoti vožtuvėlis į wastegate pūslę, kaip ir viskas aišku. Dar patikrinimui pritraukiu su rankine vakuumo pompele pačią wastegate pūslę ir ant laisvo pagazuoju - iškart pripučia turbina ir oro srautai puikiausiai kyla. Tikrinu EGR vožtuvėlį, jis perduoda ir uždaro vakuumą puikiai. Taigi, kadangi EGR šlangelė ir taip jau atjungta, tai sukeičiu vožtuvėlių žarneles ir jungteles ir turbina pradeda pūsti ir "savo chodu". Išlekiam standartiškai aplink kvartalą. Pakėlus apsukas meta dūmų kamuoliuką, bet tai normalu, nes duslė nuo netraukimo tapusi šabakštynu. Po trečio rimtesio gazo nuspaudimo kažkaip sunkokai krenta apsukos. Sankabos daviklis nelabai nori veikti, pamanau.
Pasirodo, kad visai ne sankabos daviklis, o problemos su kuro tiekimu, t.y. į variklį patenka kaip kuras ne tik dyzelis
Nes po penkto gazo nuspaudimo, išmynus sankabą perjungt į trečią - raznosas. Porai sekundžių užlinko rodyklė, kol susigaudžiau, kad čia jau užgesinimas tik penktu bėgiu, vyručiai. Keiksmažodžiai padėjo, nes sankaba, pasirodo, dar įgali atlaikyti Diesel Power.
Nuėmus turbinos šlangą nuo kolektoriaus ir užvedus - ant stiklo šovė tepalo balą. Ką gi, parsitempta atgal į kiemą. Susidomėjom, kad gal interkūleris ar jo apatinė žarna tiesiog per ilgą laiką buvo pilni tepalo pasidarę. Bet nuėmus oro filtro žarną nuo turbės - skersinio laisvumo praktiškai norma, o išilginis apie 3-4mm...
Reikės pasekti kolegų meistrų pavyzdžiu ir tokių bolidų neberemontuoti, nes per dažnos tokios istorijos jau tampa su senesniais bolidais. Nei pačiam naudos ar uždarbio, nei žmogui gerą padarai, nes su tokia netraukiančia dar būtų gal kažkiek pavažinėjęs, o padarius normaliai - turbūt seniausiai gatava turbina kai įsisuko iki darbinių apsukų, tai prasiplovė kakiai iš sandarinimo elementų.
O paskui nori nenori (net jei žmogus ir viską supranta), vistiek bent pasamoniškai susidaromas toks įvaizdis, kad sugadinai gerą mašiną ir tada belekiek pinigų paėmei, ir prikeitei nereikalingų brangių dalių...
Va todėl ir nenoriu paleisti žmonių į trasą, pats nepabandęs. Dabar motoras pasisuko maksimaliais sūkiais gal kokias 3 sekundes, tai dar gal jį pavyks išgelbėt. Gerai, yra susigaudančių reikale žmonių, kurie suprastų ir tą patį padarytų (nors man raznosas pirmą kartą, kitaip būčiau gal ir dar greičiau susigaudęs), bet tikrai tokių nėra absoliuti dauguma. Pažįstu daug tokių, kur tikrai išsigąstų, paliktų suktis ir bėgtų iš mašinos kuo toliau.
Pavasarį keičiau vienam RHSui turbiną, kuriai buvo visiškai lūžusi ir subyrėjusi ir nudaužyta gabalais ašelė. Pamatavus tepalo slėgį, pakeitus tepalą su filtru ir turbiną gera naudota, variklis dirbo ir važiavo gerai. Deja, bet nors laisvomis apsukomis jis dirbo gana gerai, ir tikrai ilgą laiką, bet normaliai važiuojant, jo darbas truko tik apie pusę valandos, o paskui prasidėjo kalenimai, kurie po 10min baigėsi tuo, kad variklis vos kuriasi, ir dirba tik pilnai nuspaudus gazą. Tepalo naujai supilto nedingo nei lašo, dūmyjimas jau buvo senokai praėjęs. Taip ir nebuvo jis išardytas ir pažiūrėta, kas ten negerai, bet su pauliusj nutarėm, kad žmogus tikriausiai pamelavo, kad raznoso nebuvo. Galbūt norėjo taip pasikelti savo optimizmą, o galbūt net norėjo prigauti. Žodžiu tikriausiai buvo kažkas jau negrįžtamai palinkę, pagramdyta ar padaužyta, ir tereikėjo normaliai prasukti aukštesnėmis už laisvas apsukomis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3976
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 06:52
drama!
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?
+370 605 66239
#3977
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 08:28
drama!
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?
Kliba tos sparnuotes vos ne visad. Cia jau lavonas o ne turba, tepalas i paemima ir neuzgesinsi. Smagus reikalas, ziurejau jutubej pora videku, vaizdelis nikoks
#3978
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 08:39
drama!
iki galo nesupratau dėl ko užsigazavo. Dėl sparnuotės klibėjimo tepalo privarė?
Taip. Bet net ne privarė, o tiesiog pramušė kiauria ir pradėjo pūsti stabiliai. Į turbiną tepalas paduodamas tokiu pat slėgiu, kokiu tepa indėklus ir velenėlį, tai šitam varikliui, jei niekas netiuninguota, iki 4bar, esant dideliems sūkiams. Esant dideliems sūkiams, kai niekas netiuninguota, šitam varikly įsiurbime iki 1bar slėgis. Taigi, natūralu, iki 3 bar skirtumas, tad į įsiurbimą per turbinos ašelės nesandarumus po slėgiu patenka pačio variklio tepalas, turbinos sparnuotės ištaškomas ir dozuojamas tvarkingai lašeliais.
Rakteliu toks variklis neužsigesina jau niekaip, nes raktelis atjungia tik dyzelį, o jo tuo metu praktiškai jau ir nebereikia, nes dozė pasidaro juokinga. Esu girdėjęs, kad kai pavaro visiškai kiaurai, tai būna ir hidrosmūgių
Užgesint galima, jei automobily yra sankaba, ir jei ji gerai laiko. Meti į aukščiausią pavarą ir greitai atleidi sankabą, kad lengvai trinkteltų per variklį. Kad prasuks ratus, jei ne žvyras ar kita palaida danga, tikimybė labai maža, o jei atleidinėsi lėtai, gali arba sudegt, arba mašiną išjudint ir važiuot.
Žmogus citrinos forume gal prieš kokius 6 metus pasakojo, kaip jam buvo pramušę turbiną 2.1TD varikliui. Tai ans metė bėgį ir pataikė ar į 3, ar į 4, žodžiu kažkaip nepasiekė penkto. Tai išpiešė gerus šniūrus ant asfalto požeminėj aikštelėj, kol prisiminė, kad stabdį galima nuspaust. Sankaba atlaikė ir variklis užgeso
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3979
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 09:13
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3980
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 09:58
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0