kai anksciau panasius garsus (stipresnius tik) girdejau, tai purkstukus ir 4 svaistiklius pasikeiciau, del to isgirdus vel, jokio dziaugsmo nera nors ir prie -25 sausi uzsikure pirmu pasukimu per kelias sekundes (tuomet dar be garsu), dabar jau kokia savaite vel atsirado, nors kurtis tai kuriasi, kai pries remonta ir prie -5 buvo ka veikt. Taip sakant, baime siam garsui atsirado sutapimas ar ne, atsirado pakeitus kuro filtra (ne, matomo oro negaudo) ir prasukus 1000km vienu kartu. ant rytojaus pasirode
2.0 hdi bendros problemos
#4001
Parašyta 2017 vasario 08 - 22:23
#4002
Parašyta 2017 liepos 29 - 17:25
Pas mane p406 2.0Hdi 66kw pradėjo skūstis kažkuo. Pradėjo kažkas tarškėt iš vairo stipr. siurblio ar generatoriaus pusės. Ir toks grynai tarškėjimas. Garsas panašus kai kuro pompa dirba ir oro pagauna. Galvoju siurblys vairo, bet atsukus skysčio dangtelį stiprintuvo skystis gražiai plaukia ir ant laisvų ir sukiojant. Ir šiaip "tarškant" pridėjus ranką ant siurblio nesijaučia, kad iš jo ten garsai. Nuimiau genero dirželį. Įkišau tasuktuvą į generą, kad užblokuot. Pasukiojau sankabėlę. Tai dirba kaip priklauso. Tik atrodo biški laisvokai prasisuka. Nu bet niekas nekliba. Atrodo tvarkinga.
Toliau. "traškėjimas" intensyvėja sujungus kuo daugiau elektros prietaisų - šviesas ir t.t. Atrodytų, kad pas generatorių galai sueina. Visi atraminiai, įtempėjas geros būklės. Paskaitinėjau čia forume. Kažkas ale tai "traškesį" išgydė genero sankabą pakeitęs. Bet tik keista, kad pas mane ji atrodo tvarkinga
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4003
Parašyta 2017 liepos 29 - 19:50
O kaip pats dirzas atrodo.Buvo toks variantas kad dirzo grioveliose buvo prisikaupe daug smulkiu akmenuku, netgi pradzioje galvojau kad tai metalas , isvalius nuo tu akmenuku dingo visi garsai.
Kita varianta turejau,taciau dirzas buvo elastinis,kada jis issitampe atsirado visokie garsai.Pakeitus dirza dingo visi garsai.
#4004
Parašyta 2017 liepos 29 - 21:04
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4005
Parašyta 2017 liepos 29 - 21:59
Diržas normaliai atrodo. Nesutrukinėjęs ir nepriskretęs šiukšlių. O škyvas alkūninio irgi gerai atrodo. Ir garsas iš kažkur aukštai - generatoriaus, vairo siurblio. Reikės bandyt turbūt genero sankabą pakeist..
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 liepos 29 - 22:00
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4006
Parašyta 2017 liepos 30 - 07:28
Kaip man sankabele puliavo ,matavau itampa ant akumo klemu , tai kazkaip sinchroniskai su tuo dzezgeasiu nedaug ir itampa sokinedavo.Bet nuemus sankabele ji beveik gatava buvo.
#4007
Parašyta 2017 liepos 30 - 11:30
Tai va, pasiimiau stetoskopą. Apklausiau visur ligonį. Tai faktas - garsas iš genero sankabos.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4008
Parašyta 2017 liepos 30 - 23:16
#4009
Parašyta 2017 liepos 31 - 08:33
gal zinot koks gamintojo nustatytas antifrizas turi piltis i 2005m 2.0hdi 100kw
G12, G12+, Raudonas/Rozinis
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4010
Parašyta 2017 liepos 31 - 09:10
#4011
Parašyta 2017 liepos 31 - 10:56
Pas PSA niekada nieko nerašo, čia tas G11 ar G12 užrašas daugiau vokietukų naudojamas.
Šiaip originaliai ten kažkoks geltonas/oranžinis būna, bet kaip ir Paulius sakė, pilkit drąsiai G12 ar pliusinį.
Originaliai PSA naudoja Total antifrizus, o jie ne visai atitinka mūsuose pasklidusią antifrizų žymėjimo ir spalvinimo tvarką pagal G raides. O tuo antifrizu nelabai kas prekiauja mažmeniniais kiekiais, pagrinde bačkomis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 liepos 31 - 10:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4012
Parašyta 2017 liepos 31 - 12:55
Antifrizo spalvinimas priimtas visame pasaulyje. Žalias, mėlynas yra visiškai kitu pagrindu nei rausvas, raudonas ir kitos spalvos į tą pusę. Sumaišius reguoja - nebūtinai iškarto ir per dieną Šiaip G12 yra visa kuo geriau už tuos senovinius G11 ir t.t. žalius, mėlynus. Bet jei bakelyje žalias, mėlynas, tai pilt tos pačios spalvos arba išplaut sistemą ir susipilt raudoną. Raudoni G12, G12+ yra daug ilgaažiškesni ir stabilesni skysčiai.
P.s. Žalias, su amžium pasidaro geltonas ar gintarinis, tai ten senovinis G11.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4013
Parašyta 2017 liepos 31 - 17:44
#4014
Parašyta 2017 rugpjūčio 21 - 06:22
Šį pranešimą redagavo CeskaM: 2017 rugpjūčio 21 - 06:29
#4015
Parašyta 2017 rugpjūčio 21 - 06:49
Sveiki metas keist tepalus jau, kokius patartumėt nereik super brangių bet ir ne pigiausių peugeot 307 2hdi 79kw 2004 m fapo neber, naudoju 5w30
Tam varikliui 10w40 ir keiti kas 10 000km. Su salyga kad FAP tikrai pasalintas ir mechaniskai ir PROGRAMISKAI.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugpjūčio 21 - 06:50
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4016
Parašyta 2017 rugpjūčio 21 - 09:17
Taip pašalintas mechaniskai ir programiskai, tai kokius gal gali patart pirkt tada?Tam varikliui 10w40 ir keiti kas 10 000km. Su salyga kad FAP tikrai pasalintas ir mechaniskai ir PROGRAMISKAI.
#4017
Parašyta 2017 rugpjūčio 21 - 11:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4018
Parašyta 2017 rugpjūčio 23 - 00:50
Aš pilu tai, ką ir rekomenduoja gamintojas versijai be FAP - Total Quartz 9000 (BE UŽRAŠO "Energy", kad būtų su PSA specifikacijom) 5W40. Tik keičiu ne kas 20kkm, kaip gamintojas rekomendavo, o kas 15kkm. Galima pilti bet kokį analogą, kuris turi tinkamą specifikaciją (čia kad reklama kokia tai neapkaltintumėt )
Galit pilt ir 10W40 turbūt, tikriausiai pusės lemono jau vistiek nebenuvažiuosit Bet čia turbūt labiau dėl taupumo tie 10w40. Tai aš tokiu atveju geriau pilu pigesnį, pvz Eurol, bet 5w40. Šitas variklis turi hidrokompensatorius, tai tegul klampa geriau būna gamyklinė, kad ir karštam, ir šaltam tie kompensatoriai dirbtų normaliu rėžimu.
O tas "Dyzelinis" tepalas, tai čia senesnių tepalo markių triukas. Gal ten kokių priedų papildomų ir būdavo, dūmingumą mažinančių. Bet šiaip tiek ant tų su užrašu Diesel, tiek be užrašo Diesel, to pačio gamintojo tos pačios markės, ant galinės etiketės visada rašo maždaug "skirta stipriai apkrautų šiuolaikinių benzininių ir dyzelinių vidaus degimo variklių tepimo sistemoms" ir specifikacijos tos pačios. Kažkokių pastebėjimų supylus į dyzelį be užrašo Diesel ar supylus į benzininį su užrašu Diesel taip pat nebuvo, tai kad mažiau sukite galvas.
Beje, bent pas Total tie Diesel užrašai baigėsi su 10W40 klampa. Ant naujesnių 5w40 ir 5w30 bei retesnių klampų jokių markių tepalų neteko pastebėti niekur užrašo Diesel
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 rugpjūčio 23 - 00:50
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4019
Parašyta 2017 rugpjūčio 27 - 18:10
Sveiki, mano P406 prarūdijo ir beveik nuo vamzdžio nulūžo jau galinis išmetimo bakelis. Žiemą technikinė, tai iki to laiko reiks kaip minimum bakelį keist, kitur rūdžių lyg minimaliai (dar reiks atidžiau apžiūrėti likusias dalis, gal daugiau skylių yra ir teks viską judinti). Dabar planuoju ant kniedžių laikinai sutvirtinti situaciją.
Tai va turiu klausimą. Dabar pas mane yra katalizatorius su lopu, tiesus vamzdis ir galinis bakelis. Kaip originaliai turi būti, gal dar rezonatorius turėtų būti?
Ar teisybė, kad katalizatorių pakeitus į rezonatorių pažemėja garsas? Iš esmės, privalumas būtų. Svarstau, gal mesti lauk viską nuo katalizatoriaus ir dėti rezonatorių su galiniu bakeliu. Forume pastebėjau, kad žmonės būtent tai ir rekomenduoja. Šiaip noriu, kad kuo tyliau būtų ir, kad technikinė paskui nesikabintų dėl perdarymo ar pan.
#4020
Parašyta 2017 rugpjūčio 28 - 22:13
Nebuna originaliai jokio rezonatoriaus. Cia ismislas sportui ir katuliu pjaustytojams. Siaip turbodyzeliui jis nelabai ir reikalingas, garsas be katulio pasikeicia nezymiai. O pjaustyt katulio tau niekas nerekomenduoja. Jei uzregistruota Lietuvoj pries 2013tu kovo 1ma, del katulio TA jokiu bedu, gali but isvis tiesus vamzdis prieky.Sveiki, mano P406 prarūdijo ir beveik nuo vamzdžio nulūžo jau galinis išmetimo bakelis. Žiemą technikinė, tai iki to laiko reiks kaip minimum bakelį keist, kitur rūdžių lyg minimaliai (dar reiks atidžiau apžiūrėti likusias dalis, gal daugiau skylių yra ir teks viską judinti). Dabar planuoju ant kniedžių laikinai sutvirtinti situaciją.
Tai va turiu klausimą. Dabar pas mane yra katalizatorius su lopu, tiesus vamzdis ir galinis bakelis. Kaip originaliai turi būti, gal dar rezonatorius turėtų būti?
Ar teisybė, kad katalizatorių pakeitus į rezonatorių pažemėja garsas? Iš esmės, privalumas būtų. Svarstau, gal mesti lauk viską nuo katalizatoriaus ir dėti rezonatorių su galiniu bakeliu. Forume pastebėjau, kad žmonės būtent tai ir rekomenduoja. Šiaip noriu, kad kuo tyliau būtų ir, kad technikinė paskui nesikabintų dėl perdarymo ar pan.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 11
narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0