Originaliai irgi būna rezonatoriai. Kalbu ne apie . Esmė, kad jis pakeičia garso dažnius, sakykim suvienodina, kad duslintuvas galėtų veiksmingiau gesint garsą. Nes jei garse bus visokių audio dažnių dedamųjų duslintuvas niekaip visko "nenugesins". O šiaip tiesus vamzdis ant turbo dyzelio iki duslintuvo tai baisiai skamba (bent jau man). Labai girdisi turbos garsas. Gal pusvalandį kietai atrodo, bet po to jau galvą skauda važiuojant Aišku čia dar nuo variklio priklauso turbūt.
2.0 hdi bendros problemos
#4021
Parašyta 2017 rugpjūčio 28 - 22:47
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4022
Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 10:35
Ir nuo turbinos tikriausiai irgi priklauso. Tiek nuo jos modelio, tiek nuo būklės.
Pas mani C15 perdarytas į turbo iš atmosferinio. Gamyklinis originalus atmosferinio duslintuvas paliktas (taip, apie pasėkmes žinau, bet man važiuoja gerai ir tingiu kažką perdarinėt, kai originalus nesupuvęs ir gerai kabo), kuris neturi nei jokio rezonatoriaus, nei katulio, nei iš vis jokio "pirmojo" bakelio . Ties automobilio viduriu pirmas mažesnis bakelis ir gale standartinis "paršiukas". Dirba ant laisvų tyliai, iki kokių 2500 irgi nejuntami jokie garsai. Paskui, kai jau turbė įsisuka iki pilnų darbinių apsukų, švilpimas afigienas, bet jis iš po kapoto, ir automobilio garso izoliacija praktiškai nulinė, tai visai nepykstu. Turbinos būklė, lyginant su jos gamybos metais, puiki. Tai uždėjus rezonatorių, pritiltų garsas po kapotu? Ar čia kalba, kad girdisi turbinos garsas "iš glušako"?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4023
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 09:58
Aš kalbu apie garsą iš duslintuvo. Nu ir salone girdisi jei ne Maybachas Toks aukšto dažnio švilpimas būna. O dėl turbos tyldymo, tai kiek žinau rezonatoriai nepadeda - jie pagrinde variklio papsėjimui koreguot. Deda žmonės visokius bakelius su metaliniais tinkliukais ir t.t.. Arba kur būna du katalikai, tai mažesnįjį palieka, kad turbo labai necypautų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4024
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 12:46
Aš kalbu apie garsą iš duslintuvo. Nu ir salone girdisi jei ne Maybachas Toks aukšto dažnio švilpimas būna. O dėl turbos tyldymo, tai kiek žinau rezonatoriai nepadeda - jie pagrinde variklio papsėjimui koreguot. Deda žmonės visokius bakelius su metaliniais tinkliukais ir t.t.. Arba kur būna du katalikai, tai mažesnįjį palieka, kad turbo labai necypautų.
kokie turbo svilpimai,mb motoras om651 su dviguba turbo,kataliko nera,suodziu ir islupta,pats duslintuvas myzernas,ir jokiu svilpimu nesigirdi,lygiai taip pat tiesus vamzdis 2.0hdi,su kintama turbina nieko ten nesvilpia,o jai ir svilpia,tai nezinia kas per svilpimas,gal jau pati turbo agonijoje
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4025
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 13:11
Nu pvz kaip čia.
Aišku turbūt neatmestinas ir turbo nusidevėjimas. Plius su amžium žmonės pradeda aukštų dažnių nebegirdėt. Ir šiaip kai žmonės katalikus išpjauna ir dpf, tai pasikeičia išmetimo garsas. Atsiranda tokia turbos žviegiančioji dedamoji
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4026
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 13:38
#4027
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 14:00
Pasalinus FAP filtra garsas tikrai nesikeicia, na o jei jau pasalini FAP + katalizatoriu (tuscia skarbonke), tada jauciasi. Ypac jauciasi 2.0HDi 79kw motorui, varai kaip su kokiu kyrovu svilpimas gerulis...
Kaip ir minejo kolegos, viskas priklauso nuo turbinos, jos valdymo, jos dydzio ir greicio, taipogi nuo bakeliu skaiciaus.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugpjūčio 30 - 14:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4028
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 15:09
Aš pilu tai, ką ir rekomenduoja gamintojas versijai be FAP - Total Quartz 9000 (BE UŽRAŠO "Energy", kad būtų su PSA specifikacijom) 5W40. Tik keičiu ne kas 20kkm, kaip gamintojas rekomendavo, o kas 15kkm. Galima pilti bet kokį analogą, kuris turi tinkamą specifikaciją (čia kad reklama kokia tai neapkaltintumėt )
Galit pilt ir 10W40 turbūt, tikriausiai pusės lemono jau vistiek nebenuvažiuosit Bet čia turbūt labiau dėl taupumo tie 10w40. Tai aš tokiu atveju geriau pilu pigesnį, pvz Eurol, bet 5w40. Šitas variklis turi hidrokompensatorius, tai tegul klampa geriau būna gamyklinė, kad ir karštam, ir šaltam tie kompensatoriai dirbtų normaliu rėžimu.
O tas "Dyzelinis" tepalas, tai čia senesnių tepalo markių triukas. Gal ten kokių priedų papildomų ir būdavo, dūmingumą mažinančių. Bet šiaip tiek ant tų su užrašu Diesel, tiek be užrašo Diesel, to pačio gamintojo tos pačios markės, ant galinės etiketės visada rašo maždaug "skirta stipriai apkrautų šiuolaikinių benzininių ir dyzelinių vidaus degimo variklių tepimo sistemoms" ir specifikacijos tos pačios. Kažkokių pastebėjimų supylus į dyzelį be užrašo Diesel ar supylus į benzininį su užrašu Diesel taip pat nebuvo, tai kad mažiau sukite galvas.
Beje, bent pas Total tie Diesel užrašai baigėsi su 10W40 klampa. Ant naujesnių 5w40 ir 5w30 bei retesnių klampų jokių markių tepalų neteko pastebėti niekur užrašo Diesel
Galvoju kad nera didelio skirtumo ar 5W40 ar 10W40. Prie abeju rasho ACEA A3/B4. Su 5W30 kitaip nes ten ACEA C3. 5W40 dar nera sintetinis tepalas pilnai.
#4029
Parašyta 2017 rugpjūčio 30 - 15:34
Skystenis tepalas visada geriau. Ta prasme šalto klapumas - pirmas skaičius. Variklis daugiau dėvisi. Užkurimo metu, kai tepimas labai prastas. Ypač žiemą prie -20, kai 10w jau kaip medus. Jeigu gauansi per metus du kart alyva keist. Tai žiemai visad skystesnį. Bet daugelis tiek nesuvažinėja, kad per metus du kart keist. Ir šiaip 10w jau praktiškai mineralinė alyva - nestabili ir greit "dėvisi", o 5w jau praktiškai arba pilnai sintetinė.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#4030
Parašyta 2017 rugpjūčio 31 - 09:55
Nu pvz kaip čia.
Aišku turbūt neatmestinas ir turbo nusidevėjimas. Plius su amžium žmonės pradeda aukštų dažnių nebegirdėt. Ir šiaip kai žmonės katalikus išpjauna ir dpf, tai pasikeičia išmetimo garsas. Atsiranda tokia turbos žviegiančioji dedamoji
cia konkreciai yra 1.6hdi pas si motora yra 2vnt flap\ai,reiktu ir i tai atkreipti demesi,ir dar,ten turbina paprastute su baipasu,jei jis nesandarus viduje pilnai galimas panasaus garso svilpimas,net flapai rezonuoja panasu garsa
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4031
Parašyta 2017 rugsėjo 24 - 08:31
sveiki kartais masina pradeda dumint baltu dumu davus gazo praeina kas gali but?
#4032
Parašyta 2017 spalio 09 - 09:11
Nebuna originaliai jokio rezonatoriaus. Cia ismislas sportui ir katuliu pjaustytojams. Siaip turbodyzeliui jis nelabai ir reikalingas, garsas be katulio pasikeicia nezymiai. O pjaustyt katulio tau niekas nerekomenduoja. Jei uzregistruota Lietuvoj pries 2013tu kovo 1ma, del katulio TA jokiu bedu, gali but isvis tiesus vamzdis prieky.
Tai va, pakeitė man galinį bakelį, o katalizatorių įkalbėjo pakeisti tiesiu vamzdžiu (jis buvo tuščias ir įvirintas, prie vienos siūlės buvo skylutė, mašina LT registruota 2012, tai bėdų TA tada neturėtų būti). Dar gofrą pasikeičiau, nes buvo skylutė.
Garsas daugmaž toks, koks buvo, iš karto po pakeitimo tik truputį skardesnis atrodė, bet gal dėl naujo metalo taip.
#4033
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 10:04
Sveiki,
vakar pasitikrinau savo P206 2l HDI purkstukus su laseline, kadangi ant laisvu apsuku jauciamas netolygus variklio darbas, o vaziuojant - silpnas trukciojimas, na ir plius - sanaudu tikejausi mazesniu
Taigi rezultatas toks: 1 cil: 67ml. 2 cil: 92 ml. 3 cil: 70 ml. 4 cil: 74 ml. Cia per kokias 2-3 minutes truputi pagazuojant iki 2000 aps/min.
Suprantu, kad toks testas daug neparodo, bet matyt faktas aiskus - purkstukai gyvenimo mate. Ypac antro cilindro
Kadangi su HDI vazineju tik antra savaite, neteko su siais varikliais susidurt, tai gal galetumet kas papasakot kaip geriau daryt? Pilt purkstuku valiklio? Lupt lauk purkstukus ir remontuot (jie is vis remontuojami?) ar zaisti loterija srote perkant naudotus?
Ir gal kam teko lupt sitam motorui purkstukus lauk? Labai sunkus reikalas?
#4034
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 11:17
Sveiki,
vakar pasitikrinau savo P206 2l HDI purkstukus su laseline, kadangi ant laisvu apsuku jauciamas netolygus variklio darbas, o vaziuojant - silpnas trukciojimas, na ir plius - sanaudu tikejausi mazesniu
Taigi rezultatas toks: 1 cil: 67ml. 2 cil: 92 ml. 3 cil: 70 ml. 4 cil: 74 ml. Cia per kokias 2-3 minutes truputi pagazuojant iki 2000 aps/min.
Suprantu, kad toks testas daug neparodo, bet matyt faktas aiskus - purkstukai gyvenimo mate. Ypac antro cilindro
Kadangi su HDI vazineju tik antra savaite, neteko su siais varikliais susidurt, tai gal galetumet kas papasakot kaip geriau daryt? Pilt purkstuku valiklio? Lupt lauk purkstukus ir remontuot (jie is vis remontuojami?) ar zaisti loterija srote perkant naudotus?
Ir gal kam teko lupt sitam motorui purkstukus lauk? Labai sunkus reikalas?
Jei Bosch sistema, tai purkštukai pilnai remontuojami, bet dabar jau tik pilnai, nes jei dar seno tipo ir niekada nuo kokių 2006tų nekeisti NAUJAIS, tai nebetiekiamos tokios dalys, kad galima būtų pakeisti atskirai tik išpurškėją arba tik multiką. Nes pakeitė konstrukciją abiejų ir tik komplekte naujo tipo sistema susideda į tą patį seną korpusą.
Purkštukų valiklio nepilk, nes bus tokios bėdos, kaip jau buvo keliems forumo nariams, kurie pylė, paskui pradeda visokias žarneles šaudyt ir kuru laistytis, nes išplauna ir gumos komponentus, tai suminkštėja ir ištižta kažkas.
Kad gazavai, tai blogai, nes kolbų testas daromas laisvais sūkiais. Dabar ir negaliu pasakyti, čia gerai ar blogai. Jei būtų ant laisvų, tai antras cilindras būtų blogai netgi per penkias minutes toks kiekis, bet gazuojant ten būna daugiau, ir gazuojant nekoreguoja arba koreguoja labai mažai, todėl toks testas mažos vertės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4035
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 13:40
Dėkui už atsakymą. Taip, pas mane Bosch sistema. Reiškia reiks paploninti piniginę, nes įtariu, kad purkštuko vidurių pakeitimas pakainuos normaliai.
Dėl gazavimo - tiesiog nežinojau kaip reikia teisingai daryt, tai bandysiu kitą savaitę pakartot testą. Reiks protingu laidu prisijungt prie mašinos - gal dar pasimatys kokie slėgiai vaikšto sistemoj ir ar yra kokios korekcijos.
#4036
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 14:39
Jei labai vibruoja ir būtent dėl pačio variklio, tai turi būti labai prastos purkštukų korekcijų reikšmės.
Bet problemos nebūtinai pačiuose purkštukuose gi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4037
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 16:11
butent,nuo neteisingai parinktos tarpines po purkstuku iki suspaudimo laipsnio t.y per didelis tarpas tarp stumoklio iki galvutes motoro ar sumazejusios ar padidejusios kompresijos viename ar keliuose is cilindru
Dėkui už atsakymą. Taip, pas mane Bosch sistema. Reiškia reiks paploninti piniginę, nes įtariu, kad purkštuko vidurių pakeitimas pakainuos normaliai.
Dėl gazavimo - tiesiog nežinojau kaip reikia teisingai daryt, tai bandysiu kitą savaitę pakartot testą. Reiks protingu laidu prisijungt prie mašinos - gal dar pasimatys kokie slėgiai vaikšto sistemoj ir ar yra kokios korekcijos.
Ir ka tau duos tas gryztamojo testas,o gi nieko,purkstukai tikrinami istraukti is motoro ir ant stendo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4038
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 16:42
Na bet jis ziurejo YOUTUBEJ, ten kitaip sako
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4039
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 17:24
youtubeje yra kaip ir tikrai ismananciu specu,ir diletantu blogeriu kurie pievas pucia ekrane liaudziai ir gauna kapeika is reklamu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 lapkričio 03 - 17:30
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4040
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 10:09
Na bet jis ziurejo YOUTUBEJ, ten kitaip sako
Ačiū, tamsta bendravardi, už komentarą, jei jis man skirtas buvo
Šiuo atveju YT nebuvo naudotas, bet esant problemai - nuo kažko pradėt juk reikia, tiesa? Ir ne visi esam gimę automechanikais, tad kartais ir nusikalba žmonės.. na ką dabar padaryt?
Grįžtamojo kuro testas - paprasčiausiai atliekamas. Sekantis žingsnis būtų kompresijos tikrinimas (tepalų nevalgo, nedūmina, antifryzas nedingsta, šlangų nepučia, tad norčiau tikėti, kad su stūmuokline nėr labai jau blogai. bet aišku - nepamatavęs nežinosiu), na ir žinoma, purkštukų tikrinimas ant stendo... Kadangi purkštukų lupimas, kiek žinau (ne iš YT ) ne visada būna labai lengvas darbas, todėl pirmiausiai ir nepuoliau jų lupt lauk, nors matomai jau reik pradėt tam morališkai ruoštis.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0