206 2,0HDi purkštukai paprastai per ~15min išsiima. Sudėt ilgiau trunka.
2.0 hdi bendros problemos
#4041
Parašyta 2017 lapkričio 06 - 12:28
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4042
Parašyta 2018 vasario 04 - 19:50
gal kas patarsit kaip kovot su P0339 klaida, po dirzo keitimo prasidejo bedos. kuriasi gerai sinchronizacija yra, kuriuo metu ta klaida išlenda nesugaudau, vienintelė bėda kad jei kur netyčia užgestu turiu palauk minute kol užmiega mašina ir tada vel gerai kuriasi. bandyt daviklį pasikeist ar varyt į servisa kad peržiurėtu ar gerai uždėtas diržas. gal kas iš forumo meistrų apsiimtu sutvarkyt
#4043
Parašyta 2018 vasario 04 - 21:22
Kokia masina ir koks variklis?gal kas patarsit kaip kovot su P0339 klaida, po dirzo keitimo prasidejo bedos. kuriasi gerai sinchronizacija yra, kuriuo metu ta klaida išlenda nesugaudau, vienintelė bėda kad jei kur netyčia užgestu turiu palauk minute kol užmiega mašina ir tada vel gerai kuriasi. bandyt daviklį pasikeist ar varyt į servisa kad peržiurėtu ar gerai uždėtas diržas. gal kas iš forumo meistrų apsiimtu sutvarkyt
Siaip sakyciau varyk atgal ir tegul sutaiso, bet labai daznai buna, kad taip, kaip padare, yra geriausias variantas, kaip moka padaryt
Galiu sutaisyt, bet pradzia butu tik po kokiu 3 savaiciu. Kauno apylinkes.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4044
Parašyta 2018 vasario 05 - 01:29
gal kas patarsit kaip kovot su P0339 klaida, po dirzo keitimo prasidejo bedos. kuriasi gerai sinchronizacija yra, kuriuo metu ta klaida išlenda nesugaudau, vienintelė bėda kad jei kur netyčia užgestu turiu palauk minute kol užmiega mašina ir tada vel gerai kuriasi. bandyt daviklį pasikeist ar varyt į servisa kad peržiurėtu ar gerai uždėtas diržas. gal kas iš forumo meistrų apsiimtu sutvarkyt
p0339 -engine speed signal short circuit between 2 wires or open circuit.
Kiekvienas atvejis indvidualus,bet paskutini karta isgydyta pakeitus daviklio apsioksidavusia fyske.
#4045
Parašyta 2018 vasario 05 - 17:25
P0339 engine speed sensor. loss of sinchronization
vaziavau iš darbo pasijunges diagbox laisvos apsukos dazniausiai rode 800 sokinejant nuo 768 iki 800
#4046
Parašyta 2018 vasario 05 - 18:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4047
Parašyta 2018 vasario 05 - 22:31
P0339 engine speed sensor. loss of sinchronization
vaziavau iš darbo pasijunges diagbox laisvos apsukos dazniausiai rode 800 sokinejant nuo 768 iki 800
Diagbox tureti ,tai tik puse darbo.Teks ir pirstus issitepaluoti
#4048
Parašyta 2018 vasario 05 - 23:05
Jei tikrai 100 ar 103kw, tai laisvai gali buti sugadintas reliuktorius nemoksiskai nuiminejant. Arba daviklis, jei buvo ipuves ir be jegos nenusieme. Bet pradzioj visvien tikrinciau fazes.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4049
Parašyta 2018 vasario 21 - 18:20
siemens sistemoj p0002, p1693,U2001,U1118 klaidos. kuris yra kuro slegio reguliatorius? kuri keisti
https://www.ebay.co....Z-/181803993873
ar
https://www.ebay.co....VYAAMXQBwlRL52h
Šį pranešimą redagavo sillyme: 2018 vasario 21 - 18:29
#4050
Parašyta 2018 vasario 21 - 18:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4051
Parašyta 2018 vasario 27 - 23:47
Šį pranešimą redagavo zenius: 2018 vasario 27 - 23:52
#4052
Parašyta 2018 vasario 28 - 02:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4053
Parašyta 2018 vasario 28 - 13:27
#4054
Parašyta 2018 vasario 28 - 14:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4055
Parašyta 2018 vasario 28 - 20:21
kadangi pas musu forumo meistrus nebera galimybes nuvaziuoti, nutempiau savo 407 i Šiaulių peugeot centra, pralaikė savaite pasiskundė kad cia turbut po 10 meistru priprogramavusiu egr fap atveziau, nors FAP su EGR laimonas tvarke tai del to tureciau but ramus, siule viska atstatyt i gamyklinius parametrus ir tik tada ziuret. Šūdarankiai?
beda kad užsikuria ir gesta, arba veikia ant laisvu ir pulsuoja po kiek laiko vistiek užgesta, vaziuot neina, spaudžiant gaza atrodo kad ne visi cilindrai dirba varo baltais dumais
P0339 Engine speed signal (sena beda nemanau kad del to)
U1118 communications on the comfort can
P1693 remotely controlled ecu wake up
U2001 remotely controled ecu wake up
P0002 Diesel pressure regulator signal coherence
kadangi Šiauliuose meistru nera, tai vis bandau pagalbos ieškoti cia. ar protinga butu pirktis deveta siurbli ir bandyt pasikeist kurro slegio daviklius, ar visai ne čia bėda
Šį pranešimą redagavo sillyme: 2018 vasario 28 - 20:23
#4056
Parašyta 2018 vasario 28 - 20:28
Peugeot 307 2,0 HDI 100 kw gal kas gali patarti kaip geriausia keist žvakes ? Kiek supratau jos nuo panelės randasi, tai reikia apsiradyt viską ir ieškotis žiūrint nuo panelės ? Gal kas turi patarimų kokių nors kaip lengviau tai atlikt ?
#4057
Parašyta 2018 vasario 28 - 22:21
Na nieko keista, kai iesko saknu ne ten kur jos yra is tikro. Jei apsipila baltais dumais - bandyciau tikrinti purkstukus, tuo paciu kompresija. Siaip gal penktadieni busiu Siauliuose, jei bus laiko gal iseitu kompa pasijungt. P0339 - nenumesciau sitos klaidos i sali. O Siauliu Peugeot centrui galeciau konsultaciju mokamu pasiulyt, tik kazin ar ipirktu paslauga... ;)kadangi pas musu forumo meistrus nebera galimybes nuvaziuoti, nutempiau savo 407 i Šiaulių peugeot centra, pralaikė savaite pasiskundė kad cia turbut po 10 meistru priprogramavusiu egr fap atveziau, nors FAP su EGR laimonas tvarke tai del to tureciau but ramus, siule viska atstatyt i gamyklinius parametrus ir tik tada ziuret. Šūdarankiai?
beda kad užsikuria ir gesta, arba veikia ant laisvu ir pulsuoja po kiek laiko vistiek užgesta, vaziuot neina, spaudžiant gaza atrodo kad ne visi cilindrai dirba varo baltais dumais
P0339 Engine speed signal (sena beda nemanau kad del to)
U1118 communications on the comfort can
P1693 remotely controlled ecu wake up
U2001 remotely controled ecu wake up
P0002 Diesel pressure regulator signal coherence
kadangi Šiauliuose meistru nera, tai vis bandau pagalbos ieškoti cia. ar protinga butu pirktis deveta siurbli ir bandyt pasikeist kurro slegio daviklius, ar visai ne čia bėda
Reikia susiversti varikli, o kad tai padaryti, reikia apsiardyti zinoma ir tvirtinimus pasileisti ir varikli prisilaikyt.Peugeot 307 2,0 HDI 100 kw gal kas gali patarti kaip geriausia keist žvakes ? Kiek supratau jos nuo panelės randasi, tai reikia apsiradyt viską ir ieškotis žiūrint nuo panelės ? Gal kas turi patarimų kokių nors kaip lengviau tai atlikt ?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 28 - 22:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4058
Parašyta 2018 kovo 01 - 00:15
Nu nu, Laimonai, nereikia nieko versti ir variklio judinti zvakems...Reikia susiversti varikli, o kad tai padaryti, reikia apsiardyti zinoma ir tvirtinimus pasileisti ir varikli prisilaikyt.
Valytuvus, valytuvu plastmases, balkiuka ir kailius nusilupi ir jau turi tokia situacija, kaip pas 407 ar C5, sociai vietos. Stiklo apacia aisku lieka, bet jis gerokai auksciau uz varikli
Turbes davikliui reikia, taip, bet zvakems nei pas 1.6hdi, nei pas 2-100 nereikia
O prie alkuniako daviklio klaidos kibciau ir as, nes kiek pamenu jo istorija, tai atsirado po dirzo keitimo. Ar nebus vyrai sugadine daviklio arba reliuktoriaus-magnetinio ziedo. Buna dar ne tokiu anomaliju, kai ten neveikia...
Apsiardyk, kaip parasiau. Tada nusiimk alsuoklio zarna ir atsifiksuok ir patrauk sonan vakuumo vamzdeli. Kisk pirstus tarp galvos ir egr pusles ir ten giliau rasi zvakes. Labai giliai kisti nereikia. Tris gali pakeisti taip, tik reikes mazos terkslytes, keliu ilgiu prailgintoju, lankstuko/kryzmes, ilgos ir trumpos 7mm galvutes zvakiu laidu verzlytems ir ilgos 10mm galvutes paciom zvakem. Jei verzlytes laidu neatsisuka, nesuk per prievarta ratu, nes nulausi laida. Geriau sukineji po biski i abi puses, kol luzta serdis, tada toliau sukinedamas ir traukdamas iskeli virsun serdi su visu laidu, ir ten jau pakaks vietos rimtas reples ikist, kad prilaikyt ir atsukt.Peugeot 307 2,0 HDI 100 kw gal kas gali patarti kaip geriausia keist žvakes ? Kiek supratau jos nuo panelės randasi, tai reikia apsiradyt viską ir ieškotis žiūrint nuo panelės ? Gal kas turi patarimų kokių nors kaip lengviau tai atlikt ?
Dezes puses cilindro zvake uzstoja egr voztuvas. Teks ji nusiimti. Pradzioj vamzdi nusiimti, kuris su kolektorium jungia. Tuomet atsisuki pusle nuo pacio voztuvo (pusles NEIMK) du 10mm varzteliai, tik nepamesk tarpines. Tada voztuva laiko du 8mm varzteliai is galo ir vienas vidinis 5mm sesiakampis is apacios, labai nepatogus. Jo kartais jau nebebuna, ir as irgi atgal nesuku, nes jis nera butinas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 01 - 00:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4059
Parašyta 2018 kovo 01 - 07:43
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 kovo 01 - 07:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4060
Parašyta 2018 kovo 01 - 10:46
Tadai, tu matai, kad cia apie 307 kalba eina? 407 cia kitas postas visai... Pas c5 407 ten vietos apsciai, palyginus su kokiu 307. O kad 307 tu sugebi nesuvertes pakeist zvakes, tai as tikiu kai viskas jau vizualiai galvoje ir rankos plonos kaio sakaliukai man ten ne per kur neikist pas 307 ;) o vat 407 turbos padeties davikli pakeiciu be suvertimo, jei tik varztai ner numelzti... Cia tik uzknisa forumas kad skirtingus citavimus sumala i 1 posta.
Taip, mačiau, kad 307. Todėl ir parašiau, kad reikia nusiardyti. Vietos, nuėmus mano minėtus dalykus, t.y. kaip mes vadinam "nuardžius valytuvus", irgi taip pat pasidaro tikrai apsčiai (žvakėms) Kai keičiau pirmam 307 su tokiu varikliu, manau tai buvo mano trečias toks variklis, tai tada mintinai dar nieko nemokėjau. Na tikrai tikrai nereikia variklio nusikėlinėti nuo pagalvių, tikrai tikrai O mano minėtus dalykus nuardyti pas 407 reikia dar nemažai gebėjimų ir nėra prasmės, nes valytukai turi savo skyrių, kuris nuo variklio skyriaus atskirtas skarda.
O tam davikliui tai aišku, kad reikia, nes tiesiog tarp ugniasienės ir to daviklio gal 2cm, tai joks įrankis ten netelpa.
Gal nelabai daug tokiem teko žvakių komplektų pakeist, ir tiesiog atmintis vizuali nesusiformavo? Nors, taip pagalvojus, aš gal tik tris ir pakeitęs, nes 307 tai nėra pats dažniausiai sutinkamas variklis, ir nedaug 307 turėtojų nori mokėti už žvakių, esančių variklio gale, keitimą. Nors nieko ten baisaus, kol nelūžta, nėra.
Realiai pats valytuvų mechanizmas imamas tik pas minivenus 807/C8 (Pikasikam net nereik, tik svirtis ir tada jau plastmasę), ir tai tik imant purkštukus, keičiant žvakes ir t.t., paprastam diržo keitimui valytuvų mechanizmas lieka vietoj, nes mažai trukdo.
Šiuo metu keičiu tokį variklį X7 kėbului, tai labai patogu buvo naujas susukti į donorinį, kai variklis kabo ant stendo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 21
narių: 0, svečių: 21, slaptų narių: 0