2.0 hdi bendros problemos
#4181
Posted 2021 December 02 - 14:37
Diagnostika rodo klaida “40A oil level gauge, not recognized, permanent”
Prieš užvedant skydelyje išmeta oil_ _ be jokio uzraso OK.
Daviklis pakeistas nauju, tepalo lygis su matuokle geras, kokios dar gedimi priezastys gali buti?
#4182
Posted 2021 December 03 - 11:31
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4183
Posted 2021 December 03 - 23:13
#4184
Posted 2021 December 19 - 11:17
Čia reikia lupti purkštuką ir keisti šaibą ar daugiau reikalų gali būti?
https://youtube.com/...w?feature=share
Edited by Nelegals, 2021 December 19 - 11:19.
#4185
Posted 2021 December 19 - 11:35
imti purkštuką.viską išvalyti.lizdą prafrezuot su spec.freza.surinkti su nauja varine tarpine.Sveiki, problema 2,2 HDI, pupsi prie pirmo purkštuko, matosi ir burbuliuoja tepalo lašiukas. Atsirado visai neseniai, kai kapotas uždarytas net nesigirdi, šiandien atsitiktinai aptikau.
Čia reikia lupti purkštuką ir keisti šaibą ar daugiau reikalų gali būti?
https://youtube.com/...w?feature=share
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4186
Posted 2021 December 19 - 12:03
imti purkštuką.viską išvalyti.lizdą prafrezuot su spec.freza.surinkti su nauja varine tarpine.
Kiek žalos galima prisidaryti taip važinėjant? Pats nesiimsiu šio darbo, reikės į tamstą kreiptis arba Tadą
#4187
Posted 2021 December 19 - 15:22
rekomeduot važinėt negaliu, bet sakyt, kad kažkas suges tikrai irgi negaliu.
taigi"use on your own risk":)
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4188
Posted 2021 December 19 - 17:34
Kiek žalos galima prisidaryti taip važinėjant? Pats nesiimsiu šio darbo, reikės į tamstą kreiptis arba Tadą
Nežinau ar jum apsimoka tiek važiuoti dėl tokios smulkmenos.
Vietiniai nepadarys?
Pačiam irgi nelabai sunku. Pas tą variklį priėjimas tikrai puikus, vietos susimauti praktiškai tik ties abratke, reikia atsargiai ją atsijungti, kad nesulaužyt, nes tiek ji pati, tiek purkštuko antgalis plastikiniai. Visa kita tai vamzdelį atsisukt nuo purkštuko ir rail'o, atsisukt šakutės varžtą ir purkštukas jūsų. Geriau daryti karštam, kad lengvai išsitrauktų.
Lizdui išvalyti tinkamas šepetukas ant drelės, arba blogesniu atveju tiesiog atsuktuvu išgramdyt, paskui išvalyt atsuktuvu apsukus skudurą, pamirkytą skiediklyje ar benzine (aš taip darydavau karjeros pradžioje ir būdavo gerai). Lizdui išvalyti yra tokie nelabai brangūs įrankiai. Pvz:
http://www.vigorus24...nt-sk1237/i8955
Pasidarysit vieną ar du purkštukus ir atsipirks.
Galima sukti su ta rankena. Bet jeigu yra išdegęs griovelis, irgi reiks labai ilgai sukti. Tai aš naudoju nupjautą 3/8" prailgintoją, kuris lenda į tą frezos laikiklį ir į akumuliatorinį suktuką, ir išvalau tokiu būdu. Kad neprikristų į cilindrą ir šiaip paskui surinkti visom likusiom drožlėm (super švara nėra reikalinga, per kelias sekundes išsispjaudys, bet kuo mažiau aliuminio į cilindrą, tuo geriau) ir nagaro gabaliukams, galima išsiurbti su siurbliu, arba tiesiog tą frezą aptepti tirštu guoliniu tepalu ir tada taip pat labai mažai šiukšlių gaunasi, viskas susikaupia tepale grioveliuose tarp frezos dantukų.
Išsivalius dedi naują šaibą, nuvalai purkštuką, kiši į lizdą, sutepi šakutės kontaktinius taškus ir varžto sriegį ir suki atgal. Momento nepamenu, jis turbūt bus kažkoks momentas plius kažkoks kampas, bet jei ten 8mm varžtas, tai galima tiesiog sukti kokius 25-30Nm ir bus gerai. Autodatoje galima rasti tą skaičių nesunkiai. Būna sukam ir iš rankos, jei įrankiai nepasiekiami.
Prieš užvedant papumpuoti kriauše reiktų, kad užsipildytų bent dalis to, kas nubėgo nubėgo į baką atjungus abratkę, atgal į vamzdelius ir filtrą, ir sukti starteriu. Šiaip būtų gerai pradžioje su prasuktu vamzdeliu sukti, bet tik vienas purkštukas orą prasispjaudys savaime. Užvedus geriau pradžioj palaikyti gazą kokius 2-2,5k apsukų kokias 10s, nes jei pagriebs oro, užges ir teks ilgiau knistis užvest arba ilgai sukti starteriu, o kai daugiau apsukų, žemo slėgio siurblio dalis greit užpildo visas tuštumas kuru ir keli oro lašai nespėja taip numesti slėgio, kad užgestų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4189
Posted 2021 December 19 - 23:16
Nežinau ar jum apsimoka tiek važiuoti dėl tokios smulkmenos.
Vietiniai nepadarys?
Pačiam irgi nelabai sunku. Pas tą variklį priėjimas tikrai puikus, vietos susimauti praktiškai tik ties abratke, reikia atsargiai ją atsijungti, kad nesulaužyt, nes tiek ji pati, tiek purkštuko antgalis plastikiniai. Visa kita tai vamzdelį atsisukt nuo purkštuko ir rail'o, atsisukt šakutės varžtą ir purkštukas jūsų. Geriau daryti karštam, kad lengvai išsitrauktų.
Lizdui išvalyti tinkamas šepetukas ant drelės, arba blogesniu atveju tiesiog atsuktuvu išgramdyt, paskui išvalyt atsuktuvu apsukus skudurą, pamirkytą skiediklyje ar benzine (aš taip darydavau karjeros pradžioje ir būdavo gerai). Lizdui išvalyti yra tokie nelabai brangūs įrankiai. Pvz:
http://www.vigorus24...nt-sk1237/i8955
Pasidarysit vieną ar du purkštukus ir atsipirks.
Galima sukti su ta rankena. Bet jeigu yra išdegęs griovelis, irgi reiks labai ilgai sukti. Tai aš naudoju nupjautą 3/8" prailgintoją, kuris lenda į tą frezos laikiklį ir į akumuliatorinį suktuką, ir išvalau tokiu būdu. Kad neprikristų į cilindrą ir šiaip paskui surinkti visom likusiom drožlėm (super švara nėra reikalinga, per kelias sekundes išsispjaudys, bet kuo mažiau aliuminio į cilindrą, tuo geriau) ir nagaro gabaliukams, galima išsiurbti su siurbliu, arba tiesiog tą frezą aptepti tirštu guoliniu tepalu ir tada taip pat labai mažai šiukšlių gaunasi, viskas susikaupia tepale grioveliuose tarp frezos dantukų.
Išsivalius dedi naują šaibą, nuvalai purkštuką, kiši į lizdą, sutepi šakutės kontaktinius taškus ir varžto sriegį ir suki atgal. Momento nepamenu, jis turbūt bus kažkoks momentas plius kažkoks kampas, bet jei ten 8mm varžtas, tai galima tiesiog sukti kokius 25-30Nm ir bus gerai. Autodatoje galima rasti tą skaičių nesunkiai. Būna sukam ir iš rankos, jei įrankiai nepasiekiami.
Prieš užvedant papumpuoti kriauše reiktų, kad užsipildytų bent dalis to, kas nubėgo nubėgo į baką atjungus abratkę, atgal į vamzdelius ir filtrą, ir sukti starteriu. Šiaip būtų gerai pradžioje su prasuktu vamzdeliu sukti, bet tik vienas purkštukas orą prasispjaudys savaime. Užvedus geriau pradžioj palaikyti gazą kokius 2-2,5k apsukų kokias 10s, nes jei pagriebs oro, užges ir teks ilgiau knistis užvest arba ilgai sukti starteriu, o kai daugiau apsukų, žemo slėgio siurblio dalis greit užpildo visas tuštumas kuru ir keli oro lašai nespėja taip numesti slėgio, kad užgestų.
Na su tokia instrukcija gal ir pats patikėsiu, kad tai smulkmena, žinot, pirmą kartą darant nedrąsu dėl nežinojimo
Kas link vietinių, gal tik viena įstaiga yra, kur daugiau specializuojasi prancūzuose. Kitur, bijau, kad susimovimo šansų jiems yra gerokai daugiau nei ties abratke.
Kartą stabdžius tvarkė, ateinu pasiimt, lyg tarp kitko užsiminė “nesupratom kiek hidraulikos papildyti”. Klausiu kokio velnio ten lindot, sako išputė skystį, tai nebuvo nei važiuoklės pakėlę, nei kamščio prasukę. Prie viso šito, litras LDS’o įskaičiuotas į sąskaitą, klausiu ar jums čia normalu, tai priėmėjas pasiteisino, kad čia serviso vadovo sprendimas, o jis darytų kitaip.
Taip ir dingsta noras pasitikėti bet kuo, skamba gal paranojiškai, bet kalbama ne iš vienkartinės patirties. Todėl mieliau važiuoju pas reikalą suprantančius, kad ir 100+ km.
Na, o grįžtant prie reikalo, kokios ten šaibutės eina, kad iš karto nusipirkti?
Ir kaip ten su tuo lizdų prafrezavimu? Persistengus juk kažkiek giliau įsistato purkštukas, kaip tai įtakoja variklio darbą po to? Visiškai loginis pamastymas, jei nusišneku, pataisykit.
#4190
Posted 2021 December 20 - 01:32
Jei isdeges lizdas ir reikia labai daug frezuoti, galima ideti 2mm.
Saibutes stori keiciant, teoriskai keiciasi kuro ispurskimo taskai ir gali kazkiek keistis cilindro darbo kokybe. Deja, bent mano nuomone, gerokai daugiau itakos daro bendras variklio ir kuro sistemos susidevejimas bei isiurbimo sistemos uzsiEGRinimas, tad del desimtosios milimetro dalies tikrai galima nesukti galvos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4191
Posted 2021 December 20 - 19:47
https://kartula.lt/r...l?search=Raiber
#4192
Posted 2022 March 14 - 13:58
#4193
Posted 2022 March 14 - 21:01
Sveiki, Citroen Jumpy 2.0hdi 94kw. Važiuojant variklio temperatūra pakyla iki darbinės, bet skydelyje staigiai ima ir nukrenta žemyn rodyklė, taip pat tuo metu vėjali vėsesni pūsti pradeda. Čia blogo termostato požymiai? Beje yra webasto ji užsikuria veikia.
webasto "šlapia"yra 2 tipų, pilnavetis šildytuvas ir padejėjas sušildyti, t.y.be ir su cirkuliacijos siurbliuku, vat nuo to ir pradedam ieškoti gedimo.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4194
Posted 2022 March 14 - 23:16
#4195
Posted 2022 March 15 - 09:34
Nežinau ar jum apsimoka tiek važiuoti dėl tokios smulkmenos.
Vietiniai nepadarys?
Pačiam irgi nelabai sunku. Pas tą variklį priėjimas tikrai puikus, vietos susimauti praktiškai tik ties abratke, reikia atsargiai ją atsijungti, kad nesulaužyt, nes tiek ji pati, tiek purkštuko antgalis plastikiniai. Visa kita tai vamzdelį atsisukt nuo purkštuko ir rail'o, atsisukt šakutės varžtą ir purkštukas jūsų. Geriau daryti karštam, kad lengvai išsitrauktų.
Lizdui išvalyti tinkamas šepetukas ant drelės, arba blogesniu atveju tiesiog atsuktuvu išgramdyt, paskui išvalyt atsuktuvu apsukus skudurą, pamirkytą skiediklyje ar benzine (aš taip darydavau karjeros pradžioje ir būdavo gerai). Lizdui išvalyti yra tokie nelabai brangūs įrankiai. Pvz:
http://www.vigorus24...nt-sk1237/i8955
Pasidarysit vieną ar du purkštukus ir atsipirks.
Galima sukti su ta rankena. Bet jeigu yra išdegęs griovelis, irgi reiks labai ilgai sukti. Tai aš naudoju nupjautą 3/8" prailgintoją, kuris lenda į tą frezos laikiklį ir į akumuliatorinį suktuką, ir išvalau tokiu būdu. Kad neprikristų į cilindrą ir šiaip paskui surinkti visom likusiom drožlėm (super švara nėra reikalinga, per kelias sekundes išsispjaudys, bet kuo mažiau aliuminio į cilindrą, tuo geriau) ir nagaro gabaliukams, galima išsiurbti su siurbliu, arba tiesiog tą frezą aptepti tirštu guoliniu tepalu ir tada taip pat labai mažai šiukšlių gaunasi, viskas susikaupia tepale grioveliuose tarp frezos dantukų.
Išsivalius dedi naują šaibą, nuvalai purkštuką, kiši į lizdą, sutepi šakutės kontaktinius taškus ir varžto sriegį ir suki atgal. Momento nepamenu, jis turbūt bus kažkoks momentas plius kažkoks kampas, bet jei ten 8mm varžtas, tai galima tiesiog sukti kokius 25-30Nm ir bus gerai. Autodatoje galima rasti tą skaičių nesunkiai. Būna sukam ir iš rankos, jei įrankiai nepasiekiami.
Prieš užvedant papumpuoti kriauše reiktų, kad užsipildytų bent dalis to, kas nubėgo nubėgo į baką atjungus abratkę, atgal į vamzdelius ir filtrą, ir sukti starteriu. Šiaip būtų gerai pradžioje su prasuktu vamzdeliu sukti, bet tik vienas purkštukas orą prasispjaudys savaime. Užvedus geriau pradžioj palaikyti gazą kokius 2-2,5k apsukų kokias 10s, nes jei pagriebs oro, užges ir teks ilgiau knistis užvest arba ilgai sukti starteriu, o kai daugiau apsukų, žemo slėgio siurblio dalis greit užpildo visas tuštumas kuru ir keli oro lašai nespėja taip numesti slėgio, kad užgestų.
Sušilo truputį orai, reikės bandyti kieme pasikrapštyt. Toks vienas momentas neramina, su ta freza, raiberiu labai prisidirbt įmanoma? Turiu galvoje kokią jėgą naudot, ar leist paviršium lengvai slysti ar reikia brutaliau? Ką patirtis sako?
#4196
Posted 2022 March 15 - 11:15
Sušilo truputį orai, reikės bandyti kieme pasikrapštyt. Toks vienas momentas neramina, su ta freza, raiberiu labai prisidirbt įmanoma? Turiu galvoje kokią jėgą naudot, ar leist paviršium lengvai slysti ar reikia brutaliau? Ką patirtis sako?
Su nauja arba šviežiai pagaląsta paprastai spausti labai nereikia, užtenka rankos svorio arba max kiek reikia medžiui gręžti. Su sena atšipusia, kad pradėtų kažką imti, kartais reikia paspaust ir kaip kokį betoną gręžiant be kalimo
Nėra ten tas galvos aliuminis kaip sviestas, pasibandysit ir pamatysim
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4197
Posted 2022 March 19 - 17:27
Su nauja arba šviežiai pagaląsta paprastai spausti labai nereikia, užtenka rankos svorio arba max kiek reikia medžiui gręžti. Su sena atšipusia, kad pradėtų kažką imti, kartais reikia paspaust ir kaip kokį betoną gręžiant be kalimo
Nėra ten tas galvos aliuminis kaip sviestas, pasibandysit ir pamatysim
Pasižiūrėjau keletą video šia tema, tai viename pasakoja, kad po tokios procedūros reikia purkštuką pririšt su kodu… Bet ar reikia? Juk tą patį atgal dedam, ne kitą.
Kitame gi primygtinai sako, kad reikia dėti naują varžtą purkštukui prispaust, alia neduok die nulūžtų. Kvepia lėktuvų remontu, kur antrą kartą to paties varžto nesuka 😄
Kaip Jūs darote? Jei dėt naują, kur jį tokį nupirkt? Detalių pardavykloj?
#4198
Posted 2022 March 20 - 09:24
Pasižiūrėjau keletą video šia tema, tai viename pasakoja, kad po tokios procedūros reikia purkštuką pririšt su kodu… Bet ar reikia? Juk tą patį atgal dedam, ne kitą.
Kitame gi primygtinai sako, kad reikia dėti naują varžtą purkštukui prispaust, alia neduok die nulūžtų. Kvepia lėktuvų remontu, kur antrą kartą to paties varžto nesuka
Kaip Jūs darote? Jei dėt naują, kur jį tokį nupirkt? Detalių pardavykloj?
Varžtus naujus dedam mersedesams ir kartais BMW, nes pas juos jie ploni (M6) ir dar įtempiamieji.
Čia juk varžtas M8 ir veržimas 20-30NM, nuo tiek jis nepradeda temptis.
RIšt nieko nereikia, dedant į tas pačias vietas. O šitiems, kiek pamenu, nelabai ir rišasi tie purkštukai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4199
Posted 2022 March 20 - 17:45
Jau ištempėme pusvalandžio darbą iki metų ketvirčio. Dabar jau tikrai lauksime rezultatų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4200
Posted 2022 March 20 - 20:00
Sarmata jau tikrai, kad tiek nusitempė 😅 garažas rakandais užverstas, lauke nesinorėjo krapštytis kai šalta.Jau ištempėme pusvalandžio darbą iki metų ketvirčio. Dabar jau tikrai lauksime rezultatų
Šiandien darbas padarytas, kiek sėkmingai bus matyti pasivažinėjus. Atsijunginėjau viską greitai, bet va ištraukti purkštuką buvo iššūkis, 20 min gal tikrai žaidžiau visaip judindamas, klibindamas kol pasidavė (variklis karštas). Marmalo tokio kaip mazuto buvo konkrečiai 🫣 Kol nugrandžiau purkštuką, išvaliau lizdą ir kas aplink jį, praėjo gal dar valandėlė. Kaip pirmam kartui ir neįgudus niekur neskubėjau.
Dar toks klausimas, ar dedasi kokia nors tarpinė be varinės? Viršuje lizdo radau oranžinės spalvos nenusakomos masės likučius. Jei kažką dar turėjau įdėti, paprotinkit ką.
Užsikūrė iš kokių gal 6-8 apsisukimų ir po to jau negeso.
Truputį prasivažiavus ir atidarius kapotą jautėsi dar ta smarvė, raminu save, kad čia gal likučiai to nagaro dar smirdi sušilus.
Pupsėjimo garso neliko. Matysim kaip toliau bus.
Tiesa, varžtą prisukau 25 Nm.
Edited by Nelegals, 2022 March 20 - 20:05.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users