2.0 hdi bendros problemos
#521 Svečias_Pilot_*
Parašyta 2008 lapkričio 30 - 12:21
#522
Parašyta 2008 lapkričio 30 - 15:16
Lygiai taip pat ? kiek jis kainavo su pakeitimuOro srauto daviklis gali but parejas pas mane taip buvo pakeite ir viskas tvarkoj...
Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 lapkričio 30 - 15:17
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#523
Parašyta 2008 lapkričio 30 - 22:59
Nors pas mus ir buvo skirtingas variklis ( 1.9 td ) bet turejom panasia situacija. Ir dar vidury misku. Apsukos iki 2000 ir daryk tu ka nori.. Edis_vln telefonu diagnozavo, kad prastas kuras filtra uzkiso. Dariedejom iki degalines. Pilnas bakas sviezio dyzelio + puslitris benzino ir puikiai grizom i vilniu. Nors paskui ir keitem kuro filtra.Po ilgo ir sekmingo vaziavimo be problemu sendy eme pezas rodyti kaprizus. Simtomai: uzsidegusi kompiuterio lempute ir spausk kiek nori gaza, kad ir ligi dugno apsukos nekyla auksciau kaip iki 2200aps/min, tox jausmas kai jungiasi turbina kompas neleidzia kelti apsuku Siaip kuriasi puikiai, iki 2200aps.min vaziuoja irgi normaliai, jokiu trukciojimu nieko. Kame ieskoti bedu iki diagnostiko, filtrai ar pan...
#524 Svečias_Danciux_*
Parašyta 2008 lapkričio 30 - 23:12
#525
Parašyta 2008 gruodžio 01 - 20:48
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 01 - 20:48
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#526
Parašyta 2008 gruodžio 01 - 21:03
rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates ka jam ,apsukas keiciajai turba nedirba tai dumina mataras, patikrint paprasta svelniai spaudi gaza ir turbos svilpimas girdisi jau nuo 1500rpm. kas liecia siurbli jis paduoda skirtingai kuro , pas juk elektroninins,o ne mechaninis mechaninis visada vienodai,o elektroninis kiek reik, filtro tikimybe irgi didele, del oro srauto matuokles tai atjungi ir paziuri, bet simtomai buna tokie, kad variklis sunkiai begejasi net dust bando, bet vistiek prie dideliu sukiu buna gerai
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#527
Parašyta 2008 gruodžio 01 - 23:25
kaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates ka jam ,apsukas keicia
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)
#528
Parašyta 2008 gruodžio 02 - 12:16
Nu uzglusinus abratke,ir padavus 8bar "padkackos"-ir pasukus ranka zvaigzdute(apie sarteri net nesneku)-suplesiti galima visus vamzdynus auksto slegio ir pan....(purkstukus pajungtus net nesneku apie pasekmes)..pasekmes bus liudnos...trumpai tariant nori uzmusti kuro sistema -pirmyn ;) Siurblys,(pompa) tikrinasi ant stendo kartu su visais davikliais komplekte..kaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates ka jam ,apsukas keicia
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 02 - 12:18
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#529
Parašyta 2008 gruodžio 02 - 19:03
tai ir sakau kad turi buti kazkox slegio reguliatorius, tai siurblio niex ir nevaldo taip iseina ir vistik,kaip ten valdomas slegis pirmineje pompojekaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates ka jam ,apsukas keicia
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)
Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 gruodžio 02 - 19:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#530
Parašyta 2008 gruodžio 03 - 20:15
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#531
Parašyta 2008 gruodžio 04 - 09:26
pati nusibaige ,nu bet tarkim....kiek kainavo kita?Taigi mieli kolegos, kalta oro srauto matuokle, kuri nusibaige ir kaip sako serviso atstovai kompas ijunge avarini rezima. aciu uz pagelba
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 04 - 09:26
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#532
Parašyta 2008 gruodžio 05 - 15:21
o tai gali ir ne pati savaime uzsilenkti ? Nauja apie 400ltpati nusibaige ,nu bet tarkim....kiek kainavo kita?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#533
Parašyta 2008 gruodžio 05 - 21:19
Autura po 350lt prekiauja,galima ir mechaniskai sugadinti(plonos ploksteles)o tai gali ir ne pati savaime uzsilenkti ? Nauja apie 400lt
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#534
Parašyta 2008 gruodžio 05 - 22:02
paskutinius metus niex nelindo po kapotu is pradziu irgi tokia kaina sake, po to persigalvojo, ne as atsiemiau masina, tai nebuvo progos ir aiskintis.Autura po 350lt prekiauja,galima ir mechaniskai sugadinti(plonos ploksteles)
Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 gruodžio 05 - 22:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#535
Parašyta 2008 gruodžio 09 - 22:36
#536
Parašyta 2008 gruodžio 09 - 23:38
taigi kebabas jau "padejo taska"-is praktikos-HDI motoras gerai kuriasi kai starterio ivores geros,nes saltesniam tepalu,didesne starterio apkrova, labiau "skersuojamos",ir t.t. o kai inkaras pradeda liesti magnetus-tada ir "kompai"nebeveikia.grizo ziema ir tos pacios problemos. Prie salciu sunkiau uzsikuria, apsipyla baltais dumais, pasipurto ir poto viskas gerai iki kito ryto, zvakes geros, akumas irgi neblogas. Gal kas rado koki sprendima?
#537 Svečias_auto406_*
Parašyta 2008 gruodžio 12 - 16:13
#538
Parašyta 2008 gruodžio 12 - 19:57
sita problema man zinoma....pradejo greitai sukti varikli, taciau vistiek is kokio tik trecio apsisukimo uzsikuria. nepriklausomai nuo oro temperaturos kuriasi vienodai.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#539
Parašyta 2008 gruodžio 17 - 13:40
#540
Parašyta 2008 gruodžio 17 - 14:05
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0