Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#521 Svečias_Pilot_*

Svečias_Pilot_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 lapkričio 30 - 12:21

Oro srauto daviklis gali but parejas pas mane taip buvo pakeite ir viskas tvarkoj...
  • 0

#522 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 lapkričio 30 - 15:16

Oro srauto daviklis gali but parejas pas mane taip buvo pakeite ir viskas tvarkoj...

Lygiai taip pat ? :unsure: kiek jis kainavo su pakeitimu :unsure:

Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 lapkričio 30 - 15:17

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#523 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2008 lapkričio 30 - 22:59

Po ilgo ir sekmingo vaziavimo be problemu sendy eme pezas rodyti kaprizus. Simtomai: uzsidegusi kompiuterio lempute ir spausk kiek nori gaza, kad ir ligi dugno apsukos nekyla auksciau kaip iki 2200aps/min, tox jausmas kai jungiasi turbina kompas neleidzia kelti apsuku :blink: Siaip kuriasi puikiai, iki 2200aps.min vaziuoja irgi normaliai, jokiu trukciojimu nieko. Kame ieskoti bedu iki diagnostiko, filtrai ar pan...

Nors pas mus ir buvo skirtingas variklis ( 1.9 td ) bet turejom panasia situacija. Ir dar vidury misku. Apsukos iki 2000 ir daryk tu ka nori.. Edis_vln telefonu diagnozavo, kad prastas kuras filtra uzkiso. Dariedejom iki degalines. Pilnas bakas sviezio dyzelio + puslitris benzino ir puikiai grizom i vilniu. Nors paskui ir keitem kuro filtra.
  • 0
kažkaip.....

#524 Svečias_Danciux_*

Svečias_Danciux_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 lapkričio 30 - 23:12

jai turba nedirba tai dumina mataras, patikrint paprasta svelniai spaudi gaza ir turbos svilpimas girdisi jau nuo 1500rpm. kas liecia siurbli jis paduoda skirtingai kuro , pas juk elektroninins,o ne mechaninis mechaninis visada vienodai,o elektroninis kiek reik, filtro tikimybe irgi didele, del oro srauto matuokles tai atjungi ir paziuri, bet simtomai buna tokie, kad variklis sunkiai begejasi net dust bando, bet vistiek prie dideliu sukiu buna gerai
  • 0

#525 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 01 - 20:48

Baikit tuos nonsensus: turbina isijungia....ir pan :wacko: Turbina sukasi pastoviai,nes ja valdo ismetamu duju slegis,ir nuo ismetamu duju priklauso turbinos sukeltas slegis ;)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 01 - 20:48

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#526 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 gruodžio 01 - 21:03

jai turba nedirba tai dumina mataras, patikrint paprasta svelniai spaudi gaza ir turbos svilpimas girdisi jau nuo 1500rpm. kas liecia siurbli jis paduoda skirtingai kuro , pas juk elektroninins,o ne mechaninis mechaninis visada vienodai,o elektroninis kiek reik, filtro tikimybe irgi didele, del oro srauto matuokles tai atjungi ir paziuri, bet simtomai buna tokie, kad variklis sunkiai begejasi net dust bando, bet vistiek prie dideliu sukiu buna gerai

rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates :wacko: ka jam ,apsukas keicia :unsure:
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#527 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 01 - 23:25

rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates :wacko: ka jam ,apsukas keicia :unsure:
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.

kaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#528 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 02 - 12:16

rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates :wacko: ka jam ,apsukas keicia  :unsure:
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.

kaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)

Nu uzglusinus abratke,ir padavus 8bar "padkackos"-ir pasukus ranka zvaigzdute(apie sarteri net nesneku)-suplesiti galima visus vamzdynus auksto slegio ir pan....(purkstukus pajungtus net nesneku apie pasekmes)..pasekmes bus liudnos...trumpai tariant nori uzmusti kuro sistema -pirmyn ;) Siurblys,(pompa) tikrinasi ant stendo kartu su visais davikliais komplekte.. ;]

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 02 - 12:18

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#529 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 gruodžio 02 - 19:03

rasiau,ka nedumina,paaiskinkit man nesusiprateliui,kaip siurbliu galima valdyi slegi, dirbu su technika,ne automobiline,kad siurblys valdytu slegi nemates :wacko: ka jam ,apsukas keicia  :unsure:
Pagal paskutinius duomenis EGR voztuvas parejo arba zusikiso suodziais ryt is ryto bus diagnoze ir isvados.

kaip matau-dirbi su paprasta "gelezim". todel trumpai-siurbliu(tiksliau pasakius pompa-HDI)-slegio niekas "nevaldo".valdo kompjuteris, slegio reguliatoriumi kuris atlieka "mechanini" darba-valdo pirmini slegi pompoje (bosh).
"normalus" slegis isejime- 270bar - 1340bar. nominalus pompos slegis,kuri ji isvysto 1600 bar dirbant sistemai."uzglusinus"isejima,padavus iejime 8 bar-pasiekia 2500bar. (taip jos isbandomos).
pats supranti,apsukomis ne slegi,o kieki padavimo valdai. ;) ;) ;)

tai ir sakau kad turi buti kazkox slegio reguliatorius, tai siurblio niex ir nevaldo taip iseina :lol: ir vistik,kaip ten valdomas slegis pirmineje pompoje

Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 gruodžio 02 - 19:04

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#530 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 gruodžio 03 - 20:15

Taigi mieli kolegos, kalta oro srauto matuokle, kuri nusibaige ir kaip sako serviso atstovai kompas ijunge avarini rezima. aciu uz pagelba :beer:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#531 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 04 - 09:26

Taigi mieli kolegos, kalta  oro srauto matuokle, kuri nusibaige ir kaip sako serviso atstovai kompas ijunge avarini rezima. aciu uz pagelba  :beer:

:blink: pati nusibaige :wacko: ,nu bet tarkim....kiek kainavo kita?

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 04 - 09:26

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#532 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 gruodžio 05 - 15:21

:blink: pati nusibaige :wacko: ,nu bet tarkim....kiek kainavo kita?

o tai gali ir ne pati savaime uzsilenkti ? :) Nauja apie 400lt :wacko:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#533 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 05 - 21:19

o tai gali ir ne pati savaime uzsilenkti ? :) Nauja apie 400lt :wacko:

Autura po 350lt prekiauja,galima ir mechaniskai sugadinti(plonos ploksteles)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#534 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 gruodžio 05 - 22:02

Autura po 350lt prekiauja,galima ir mechaniskai sugadinti(plonos ploksteles)

paskutinius metus niex nelindo po kapotu ;] is pradziu irgi tokia kaina sake, po to persigalvojo, ne as atsiemiau masina, tai nebuvo progos ir aiskintis.

Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 gruodžio 05 - 22:04

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#535 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Parašyta 2008 gruodžio 09 - 22:36

grizo ziema ir tos pacios problemos. Prie salciu sunkiau uzsikuria, apsipyla baltais dumais, pasipurto ir poto viskas gerai iki kito ryto, zvakes geros, akumas irgi neblogas. Gal kas rado koki sprendima?
  • 0

#536 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 09 - 23:38

grizo ziema ir tos pacios problemos. Prie salciu sunkiau uzsikuria, apsipyla baltais dumais, pasipurto ir poto viskas gerai iki kito ryto, zvakes geros, akumas irgi neblogas. Gal kas rado koki sprendima?

taigi kebabas jau "padejo taska"-is praktikos-HDI motoras gerai kuriasi kai starterio ivores geros,nes saltesniam tepalu,didesne starterio apkrova, labiau "skersuojamos",ir t.t. o kai inkaras pradeda liesti magnetus-tada ir "kompai"nebeveikia. :rolleyes:
  • 0
spakenas@gmail .com

#537 Svečias_auto406_*

Svečias_auto406_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 12 - 16:13

maniskis irgi sunkiai kurdavosi, poleciai sukdavo varikli, is kokio 6 apsisukimo pagriebdavo. kai uzsikurdavo tai graziai dirbdavo. is pradziu pakeiciau akumuliatoriu i toki koks turi buti pagal galinguma, niekas nepasikeite. tada nusipirkau kita starteri toki pati (mitsubishi). pakeitus ji iskart pasikeite uzvedimas. pradejo greitai sukti varikli, taciau vistiek is kokio tik trecio apsisukimo uzsikuria. nepriklausomai nuo oro temperaturos kuriasi vienodai. starterio remontas Panevezyje kainuoja: po 5lt ivores (ju yra paniskiame 4vnt), sepeteliai 25lt/komplektas, darbas apie 40lt.
  • 0

#538 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 12 - 19:57

pradejo greitai sukti varikli, taciau vistiek is kokio tik trecio apsisukimo uzsikuria. nepriklausomai nuo oro temperaturos kuriasi vienodai.

sita problema man zinoma.... B)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#539 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2008 gruodžio 17 - 13:40

sweiki klubieciai,turiu klausima..Mano pugui 99m 406 Hdi, imant is wietos jauciasi tos drebejimas wariklio-aisq persiduoda ir kitur-panelei,widuj jauciasi..ir gesinant sudreba..ir waziuojant paduodi gazo ir atleidi--tai jauciasi tok kaip dundejimas,lyg klibetu kazkas wariklyje.. <_< kas galetu buti,gal wariklio pagalwes-meistrai jau ziurejo karta-pawerze.. gal kam taip buwo --kur kokiu galu ieskot?? patarkit--dekui :beer:
  • 0

#540 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Parašyta 2008 gruodžio 17 - 14:05

Pasitikrink variklio pagalves. Pas mane panasiai yra, tai vis neprisiverciu pasikeist patine variklio paduske.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0